Varovaiset onnittelut, Minna89! Toivotaan, että viiva vahvistuu :flower:
Piti tulla tänne taas purkamaan ajatuksia. Mulla on tosi kummalliset menkat meneillään. Normaalisti menkkakivut on tosi kovat, yleensä joudun vähintään kerran turvautumaan särkylääkkeeseen. Tällä kertaa ei suurimmaksi osaksi ole ollut mitään kipuja, välillä vaan. Lauantaina, kun menkat alkoi ajallaan, oli alaselkä kipeänä jonkin aikaa ja parina päivänä on ollut alavatsassa vähän kipuilua. Vuoto alkoi ruskeana, nyt on vähän punertavampaa, mutta eilen illalla huomasin, että vuoto on kummallisen "repaleista" (joo, sori, ällöttävää ) eli on paljon pieniä hyytymiä mukana. Oon jo tässä ehtinyt ajatella eilisen jälkeen, että voiko tää olla joku kohdunulkoinen raskaus tai jotain. Aiemmin jo kyselin siitä, kun mulla oli jotenkin tosi selkeät ovistuntemukset tässä kierrossa, vaikka syön pillereitä eli ovulaatiota ei mielestäni pitäisi tapahtua. Otin kuitenkin liuskan ekan pillerin vahingossa ainakin 13 tuntia myöhässä, joten ehkäisytehohan on voinut laskea. Jo noin viikkoa ennen kuukautisten alkamista alavatsa oli vähän oudon tuntoinen, lisäksi mulla on ollut viime aikoina ihan hirveä nälkä lähes koko ajan ja joitakin päiviä on nenäkin ollut tukkoinen. Tää on taas kaukaa haettua, mutta kun mielikuvitus lähtee laukkaamaan, niin sit se kans lähtee... Eniten ihmettelen näitä menkkoja, kun en muista, että koskaan olis ollut tällaiset eli tätä en ainakaan kuvittele. Mutta selittäisköhän tämmöstä vuotoa jokin muu asia, tietääkö kukaan?