Hämmentävimmät Plussalta oppimasi asiat?

  • Viestiketjun aloittaja viiris
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos joku ei ole nähnyt jotain itse, sitä ei ole olemassa.

Mies pitää pitää kurissa ja järjestysessä ja se sika pitää jättää heti jos se kerran mokaa.Tai ei käyttäydy kunnolla.
Jos sitä ei jätä, saa kumminkin kohta turpaan ja on muutenkin säälittävä paska.

Mutta oikeasti mä opin täältä palstalta vasta että on olemassa sellainen asia kuin välikausipuku.
 
streetMö
että pakolaiset saavat sossusta huomattavasti enemmän rahaa kuin muut, ja kaiken kukkuraksi vielä upouuden autonkin.

ei saa kysyä asioita, joihin voi löytää vastauksen googlettamalla.

kannabis on tappavampaa kuin alkoholi.

selvännäkijöille riittää ikä ja lempinumero tulevaisuuden kertomiseen.

kaikkien on pakko imettää, mutta on oltava hyvin tarkka siitä, kuinka kauan sitä harrastaa ettei vain syyllistyisi pedofiliaan.

iltalehti ja -sanomat ovat lähdekritiikin kestäviä akateemisia ja tieteellisiä julkaisuja.

suomi on kauhea paikka elää, sosiaalihuolto ja terveysjärjestelmämme ovat mitättömiä, kaippa meidänkin pitäisi pian anoa hyväntekeväisyysrahaa ruotsilta.

 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
pyyhkeestä voi tulla raskaaksi
on olemassa ruoka nimeltä linquistin hihvi
ai kamala, rupesin nauramaan taas tuota linquistin hihviä :LOL: :LOL: :LOL:

toinen ruoka-aiheinen minkä olen oppinut on että maitoa kannattaa lantrata vedellä niin se riittää pidempään eikä ravinto-arvokaan muutu :D
Pääsin vasta tähän saakka ja tuli mieleeni neuvo olikohan Chefille, että kananmuna pitää laittaa veteen saadakseen tietää onko se tuore vai ei. No Chefhän rikkoi sen munan veteen...

 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Naisen anatomiaa olen oppinut, ehdin elää reilusti yli 3-kymppiseksi ennenkuin opin että minulla on etupylly. :eek:
Senkin täällä oppii, että joka asiassa on olemassa kaksi ääripäätä ja mielipiteesi on jompikumpi, välimuotoja ei ole olemassa.
Se on muuten englannissakin, front shitter :D
 
Jos olet/olit irc-galleriassa ja kuvat (edes osa) näkyy kaikille tarkoittaa se sitä että olet vapaata riistaa keskustelu palstoilla. SAa arvoistella mielin määrin ja haukkua puoli sukua ohessa. Sun yhteisöjen perusteella pitää alkaa kasaamaan aineksia psykoanalyysiin.
 
Jos takaa lainan tai ottaa liian ison lainan eikä pysty maksamaan, niin luottotietojen menettäminen ei ole oma vika. Muutenkin, luottotietojen menettäminen ei koskaan ole oma vika.

Tosin opin myös sen, että luottotiedot voi menettää ihan oikeasti ilman omaa syytään.
 
muu
Että synnytyksessä oikein superluomua on ns. lootussynnytys jossa istukkaa ei leikata pois napanuorasta vaan sen annetaan kuivua itsekseen :D Istukkaa varten on olemassa sitten erilaisia astioita kristallimaljasta puiseen rasiaan ja se on siis vauvassa kiinni kunnes kuivuuu itsekseen.
Vauvaa voi opettaa kuivaksi pitämällä vaan reilusti ilman vaippaa ja sille voi laittaa jonkun laatikon lattialle, että oppii siellä sitten käymään ja tää on myös luonnollista ja hyvin luomua :D
 
-pitää kakata käteen ettei molskahda
-jos lapsi pääsee keittiön roskikselle tai saa tussin käteensä, äiti on huono äiti
-yksi saunasiideri tekee juopon
-mäkki on saatanasta
-lapselle ei ikinä, ei ei ikinä saa antaa yhtä suklaavanukasta
-lapselle ei saa antaa j-nimeä, ei liian yleistä nimeä, ei liian erikoista nimeä eikä liian vanhanaikaista nimeä
-tatuoidut äidit ovat soskun asiakkaita
-jos vauva itkee, se on äidin vika
-jos lapsi on lihava, se on äidin vika
-kaksiväriset hiukset sopivat vain teinilähiömutseille
-30v täyttäneen naisen tunnistaa siitä, että tämä leikkauttaa kananperseen päähänsä ja värjää sen punaiseksi
-siteitä tahi tamppooneja ei saa käyttää, on oltava kuukuppi


 

Yhteistyössä