Unnaunna minä oon tilannut raskauskeijusta testejä. Siellä on nyt joku uudenvuoden alekin menossa ja voimassa vielä huomiseen
http://www.raskauskeiju.fi/ovulaatiotestit-ja-raskaustesti
Mut usein kyllä olen ostanut ihan kauppareissulta testejä. PC:n ovistestit on olleet tähän mennessä parhaat ja selkeimmät ovistestit! Eli niitä kyllä suosittelen! Minulla on ollut jotain liuskaovistestejä (en muista merkkiä), mut ne ei ollenkaan olleet yhtä selviä kuin PC:t ja samalla kun PC antoi kunnon viivan, toinen vasta vähän tummui.
Neljänruusu? lämmöistä olikin jo puhe, että ne nousee oviksen jälkeen. Minulla iltalämpö oviksen jälkeen on jopa 37,3C ilman, että olen siis kipeä. Normaalilämpö alkukierrossa on 36,0-36,5C tienoilla. Eli se keltarauhanen sitä lämpöä pitää yllä, joten voi johtua siitä - tai olet kipeä - tai raskaana.
Minulla muuten viimeyöstä lähtien kans menkkamaista selkäkipua, jonka takia en sitten saanut oikein edes nukuttua, kun mikään asento ei onnistu. Ja minulla vasta dpo 5.
Naamiolammas Hahaa! Olet ihan oikeaoppinen hätähousu himotestaaja
Niin sitä pitää! Toivottavasti nyt sitten vahvistusta tapahtuu!!
Ja kiva kun sanoit tuon - minulla on tänään dpo 5, mut jotenkin pitäis yrittää pysyä erossa testeistä