Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tuosta tupakan lopettamisesta. Mä lopetin champix kuurin avulla ja tav. purkalla.
Nikkispurkat sai mahan sekasin ja ne suihkeet ym maistuu kauheelle, ihan oksetti ne. sähkötupakin ostin, kokeilin kerran ja heitin pois ei oo mun juttu se.
Suosittelen kyllä tota kuuria jos haluu ottaa varman päälle :)
Kohta vuoden polttamatta :rolleyes:
Kävin eilen muute ultrassa kurkkaa.. yks pikkanen nöttönen siellä oli ja LA vaihtu 1.12.

Onnea labbanen ja muut plussanneet :heart:

HooKoo 5+3rv

• Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Pisamapeikko mun mielestä toi on kaikista fiksuin tapa. Meillä, vaikka mies ei ota herkästi mitää paineita, tulee tosi outo fiilis kuvioon jos pitää paneskella kellon kanssa. Käyttää hyvä :(

Hookoo. Oviksesta laskien mun la. Olis 28.11. Mutta ultraa ei oo vielä ollu :)

Kiitos kaikille tsempeistä ja kommenteista, olette korvaamattomia :hug: olo on tosiaan surullinen, mutta eiköhän tämä tästä, onneksi muiden hienot viivat piristävät päivää!

Onnea Labbanen, Hoo-Koo, Enkeli ja Anniini :heart:

Theran: odottavan aika on pitkä, toivotaan hienoa plussaa!

Nyytikkii: mikä kp/dpo? Ja mitkä on olot?

Tammityttö: esikoiseni laskettu aika oli 28.11, onnea! Koska olet ultraan menossa?

mamma2012 nyt on kp 33/30.. Ei oikeastaan mitään oloja suuntaan tai toiseen. Tihrustamalla valoa vasten tossa näkyy joku viivanpaikka tai muu, mutta näillä päivillä pitäisi kyllä olla jo kunnon viiva jos olisi raskaana :) Onneksi tässä kierrossa olin pessimisti enkä pettynyt :D

Theran minun viivalaseilla näkkyy siinä kuivassa jotaki. Aika selevästikki. Vaan onko siinä väriä en uskalla varmaksi sanoa. Uutta testiä lähitulevaisuuessa!

Nyytikki negalta tuo vielä näyttää :hug: Mutta minusta toivoa ei ole heitetty ennenkö on viikko menkkojen oletetusta alakamispäivästä, ehkä jopa kaks ;)

Mun on ainakin "helppo" testata se nega silloin kun mitään raskausoloja ei ole. Eikä oo vielä kertaakaan tän reilun vuoden aikana ollut. Sitten jos joskus esim. tissit paukahtaa kipeiks niin en varmaan uskaltais testata ennen kun menkat on reilusti myöhässä, koska silloin jos se nega tulee niin pettymys olisi niin suuri kun toiveet herännyt liian korkealle. Vaikea selittää ja hassua että jos tulee plussa olo niin silloin en testiä uskalla pettymyksen pelossa tehä..

Tammityttö voi kiva siihenhän ei sitten ole enää pitkä aikakaan :)

Tää kierto oli eka missä greippimehua join koko kuukauden. Mietin vain, että kun kp 26 oli ovisoireet (kivut koko päivän ja tosi runsaat venyvät kirkkaat limat) ja testi näytti (ehkä) plussaa ( en osaa sanoa kun en ole aikaisemmin ovista testaillut, testiviiva oli kuitenkin aika lailla yhtä tumma kuin kontrolli). Olisikohan tuo greippimehu voinut viivästyttää ovista? Mies on ollut nyt puolitoista viikkoa ulkomailla joten mitään mahdollisuutta ei ole, että olisi sitten siitä mahdollisesta oviksesta tärpännyt (ellei simpat olisi elänyt jotain 10 päivää..)

Onko muilla kokemusta tällaisesta? Mitään stressiä ei ole ollut enkä ole ollut kipeänä tms.. Sittenhän menkkojen pitäisi alkaa vasta joskus viikon päästä.

Tää on oikeasti niin helvetin ärsyttävää tää naisen elämä kun ei yhtään tiiä mitä omassa kropassa tapahtuu ja kaikkea pitää analysoida ja kuulostella eikä yhtään tiiä onko menkat nyt myöhässä vai ovis vai mitä tässä nyt tapahtuu. Huoh voitasko joskus keksiä joku ultraäänilaite kotikäyttöön millä voisi 24/7 tarkkailla mitä tuolla masussa tapahtuu.. -.-

Nyytikkii mäkin haluun ton uä laitteen :D joo mut mitä omia oireita aikasemmista kierroista oon katellut niin mulla on välillä tullu ovislimaa yli viikko ennen ovista ja välillä viikko sen jälkeenkin. Eli en pelkästään limojen perusteella ite pystyis arvioimaan..

Viimeksi muokattu:
Hmm joo en mäkään ole sellaisesta kyllä lukenut koskaan. Aika myöhäinen ovis olis ollut jos neljä päivää ennen menkkojen oletettua alkua. :/

Täytyy vaan odotella.. Ehkä voi vielä varovaisesti yrittää pitää niitä peukkuja pystyssä :D

Leonella tuossa sivun alussa siis on tämän aamun onesteppi..

Yhteistyössä