Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

Ihanaa tiistaita kaikille!!! Ja onnea Tombatarille!! :flower: Ihania asioita sulla :heart:

Tsemppiä muille yritykseen...
Me ollaan mökillä miehen ja koirulin kanssa ja anoppi täällä kanssa, joten ei paljoa tarvii pupuilla ku samassa mökissä nukutaa ja tässä huoneessa ei ees ovea :'( :D :LOL:
Noooh, mutta eihän meillä mikää kiire ole :LOL:
 
Milas
äizikkä nyt vaan kuules kosit miestäsi ja sitten varaat juhlapaikan, kirkon/maistraatin. ei se vastaan pistä kun oot oikein päättäväinen :D Näin siis toimittiin meillä ja mies oli oikein tyytyväinen. Mekin oltiin oltu jo yhdekän vuotta kimpassa ja kaks muksua niin oli jo tunne että nyt tai ei koskaan.
Mekin lähdetään lähipäivinä mökille. Jospa sitten sais vähäks aikaa ajatukset vauva-asioista pois. Mies eilen naureskeli mulle kun kuuli että vauvakuumepalstailen. Oon pitänyt siltä salassa tänä mun kuumeen aika hyvin. Oon ollut niin kuin ei muka kauheesti polttelis mut nyt jäin kii B)
 
äizikkä: vaikkei nyt kysymys ollutkaan miulle osoitettu, niin meillä kävi niin, että sanoin ukolle että mie oon päättäny mennä naimisiin sinä ja sinä päivänä, että tovottavasti oon kihloissa ennen sitä :D ja ei siitä tainnu mennä kauaakaan kun ukko vei miut syömään ja sormus kauppaan... Joskus nuo ukot vaan tarvii sellasta selkeätä vinkkiä kun on aika tälläsissä asioissa edetä. :)
 
meillä joskus ollu puhetta siviilivihkimisestä. sit annoin olla, en puhunu ollenkaan. kai kaveripariskunnan polttarit sit anto loppusysäyksen. nimittäin seuraavana aamuna se sit kosi ja ylihuomenna meidät vihitään :heart:
 
tombatar: mitkä siulla on nyt kp:t? Ja kyllähän tuo jo aika hyvältä vaikuttaa jos ennen oletettujen menkkojen alkua tulee jo haamua testiin! Voisi maalaisjärjellä ajatella että on silloin tarttunut tiukasti kiinni. Näin oli ainakin miulla siitä raskaudesta, josta tuo poika on todisteena. :) miulla on siun puolesta luottavainen olo tämän raskauden onnistumisen suhteen :D ?Mutta toki saat täällä meidän seurana olla niin kauan kun tuntuu siltä!
 
Tervetuloa airatar ja tiiiperi :flower: Tänne joukkoon mahtuu kyllä =)

Tombatar Onnea kovasti :heart: hieno uutinen :D

Äizikkä :hug: Voi itku...Olin jo toivonut parasta! Ei voi sitten, kuin uudestaan yriittää meidän muiden ohella ;)

Täällä vietetty upeita päiviä ja tänäänkin monta tuntia rannalla...ukkokullankin kanssa jutusteltiin, että heti kun häät vietetty, niin sitten vauvanteko puuhiin :whistle:
 
Onnea plussanneille ja kaikille muillekin hauskaa kesää.

Olen käynyt lukemassa säännöllisesti kuulumisia, mutta oma palstailu on jäänyt vähiin häähössötyksen takia. En siis valita, hössöttäminen on ollut ihanaa, ja lauantaina odotus palkitaan.
:heart:

Toisen odotuksen täyttymistä joudutaan vielä käytännön syistä pitkittämään... Eli lykkäämme yrityksen aloitusta syyskuulle, todennäköisesti. Jos alotamme aiemmin, tulen tänne sitten hössöttämään ennen syyskuuta kaikella häistä vapautuneella hössöenergiallani. :D

Notta tämän saisi listalle päivittää, mennään vaikka sillä syyskuulla tähän hätään.
 
Milas mäkin "kaappi" kuumeilen.. :ashamed: mut siihen on ihan syynsä; en halua kertoa läheisille kuumeilusta, ettei tule liikaa painetta ja kyselyä kokoajan (siis sellasta että, no missäs mennään).. :D jotenka kerron läheisille,kun on sen aika.. :) ja siis kyllä se on läheisten tiedossakin, että me halutaan lapsia jopa kuusikin.. ;) ja siis niin mäkin aattelin, että käyn vaan ostaa sormukset ja kosin itte.. :LOL: :LOL: niin ja kp 3/28, eli uutta ovista ootellen.. :D
 
Täälläkin yks kaappikuumeilija :D Tai siis kaikki tietää mun kroonisesta vauvakuumeesta, mutta vain äiti ja paras kaveri tietää vauvanteko-puuhista...Haluan kertoa vasta ku olen raskaana, mutta vaikeeta on olla hiljaa :x Haluaisin kertoo ihan kaikille, ku oon niin onnellinen, etä vihdoin on meidän aika :heart:
Mutta miten sitä sais järjen pidettyä mukana..ku tarttis aina muistaa, että ei se aina haluamisesta oo kiinni, eikä tosiaan koskaa tie milloin tärppää jos tärppää koskaan... :/
 
haaveilija ei muuta kun luonnon helmaan touhuilemaan!!! eihän sitä punkas tarvii. tai vaik saunareissun yhteydes :LOL:
kyllä Miehen naama loisti kuin naantalin aurinko äsken ku en malttanu aamuun oottaa ja tunnin rakossa olleesta pissasta tein uuden testin ja oikein selvä plussahan se oli. saman tien kävelin liuskan kans pihalle ja näytin :heart: sekin on mun kans kuumeillu :D
aamupissasta teen ton viimeisen liuskan ,jos sitä pikkuhiljaa alkais uskoo,et siellä se nyt on :p
la 23.3 tienoilla ,jos siis toukka pysyy matkassa
unohtunu ihan jännittää vihkimistä (joka siis huomenna!!!!!)
 
Täällä jännät päivät lähenee pikkuhiljaa,vielä viikko testaukseen :) Testata pitäis ehkä jo sunnuntaina kun tuskin jaksan/maltan odottaa siihen keskiviikkoon ja jos ei mitään vielä sunnuntaina tule niin sitten testailen uudestaan viikon päästä Uusia oireita ilmaantunu,välillä palelee ja välillä on ihan hirveen kuuma että hiki meinaa virrata.Mahassa nippailee nytten useammin päivässä,väsyttää ihan pöllönä päivisin ja kova nälkä/jano v-vuoto on ihan valkoista(uusi kokemus tämäkin). Niin ja vessassa saa rampata useammin ja kuvottavaa oloa on ollut viime yöstä lähtien ja menkkamaisia kipuja on välillä myös.Rinnat todella arat ja turvonneet,kävin nytten illalla suihkussa ja huomasin että rintsikat oli painanu rintoihin pienen jäljen.Ei pystyny oikein pyyhkeeseenkään kuivaamaan kovin kun sattui nänneihin. :snotty: Jos kaikki olisi mennyt hyvin tuon toisen muksun kohdalla niin mulla olis ollut nyytti 1vk ja 5pv päästä kainalossa :'( :'( *huoh* tuntuu niin pahalta ja sydäntä raastavaa kun sekin päivä lähenee koska olis saanut tosiaan sen pienokaisen syliin
 
Minna89 :hug: Täälläkin toivotaan että sulla olisi nyt tärpännyt :heart:

ON: kp 31/31-38 meneillään. Että sais se täti nyt sitten alkaa tulemaan jos on tullakseen. Tiputtelua on, mutta kipuja ei ole ollut pariin päivään. Mutta kyllä se täti sieltä vielä tulee, olen ihan sataprosenttisen varma enkä edes halua kiusata itseäni millään kuvitelmilla. Kiusaan kuitenkin, ihan vähän ainakin :LOL: Mutta että tällaista kesäpäivän viettoa.
 
Onnittelut vielä tombatar :flower:

Täällä kp 25/28-32. Alko yhtäkkiä kramppaamaan vatsa/alamaha nyt illalla, kestäny jo yli puoli tuntia.. Voisko olla raskauden ensioiretta??? En muista aikasemmin olleen tällästä.. Niin se vaan toive raskautumisesta nostaa taas päätään :) On menny kyl tosi huolettomasti tää kierto :)
 
Heippa kaikille!

Täällä on ollut kaikenlaista pohdintaa ja tultu siihen tulokseen, että kun nyt sen opiskelupaikan sain, niin odotetaan miehen kanssa jonkin aikaa, ennen kuin aletaan taas yrittämään vauvaa. Mietin, että jos opiskeluja saisin ainakin pari vuotta käytyä ennen lasta. Todennäköisesti aiotaan tärppipäivinä keskeytetyllä mennä, joten vauva tulee jos tulee, mutta ei varsinaisesti yritetä. Kova on vauvakuume edelleen, mutta jotenkin vaan järkeistin asiat niin, että en ihan heti opintojen alettua halua jäädä äippälomalle :) tosin en halua sitä 4,5 vuottakaan odottaa.

JOTEN aion siirtyä taustailemaan ainakin toistaiseksi. Joku muu saa jatkaa päivittelyjä! ;)

+ onnea plussanneille ihan sylin täydeltä :heart: :flower:

ja plussatuulia kaikille ja muutakin ihanaa! Kyllä mä aion käydä lukemassa teidän juttuja ja jännitän hengessä mukana :)

terkuin TMirre :wave:
 
mulla oli menkat yli viikon myöhässä. edellis päivänä tuli hiukan sellaista rusehtavaa valkovuotoa. sitten ei mitään. eilen yhdynnän jäälkeen tuli hiukan verta ihan vaan muutama tippa. tänään sain haamun testiin mutta vuoto hiukan lisääntynyt. nännistä tulee läpinäkyvää nestettä jos puristaa. eli tää on nyt sit vissiin keskenmeno. en ole edes ikinä haamua saanut. ja mieskin sen näki.
 
Äh! Konemestari tai jotain...

TMirre harmi, että lähdet päivittäjän tehtävistä ...nyt vain uutta kehiin!

Uusi kone ja näppäimistö ja olen ihan ulalla kuinka tietokonetta käytetään :xmas: Ei jotenkin sovi nää näppäimet meikäläiselle....
 
toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. maanantaina tai tiistaina testaan uusiks.. mua väsyttää kauheasti koko ajan ja alaselkä on kipeä.. ja kauhea jano koko ajan.. tosin voi johtua et istuin auringon paistees autos kolme tuntia tänään kun auto hajos ja ketään ei kiinni saanut.. onneks ystävät sitten pelasti mut.. isän auto ja isi ei vieläkään vastaa puhelimeen.
 
Hyvää huomenta!!

Siis mä on niin kertakaikkisen poikki..Ihan uskomatonta..melkee vois nukahtaa heti pystyyn ku itelleen vaan antais luvan :eek: :( Eilen unohdin kaikkia asioita, siis uskomatonta. Työkaveritki kysys onks kaikki ok, ku olin niin hajamielinen ja väsyny... |O Ja tänää ei yhtään paremmalta tunnu. Pöh!

No, sain eilen jo toisen antibioottikuurin korvatulehdukseen ja sitä hakiessani hain apteekista lady vita mama-tabletteja. ku niitähän suositellaan jo raskautta suunniteltaessa, ni ajattelin jospas ois mulle jotain hyötyä ja saisin vaikka sitä kaivattua lisäenergiaa...
Saas nähä vaikuttaako mitenkään....

Meillä lastentekopuuhat hiljenee viikoks, ku mies lähtee mökille :/
 

Yhteistyössä