Häpeätkö ammattiasi/ työpaikkaasi? Mitä teet?

  • Viestiketjun aloittaja CalluB
  • Ensimmäinen viesti
zxz
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
laitoshuoltaja...häpeän siinä mielessä että se on niin aliarvostettu ammatti pienine palkkoineen.joskus ihmiset katsoo pitkin nenänvartta kun sanon olevani siivooja :(
Usein on nain "kiesikka", etta kun johtaja menee lomalle sita ei edes huomaa ,mutta, jos siivooja on paivan pois kaikki valittaa asiaa.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
laitoshuoltaja...häpeän siinä mielessä että se on niin aliarvostettu ammatti pienine palkkoineen.joskus ihmiset katsoo pitkin nenänvartta kun sanon olevani siivooja :(
Kannattaa vaan kantaa tittelinsä ylpeästi. Mun työpaikassa on siivooja, jota ei voi olla arvostamatta. Hän on omalla käytöksellään ottanut paikkansa, eikä siedä yhtään nenänvartta pitkin katsojia. Muut saamme olla tutisemassa, jos rouvalla on huomautettavaa sotkuistamme :D Yritänkin olla mieliksi :)
 
odotettua
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
En häpeä vaikka vain kotiäiti olenkin.
Kotiäiti ei ole ammatti. Aika paljon täällä muuten siivoajia, tarjoilijoitakin muutama. Ei mitään, ammatti sekin on ja ilman siivoojaa ei pärjättäisi työpaikoilla, sairaaloissa, missään.
 
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja odotettua:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
En häpeä vaikka vain kotiäiti olenkin.
Kotiäiti ei ole ammatti. Aika paljon täällä muuten siivoajia, tarjoilijoitakin muutama. Ei mitään, ammatti sekin on ja ilman siivoojaa ei pärjättäisi työpaikoilla, sairaaloissa, missään.
No sanotaanpa sitten toistamiseen että "työpaikkani" on koti.
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
laitoshuoltaja...häpeän siinä mielessä että se on niin aliarvostettu ammatti pienine palkkoineen.joskus ihmiset katsoo pitkin nenänvartta kun sanon olevani siivooja :(
Usein on nain "kiesikka", etta kun johtaja menee lomalle sita ei edes huomaa ,mutta, jos siivooja on paivan pois kaikki valittaa asiaa.
Mun mielestä siivoustyö on yks tärkeimmistä työmuodoista monessa työpaikassa enkä ymmärrä mitä hävettävää siinä olis. Ilman siivoojia olis munkin työni tosi tosi paljon hankalampaa ja kurjempaa. Ja arvostan sitä tietämystä mitä ainaki oman työpaikan laitoshuoltajilla on. Itse kun en ymmärrä niiden aineiden ja vehkeiden päälle mitään.
 
odotettua
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
laitoshuoltaja...häpeän siinä mielessä että se on niin aliarvostettu ammatti pienine palkkoineen.joskus ihmiset katsoo pitkin nenänvartta kun sanon olevani siivooja :(
Kannattaa vaan kantaa tittelinsä ylpeästi. Mun työpaikassa on siivooja, jota ei voi olla arvostamatta. Hän on omalla käytöksellään ottanut paikkansa, eikä siedä yhtään nenänvartta pitkin katsojia. Muut saamme olla tutisemassa, jos rouvalla on huomautettavaa sotkuistamme :D Yritänkin olla mieliksi :)
Noin se vain on, jokaisen on otettava paikkansa ja vastuunsa ja arvostettava itseään:)
 

Yhteistyössä