Hämmentävimmät Plussalta oppimasi asiat?

  • Viestiketjun aloittaja viiris
  • Ensimmäinen viesti
...
oon oppinut ainakin, että tatutoitu nainen on kouluttamaton yh-äiti, joka on tehnyt nuorena lapsia monille eri miehille. hän myös polttaa ja juo paljon alkoholia.

lisäksi nainen on aina huora. jos antaa, on huora. jos ei anna, on tekopyhä huora. naispuolinen exä on vitun naikkonen tai akka, vaikka häntä ei olisi ikinä tavattukaan. ja se oman exän nykyinen on aina paha nainen, joka tahtoo omia sun lapset tai on muuten vain huora.
 
täti
Exän nyxät on aina hulluja (haluaa, että etä-isä ei näe lapsiaan).

Nyxän exät on aina hulluja (nyxän exä ei huolehdi lapsistaan, vaan tunkee ne palstalaisen nyxälle hoitoon).
 
No,
-vain alipainoiset lapset ovat suloisia,normaalipainoiset ovat lihavia (kauheita läskejä,lapsiraukat) ja tämä on äitin syy.
-LS asia on jos käy kerran vuodessa lasten kanssa mäkkärissä,huostaanotto suositeltavaa heti jos mukana on alle kouluikäisiä.Yhdestä hampurilaisateriasta riittää 4-hekiselle perheelle einestä koko päiväksi.
-Kestoilu ja ekologisuus on ällöttävää ja epähygieenistä.
-Teinipoika ei missään tapauksessa saa saunoa äitin tai siskojen kanssa.
 
Äiti79
Alkuperäinen kirjoittaja Oppia ikä kaikki:
Minä olen oppinut sen että alle 2 vuotias ei voi oppia potalle, päiväkuivaksi saati yökuivaksi.
Mutta auta armias, jos vielä 2-vuotiaalla on vaipat. Lapsi siis oppii päivä- ja yökuivaksi sinä päivänä, kun täyttää 2 vuotta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Naisten naamaa ja muuta ulkonäköä saa arvostella rankasti, mutta älä vahingossakaan sano niiden kinttuja karmeiksi, sillä se saa yv-laatikon täyteen paheksuvia viestejä.
:D nyt sitten vaan käymään läpi kaikki kinttukuvaketjut missä Majuri on sanonu jotain poikkipuolista niin selviää kuka on laitellu Majurille tulikivenkatkusta yyveetä :D

 
vieras
ja mun henkilökohtainen suosikki: kohdussa jo puolivälissä raskautta lapsiveden puuttumisen vuoksi vaikeasti vammautuneen ja tietyiltä osin kehittymättömän vauvan synnytyksen käynnistäminen (kohtukuoleman estämiseksi) on äidin vika ja hänet tulee tästä ruoskia. koska parempihan on aina jatkaa raskautta kuukausitolkulla vaikka vauva olisikin kuollut kohtuun ja synnyttää sitten se kuollut vauva mieluummin kun keskeyttää raskaus josta ei mitenkään syntyä elinvoimaista ja elävää lasta.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:
Alkuperäinen kirjoittaja Oppia ikä kaikki:
Minä olen oppinut sen että alle 2 vuotias ei voi oppia potalle, päiväkuivaksi saati yökuivaksi.
Mutta auta armias, jos vielä 2-vuotiaalla on vaipat. Lapsi siis oppii päivä- ja yökuivaksi sinä päivänä, kun täyttää 2 vuotta.
Just näin! Lisäksi se et pottailua ei kannata edes aloittaa alle 2 veen kanssa,kun hän ei siihen fysiologisesti ole valmis,saa vaan kauheat traumat.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:
Alkuperäinen kirjoittaja Oppia ikä kaikki:
Minä olen oppinut sen että alle 2 vuotias ei voi oppia potalle, päiväkuivaksi saati yökuivaksi.
Mutta auta armias, jos vielä 2-vuotiaalla on vaipat. Lapsi siis oppii päivä- ja yökuivaksi sinä päivänä, kun täyttää 2 vuotta.
Just näin! Lisäksi se et pottailua ei kannata edes aloittaa alle 2 veen kanssa,kun hän ei siihen fysiologisesti ole valmis,saa vaan kauheat traumat.
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Sen että vauvanvaatteet pitää pestä erikseen, etteivät vauvan vaatteet ole kosketuksissa aikuisten vaatteiden kanssa. Mutta se ei sitten koske sitä, että vauvaa pidetään sylissä ne aikuisten vaatteet päällä. Tämä logiikka ei auennut, mutta uskottava se kyllä oli.
Luulen, että moni pesee erikseen sen vuoksi että

A) haluaa pestä ne vaatteet hajusteettomalla, vaikka omat vaatteet peseekin hajustetulla

B) ohjeelliset pesulämpötilat poikkeavat

C) haluavat extra-huuhtelun vauvan pyykeille
 
re
Heehehehh nää on niiin hauskoja ja osuvia XD

Kai se on lisättävä omakin lisä soppaan:
Olen oppinut, että se, joka kysyy neuvoja palstalaisilta, ei kuitenkaan ole valmis ottamaan vastaan niitä. Lopuksi nimittäin ap monesti sanoo, että joo, mutta kun ei meidän likka / poitsu kumminkaan suostu tommoseen tai ei se kumminkaan auta sekään vinkki tai mä nyt tein kuitenkin niin kuin aluksi ajattelin.
Ja lisäksi toinen oppi on se, että ellet pidä lapsillesi armeijakuria, niillä ei ole kuria ollenkaan. Ainoa oikea kasvatustapa on kapiaisen tapa. Jos esim. luet lapsellesi iltasadun, olet löperö ja huono kasvattaja. Jos annat lapsesi huutaa, olet löperö ja aivan p****a kasvattaja. Jos lapsesi näyttää osoittaa mitään poikkipuolista sanaa tai omaa tahtoa, olet täysin epäonnistunut vanhempi. Turha paapominen on aivan turhaa. Itkeköön lapsi huoneessaan yksin, sittempä oppii. Mitään välimuotoa ei ole, on vain löperö vapaa kasvatus tai kunnollinen, oikea, tiukka ja ehdoton kasvatustapa. Piste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Sen että vauvanvaatteet pitää pestä erikseen, etteivät vauvan vaatteet ole kosketuksissa aikuisten vaatteiden kanssa. Mutta se ei sitten koske sitä, että vauvaa pidetään sylissä ne aikuisten vaatteet päällä. Tämä logiikka ei auennut, mutta uskottava se kyllä oli.
Luulen, että moni pesee erikseen sen vuoksi että

A) haluaa pestä ne vaatteet hajusteettomalla, vaikka omat vaatteet peseekin hajustetulla

B) ohjeelliset pesulämpötilat poikkeavat

C) haluavat extra-huuhtelun vauvan pyykeille
Nämä syyt minäkin pystyn käsittämään :)
 

Yhteistyössä