Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
NelHM haamu näkyy munkin silmään. :)

Onnea muuten kaikille plussanneille! <3

Tässä mun neljän päivän ovistikut.


Kysymys!! Jos on raskautunut, säilyykö tuo viiva vahvempana vai pitäisikö sen himmetä tuosta loppukiertoa kohden? Kun tämän päivän viiva on taas vahvempi ku eilen. Tänään tein tosin aamupissasta ja muut tehty päivällä samaan aikaan. :)
 
joa
Tulin kurkkimaan, täällähän haamuillaan! :heart:

Ja paaaljon uusia hätähousuja tullut :kieh:

Mullinmalli, mulla ainaki pysy melkeenpä tasavahvana varmaan 4-5 pvää ja sitten vähän alkoi haaleta. Mun ovistikut tais loppua joskus dpo10 tienoilla, r-testissä jo selvä haamu sillon, ovistikku ei ollu edes tasavahva. Mut kokonaan ei haalistunu ainakaan.
Tietenki vaikee verrata kun ainoostaan tuon plussakierron tikutin sinne dpo 10 asti. Mutta muistaakseni jollaki muullaki oli ovistikut ollu plussalla heti monta päivää oviksen jälkeen plussa kierrossa :D

Tänään pääsin lievittään viekkareita testailusta.. :D
5+0 ja uitin viimesen testin, digi sano 3+ :heart:
 
Aamutuimaan omaa napaa nopsasti. Tottakai piti pissiä heti herätessä tikkuun..tuloksetta. Eilen illasta rintoja särki (eka kerran tässä kierrossa) ja alavatsaa jomotti. Menkkaoireet tuli ekana mieleen mutta nyt aamulla tietysti sitten aloin kelaamaan että jospa oiski vauvaa...
sitten mietin että oiskohan mun ovis voinukin olla vasta kp 21kohilla, koska sillon mulla repi alavatsassa siihen tyyliin. Ihmettelin sillon että mitenkäs se näin aikasin menkkoja alkaa kipuilemaan. Eli jossss oliskii ollu noin myöhänen ovis niin nyt olis dpo 11...joka vois ehkä selittää negatestit josss oiskii raskaus alkanunna.
Ei pitäs kehitellä näitä teorioita kyllä..sit harmittaa ku menkat alkaa.
 
Pikapäivitys työmaalta. Aamulla testi tehty ja jotain pientä hailuraa siellä saattoi olla, mutta niin nopeasti joutui testiä tutkimaan että ehti töihin -.-"

Mahdollinen raskausoire tai joku muu oire jostain on se ettei mulla ole nälkä aamuisin! Aamuvuorossa töissä ollessa maha murisee jo aivan hirvesti 9 aikaan ja nyt ei mitään. Ei yhtään mitään tehnyt mieli, varsinkaan puuroa mikä yleensä on herkkua.

Ps. Työkaverini juuri panikoi mulle että hän on mitä luultavimmin raskaana ja tekee aivan taatusti abortin
 
nelHM kyllä siellä jotain pilkistää ainakin viivanpaikka :)
Mariska86 kyllä toi alin on minun mielestä vahvistunut nuista aiemmista =) odota rauhassa vahvistumista :heart:
Dark76 kyllä siellä selvää punaväri haamua pukkaa :heart:

Joo täällä vuoto aloittelee pikkuhiljaa... joten mennään kp1/32 eteenpäin ja uuteen kiertoon ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Dark76
Samhe, Tsemppiä uuteen kiertoon, vaikka tuskin se just nyt lohduttaa. Täälläki varmaan perästä tullaan.. Aamulla puhdas nega taas kahteen eri testiin tehtynä dpo10 jo menossa.
Dark76, sullahan tosi selvää viivaa jo:)

Onko kellään muulla totaali turhautumista ilmassa? Itsestä tuntuu, että ajatukset vaan testeissä ja ahdistaa vaan noi negojen testaukset. Enkä yhtään muista milloin sain noista 2 lapsesta plussan. En muista ees kierron pituutta:S Luulen, että 30/31/32 kai. Nyt ois siis 28 tai 29 kp menossa. En ole varma pidetäänkö kuukautisten alkamis päivänä se jolloin alko tulla vähän tuhrua vai se jolloin alko kunnon vuoto?

Oireita ei oikein muuta kuin jatkuva kusihätä, öisin näen unia jatkuvaa, heräilen moneen kertaan, rinnoissa niitä valkosia nystyröitä, jonkin asteinen jomotus välillä alavatsalla. Taitaa kaikki olla keltarauhasen aiheuttamia, kun tosissaan negaa vaan näyttää.. Turvotus hävinny.

Tuntuu sit tyhmälle valittaakki, kun tosissaa tää vasta yk1 ja kun tiedän, että toisilla yk:ta jo useampia:( Ei silti harmitukselle voi mitään.

Oisin laittanut aamun testistä kuvaa, mut kameran löytäessäni huomasin, että se oli jossaki kostunut ja ei lähtenyt päälle:S Lapset liekkö leikkinyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Dark76
Dark Selvä haamu! Jee =)

Ja kyllä turhauttaa. Mie en jaksa tätä. Menkat tai plussa kiitos niin loppuu jahkaaminen. Toi aamun pc oli oikeasti varpilla eka pinkki haamu sillä eikä viivanpaikka. Sofi taasen ei vahvistunut, jaksa ees kuvaa laittaa. Masentaa ja suututtaa. Oloja on ja sit ei ole. En tiiä. Jotenki eilen iski vahvana ajatus että eipä sitä tästäkään tärppiä tullut. Tänään ollut semisti menkkamaista juilimista selän puolella varsinkin. Odotan vain että tulee vkl ja tilanne ratkeaa johonkin suuntaan!
 
Empuska Just, kivat tolle sun työkaverille :D Jotkut yrittää vuosia niin miks jollekki siunaantuu sit vahinkolapsia, niin epäreilua! nelHN mik DPO:t sulla on nyt meneillään?
Vielä en oo käyny ostaa o-testejä, jos nyt oikeesto olis stressaamatta tän kierron, niinhän sitä sanotaan et kun ei stressaa nii tärppää ;) Viimekierrosta jos laskis ja menis samoihin aikoihin niin olis ovis varmaan just sillon ensviikon to, kun mies lähtee aikasin aamulla reissuun. Onneks sitä ennen ke keretää vielä :)
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Eläinystävä Nyt dpo10. Ehtiihän sitä vielä.. tuo tuulimuna on ainut raskaus, mikä näyttänyt olemassaolonsa näin aikasin. Jos pieni toivo olisi vielä.. loput viisi alkanutta ja neljä onnistunutta vasta siellä menkkapäivän hujakoilla. Nyt muuten jo kp33 :O. . 36-37 päivää tulee olee jos menkat alkaa. Eli lauantaina tai viimeistään sunnuntaina pitää alkaa jos ovat alkaakseen.
 
hei, voisiko joku valaa järkeä päähän tai yllyttää hullua :D

plussa ollut toiveissa kohta 2v, siksi en haluaisi liikaa kuvitella. aina ollut tyylipuhdas nega mutta nyt olen näkevinäni jotain. ovisoireita oli toissa perjantaina, joten dpo ehkä sitten 12 tai sinne päin. viikko sitten mahaa kouristi aivan älyttömästi, kesti pari tuntia (kiinnittyminen?) ja sen jälkeen alaselkä on ollut niin kipeä, alavatsa myös.

 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Valeriaanalla söpö viiva. Onnea :)
Meikäläinen panikoi taas..tänään muutaman kerran huimannu ja en tykkää ollenkaan! Niskat on jumissa et varmasti siitä..mut sit mun viimesimmän raskauden pelkokokemukset alkaa kummittella päässä ja mieleen jo tuli et uskallanko enää ikinä ees olla raskaana :(
 
En tiedä nappaako teitä mutta mutta lopetin e pillerit 15.9.2014 ja ovistikuilla teatailin viikonloppuna koska oli kovat kivut nii että ppreiässä tuntuu.. tuli 2 punaista viivaa tikkuun eli ovulaatio. Sekstailtiin siinä sitten viikonloppu, mutta nyt en sitten tiedä milloin edes kuuluisi odotella menkkoja, ne olivat todella epäsäännölliset pillereidenaikaan... viimeiset menkat olivat pillereillä 1-6.9.2014 ja tulivat ihan miten sattuu.. Onko muilla ollut samanlaista, ja milloin mun kannattais sit tehdä rtesti tms.... ? Kiitos, ja anteeks:hug:
 
Täällä alko menkat... Ihan hyvät fiilikset on. Oli kuitenkin todella epätodennäköistä tulla raskaaksi, sillä harrastettiin seksiä 5-6 päivää ennen ovulaatiota.. Aateltiin ottaa rennommin ja olla ilman ehkäisyä kuitenkin (keskeytetyllä yhdynnällä)..Tulee sitten jos on tullakseen ;) . Nyt ei jaksa ottaa stressiä ja parempi hoitaa asiat rennosti, sillä kova stressihän saattaa häiritä raskaaksi tuloa. Omasta puolestani meillä voisi alkaa kunnon yritys helmikuussa. Olen nyt piinapäivinä miettinyt, että olisi sinänsä parempi elämäntilanne sitten ensivuoden puolella, ehkä syksyllä, saada lapsi :heart: . Vielä kun ei ole mikään kauhea kiirekkään hankkia niitä. Tulen päivittelemään, jos lähiaikoina alkavat taas piinapäivät :D . Uskon, että tulee :LOL:
Teille kaikille kunnon plussatuulia!!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaaankakara
Hyvää päivää Naiset!!

Tsemppiä edelleen kaikille haamuilijoille!! Jotenki ihmettelen miten meitä on näin paljon... Mutta toivotaan edelleen, että viivat vahvistuu!

Ja onnea plussanneille! :heart:

Pakko laittaa vielä kuivaa kuvaa mun maanantain testistä..
Mieskin kyllä näki heti viivan vaikka elämänsä ensimmäistä kertaa testiä katsoikin.. :D

[/url][/IMG]

No huomenna loppuu piina ja pudotaan korkealta ja kovaa, kun pääsen ottaan verikokeesta raskaustestin! Vaikkakin oireita on, tissit tuli eilen kipeeksi silleen, että ihan jomottaa koskemattakin ja vessassa saa käydä jatkuvasti ja mahaa nyt vihloo ihan hirveesti, mutta se nyt on ollu niin monesti ennen menkkoja ja oviksen aikaanki, jos ny mulla ees semmosta on.. :confused:




p.s.
Kyllähän mää ny yritän piättää pissaa ja teen yhen testin vielä tänään.. :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma

Yhteistyössä