Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Toivotaan, toivotaan :) Kiusaan itseäni muokkailemalla tota kuvaa ja jos kontrastia säätelee voimakkaalle niin näkyy kyllä viiva mutta siihen ei kyllä parane luottaa todellakaan :LOL: Tämmöinen harrastus mulla näköjään on, kannattaiskohan ehkä keskittää ajatukset johonkin vähän järkevämpään? :D

Empuska. No eihän siinä mitään jos haluttaa :D silloin on mentävä sen mukaan ;)

Ja joo mä en liiemmin jaksa panikoida oireista kun ne tulee ja menee. Hassua vaan sikäli miten erilaisia on jokainen raskaus! Toi elämäni oireettomin alkuraskaus läträä tuolla vesileikeissä :)

Kiiltokuva kyllähän siinä selkeästi viivoja näkyy! En oikein hahmota missä kohti sen testiiviivan kuuluisi olla, jossain näkyy valkoinen viiva ja jossain pinkkiä.. :D Vai onko tuo testiviiva valkoinen ja tausta pinkki?

Joskus päätin jo itsekin, etten tee enää mitään muita kuin cbn digejä kun oikeesti alkaa pännimään tää viivojen tihrustelu..:LOL:

Mikä kp sulla mensola? Toivoa on niin kauan kuin menkat alkaa ;) Toivotaan että meidän molempien viivat vahvistuisi :)

Kiiltokuva joo kyllähän siinä selkeä viiva on :) varovaiset onnittelut jo! :hug:

Mä kerran ostin ton saman testin ja se koko kotelo oli tuosta läpinäkyvästä kohdasta jo valmiiksi ihan naarmuilla! Ei nähnyt mitään selkeästi läpi :O (miksei täällä oo mitään äkäistä hymiöö)

Kiiltokuva kyllä siinä jotain on mut melko epätavallinen viiva. uusi testi? :D

Nyytikkii se on ihan hyvä harrastus.. :D Mun harrastus.. Mullakin on ovistestejä ja r-testejä niin niitä molempia uittanut aamuisin ja ovistestin vielä päivällä.. hailakkaa viivaa se antaa ei muuta... :headwall:
Mä tuota sun viimeistä testiä katoin niin näkyy siinä jotain.. :p

Viimeksi muokattu:
Jos tekis huomenna Cb:n plussan koska se on yhtä paljon haukuttu ku tuo predictor eikä mulla ole muita sitten ko 2 pc :tä ja wondfon testejä mutta ne ei ole ees herkkiä.. :D että joo mieki voin viihdyttää teitä näillä ennen aikasilla testeillä :D

• Tykkää
Reactions: Theran
Kiiltokuva Viihdytä vaan! On kiva tiirailla muiden testejä kun omat on ihan syvältä. :D
Mullakin on muuten noita cb plus testejä.. :D

Mamma2012 Joo no tänään oli sellaiset ärsytykset et ajattelin pms.. :headwall:

Viimeksi muokattu:
Tosta tupakanpoltosta.. Mä poltin kun yritettiin esikoista ja kuopusta ja heti tärppäs. Mut nyt kun en polta, en juo ja elämäntavat muutenkin on paljon terveellisemmät niin ei tärppää, yk 6 tosiaan nyt :( sitä tässä jo olen miettiny et pitääkö tässä alkaa polttamaan uudestaan et sais sen elävän vauvan..

Catharin niin no tuskin tupakointi ainakaan parantaa mahdollisuuksia (vai pitäiskö mallun punainenkin lisätä tohon mun laittamaan tärppilistaan? :D), mutta voihan olla, että sillon kun mahdollisesti vietit huolettomampaa elämää niin ehkä olit vähemmän stressaantunut? Tai vaikeahan mun on sanoa, mutta voisi ehkä olla jostain sellaisesta kiinni.

Aika monilla kun on tärpännyt silloin kun vähiten sitä odottaa ja monilla kuulemma ainoa kerta kun raskaus on ollut mahdollista tapahtua, on ollut jossain Tallinkin C-luokan hytissä puolisammuneena :D

Voi olla kyllä et stressitaso oli sillon pienempi mitä nyt :) nyt päätinkin et otan tällä kierrolla sen asenteen et tulee jos on tullakseen, ei stressiä onnistumisesta ja se ettei se seksi tunnu pakolta vaan nauttis siitä täysin rinnoin :D toki juon greippimehua ja noit vitskuja ja kokeilen sitä täysmaitoa yms mut jätän ovistikut varmasti pois tällä kierrolla, mennään omien tuntemusten mukaan. (sit kuitenkin kohta postiluukusta tippuu kasa testejä...) voi olla et sitä tärppiä et näy työstressinkään takia, mut yritän nyt unohtaa työtkin työn ulkopuolella.

Theran mun mielestä tuo sun ei oo kyllä mikään viivanpaikka!! ++++++++ sulle! :)

Nyytikin liuskassa en näe mitään, mutta jospa sun ovis onkin ollut myöhemmin eikä siksi vielä näy testissä. :)

(.) Anteeksi. En jätä teitä rauhaan ennen kuin rv 5 tulee täyteen, jos vielä sittenkään uskallan. :p Tänään oli pakko kertoa äidille ja muistutin monta kertaa, että voi mennä herkästi vielä kesken kun on niin varhainen ja käskin olla puhumatta kenellekkään. Mitään oloja ei ole tänään ollut, lisäksi tädin ois kuulunut kurvata paikalle vaan ei ole tullut. Ei tätä vaan vieläkään voi uskoa todeksi! :O Sekavat fiilikset. Normaalia? :)

Tammityttö hyvin kaikki menee! Pitäis vaan koittaa nyt nauttia tilanteesta, ei se 9kk nyt pitkä aika kumminkaan ole, ei sais kuluttaa aikaa vaan murehtimisiin (oon todellakin paras puhumaan, taas varmaan koko päivän vaan murehtinu :rolleyes: ). Harmi kun ollaan eri kuulla, oltais menty sitten yhdessä. :)

• Tykkää
Reactions: mamma2012 ja Theran
Ei minua ainakaan haittaa vaikka hengaattekin täällä vielä. Onpahan ammattilaisia viivoja tutkimassa! :D

Geesa sulla on viivalasit päässä.. :heart: Mutta kiitos että jaksat toivoa munkin puolesta.. :)
Ja eiköhän se oo ihan normaalia.. varmaan kaikki tunteet menee läpi monet kerrat. :)

Mä poikkesin apteekkiin..hain sit predictor earlyn.. tiedetään on haukuttu nyt mulla on kaapissa CB plus testitkin mitkä on haukuttu. Tosin toi CB on joku paranneltu versio. Eli onko jollain kokemusta niistä?? Että kuinka epäluotettavia ne on? :confused:

Ja onneksi tuo isäntä ei tiedä paljon oon tuhlannut rahaa testeihin.. mut ei se uskalla sanoa mitään kun itse pelaa veikkauksen pelejä varmaan samalla rahalla. :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geesa
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-kenenkään-äiti;30755907:
Pitääpä nyt itsekin laittaa. Tein tänään dpo 11 iltapäivällä parin tunnin pidätyksen jälkeen, innoitteena se että olin saanut aamulla ovulaatiotestistä kontrollia vahvemman testiviivan... Kokeilen herkempää testiä aamulla, josko toisi paremman tuloksen.
DSCF0708
Mä en kyl nyt oo ihan varma näenkö mitään.. : /

Yhteistyössä