Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä taas ihmettelen sitä että mä tulin raskaaksi just tosi stressaantuneessa tilassa: Töiden jälkeen iltakouluun erikoisammattitutkinnon näyttöjä iltamyöhään tekemässä, omat häät viikon kuluttua. Ja raskaaksi ekasta kierrosta missä seksiä vain kp 8 ja 22 yli 2 vuoden yrityksen jälkeen. Tuossa kierrossa ei siis jaksettu yrittää ja oltiin luovutettu ja päätetty että häämatkan jälkeen tutkittavaksi. Mitähän stressiä mä saisin nyt itelleni kehiteltyä, jos vaikka onnistuis? Muutto olis ainakin 2 viikon päästä ja tänään kp 13 eli nyt olis kai ihan hyvä mahis alkaa hermoilemaan :) kn ehkä vähän auennu. Hitsi mä haluun sittenkin niitä ovistestejä..

Ja kävin mun äidin luona ja se kysyi mitäs mä teen näille äitiysvaatteille? Sanoin vaan että pidä tallessa jos joskus vielä tulis käyttöä :)

Moi taas kaikki. Tänään tein taas ovis testin ja sain tummemman testinviivan kuin eilen. Vaaleampi kuitenkin kuin kontrolliviiva.
Onko kokemusta että ovistesti näyttäiski raskautta? Käsittääkseni jossain määrin samaa testaavat..? R-testit on viel postissa joten "harjottelen" vaan näillä ovistesteillä.
=)

Geesa ja tammityttö: minun puolestani saatte hengailla täällä niin kauan kun itse haluatte, on mukavaa kun on "tuttuja" kommentoimassa ja tsemppaamassa meitä :)

Theran: nakkaa ne "pms-oireet" nurkkaan ja äkkiä!

Kiiltokuva: kyllähän siellä viivaa näkyy!

Ei-kenenkään-äiti: en kyllä nähnyt mitään...sori.

).( olo alkaa olla huomattavasti aamuista pettymystä parempi! Jopa esikoinen aisti, että äidillä on jotenkin paha mieli, kun kesken omien leikkien tuli pusun antamaan :heart: Mieskin tuli kotiin lempipunaviinin kera ja totesi, että tänään nautitaan, kun nyt vielä voidaan :D

Eikun etiäpäin sanoi mummo lumessa!

• Tykkää
Reactions: Geesa
Mamma2012 Huomaavainen mies. :) Ja suloinen lapsi. :) Kohti uutta kiertoa ja nautihan punaviinistä! :heart:

En mä tiedä kun on epämääräinen olo mut jotenkin pelkään että menkat vielä alkaa aikasemmin kuin pitäisi koska ovis+ sain viime viikon keskiviikkona. Ei pitäisi vielä alkaa..

Mä noita one step liuskoja oon käyttänyt ja niissä viivanpaikkaa kyllä on mut että promatris one step myös ja molemmat on raskauskeijun herkkiä 10mlU.. : / promatris one step

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamma2012
Oudsi mulla näytti ennen plussaa ovistesti dpo9 hailukkaa testiviivaa. Dpo10 r-testissä haamu ja ovistestissä vain hieman kontrolliviivaa hailukampi viiva. Dpo11 ovistestissä samanvahvuiset viivat. :)

Mamma kiitos! Onpas sulla huomaavainen mies ja ihana lapsi. :)

Theran onpa tumma kuva! Tuosta kyllä mahdoton nähdä oikeastaan mitään. : / Sulla siis dpo 10?

• Tykkää
Reactions: mamma2012
empuska nautihan sidukasta. :)

Noooooh katsotaan mitä huomisaamu tuo tullessaan.. varmaan ihan samaa kun tääkin aamu. Geesa on ilmeisesti dpo 8 joten aikasta aikasta.. vähän kirkkaampi Ja uusi testi..kahden tunnin pidätyksellä... joo tiedetään mulla on liikaa aikaa ja liikaa testejä... :D

Viimeksi muokattu:
Miehelle en ole vielä näyttänyt tuota testiä ku näytän vasta varman tuloksen. Mutta seksin jälkeen se tuumi että taidan odottaa ku tunnuin samalla tavalla liukkaalta ku viimeksi odottaessa. Saa nähä pitääkö paikkansa :D aamulla uutta testiä siis.

• Tykkää
Reactions: Theran
Theran: oli aika tumma kuva, mutta kyllä se sieltä vielä tulee. Plussa siis :) On sinulla aika varhaiset vaiheet menossa. Pidän sinulle peukkuja! Ja laitahan kuvaa viivasta aamulla.

Empuska: kyllä ne aina välillä yllättää :whistle:

Hyvää ja "munarikasta" pääsiäistä kaikille! - vai pitäisikö sanoa viivarikasta :D

Viimeksi muokattu:
Äh..ei se kuitenkaan oo... täti sieltä tulee niin kun ennenkin mut ihana että jaksat tsemppaa Geesa! :D

Mamma2012 Joskus ne yllättää positiivisesti siis miehet. :) Ei noi meidän testit nyt kylläkään. Mut mä varmaan oon sun kanssa ens kierron myös. :)
Pääsee ovista tikuttaa.. nyt kyllä ostan sen digioviksen myös.. :D

Voi pölhöys! Eilen tuli testit ja heti aamusta tein rfsu:n testin. Ei tullut pientä häivähdystäkään eli selkeetä negaa. On tää rasittavaa, harmittaa.. Nyt on kyllä toki vasta kp26/30-31, mutta luulisi että jo jotain näkyisi, jos olisi tärpännyt.. No nyt voi viikonloppuna ainakin lähteä tyttöjen kanssa ulos, mutta ennemmin olisin sen viivan sinne ottanut. Höööh! Ens kuussa sit taas, jos menkat tulee ajallaan ens viikolla.

http://4.bp.blogspot.com/-x0vq-NGMOVs/VR4Z3PqAOJI/AAAAAAAAED8/3Z5NETT3Eps/s280/IMG_20150403_073056.jpg

Näyttääkö ihan riittävältä vahvistumiselta? Tää on siis eka raskaus josta kattelen ja seuraan viivoja, en oikein tiiä mihin suhteuttaa näitä. Esikoinen todettiin plussaksi labrassa.

Mää nään kaikilla viivoja :D Oikeastikin, Nyytikkii ja Theran ja oliko joku muukin, uutta uutta! Kamalasti ootellaan jo :D Plussapääsiäistä!

mamma2012, mulle kelpais se munarikas pääsiäinen ;) Meille tulee kyllä yövieraita että saattaapi jäädä haaveeksi, mies ei ehkä halua kun appiukkonsa nukkuu viereisessä huoneessa :D Sulle toivotan viivarikkaita aikoja!! :hug:

• Tykkää
Reactions: Cisu ja mamma2012
Huoh! Täällä päin ei tapahdu mitään ja kp43. Ei näy tätiä ja testikin näyttää negaa. Tokihan valmistauduin, että yli 10 vuoden pillerien syömisen jälkeen voi mennä aikaa ennen kuin oma hormoonitoiminta tasoittuu,mutta silti turhauttaa. Pari viikkoa sitten oli todennäköisesti kuviteltuja raskausoireita miltei viikon, mutta sitten loppuivat kuin seinään. Vauva olisi niiiiin kovin tervetullut. Kuinka kauan teillä on kestänyt pillereiden lopettamisen jälkeen kierron normalisoituminen? Ja kuinka kauan menkkoja joutuukaan odottamaan ennen kuin viitsii mennä lääkäriin valittamaan ja mahdollisesti Terolut-kuuria kinuamaan?

Enkeli30 eikös tuo ole just se mitä pitääkin? :)

Muok. Oho enpä heti edes huomannu noita haaleita tekstejä :O viallinen testi, mutta luottaisin tohon tummempaan tekstiin.

Nyyttitervetullut tohon en osaa sanoa mitään kun itellä jatku kierto 28 pillereidenkin jälkeen..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä