Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voiko sen folliultran tehdä ihan yksityisellä gynellä normaalilla käynnillä? Sitä mietin jos varaan netistä aikaa niin se on ihan normi käynti missä se voidaan tehdä? No antaakos se lääkäri sitten tarvittaessa siihen proge verikokeeseen vai kuinka pitää nyt toimia? Haluan saada itse varmuuden että ovuloin. Testit on kyllä joka kuukausi näyttänyt että ovuloin ja menkat tullu nakutettu 14vrk päästä ovulaatiosta.

No kuinka yleistä se on että menkat tulee vaikka ei ovulois ja munasolu ei irtoa?


Haluan vaan itse saada varmuuden. Ja osaako kukaan sanoa että paljon tuo folli ultra maksaa yksityisellä ja se proge koe?
 
Lillitys Mahtavan hieno ovisplussa. Onnea siitä =)

Hannuliini Joo, tänään dpo-1. Viikon päöstähön sitä voi alkaa pissiä jo toisiin tikkuihin :D

Kunpa itelläänki palais kierto sillai normisti mitä oli ennen kuopusta että ovuloisin kp14 tienoilla.. mä luulen että tää uus 34 päivän kiertokin voi olla syy miks ei tarraa kunnolla kiinni. Yks km ja yks kemiallinen vähintään puoleen vuoteen. Imetyksen lopetin 2kk sitten.. menkt alkoi joulukuussa tulla tällä suht säönnöllisellä 34-35 kierrolla.. edelleen kuopus tärppös aikaisennoviksen kierrosta. Plussa jo kp25 rtestiin sillon..
 
Sori omaa tilitystä taas.. Mittasin lämmön ihan kainalosta kun viluttaa koko ajan vaikka keli mitä mahtavin.. mitä vattua!! Mulla on todella koholla lämmöt. Normisti kainalosta en saa yli 36C kun oviksen jälkeen.. nyt paukuttaa 36.73 :O. Viimeks mittasin kainalosta viime viikolla ja samanlaiset lukemat simlo.. Mulla on varmaan joku mahapöppiäinenkin ollut ku huono olo ja maha sekasin useempana päivänä niin ajasko sitä nyt pois vaan?
 
Mä olen maanantaina pistänyt ovitrelle irrotuspiikin niin se vissiin näkyy 10 päivää samalla tavalla kuin pregnyl niin ainakin ymmärsin sen lääkkeen ohjeista. et jos sit ens viikolla sit jossain vaiheessa testaa tai odottaa sinne asti et ne luget loppuu..
 
Heip vaan =) Olen täällä sivusta seuraillut teidän palstalaisten edesottamuksia, mutten ole uskaltanut tänne mitään kirjotella. Vauvakuumetta kuitenkin pukkaa, ja nyt pari kiertoa yrittäny ovista tikutella, mutta en ole onnistunut tikkuihin saamaan ku hailuraa : / vaikka oireita on ollu mm. selkeitä nippailuja muniksissa ja limoja kp12. Nyt vielä tilasin mammaksi.fi sivulta noita liuskatestejä, viime tiistaina. Mutta eivät ole vieläkään tulleet :eek: minneköhän ovat jääneet. Onko muilla ollut onkelmia tuon puljun kanssa? Tiiä sitten oliko miulla sitä ovista vai ei. Ehkä ne tikut enskiertoon kerkeis.
 
Myrtti85 olitko sä tammikuisissa odotuspuolella? Toivottavasti saat nopeasti uuden raskauden alkuun! :)

Mä liityn varmaan kohta takasin tähän pinoon tuolta tammikuisista :( päivittäin teidän kuulumisia kyllä lukenut.. mulla ei varhaisultrassa sikiön koko vastannut viikkoja ja sykekkin oli tosi hankalasti vain tietystä kulmasta nähtävissä (piti olla 7+5 mutta vastasi vain 6+4 ja ovispäivä tiedossa)
ensiviikolla ke kontrolliultra ja sitten todennäköisesti kohdun tyhjennys jos ei ennen sitä itsekseen tyhjene.. että tämmöstä tänne! Mitään toiveita en nostattele tuon ultran suhteen, sitä muuten tippuu kovaa ja korkealta..
toivotaan että te muut saatte nopeasti plussat raskaustesteihin niin pölisen täällä sitten yksikseni :)
 
Iloksi En ilikii ees sanoo.. joo, kp6. Enkä tosiaan tiedä miksi testailen täällä. Varmaan siks ku nuo lämmöt niin korkeella ja alaselkää juilii.. äsken bongasin ekat limat. Ja vasuriin vihloo.. Voisinko oikeesti ovuloida kerranki kuten sillon aiemmin?! No sitä toivoessa.. ja punainen on r-testi. Ajattelin että teen aamulla vielä yhet koska tuo oli tunnin pidätyksellä. . Koko ajan juoksuttaa yötä myöten veskissä ni pysty pidättää.

Ja voi kökkö roks! Jospa pieni tekis spurtin ja kasvais ja kaikki ois ok!! Toivon niin <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi
nelHM, mä oon kyl tos r-testiskin näkevinäni jotain!

Kyl olot puhuis oviksen puolesta, sellasta semi juilintaa havaittavissa, ja limojakin ollu. Tarvii nyt viel pissii nuit oviksia, kun niitä on!

Roks, en ollu mä olin joulukuisissa :)
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän siinä r testissäkin on hailura mutta kun on rfsu niin ei voi noteerata. Mut en mie tajua mitä mun kropassa tapahtuu. Oon ollu sika väsynyt monta päivää. . Ajattelin että johtuu kaikesta actionista mitä nyt on mut ei.. tän päivän oon saanu huilata kun ulkoistin noi muksut muiden matkaan :D. Tissit nii pirun kipeet, lämmöt koholla, villatakki päällä täällä helteessä jajajaja.. noita limojakin tulee ja äsken oli seassa rusehtavaa :O. Ja alaskää polttanut jo kolmatta päivää ja vasuriin vihloo. Mä NIIN TOIVON että ois vaa aikanen ovis nyt kerrankin. Ihme oireita yhtäkkiä puskee päälle :O.. enkä ees kuvittele.
 
Mun teki mieli syödä hammastahnaa. Tissit kasvanu yhtäkkiä vaikka kuinka, ei mahdu mun normisti käyttämiini rintsikoihin. Alamaha juilii. Ja pc:n puikko ja liuska molemmat haamuaa. Perkele, taas alkaa tää testaussekoilu vaik tiedän etten raskaana oo.. aika vahva viiva tossa rfsu:ssa neIHM :O
 
NelHM mulla tulee mieleen ihan se mun RFSU viime kierrosta kun tosi selvän viivan antoi. Minusta toi sun on kuitenkin kontrolliviivan levyinen ja selkeästi punaväriä siinä. Mä uskon, et mun viime kierto oli kemiallinen ja se RFSU haamuili osittain ihan syystä. Musta ton testin viivanpaikat on harmaampia ja ohuempia ku toi sun, vaikka ne viivanpaikat joskus näkyy jopa tota selvemmin. Testaa huomenna uusiks? :)
 

Yhteistyössä