Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
RiiMini, kipeä ainakin olen, se on varma.. :( miulla nyt menossa dpo 8 , ainakin laskurin mukaan.. mutta kun tarkasta oviksesta ei edes ole varmuutta kun kierto on pidempi kuin ns. Normi, eli 30-32 päivää. Saas nähdä. Ostin tänään clearbluen plus testejä. Nuo ei ikinä ole ainakaa miulla näyttäneet virheellisiä plussia, viime kierrossa tuli se hailura viiva tuohon testiin ja olikin sitten kemiallinen. .Sain viivan myös siis apteekin omaan ja muihin halpisliuskatesteihin.

Mie en oo ennen tiennyt, että pregcheck näyttää vääriä viivoja, miulla tuli siihen juurikin viiva tässä kierrossakin, oli hennon punainen. .aiemmin jos en ole raskaana ollut, on ollut puhdas nega.

Suosittelen tekemään, toki noissa voi olla niitä viallisiakin testejä mukana.. mie tässä nyt panttaan pissaa, aamu 7 jälkeen viimeksi kävin nii pian vois tehdä ton.. eipä se varmaa vielä mitään näytä, nuo clearbluet mitä ostin taitaa kans olla vaa sillon luotettavia kun testaa muutaman päivän ennen kuukautisia. .

Suosittelen tekemään, toki noissa voi olla niitä viallisiakin testejä mukana.. mie tässä nyt panttaan pissaa, aamu 7 jälkeen viimeksi kävin nii pian vois tehdä ton.. eipä se varmaa vielä mitään näytä, nuo clearbluet mitä ostin taitaa kans olla vaa sillon luotettavia kun testaa muutaman päivän ennen kuukautisia. .

P. S näen kyllä tossa toisenkin viivan, selvästi.. miulla ei oo noihin tullut noin selkeetä viivaa, puhtaita negoja vaa jos on ollutkin nega.

Cristal, selvä viivahan tuossa clearbluessa on.. Nuo liuskat vaan ei välttämättä ole niin herkkiä, että näkyisi vielä tuon vahvempaa viivaa. Kuitenkin mie olen siinä uskossa että viivanpaikka on niin olematon, ettei sitä saa talteen kameralla. :)

Viimeksi muokattu:
On ne herkkiä, mutta toki niissäkin on eroja vaikka pakkaus sanoisi mitä. Clearbluesta moni sanonu Että antaa virheellisiä plussia, mutta mie en jaksa uskoa siihen jos on testiajan sisällä jo jotain näkyvissä värin kanssa.. kemiallisia raskauksia on niin paljon, että ei se haamu haamu välttämättä ole automaattisesti viallinen. Kuulostaisi melko absurdilta että noinkin tunnettu testi olis täysin susi :p

Joo sori kun tungen taas tyhmine ajatuksineni mutta neljänruusu on oikeessa. Mullakin hcg erittyy hyvin ja aikaisin pissaan mutta kuunaan en oo saanu mitään haamuja/paikkoja testiin ilman raskautta. Nega on ollu nega vaikka miten olen valossa käännelly (ja todella oon :D ) . Ainoastaan CB plustestiim oon saanu sellaisen ohuen terävän pystyviivan testiajan jälkeen ja verikoe on ollut puhdas nega. Mut mäkin uskon että testit on todella herkkiä ja on se riski että aikasin testaamalla saa kiinni kemiallisen tai varhaisen km. Tästä syystä esim hoidossa moni saa viivan ja verikoe paljastaakin arvon olevan tyyliin 15 tai 35eli liian alhainen oikeaan raskauteen (hoidossa siis tiettynä koepäivänä). Eli herkkiä noi on vaikka raja olisi 25. Toisaalta mulla tuli suht haalea viiva pitkällä pidätyksellä vaikka Hcg oli veressä jo yli 800 :)
Mut edelleen peukutan että noi muuttuu ajan kans plussaksi!!

Juu, tuo ohut viiva onkin väärä, koska pakkauksessa sanotaan että viivojen on oltava yhtä paksuja.

Oon miettinyt pari kertaa, että mitä jos testin kuivettua kunnolla se haamu tulee näkyviin? Varmaan vähän 50/50 mahdollisuus onko se viiva oikea vai väärä.. miulla clearblue viime kerralla antoi semmosia viivoja, mutta sain haileita haamu ja toisiin testeihinkin. .viivat olivat siis yhtä paksuja mutta kunnolla värillisiä vasta kun testiaika jo oli umpeutunut ja testi kuivunut.

TOSIN, kolmosen kohdalla kun aloitin testailun myös hyvin varhain, sain ekat haamut niin että testi oli juurikin kuivunut kunnolla ja toki silloin testiaika oli jo ummessa. Vasta pari päivää ennen oletettuja kuukautisia sain selkeän haamun testiin testiajan sisällä ja sitten digi varmisti asian .. en halua valaa "turhaa toivoa" kenellekään, mutta näin miulla kävi..

testailinpa minäkin clearbluella. Eilen niin selvä nega kuin mahdollista ja tänään ihan haaleansininen viiva. Silmälläbse ainakin näkyi ja heti testajalla. Huominen näyttää oliko sitä itseään vai pelkkä viivanpaikka... nyt dpo9. Muoks, eipä värit näy enää tässä koneelle laitetussa kuvassa.. :D

Minun mielestä Cristalin clearbluessa näkyy ihan selvästi väriä. On se tummempi toisesta reunasta, mutta viiva leveä kuitenkin. Olen edellisissä raskauksissa tehnyt näitä testejä, eikä ne ole koskaan olleet tasavahvat kummastakin reunasta, vaan aina vasen reuna tummempi... silti ihan oikea vauva on syntynyt. :)

Viimeksi muokattu:
Kyllä ne testit vaan voi antaa viivaa ilman raskauttakin ;) sofiin olen saanut haalean punaisen viivan ovuloimattomassa kierrossa.. eli tuliko kemiallinen pyhästä sikiämisestä :D

Ite luotan enää ihan selviin haamuihin enkä noihin mitä tulee just ja just.

Voi toki, jotkin merkit.. kuulemma rfsu:n testitkin herkästi antaa värittömän viivan, näin olen kuullut. Miulla ei ole antanut, vaan puhdasta negaa. . Kuitenkin kun tuo clearblue on niin tunnettu ja olevinaan ainakin markkinoiden kärkilistoilla, niin en usko että se voisi syyttä antaa noinkin selkeitä värillisiä haamuja ilman että jotain on kiinnittynyt, tai ainakin kovasti on yritystä ollut.. tosin, kukapa tuon voi varmuudella sanoa, mutta epäilen :)

Zipuliini:Aivan selvä viiva :) toivon mukaan vahvistuu.

Mä en usko kyllä tähän raskauden mahdollisuuteen noiden hailuroiden jälkeen. Kyllä niin onnetonta ja surkeaa on dpo12 tai dpo13 nyt on.. kumpa alkais vaan ennemmin vuotamaan kuin piinais mua näin :'(

Neljänruusu?: Voihan tässä nyt olla minun kohtaa kyse kemiallisesta raskaudesta kun viiva ei ole tämän vahvempi näillä dpo määrillä. Kolmesta aikaisemmasta on näkynyt selvä viiva näillä dpo määrillä. Toivon mukaan sulla plussaa tulisi ^^

Pisamapeikko: mulla vähän sama etten kyllä uskalla luottaa ennen kuin se viiva on tosiaan selvästi erotettavissa, mutta siksipä me täällä himotestaajissa ollaan, että saadaan tiirailla ja toivoa että jotain näkyis muidenkin silmiin :)

• Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Niin no toki kun nuo päivät jo menossa, voi olla kemiallinen jos ei vahvistu. Miulla viimeks oli kemiallinen ja viivat pysyi vain hyvin haileina, eivät vahvistuneet viikkojen mittaan.. sitten alkoikin vuoto :( clearbluella sain tuollaisen samanlaisen viivan.. tarkoitus ei ole lannistaa, mutta halusin jakaa oman kokemukseni.

Yhteistyössä