Hämmentävimmät Plussalta oppimasi asiat?

  • Viestiketjun aloittaja viiris
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Että olet huonompi äiti jos:

Olet nuori
Olet vanha
Olet siitä välistä

Olet laiha
Olet lihava
Olet normaalipainoinen

Nukut perhepedissä
Nukut erillään vauvan kanssa
Nukutte jollain muulla tapaa

Olet kokenut sektion
Olet kokenut alatiesynnytyksen
Olet kokenut molemmat

Olet kotiäiti
Laitan lapset päovähoitoon
Ja mikä pahinta, jos laitat isomman lapsen päivähoitoon ja jäät vauvan kanssa kotiin aijjaiiii! :D
:D:D:D

mä jäin kaipaamaan sun sarjakuvia, onko tulossa uusia? ne oli niin loistavia kyllä :D
lisääääääää!

 
muu
Äitiyspakkauksen talvihaalari ei sovi käytettäväksi vauvalla talvihaalarina. Kukaan normaali vanhempi ei sitä käytä vaan ostaa kaupasta reimateccia vauvalle, jotta tarkenee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Sen että imettäminen on jotenkin pervoa.
lisää "imettäminen" sanan eteen "taaperon", niin olet oikealla polulla.
suomessa se on äidin tarpeiden tyydyttämistä ja lapseen ripustautumista, että on EDES joku juttu, minkä vain ÄIPYKKÄ voi tehdä.
terveysdelliset syyt ja rasvitsemukselliset syyt ne ei ole.
jossain ambomaassa eri juttu kun mamman tissistä tuleva maito on usein koko kyläyhteisössäainoa ruoka.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Jos näet kaupassa lapsen joka syö maksamattomia eväitä vanhempien luvalla tietty niin sillä on diabetes tai joku muu sairaus että sen pitää saada se pillimehu heti eikä vasta maksun jälkeen.
Lisäksi nykypäivän lapsi ei pärjää kauppareissulla ilman eväitä edes - lähikaupassa vaikka ei oliskaan mitään sairautta.

Ja jos lapsi riehuu kaupassa tai muualla yleisellä paikalla niin sillä on adhd tai joku muu neurologinen vaiva joska antaa syyn sille että saa näin käyttäytyä, huonosta kotikasvatuksesta EI VOI olla kyse :whistle:
Kato, joku ajattelee samoin kuin minä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
-Se,että abortti on ok,ei ole murha?!?
No eihän se olekaan :).
Sanotko nenästä tulevaa verta abortiksi?
Samallalailla se solukökkö, verihuttu valuu abortissa alapäästä ulos, ei se herrantähden mikään LAPSI vielä tuossavaiheessa ole!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Lihavuuden aiheuttaa GEENI, joka usein siirtyy myös perheen lemmikkieläimille.
Ahhahhhahhhhaaah!! :LOL: :LOL: Just meinasin laittaa jotain samantyylistä :D Lihavuus ei ole laiskuutta eikä johdu huonoista ruokailutottumuksista vaan kaikilla ylipainoisilla ihmisillä on kilpirauhasen vajaatoiminta ja huonot geenit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Lihavuuden aiheuttaa GEENI, joka usein siirtyy myös perheen lemmikkieläimille.
Ahhahhhahhhhaaah!! :LOL: :LOL: Just meinasin laittaa jotain samantyylistä :D Lihavuus ei ole laiskuutta eikä johdu huonoista ruokailutottumuksista vaan kaikilla ylipainoisilla ihmisillä on kilpirauhasen vajaatoiminta ja huonot geenit.
Ja painavat luut.
 
hehee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no just toi yh:n rahan saaminen... en mä vaan saa mitään extraa (tai no, yh-korotuksen 46,60) vaan ihan yksinäni maksan kaikki laskut ja vuokran, autokulut jne... mieluummin mä olisin parisuhteessa jossa nämäkin vois jakaa, jäis itselle enemmän rahaa käytettäväksi.
:D Niinhän sä luulet! Tulisitko vaikka mun kanssa jakamaan ne kulut? Mulla ei ole töitä ollenkaan. Mut hei, ei se mitään, kun puolisolla on elatusvelvollisuus. Silloin sinä elättäisit edelleen samalla palkallasi 2 aikuista ja lapset ;)

Sori meni tän myötä ihan of the topic.

Silloin tällöin täältä on onnistunut saamaan jopa jonkun järkevän vinkin. Ei vaan tule yhtään mieleen...
 
ai juu
Duunareilla on oikeus valittaa huonoa palkkaa, pitkiä päiviä, tylsää työtä jne. Mutta jos mainitsee olevansa akateemisesti koulutettu ja pitää palkkaansa pienenä, nousee hirveä haloo. Oikeestaan ei saa mainita edes akateemista koulutusta, kun se on leveilyä ;)
 
Oppia ikä kaikki
Minä olen oppinut sen että alle 2 vuotias ei voi oppia potalle, päiväkuivaksi saati yökuivaksi. Myös sen että on suotavaa että sohvilla on kortsut ettei levitä bagteereja. Ai niin ja sen että olen huono äiti koska kaksosillani on niin erilaiset luonteet. Olen käyttäytynyt toista (en tiedä kumpaa) kohtaan sopimattomasti koska ovat niin erilaisia. Ja koska toinen nukkuu hyvin ja toinen huonosti olen selvästikin huomioinut toista enemmän...
 
joopa joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
-Se,että abortti on ok,ei ole murha?!?
No eihän se olekaan :).
Sanotko nenästä tulevaa verta abortiksi?
Samallalailla se solukökkö, verihuttu valuu abortissa alapäästä ulos, ei se herrantähden mikään LAPSI vielä tuossavaiheessa ole!

Sinähän se varsin fiksu oot! Jos et ole vielä hoksannut, niin voin kertoa sinulle että se veri joka tulee nenästä ei muutu 9 kuukaudessa lapseksi, toisin kuin alkio joka abortoidaan. Ei siis ole verrattavia asioita. Jos aborttia ei tehtäisi niin lopputuloksena olisi (toivottavasti) elävä lapsi. Toisin kuin nenä veren vuodossa, vaikka sitä verta pitäisi nenässä vuosi kaupalla siitä ei lasta kehittyisi.

 
Jotakin
Vanhemmat on syyllisiä KAIKKEEN mitä lapselle päähän pälkähtää. Ja että ne kuvittelemani pitkät katseet kaupassa eivät olekkaan mielikuvitustani vaan täällä olen huomannut että ihmiset tosiaan kyttää mitä minulla on kärryssä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jotakin:
Vanhemmat on syyllisiä KAIKKEEN mitä lapselle päähän pälkähtää. Ja että ne kuvittelemani pitkät katseet kaupassa eivät olekkaan mielikuvitustani vaan täällä olen huomannut että ihmiset tosiaan kyttää mitä minulla on kärryssä.
Eikä se vastuu lopu koskaan. Vielä vanhainkodin vuoteesta mummo on vastuussa aikuisen lapsensa käytöksestä. (liioittelen ihan vähän )
 
J
Alkuperäinen kirjoittaja Jotakin:
Vanhemmat on syyllisiä KAIKKEEN mitä lapselle päähän pälkähtää. Ja että ne kuvittelemani pitkät katseet kaupassa eivät olekkaan mielikuvitustani vaan täällä olen huomannut että ihmiset tosiaan kyttää mitä minulla on kärryssä.
Kaikki negatiivinen liittyen ihmiseen johtuu vanhemmista tai lapsuudesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on mahdollista kuulla siitä miltä pieru kuulostaa :eek: jos mies kumartuessaan pieraiseen tietyllä äänellä se on fakta todiste homoseksuaalisesta suuntautumisesta. Eikä oo läppä vaan tämä on erään palstalaisen mukaan fakata homma.
no tietenki jos tulee sellanen löysä plöröpieru niin on ukkoo pantu kakkoseen :D :D :D
Niin tai jos pääsee pieru niin se on sen merkki ja sitte ei pääse taivaaseen koska se on syntiä. Että ei ainakaan kannata syödä hernesoppaa :p
Ja jos asiasta on puhettaa, niin sitten jollain muulla sanalla kuin pieru. Se on tosi ruma sana.
 
muu
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on mahdollista kuulla siitä miltä pieru kuulostaa :eek: jos mies kumartuessaan pieraiseen tietyllä äänellä se on fakta todiste homoseksuaalisesta suuntautumisesta. Eikä oo läppä vaan tämä on erään palstalaisen mukaan fakata homma.
no tietenki jos tulee sellanen löysä plöröpieru niin on ukkoo pantu kakkoseen :D :D :D
Niin tai jos pääsee pieru niin se on sen merkki ja sitte ei pääse taivaaseen koska se on syntiä. Että ei ainakaan kannata syödä hernesoppaa :p
Ja jos asiasta on puhettaa, niin sitten jollain muulla sanalla kuin pieru. Se on tosi ruma sana.
Flatus :saint:
 
Tai sitten
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on mahdollista kuulla siitä miltä pieru kuulostaa :eek: jos mies kumartuessaan pieraiseen tietyllä äänellä se on fakta todiste homoseksuaalisesta suuntautumisesta. Eikä oo läppä vaan tämä on erään palstalaisen mukaan fakata homma.
no tietenki jos tulee sellanen löysä plöröpieru niin on ukkoo pantu kakkoseen :D :D :D
Niin tai jos pääsee pieru niin se on sen merkki ja sitte ei pääse taivaaseen koska se on syntiä. Että ei ainakaan kannata syödä hernesoppaa :p
Ja jos asiasta on puhettaa, niin sitten jollain muulla sanalla kuin pieru. Se on tosi ruma sana.
Flatus :saint:
Kaasunpurkautuma peräsuolen kautta.
 
muu
Alkuperäinen kirjoittaja Tai sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on mahdollista kuulla siitä miltä pieru kuulostaa :eek: jos mies kumartuessaan pieraiseen tietyllä äänellä se on fakta todiste homoseksuaalisesta suuntautumisesta. Eikä oo läppä vaan tämä on erään palstalaisen mukaan fakata homma.
no tietenki jos tulee sellanen löysä plöröpieru niin on ukkoo pantu kakkoseen :D :D :D
Niin tai jos pääsee pieru niin se on sen merkki ja sitte ei pääse taivaaseen koska se on syntiä. Että ei ainakaan kannata syödä hernesoppaa :p
Ja jos asiasta on puhettaa, niin sitten jollain muulla sanalla kuin pieru. Se on tosi ruma sana.
Flatus :saint:
Kaasunpurkautuma peräsuolen kautta.
Mahtaakohan tuo peräsuoli olla riittävän nätti sana? :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
-Se,että abortti on ok,ei ole murha?!?
No eihän se olekaan :).
Sanotko nenästä tulevaa verta abortiksi?
Samallalailla se solukökkö, verihuttu valuu abortissa alapäästä ulos, ei se herrantähden mikään LAPSI vielä tuossavaiheessa ole!

Sinähän se varsin fiksu oot! Jos et ole vielä hoksannut, niin voin kertoa sinulle että se veri joka tulee nenästä ei muutu 9 kuukaudessa lapseksi, toisin kuin alkio joka abortoidaan. Ei siis ole verrattavia asioita. Jos aborttia ei tehtäisi niin lopputuloksena olisi (toivottavasti) elävä lapsi. Toisin kuin nenä veren vuodossa, vaikka sitä verta pitäisi nenässä vuosi kaupalla siitä ei lasta kehittyisi.
Alkuraskaudessa se ei todellakaan ole vielä mitään LAPSI.Piste.
 

Yhteistyössä