:headwall: :kieh:
Kauhee määrä tekstiä taivaan tuuliin!!!!
No mahollisimman lyhyesti!
Kesä on minutki vienyt näköjän mukanaan kun ei millään pääse palstailleen
Jomille Roppakaupalle onnea palstankin kautta, sieltä se rinsessa sitten kuiteskin tuli, mahtavaa!! :heart:
Miten kauan kärvistelit suppareita kotona kun noin nopeaan maailmaan putkahti?!
Ihan kauhupainajainen mulle luomusynnytys, ihan sama vaikka kestäiskin noin pienen hetken, se kipu on niin valtavaa nekin minuutit! Onnea vaan silti, olitpa urhea!
Mahtavia uutisia myös että
Ansis on tehnyt paluun, tervetuloa ja ONNEA!! :heart:
Niiskuneiti oli saanut ultrasta tyttölupauksen, ihana kuulla että kaikki hyvin :heart:
Toivottavasti
Jomille sattuu jatkoonkin mukava terkka, niitä on niitäkin niin moneen junaan.
Mulla oli kolmella ekalla kerralla aina eri naama ennenku vakkari pääsi paikalle, hiukan hämmentävää vaikka kaikki ihan mukavia onneksi
Emeriinin perhe jännäilee sitten loppuun asti että tarkotti ultraajan naurahdus poikaa vai tyttöä
Mitenkäs
ruutinen? Mä sain toissapäivänä äitiyspakkauksen jota yli kuukausi ehdittiinkin odotteleen, on kuulemma ollut tullin hampaissa noi uuden pakkauksen tuotteet.
No anyway, siellä oli lisää kestiksi joten inspiroiduin vihdoin pistämään kaikki pakettiin, nyt kun vielä postiin suoriutuis... ai minäkö saamaton :ashamed:
Lupaan että ne tippuu teidän postilaatikosta ennenku teidän vaavi syntyy!
Mitenkäs muiden juhannussuunnitelmat?
Me suunnistetaan mökille, täytyy nyt olla kun vielä voi, pienen vauvan kans hivenen hankalaa kun ei oo juoksevaa vettä jne. Ja aivan saamaristi hyttysiä, pari yötä on ihan maksimi aika olla kerrallaan.
Vointi on aika raihnainen ja kolotuksia on ympäri kroppaa. Teettää töitä juosta ton taaperon perässä mutta ei auta, juostava on. Vauvahankinnatkin on vielä puolitiessään. Jos oisin arvannut että fiilikset on tällaset tässä vaiheessa niin oisin laittanut kaiken kuntoon jo aiemmin, höh. Nyt tuntuu ettei vaan jaksa mitään ylimääräistä.
Paitsi tiikerikakku palaa ihan just uuniin
Vonteja kaikille ja mukavaa juhannusta!
Jasmin ja aarre rv 34+2