Hei,
Yksi kuumeilija ja melkoinen hätähousu liittyy joukkoonne, jos sen sallitte. ?
Eli tilanne on nyt se, että ovulaatio tapahtui ilmeisesti nyt joko 1.1 tai 4.1, varmuutta ei ole, koska en tiedä onko tuo 14 päivää edellisistä kuukautisista kuinka paikkaansapitävä, jos kierto on n. 30-32 päivää? Koitin tikutella ovista ja vahvimman viivan sain muistaakseni 3-4.1.
Tämä ovulaation tarkkailu on täysin vierasta hommaa minulle, kaikki kolme lasta jotka jo on, ovat vain saaneet alkunsa ilman että olen mitään oviksia metsästänyt. En siis tarkalleen ottaen tiedä edes millainen viiva ovistikkuun kuuluisi tulla? Tänään kuitenkin kun huvikseni vielä testasin, viiva oli haaleampi ainakin mielestäni kuin aiemmin testaamani. Mitä ovikseen tulee, en ole ikinä edes tiettävästi oireillut sen aikana mitenkään.
Nyt haluaisinkin kysellä, että kuinka suurella todennäköisyydellä alkio voisi kiinnittyä jo kolmen päivän päästä hedelmöittymisestä? Toki varmuutta ei siis ole, olenko ovuloinut vuodenvaihteessa vaiko vasta myöhemmin.
Nyt kuitenkin oireita jo havaitsen, samoja kuin kolmosen kohdalla. Jatkuva palelu, varsinkin näin iltaisin. Olen siis umpijäässä. Kuumeinen olo, kuin kipeäksi taas olisin tulossa. Alavatsaa ja alaselkää jomotteli eilen, tänään vain harvakseltaan. Samanmoinen olo kuin ennen oletettuja kuukautisia, joiden kuitenkin pitäisi alkaa vasta 17-19.1. Tänään tein yhden puikkoihin aamulla, haalea viiva, viivanpaikkako? Nyt tein toisen, pissa oli ollut rakossa vajaat neljä tuntia, haalea viiva taas, joskin selkeämmin havaittavissa. Okei, myönnän, testiajan ulkopuolella saattoi tulla, kun en ehtinyt testiä tuijottelemaan sen tehtyäni.
Jotenkin vaan niin muistuu tuo kolmosen himotestailu, useita, useita testejä tein, samojen oireiden perusteella, kunnes digiin ilmestyi viikot 1-2. Olin tuolloinkin oireillut jo hyvän aikaa. Ehkä tämä on vain toiveajattelua, tai sitten vaisto osuu taas oikeaan. ?
Takana on yksi kemiallinen raskaus tai hyvin varhainen keskenmeno. Vuoto alkoi yllättäen kuukauden päästä, eikä viivat vahvistuneet kuten kuuluisi muutenkaan.
Mites muut!?
T. Kuumeileva äippä. (Pahoittelut pitkästä sepustuksesta ja mahdollisesta kirjoitusvirheistä). ?