Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

Tällaisen tuloksen sain tänä aamuna, en voi kyllä uskoa todeksi, kun odotin ihan toisenlaista tulosta!!! :) Kp 28. Testinä oli Apteekin oma raskaustesti, ja virtsa oli kerinny oleen rakos n. 8 h (yön yli). Mitä mieltä ootte??? Simppoja laitettiin matkaan kp 14, 15 ja 17 ja kp 16 oli kipuilua, mahd. oviskivut..


http://www.aijaa.com/v.php?i=6432985.jpg
 
Orkidea ompas nätti plussa

terveisiä tallinnasta. KUUMA oli!!! kyytiläinen vielä matkassa vaikka säikäyttiki vähä,kun pari kertaa pyyhkiessä näky vähä väriä kakkosen jälkeen :ashamed: nyt ei oo enää ollu...
on vielä vähä väsy reissun jälkeen joten en jaksa jokaiselle kommentoida erikseen eli...

:hug: tädin yllättäneille

:flower: muille
 
Tervetulotoivotukset uusille!

Onnea onnea oikein selkeästä plussasta, Orkidea88! Onnea myös tuoreelle rouvalle eli tombatarille!

Jännääjille oikein paljon pitkää pinnaa!

Haaveilija87 Mulla on myös ajatuksissa, että kun ehkäisy jätetään pois, alan syödä esim. just noita LadyVitan raskausvitamiineja. Eipä noista haittaakaan voi olla :)

Mulla on kans tämä palstailu jäänyt enemmän taustailun puolelle, vaikka kyllä käyn lukemassa aika lailla joka päivä juttujanne. Oma tilanne on vielä kuitenkin niin epäselvä ja yrittämisen aloitus niin kaukainen asia, ettei mulla oikein ole mitään raportoitavaa tässä vaiheessa. Muutenkin on vauvakuume laantunut tosi paljon. Välillä mietin, että meillähän on miehen kanssa asiat hirmu hyvin näin kahdestaankin ja välillä taas toivon ihan kauheasti, että olisin jo raskaana. Ristiriitaiset on tunnelmat siis... Mutta kai se on ihan luonnollistakin, kun lapsen saaminen on kuitenkin niin mullistava tapahtuma, ettei sitä näin etukäteen osaa oikein hahmottakaan.
 
onnea orkidealle :flower: täällä jännitetään kauheasti.. toivon että tuolla joku on. minulla rasvottuu nykyään hiukset ja kasvot kauheasti. edelleen alaselkä kipeä ja maha tuntuu painavan toniin... :D edelleen nippailee alavatsasta. vuoto on onneks lakannut jo. must tulee kyllä ihan hermo heikko pian
 
Uskaltaisikohan tästä ottaa seuraavan "kotikeskustelun" B)

Meillä puhuttu paljon viimeaikoina vauvahaaveista. Alunperin tarkoitus oli että häiden jälkeen (syksyllä 2011) jätettäisiin ehkäsy pois, mutta mies (ja toki minä itsekin) ei kyllä maltettaisi odottaa niin pitkälle.
Miehellä entuudestaan nyt jo 9vuotias kundi, joten olisi aika hankkia jo pikkusisarus ;)

Toistaseksi siis täällä taustalla tutkin ja iloitsen teidän plussista

Ensimmäinen etappi on vain syödä tää champix-kuuri loppuun jotta loppuu savuttelu ja sitten pitää käydä katsomassa miltä mun pco näyttää.
Sitten alkaa kovat keskustelut että koska jätetään ehkäsy pois... Häät on syyskuussa 2011. Jos puoleen vuoteen tärppää ehkäsyn jätöstä niin oon kyllä aika isovalaskala :LOL: :heart:
 
Onnea ja tarrasukkia plussanneille :heart: On tässä kesässä jotain taikaa kun plussia tuntuu kokoajan tulevan ;) Ihanaa :heart:

Mulla alko sitten perjantaina menkat. Kestivät vain 2 päivää ja olivat ajoittain aika niukatkin. Hieman tuo nosti epäilyjä, mutta en uskalla testata kun nega sieltä vain tulisi. Tällä kertaa kierto oli 32kp. Nyt meneillään kp 4/31-38. Että tällaista.
 
Varovaiset onnittelut, Minna89! Toivotaan, että viiva vahvistuu :flower:

Piti tulla tänne taas purkamaan ajatuksia. Mulla on tosi kummalliset menkat meneillään. Normaalisti menkkakivut on tosi kovat, yleensä joudun vähintään kerran turvautumaan särkylääkkeeseen. Tällä kertaa ei suurimmaksi osaksi ole ollut mitään kipuja, välillä vaan. Lauantaina, kun menkat alkoi ajallaan, oli alaselkä kipeänä jonkin aikaa ja parina päivänä on ollut alavatsassa vähän kipuilua. Vuoto alkoi ruskeana, nyt on vähän punertavampaa, mutta eilen illalla huomasin, että vuoto on kummallisen "repaleista" (joo, sori, ällöttävää ) eli on paljon pieniä hyytymiä mukana. Oon jo tässä ehtinyt ajatella eilisen jälkeen, että voiko tää olla joku kohdunulkoinen raskaus tai jotain. Aiemmin jo kyselin siitä, kun mulla oli jotenkin tosi selkeät ovistuntemukset tässä kierrossa, vaikka syön pillereitä eli ovulaatiota ei mielestäni pitäisi tapahtua. Otin kuitenkin liuskan ekan pillerin vahingossa ainakin 13 tuntia myöhässä, joten ehkäisytehohan on voinut laskea. Jo noin viikkoa ennen kuukautisten alkamista alavatsa oli vähän oudon tuntoinen, lisäksi mulla on ollut viime aikoina ihan hirveä nälkä lähes koko ajan ja joitakin päiviä on nenäkin ollut tukkoinen. Tää on taas kaukaa haettua, mutta kun mielikuvitus lähtee laukkaamaan, niin sit se kans lähtee... Eniten ihmettelen näitä menkkoja, kun en muista, että koskaan olis ollut tällaiset eli tätä en ainakaan kuvittele. Mutta selittäisköhän tämmöstä vuotoa jokin muu asia, tietääkö kukaan?
 
Esittäydyinkin jo tuolla "Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet vol. 6" puolella, mutta työnnän lusikkani, tai ainakin nokkani, tähänkin soppaan kun kuume on niin valtaisa. :) Ensimmäinen olisi siis toiveissa ja ehkäisy jätetty pois kesäkuun lopussa.

Tsemppiä kaikille yrittäjille ja onnittelut jo onnistuneille! :hug:
 
Tein tänään malttamattomana uuden r-testin (samanlainen ku eka), ku en millään voi uskoa tätä todeksi :D Tuli plussa, mut vähän vaaleempi ku eilinen. Testiajan sisällä, mut ei sitäkään tihrustaa tarvinu. Eri vuorokauden aika ja vähempi aika oli ollu pissa rakos.. Uskaltaakohan täs vielä iloita???? Vielä olis yks digitesti, mut sen teen ehkä ke...

Varovaiset onnittelut Minna89! :) tervetuloa uusille !!

MUOKS* tässä vielä kuva tän aamusesta.. tosi huono kuva kylläkin..

http://www.aijaa.com/v.php?i=6437718.jpg
 
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä jännittäjille!

Mä kävin tänään gynellä kun on ollu kamalat yhdyntäkivut jo kuukausia, todettiin sitten vestibuliitti.
Tää tarkoittaa sitä että menee ainakin useammasta kuukaudesta puoleen vuoteen että kivut lakkaisi(kipujen kanssa ei saa sekstailla) :'( Tuntuu niin tyhmältä.. mulla on jo muutenkin ollut vaikeuksia seksihalujen kanssa niin nyt sitten tämäkin.. :( Onko jollain kokemuksia vestibuliitista ja miten nopeaan on parantunu? Mehän ei vielä yritetä edes vaan taustailen, mutta ei se silti kivaa ole.. seksi on kuitenkin osa suhdetta.. lääkäri sanoi että vaiva on aika yleinen ja monet parit erookin sen takia..

Tuntuu että kuume vaan nousee kokoajan kun palstailen :D Mutta eihän sille mitään voi hehe, on vain yksi keino ;)

TMirreä haluisin kommentoida sen verran, että ainakin ite olen ollut tyytyväinen päätöksestä opiskella ensin. Amk:sta voi kuitenkin olla poissaolevana sen kaksi vuotta, eli joustovaraa on jos haluaakin vauvaa ryhtyä taas yrittämään. Mä ehdin valmistua ennen miestä ja hällä ei oo vauvakuumetta ollenkaan eli töissäkin varmaan olen parisen vuotta ensin. Ois se niin ihanaa päästä jo yrittää! :heart:
 
Uih, paljon onnea plussanneille :heart:
Tuntuu, että mä en pääse koskaan ees testiä ostamaan :/ tai ainakaan plussaamaan...kamalaa kun viikot menee hitaasti...(ja edelleen, ajatuksen oli, että lapsi saa tulla kun on tullakseen :LOL: ) ja meikä stressaa täällä joko joko joko...
 
Onnea plussanneille.. :heart: ja pitkää pinnaa niille ketä viel oottaa varsinaista plussaa.. :D elikkäs nyt ois kp 9/28, elikkäs ovista ootellessa.. :) tosin tällä kierrolla ollaan jo alotettu peiton heilutus jo hyvissä ajoin, jos vaikka tekniikka toimis näin... :D siis kun tilanne on se että mulla ei oo aavistustakaan, tuleeko mun ovis ees kierron puol välissä; vai sitte jossain muussa kohtaa.. :/ (pitäs varmaan ostaa niit ovis testejä, mut toisaalta meillä "pikkukolmosen" aikataulu on; tulee ku on tullakseen) ;) tosin tällä äitillä on ihan kauhee vauvakuume, joten kai sitä jossain kierrossa vois "vähän" avittaa luontoa, ku tietäs vähän et millon tärppi on parhaimmillaan?? :LOL:
 
Paljon onnea kaikille plussanneille ( ja ekstrat vielä tombatar avioliiton johdosta)! :flower: Tervehdys uusille!

Minuu ei paljon vauvatoiveita opiskelut hidasta, kun ala nyt ei kuitenkaan (tänäkään vuonna) ole mikään juhlinnan aihe. Yritän sitä oppisopimuspaikkaa metsästää, mutta heikolta näyttää. Taisin muutenkin riemuita noista säännöllisistä kierroista liian aikaisin, nyt on menossa kp40/? ja pari testiä on jo ainakin näyttänyt negaa. Ekan kerran testasi kp30 ja toisen kp34. Oireita menkkojen alkamisesta on ollut jo pari viikkoa; alavatsaa nippailee, nännit kosketusarat ja turvonneet, väsyttää, mielialat heittelee, päätä särkee...Ajattelin käydä nyt vielä tänään ostamassa Apteekin oman raskaustestin, kun pieni epäilys (pikemminkin toive) ettei noi David-halppistestit toimisi. Sen jälkeen täytyy vaan tyytyä menkkoja odottamaan, jos sekin negaa näyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija87:
lapsi saa tulla kun on tullakseen :LOL: ja meikä stressaa täällä joko joko joko...
Samoilla ajatuksilla jätettiin ehkäisy pois, mutta... Kyllä se lapsi silti saisi tulla niin pian kuin mahdollista! Ja tosiaan, tämä on vasta ensimmäinen kierto (vai sanotaanko tätä jopa nollaksi) ehkäisyn pois jättämisen jälkeen. :D

Yksi mikä muuten mietityttää... Oletteko aloittaneet yrittämisen heti kun olette jättäneet ehkäisyn pois vai odottaneet kuukauden ja aloittaneet vasta sitten? Kun näitä eri palstoja on nyt tullut selailtua, niin jostain muistaakseni luin, että ensimmäinen kierto voisi olla hedelmällisempi kuin sitä seuraavat (hormonitaso nousee ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja laskee sen jälkeen takaisin normaalille tasolle). Joku toinen taas kirjoitti, että ei tästä ekasta kanna vielä yrittää vaan vasta seuraavasta...

Kyllä meillä nyt jo on ollut yritystä pelissä vaikka ehkäisy on tosiaan jätetty reilu kolme viikkoa sitten pois. Hankalaahan tämä vähän on kun ei tiedä minkä pituinen kierto mulla mahdollisesti on "luomusti", enkä enää muista kun edelliset luomumenkat on olleet kymmenen vuotta sitten. :ashamed: No, ensi kuussa on jo paljon viisaampi. :)
 
Voi apua..Mä olen ihan sekasin :D
Kaupassa hypistelin raskauststejä ja äsken kattelin henkkamaukan sivuilla vauvan vaatteita ja äitiysvaatteita...Ja haaveilen miten ihanaa ku olis se iso maha tossa ja kaikkia ihania äitiysvaatteita... :D Rahaa olen mielessäni pistäny palamaan jo aika paljon :snotty:
 
Onnea nyt kaikille plussanneille, keitä en ole onnitellut! :heart:

Piupiu minkälainen sairaus(?) se sinun juttusi on? Vaikeuttaako raskaaksi tuloa ja onko kipuja koko ajan vaiko vain silloin tällöin? En ole ikinä moisesta kuullutkaan.. :hug: Toivottavasti paranet pian!
 
En malttanut oottaa huomiseen, vaan tein nyt hetki sitten sen Clear Bluen digi raskaustestin. Pakko se on uskoa että raskaana täällä ollaan :) !!! Testiin tuli tulos "raskaana 1-2" :) Voih kuinka onnellinen olo :)

Plussapuhureita kaikille!
 

Yhteistyössä