Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Chuislean No sehän voi olla kummin vain. Riippuu millanen kierto normaalisti. Jos esim.28 päivää, niin ovis voinut olla kp14 paikkeilla. Onko toi sun eka ovistikutus tässä kierrossa?Jos et ole vielä plussaa saanut tai tiedä onko ovis mennyt, niin jatkasin tikuttelua. Se lh huippu voi olla nopeakin ja jäädä plussa saamatta. Mutta plussan jälkeen viiva yleensä alkaa haalistua, joillakin seuraavana päivänä ja joillakin vaik parin päivän päästä. Saitkohan mitää selvää :D ?
Muoks. Vielä.. ja siis hailakka viiva ei meinaa noissa mitään. Pitää olla tasavahva tai kontrollia vahvempi

By the way. Miks minua v*tuttaa tuo ukko jatkuvaan :O ?? Toinen ole mitää tehny mut kaikki ärsyttää siinä. Mie oon iha kamala akka :(
 
Viimeksi muokattu:
NeIHM, apua mulla on ollut kuulemma jo jonkin aikaa tuollainen tunne! Ei nyt läheskään koko ajan mutta siis välillä puskee sellainen raivo ja kiehu että Huhhuh. Syviten minä sitä rakastan mutta on ollut kyllä tunteet pinnassa jotenkin kummasti. Ressiiiiääää 0_o
 
Nutturuu tuossa kyllä näen edelleen haamua värillä =)

Minulla ei ole kylmä. En ees uskalla mitata lämpöjä, todennäköisesti vois olla laskussa kun tarkenen yhdellä villatakilla. Ja aika imelästi juilii tuolta alamahalta ja sivuilta että huomenna kun dpo12, niin se on jo se tuhrupäivä ja lauantaina alkaa sit menkat. Välillä olo että vois ollakkii tärpännyt. Mie en oo hei ihan balanssissa nyt :D. . Ei keho eikä mielikään.
 
HuOmenta kaikille!! :)

Ja pitkästä aikaa, on ollu niin kamalaa kiirettä että huhhuh!!! Tosiaan täällä kirjoittelee entinen ooti ja nykyinen JeHil ;) jos joku vielä muistaapi. Kovasti on tullut tekstiä ja plussaa ja haamuilua, hyvä niin :D Täällä vaan elellään alkukiertoa ja katotaan tuleeko ovulaatiota jossakin välissä, jää siis nähtäväksi. Voihan se tällä ressin ja kiireen määrällä jäädä tulematta..

NelHM, täällä kanssa on melko useasti liikkeellä tuota että ukko ottaa kupolista :whistle: Mikäköhän siinä oikeen on?? Välillä tuntuu et kaikki mitä se tekee ja sanoo niin ei oo hyvä... Ja joku puhui haluttomuudesta, täällä sitä on vaihtelevasti ja välillä melko paljonkin. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa virittäytyä tunnelmaan... Onneksi yleensä oviksen aikaan sentään halut on jonkinlaiset :)

Olitte kaikki esittäytyneet, jospa sitten minäkin, eli olen kohta 34 ja mies 33. Meillä on 03, 05, 07 ja 09 syntyneet lapset.

Ihanaa perjantai päivää kaikille ja paljon kahta viivaa testeihin :heart:
 
Huomenta. Ei mitään hyvää. Taavetin puikko ja sofi negoja.. ei jaksa ees tiiirata enöä ku ei tule suoraan selvää viivaa. Vittu. Pakosti oli kiinnittymistä koska niin selvää haamua sain. Menkkajomoja on aika paljon jajaja. Nyt kun ne menkat alkaa nii minun on pakko täältäkin poistua koska pitää hyväksyä että ei enäö yritystä eikä vauvaa. Hetki siihen ajatukseen menee ennen ku hyväksyy :(. Mutta näin on sit tarkotettu.
 
NelHM menkathan ei vielä ole alkaneet? Älä vielä luovuta!
Mua on ukko ärsyttäny koko kuukauden ajan. Tulee joka asiasta riita. Pitäis yrittää olla ressaamatta. Mä ainakin oon räjähdelly ihan ilman syytä. Jos en tietäis niin luulisin olevani raskaana. Mies pisti onneks mun meuhkaamisen menkkojen piikkiin, tosin nyt neki ohi et mitähän seuraavaks keksis. Yleensä ei olla pahemmin ees riidelty. Nyt koko 6 vuoden edestä. Ää pitäis varmaan lähtee johonki hermolomalle tai jättää vauvaprojekti hetkeks. Sori avautumisesta..
 
Kiitos kaikille haleista ja tsempeistä! :hug:
Eilinen päivä oli kyllä niin herkkä ja itkunen.. Onneksi mulla on ihana mies, joka huomas että kaikki ei oo hyvin ja sittenhän sitä vasta kyyneliä vuodatettiinki ku toinen tuli halaamaan ja lohduttaan. :heart::D

Nyt on jo vähän mieli hyväksyny tilanteen ja aamulla kun heräsin ja mahassa menkkajomotusta, niin odotan jo, että menkat alkais ja pääsis syömään teroja ja clomeja. clomeillahan oon jo kaks kertaa tullu eka kierrosta raskaaksi.

Anemone kyllä nyt on kirves jo kaivossa. Verikoe testi ei valehtele ja vaikka mulla onki megapitkiä kiertoja, niin siltiki olis pitäny olla jo hcg arvot korkealla.

empuska, minä kävin eilen aamulla verikokeessa ja iltapäivällä yheltä oli tulos valmis tai on saattanu olla aikasemminki, mutta sovittiin, että siihen aikaan soitan sinne.. yksityisestä en osaa sanoa, mutta luulisin, että suunnilleen samoja aikoja menee..

Plussanneille oikein paljon onnea!! :heart:

Ja haamuilijat älkää tulko mun perässä vaan vahvistakaa viivat! :hug:

Minä kyllä varmasti ainakin taustailen täällä ja kohta tuun sitte takas tikkuileen. :D

Nyt meen katsomaan mitäs siellä clomittarissa tapahtuu. :)
 
Okei joo..

Olen nyt täällä oottaan että pääsen labraan, 12 aika. Ihan 100% varma olen että raskaana en ole, mutta mitä jos ne löytää jotain muuta vaikka siitä kokeesta :( tutkiikohan ne vain sen hcgn vai näkeekö siitä näytteestä automaattisesti muutakin?
 
Empuska Jos sie oot hcg:n tilannu ni ei siitä muuta tutkita. Tsemppiä <3

Mie oon aivan varma kans etten raskaana ole. Ihan olojen puolesta ei voi erehtyä että huomenna jo vuotaa kellontarkasti ja pc paketin menin kauppareissulla ostaa ja nega oli ku uitin toisen äsken. Ja dpo12 jo.. paskaa. Miten saan iskostettua itelleni että yritys loppuu, tikutus loppuu?!? Ja tänne ei passaa eksyä kun sit alkaa vaan polttelee ja tämä oli sopimus meillä miehen kaa. Mie niin tykkään teistä. Aika yksinäistä muutenki kotiäitielo kun ei kavereita samassa tilanteessa niin tää on mun toinen sosiaalinen maailma (varmaan aika säälittävää mutta totta). Huoh ja itku!
 
neIHM en tiiä mikä mulla herkistää tunteet, mutta mulla täällä valuu veet silmistä, ku luin tuon sun tekstin.. :'( normaalisti en oo mikään itkupilli.. Kuulostaa vaan niin lopulliselta ja se aika on itelläki edessäki ja ihan meillä kaikilla. :hug: voi märy. |O
 
Johan meni vaikeaksi, ja edelleen odotetaan tuloksia. Mahdollisesti menee maanantaille, nice.

Hoitaja ei voinut ensin ottaa koetta koska tarvitsi lääkärinlähetteen --> jätti soittopyynnön lääkärille ja lääkäri soitti mulle ja teki lähetteen --> saatiin koe otettua. Sanoi kyllä se hoitaja, että monesti tulokset voi tulla lauantainakin, pitää käydä netin kautta katsomassa tulokset. Pyysin sen että mittaa sen mahdollisen hcgn määrän veressä eikä tee ns. negatiivinen-positiivinen testiä.
 
Tänne on tullut tosi paljon tekstiä pahoittelut kaikille negailijoille!
Tsemppiä uusille kieroille ja haamuilijoille vahvistumisia.

Empuska täälä peukut pystyssä että tulis se toivottu tulos!

neIHM mä oon kyllä kans tosi surullinen sun puolesta :(

Sit mitäs tikuttelijat on mieltä onko pc vai glearbluen ei digitaalinen tarkempi?
 
Almond Ei mitään faktatietoa mut oisko ne molemmat sen 25mlU? Ihan ku ois sellainen kuva jääny täältä mulle..

Tässähän itekin ihan herkistyy teidän sanoista <3. Onhan tämä palstailu ollut niin iso osa elämää että jos jatkan sitä niin se olisi vain enemmän vaikeaa olla sit sen reaaliteetin kanssa että yritystä ei enäö jatketa. Että ihan siksi oakko lopettaa kun menkat alkaa. Tarvii keksiä joku muu sisältö ja oma asia.. oon aina liikkunut ja urheillut mutta kuopuksen raskauden aikana ja sen jälkeen jäänyt tosi vähäiselle.. ehkäpö jos ottas ihtiään niskasta kiinni ja koittas tsempata sen suhteen vaikka taas. Mutta kyllä täällä vaikka ei sillai tunne teitä niin kokee että on osa jotain.. mitä ei esim.oma mkes tai kaverit pysty antamaan. Koska tää vauvan yrittäminen on aika intiimi asia ja ei todellakaan helppoa, niin kyllä on ollut todella ihanaa jakaa ajatuksia kanssanaisten kesken =). On vaan hyväsyttävä että lapsiluku on täynnä ja tämä on näin tarkoitettu meidän kohdalla. Niinku aiemmin jo kirjoitin.. joskus sen ymmärtää sit.

Halitus ja hirrrrrmuinen plussapuhri kaikille <3 !!!!
 
Onhan tämä tosiaan aika korvaamaton vertaistuki ryhmä... Eipä nyt tulisi mieleen kavereille esitellä päivästä ja kuukaudesta toiseen kusisia tikkuja... Ja muutenkin jauhaa koko aikaa yrittämisestä ja kierron kulusta!
 
Voi nelHM :( jospa se sitten tärppäisi kun virallinen yrittäminen on laitettu hetkeksi jäihin. Tylsä kun poistut..harkitse vielä jäämistä :)
Empuskalle kovati peukkuja et ois mieluisat labratulokset.
muille myös toivotan haamujen vahvistumisia ja plussatestejä.
Itellä menkat kohta viikon kadoksissa..ei ole ikinä käynyt näin ellen ole ollut raskaana. Mutta testit huutaa negaa..alkaa jo huolestuttaa että mikä mussa on sitten vikana.
Oon ollu dietillä ja mietin että oisko sotkenu kroppaa, mutta oon kyllä ollu tiukemmallaki ku tämä ja ei ole koskaam näin käynyt. Että tuntus oudolle nytkään.
Ja pitihän se tänäänkin testata vaikka eilen clear bluen digi huusi "ei raskaana" :(
Ei mene jotenkin jakeluun että en ole raskaana kun nuo menkat puuttuu. Ja testit tuottaa vaan pettymyksiä.
nyt on ollu lämmöt jo monta pv hieman koholla ja rämpläsin kohdunnipukankin, on ylhäällä. Menkoissahan sen kai kuulus laskeutua alas?
Maanantaina labraan tai gynelle ultraan jos ei ala vuoto. Haluun tietää mikä mättää!
 

Yhteistyössä