Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiva tää esittely! Esittelen itseni: Olen 27v ja mies on 28v. Kummallakaan ei entuudesta lapsia eli ekaa yritetty nyt kesäkuusta lähtien. Töiden takia jää monesti puuhailut illalta välii, kun ollaan niin väsyneitä. Meillä on omakotitalo, iso piha ja kasa elukoita. Pihaan sais vaikka leikkimökin :) Ihana et on muitaki hömppiä liruttelemassa testeihin tunnin välein :D
 
Esittäydympä minäkin :) 24v oon ja mies 25. 1vuotias tytär löytyy :) Pikkusisarusta kovasti kuumeilemme.. olisko neljäs tai viides pilleritön kierto, virallisesti yk2. Pupuiluinto ollut synnytyksen jäljiltä hukassa, oviksen aikaan onneksi on intoa, hiljalleen se sieltä palailee :D

Omaa napaa lisää. Nyt on kp17, ovista tikuttelen, ei ole vahvistunu viivat vielä.. Jospa ovisplussa tulis viikonloppuna, oon nyt nimittäin flunssan kourissa :D Viime ovis oli kp21, toivon ettei nyt mene myöhäisemmäksi, muutoin kiinnittyminen saattaa vaikeutua :(
 
Huomenta. Ei tule nellille enää vauvaa :(. Sofissa ei niin mitään. Tein jo neljältä ku pissatti nii paljon. Mitää ei ilmestynyt 5minsassa ni menin nukkumaan takaisin.. eikä kuivassakaan kyl mitään ollu. Kemiallinen kun haaamus aiemmin? Itku!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Nutturuu Kiitos. Menkkajomootuksiakin löytyy jo.. tosin huimaakin aika paljon mut se nyt voi johtua mistä vain. Kyllä harmittaa! Dpo11.. luulis että näkys jos. Ja varsinki ku pinkkiä haamua tullut. Tosin kuopuksesta dpo11 ihan puhdas nega vielä. . Mutta kyllä miulla meni nyt toivo :(
 
No jos mä nyt esittäydyn ensin: mä 32v ja mies 34v meillä lapsia -02, -03, -05, -08, -12, -13 olemme uusperhe ja kuumeillaan seitsemää lasta meidän perheeseen :D Me ollaan lypsytilallisia joten tilaa on lapsilla :)

No mutta omanapa: tänään dpo11 ja plussaa näyttää pukkaavan omaan testiinkin :) vaa asia erikseen onko kestävä.. No jotta ootellaan miten käy : /
 
Esittelenpä minäki itteni. Oon 32v. ja ukko 39v. Minulla on entisestä elämästä 3 ihanaa lasta (-04, -07, -08) ja miehellä ei ole yhtään omaa, joten tässä nyt yritämmä yhteistä ihanaa iltatähteä. :) Joskus oon sanonu ja vannonu, että yli 30v. en todellakaan tee lapsia, että haluan joskus elää omaakin elämää. :D No kai ne eläkepäivät on sitte sitä varten.. :)

Kävin aamulla siellä verikokeissa ja yheltä saan soitella sitte hoitsulle, että ollaanko tässä paksuna vaiko eikö! En saa taas mitään aikaseksi kotona, ku on jotain jännää mitä odottaa. :D Vaikka aika kuluis ehkä pikkasen joutusammin jos laittas vaikka tuon pyykkivuoren kaappeihin tuolta.. :whistle:

Ja se on kumma ku monesti on menkat ollu tooodella myöhässä ja sitte kun tekee testin, niin se on varma, että sieltä se täti kurvaa paikalle punaisella ferrarillaan! Ja niin on nyt ton verikokeen jälkeenkin just semmonen olo, että valahtaa housuihin! :( Vaikka sen suht selvän plussan oon tehnykki.. No mitä pirua tässä spekuloin, ootetaan nyt tuomio ja märistään sitte. :)

Darkilla ainaki hieno plussa siellä! :)

Ja HooKoolle kanski onnittelut ja toivotaan, että plussa pysyy! :)

neIHM :hug:
 
Hahah,en mä täältä vieläkään ole irti päässyt! : D Niin on jännää tiirailla teidän tikkuja :)
Nyt on pakko tulla heittää kommenttia tänne!

Ihan alkuun nelHM -kyllä kyllä! Siellä tosiaan näkyy pinkkiä haamulaista ja nyt mielestäni jopa selkeänä sellaisena! Älä luovuta vielä! Ja hei,kun pelästyit sitä kun kuopuksesi oli hypännyt mahasi päälle niin muistathan että jos siellä mahdollisesti vaavi olisikin niin se on niin suojassa vielä lantion uumenissa että tuskin mitään ikävää on päässyt sattumaan. Toivotaan ainakin näin :)

Jomppe -Sulla on jännät paikat :) Toivotaan tulosten olevan hyviä!

Dark -ONNEA! aivan mahtavaa :)

HooKoo -Onnittelut myös :) Nyt sitten vaan vauvalle tarrasukat,jotta kestää matkassa ;)

LeGu -Kyllä vain mäkin olen jotain näkevinäni :) Odottelisin vielä tuon nelHMn kriittistäkin kriittisempää silmää :D Aamutestiä!! Varotus vaan sä jäät niin koukkuun tohon tikutteluun ;)

Sen verran pakko huikata omia juttuja että huomenna se alkaakin jo rv 11+0 :) hui miten aika menee :) Kohta pitäis tulla kutsu np-ultraan,sitä odotellessa :) Zemppiä vielä kaikille ja toivotaan että ne viivat lähtevät vahvistumaan!
 
Huoh! Täällä eilen illalla alkoi kovat alamaha juilinnat ja jomotukset, paineen tunne jatkuva eli täti kurvanneen hetkenä minä hyvänsä. Vv tosi runsasta ja kirkasta:D Harmittaa:( Alkais nyt sit jo vuoto kerta tulossa.
Aamulla tehtynä 2 testiä. Mielestäni negat. Mut toinen testi oli ihmeellinen, kun aluksi iha nega ja sit 15 minuutin jälkeen siihen tuli punasta selkeästi sieltä toisesta päästä mistä se väri aina tulee. Se jäi aika reunalle sinne leveäksi viivaksi. Mikä lieneen ollu vikana testissä? Meinasin yrittää hakea kameraa lainaan, jos saisin illalla kuvia laiteltuu:D jos täti ei ole sitä ennen kerenny yllättää. Toi testi siit one step herkkä testi perhosilta tilattu. Tietääkö kukaan onko niissä se toinen viiva aika reunassa?
 
Sitkeäsissi Voi kiva kuulla siusta! Ja noin pitkällä jo :O. Vastaha sie plussasit :D. Onpa hyvä ku näät haamun! Koska oli sillo neljältä yöllä silmöt solmussa ja en jaksanu jäädä sitä kattelee.. otin yhden ainoan kuvan ja painuin maate takas.. miustaki tuo kyllä ihan sillai selvä haamu nyt kuiteskin on. Vahvistu nyt pirulainen!! Ja eihän sitä sinttiä vois millää iskulla vielä satuttaa.. kunhan kirjotin typerästi. Mutta kyllä se pitkään iltaan koski kun toinen tykkäs läiskyttää hyppiä äitin masun päällä. =). Onnea odotukseen siulle ja kaikkea hyvää!
 
nelHM -Niinpä,mustaki tuntuu et vastahan tänne niitä kuvia työnsin ja arvuuttelin onko vai ei :D ja juu pitkällä ja pitkällä mut kohta ollaan kriittisimmät ajat ohitettu...vielä pitäis jännätä sitä ultraa! Syke on jo onneksi kuulunut ekalla neuvola käynnillä :) Helpottaa vähän tieto että joku siellä on :)
Voi hitto ku mä toivon niin sulle vihdoinki sitä plussaa! Mä taidan kuitenki vielä hetken roikkua täällä ja lueskelemassa juttujanne ja tiirailemassa viivoja : D Joudutte viel potkimaan mut pois ku rv42 roikun täällä ku en oo tajunnu kulumallakaan häipyä : D
 
NelHM: Näkyy siinä viiva ja väriäkin on. Älä vielä luovuta :heart: :)


Darkin testissä on plussa :heart: :)

HooKoolle plussaonnea :heart: :) Ja tarrasukkia matkaan :)


Ja esittäydynpä minäkin: Ikää 29 vuotta, samoin miehellä. Esikoinen 10kk eli syntynyt 11/13 ja nyt toinen toiveissa. :)
 
neIHM, sullahan testissä ihan selkeetä haamua. Älä ihmeessä toivoa menetä, kun tollasia tulee:)

Meidän perheestä esittelyä vähän: Mies 28, minä 28 ja lapset -09 ja -12 syntyneet. Sit pari koiraa ja kani:) Takana yhteensä 3 raskautta, 2 syntynyttä lasta ja 1 keskenmeno.
 
Mulla tulee normaalisti kuukautiset 3 viikon välein. aina tullut siis ilman mitää hormooneja .. nyt ku söin pillereitä niin tuli miten sattuu.. et saas kattoo millon tulee kuukautisrt nyt kun lopetin pillerit.. huokaus...:headwall:

Niin ja itse olen 32v mulla tyär 8v entisestä avioliitosta.. nyt uuden kumppanin kanssa toivotaan vauvaa, mies 39v jolle tämä siis olisi ensimmäinen lapsi...
 
Viimeksi muokattu:
Heippa :)

Täällä on kahden 4 ja 6 vuotiaan tytön äiti. Nyt uudessa liitossa odoteltu yhteistä nyyttiä, joka nyt alkaa olla totta!!! :)

Tänään digi näytti raskaana 1-2 <3 ui ui !!:heart:
Toivottavasti pysyy matkassa mukana !

Täällä haamuillaan :) haamuille vahvistumisia !!
Tsemppiä kaikille ja plussa tuulia roppakaupalla <3
 
minulla on 2,5 vuotias mieheni kanssa ja toista kuumeillaan.
ensimmäistä yritettiin siis 1,5v ja toista nyt 1v9kk.

Ja se eilen linkkaamani haamu,
niin tänään ei sitten tullutkaan testeihin mitään.
Ylin kuvassa on se eilinen.
Toisen tein 5.30 aamulla ja alimmaisen aamulla 10ltä, siinä välissä en juuri juonut tai käynyt vessassa lainkaan.
Kai tämä oli joku tyhmä kiinnittymisyritys vaikkakaan vuotoa ei näy ja oireet on samat, alamahaa ja selkää nippailee ja särkeekin menkkamaisesti plus rinnat kipeät.

Pah.

WP 20140925 12 21 44 Pr
 

Yhteistyössä