Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Meitä taitaa olla täällä monta aika samoilla päivillä...itse en uskalla siirtyä täältä vielä mihkä kuukausiryhmään, en ennenku jos huominen digi näyttää sen mitä pitää... Silmien verkkokalvolle on vaan piirtynyt "raskaana 1-2" ni taidan laittaa isännän ottamaan testin vastaan... (sen verran uteliaisuus kuitenkin pelkoa voitti, että laskurilla la:ksi sain 8.12)

Seuraavaa plussa-aaltoa odotellessa...

Voi enkeli :hug: Mä uskon että huominen yllättää positiivisesti ja pieni pääsiäismuna piilottelee masussa.

Mä edelleen ihmettelen tätä oireiden vähyyttä. Yleensä makea tökkii raskaana ihan hulluna mutta nyt löydän itseni kuolaamasta lasten pääsiäsmunia. Tuntuu että pää halkeaa makean nälkään. Neuvolaa en oo varannut enkä varaa ennen ultraa.

Moi!
Taisi rfsu:n testi olla maanantai kappale tai joku aprilli pila. Tein tänään pregcheckin testin ja tyyli puhdas nega. Mietin olisiko pitänyt ostaa uudestaan niitä rfsu:n testejä ja testata niillä. Voiko olla, että tuo pregcheck on jotenkin erilainen herkkyydeltään tai jotenkin muuten. Ajattelin, että teen sen toisen pregcheckin testin kolmen päivän päästä jos menkat ei ole alkanut. Vieläkään ei ole menkat alkanut. Tässä on kuva siitä tämän aamuisesta nega testistä.

Tammityttö :hug: kiitos tsempistä! Toivon tätä myös todella, ja kovasti yritän uskotella itselleni että nyt on jo alusta ollu ihan erilaista; ei vuotoa, viivat vahvemmat hetimiten...mutta se epäusko että voiko kuitenkaan vähän kun kerrasta onnistua hetiperään kun clomitkin odottaa vielä apteekissa, eihän näin pitänyt olla mahdollista...

Enkeli, ei mullakaa :hug: mutta näköjään elämässä mikään ei oo niin varmaa kuin epävarma :D. Todennäköisyydet on tehty rikottavaksi :)

Minni, PC käsittääkseni ja omalla kokemuksella antaa viivaa aika herkästi. Joten en usko että rfsu olisi toiminut eritavalla. Voi toivotaan kuitenki parasta! !

• Tykkää
Reactions: Enkeli30
Theran ai näet! Vauva.infossakin joku sanoi että kyllä siinä jotain näkyy.. Noh tänään tulee varmaan otettua vähän viiniä joka tapauksessa, pakko saada ajatukset johonkin muuhun välillä :D

Minni-83 mä näen ehkä jotain hentoisaa tuossa sun testissä :D Toisaalta tihrustin tänään sitä omaa negaani niin kauan että haluan nähdä ne viivat ja mieli saattaa tehdä tepposet (onko tuo joku sanonta ees?? :D) Itse olen lukenut, että rfsu:t antaa yleensä haaleampaa viivaa raskaana kuin pg:t. Kaippa sekin on ihan tapauskohtaista.

Nyytikki, mikä testi tuo on?

Täällä myös yksi tupakoitsija, mutta lopettaminen on ollut mielessä hyvinkin vahvasti tässä viime aikoina. Lopetin kerran muutamaksi kuukaudeksi, mutta siskon miehen heittäytyessä narun jatkoksi aloitin uudestaan, enkä vielä ole irti päässyt. Se oli silloin niin helppoa lopettaa ja olla ilman, se aloittaminen vaan on niin ylitsepääsemätön :D

Täällä alkanut tulla ihan kirkasta valkkaria, tuleeko muillakin menkkojen jälkeen? Eilen illalla aloitettu seksimaraton, josko nyt taas jaksettaisiin pupuilla joka päivä sen kerran. Ainakin ;)

empuska se on sofin onestep. Oon lukenut nyt ja siihen ei kai pitäisi viivanpaikkoja tulla ollenkaan, mutta enpä tiiä.

Ja joo mäkin tupakoin. Olen lopettanut varmaan viisi kertaa niin et oon pari kuukautta ollut ilman mutta sit taas se lähtee jotenkin käsistä.. Lopettaminen on tosi helppoa mulle jos vaan on motivaatioo, mutta siinä pysyminen pidemmän ajan jälkeen on vaikeaa kyllä..

Empuska. Joskus tulee. Ja muistakaa et simppojen kannalta joka toinen päivä on parempi. Simpat elää sisuksissa helpostikin sen pari päivää mut esim lapsettomuushoidoissa sellanen pieni "tauko" käsketääm pitää jotta simppoja on paljon ja hyvälaatuista kamaa :). Tokikaan kuulemma ei oo todisteita sitä että tiheä yhdyntä olis " haitaksi" mutta näin jotkut viksummat ohjeistaa :D

Nyytikki, valitettavasti en voi tuohon yhtyä. Mulla ainakin sofit antaa vähintään viivanpaikkaa missä kierron vaiheessa tahansa, ihan kamalia testejä ainakin miusta -.- tässä yksi esimerkki viime yksta:
image

Tammityttö, no niin mäkin olen kuullut. Mutta jotenkin tuntuu paremmalle pelata varman päälle, ainakin oviksen aikoihin. Jos nyt alussa ottaisi rauhassa ja halujen mukaan :D eilenkin olin niin horny koko illan että ei yksi kerta ees riittänyt, hups.

Theran: etkä liity minun seuraan, - minä kiellän sen ja taion plussan sinulle! Simsalabim!

Geesa: :heart:

Nyytikkii: huomenna uutta testiä!

Tammityttö: eikös tuokin voisi olla raskausoire ettei ole mitään oireita? Seesteinen, hyvä olo =)

Tupakasta luopuminen on minullekin aikaisemmin ollut todella helppoa, en ole tarvinnut mitään nikotiinipurkkia yms vaan ihan luonteen lujuudella se on onnistunut. Pitäisi nytkin vain ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa ihan mahdollisuuksien parantamisen vuoksi. Tosin vasta pääsiäisen jälkeen :whistle: Tarttukaa muutkin haasteeseen? Tsempataan toisiamme yhdessä senkin asian tiimoilta :)

Nyytikki mäkin olin näkevinäni sun testissä jotain! :)

Enkeli tsemppiä! Toivon kovasti, että sulla menis nyt kaikki hyvin ja uskonkin kyllä siihen! :) Mulla muuten LA laskurin mukaan ois 10.12. :)

Lukka ollaan sitten samanikäisiä, mulla tämä tosin ois vasta esikko. Kivaa päästä yhdessä tuonne joulukuisiin (toivotaan nyt, että kaikki menis hyvin)! :)

Täällä yksi joka lopettanut tupakan polton reilu kolme vuotta sitten sähkötupakalla. Sähkötupakan nesteestä jätin nikotiinin pois kun sain plussan testiin ja nyt olen käyttänyt nikotiinitonta nestettä jonka käyttö tarkoitus lopettaa lähipäivinä. En tiedä vielä mitä selitän kavereille... :D

empuska aijaa okei no nää testijutut on niin vaikeita kun kaikilla näyttää olevan eri kokemuksia testeistä :D Eiköhän se sitten ole ihan kirkuva viiva kun joskus toivottavasti plussaa :)

geesa aijaa okei omiin silmiin en uskalla tässä asiassa edes luottaa, kun sitä niin kovasti toivoo näkevänsä jotain.. :whistle:

Yhteistyössä