Heips minä uutena täällä. Kuumeilen olenko nyt tullut raskaaksi yhden päivän tietoisesta suojaamattomasta peittojen heiluttelusta.. mulla nuvaring käytössä ja 23.12 illalla pitänä laittaa rengas paikoilleen mut unohin ja laitoin aamulla ja tottakai jouluaatto yönä 24.12 sit illalla heiluteltiin peittoo ja muistin jälkikäteen et hups täytyi käyttää kumii viikon ajan tässä tilanteessa... no eipä siinä. Kyl se 4jäs lapsi saa tulla mun puolesta jos nyt tän yhen yön takii haluu tulla.
Ja tosiaan mie en tiiä oikeen miten noi dpo t menee mut ovis kaiken jären mukaan ois pitänä olla siin joskus 3.1 limavuodon peristeella. Joo ja etovat olot alako 1.1 luulin et oksennus tautia mullekkin pukkaa ku sukulaisissa kiertää tauti ja mahassa vaa kiers ja nieleskelyytää.
No ei se tauti tullu mut nää pahat olot vaa jatkuu.
iltaisin jumalaton närästys.
Rinnat turvonneet eritavalla kun normaalissa kierrossa (rintsikat ahistaa)
lämmötkin näköjään koholla ku huvikseen mittasin aamulla 36.7 .. normi on alle 36..
Ja valkovuoto on ihan vetistä tuntuu et lorahtelee välillä housuun, pakko pitää pikkuhousun suojaa.
onkohan muuta. Menkkojen pitäs alkaa 17.1..
ai nii nukahtalen päivällä istuilleen välil.
testi otettu 9.1 päivällä parin tunnin pissiltä. aamulla teen uuden kun on tasan viikko siihen ku menkkojen pitäs alkaa. hätähousu minä
(2ekaa tyttöjä testi näytti selvän plussan viikko ennen menkkoja.. 3mas poika näytti selvää plussaa vasta viikon odotettujen menkkojen jälkeen ja yks kesken meno kans näytti vasta viikon myöhäs selvää plussaa. : ) mitä mietä te ootta tosta testistä onko selvä nega?