Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

Alkuperäinen kirjoittaja VellaVanilla:
Yrityksen aloittaneet

nimimerkki ............ yritys alkanut ....... monesko lapsi toiveissa


Unikeiju-79 ........... elokuussa 2009 ............... 4.
äitx2 ................... marraskuussa 2009 ............ 3.
noonie ................. marraskuussa 2009 ............ 2.
kääkkis ................. joulukuussa 2009 .............. 3.
Metsätähtönen ..... joulukuussa 2009 .............. 1.
Heinämasu2008 ............... ? ............................ 5.
pia ....................... maaliskuussa 2010 ............. 5.
TMirre .................. maaliskuussa 2010 ............. 1.




Yrityksen myöhemmin aloittavat

nimimerkki ............. yritys alkaa ....... monesko lapsi toiveissa

Katty- .................... tammikuussa 2010 .............. 3.
maisa10 ............ talvella-keväällä 2010 .............. 3.
Niiskuneiti25 ......... huhtikuussa 2010 ............... 1.
white gold ............. toukokuussa 2010 ............... 1.
Murmeli88 ............. toukokuussa 2010 ............... 1.
Toukokuussa ......... toukokuussa 2010 ............... 3.
Tytti83 ................... toukokuussa 2010 .............. 2.
NeliApina .............. toukokuussa 2010 ............... 4.
b]Orkidea88[/b] .............. toukokuussa 2010 ............... 1.
Naive88 ............ touko-kesäkuussa 2010 ........... 1.
tuulen sydän ............. keväällä 2010 .................. 4.
Milas ................... keväällä/kesällä 2010 ............ 3.
Muutosta ................... kesällä 2010 .................... 3.
Piilopirtti .................... kesällä 2010 ................... 1.
Pöllö80 ...................... kesällä 2010 .................... 1.
Meep .......................... kesällä 2010 .................... 2.
lumityttö78 ................ kesällä 2010 ................... 1.
danone81 .............. kesäkuussa 2010 ................. 2.
Nemppuemppu ..... heinäkuussa 2010 ................ 3.
mammuliini79 ...... heinäkuussa 2010 ................. 4.
Mary Jane ............. heinäkuussa 2010 ................ 1.
VellaVanilla ............ elokuussa 2010 .................. 3.
Tuikku-77 ............... elokuussa 2010 .................. 2.
RouvaSumppisuu ..... syksyllä 2010 ..................... 3.
mami-pojat03-06 .... syksyllä 2010 ..................... 3.
Kajsa ......................... syksyllä 2010 ..................... 1.
Saara09 .................... syksyllä 2010 ..................... 2.
VauvaSuunnitteilla86 .. syksyllä 2010 ................... 1.
anniina84 .................. syksyllä 2010 ..................... 2.
ninja85 ...................... syksyllä 2010 ..................... 3.
Keiju123 ............ syksyllä/talvella 2010 ................ 1.
ystis ................. syys-lokakuussa 2010 ................ 1.
Ansis ...................... lokakuussa 2010 ................... 3.
äiti88 ...................... lokakuussa 2010 .................. 3.
wadelma ................ lokakuussa 2010 ................... 1.
Jiina85 ................... lokakuussa 2010 ................... 3.
sansu86 .............. marraskuussa 2010 .................. 1.
illa ......................... joulukuussa 2010 .................. 1.
pippur1 ..................... 2010 - 2011 ...................... 2.
annu87 ................. tammikuussa 2011 ................. 2.
hansumh ........... touko-kesäkuussa 2011 ............ 1.
anskilia ......... loppukeväällä/kesällä 2011 ........... 1.
Enna- .......................... kesällä 2011 .................... 3.
MamaDeDos ........ loppukesällä 2011 ................... 3.
suan ......................... syksyllä 2011 ...................... 3.
pinkgreen ................ syksyllä 2011 ...................... 2.
jn1 ........................ joulukuussa 2011 ................... 1.
hopeful86 .................. vuonna 2011 ..................... 1.

Harmaasusi .................... ? .................................. 1.
catmiau .......................... ? .................................. 1.
Ouska87 ........................ ? .................................. 1.
Kiipuli ............................ ? ................................... 1.
SP- ................................. ? .................................. 2.
Kassu ............................. ? .................................. 6.
ZiiliZeija ......................... ? .................................. 3.
fjellrev ........................... ? .................................. 1.
Peepe ............................. ? .................................. 1.
Mivian ............................ ? .................................. 4.
Amy86 ........................... ? .................................. 2.
hilppa86 ......................... ? .................................. 1.
vilttis10 ......................... ? .................................. 3.
Myrna ............................. ? .................................. 2.


Plussanneet :heart:

nimimerkki ... Plussa . LA . monesko lapsi tulossa

Haukkuva Hiiri ... ? ........ ? ............... 2.
Epeti ................ 16.1 ..... 21.9 .......... 3.
Leli82 ................ ? ....... 10.10 .......... 2.
Pikkis82 .......... 18.2 ..... ? ................ 1.
jenkkivaimo ..... 8.3 ...... ? ................. 2.
metsätähtönen......16.4.....joulukuusa.......1.


Edelliset ketjut löytyy täältä:
1.
2.




 
Keiju, tosiaan ekaan viestiin voi päivittää vaan se joka sen ekan viestin on kirjottanu =) Mutta VellaVanilla on käynyt aika usein päivitteleen, vaikka ei aina kommentoikaan.

NeliApina, no oon minäkin aina niin into kun muut plussaa. Ehkä siinä on sekin, että yleensä siinä on vielä tullut semmonen plussaimu, niin sitten useempi kerralla on aina lähteny plussanneisiin. VArsinkin tossa toisessa yritysketjussa kun on enemmän yrittelijöitä =)
 
Keiju, 24 on ikä =) Joo, saahan noita välipäivityksiä tehdä kuka vaan.

Pitää lähtee katsomaan maajussit, jännittää että ketkä on menny yllärikihloihin :heart: MUkavaa viikonloppua kaikille, tuun kyllä tänne kuitenki vielä kun on niin jännät päivät vasta tulollaan.
 
METSÄTÄHTÖNEN Iiiik!! ihanaa, apua! :D Oon niin onnellinen sun puolestasi! :)


MÄkin tänään testasin, ihan oman mielenrauhani vuoksi kun on ollu sellanen olo että olisin raskaana. No, nega tuli ja oon siitä kyllä tosi onnellinen :D
 
Paljon onnea metsätähtöselle plussasta =) Toivotaan, että mullakin sellainen tulisi tuossa 7 päivän kuluttua! Se tulee olemaan sitten kp 29/28-29. Pysyisi vaan ne menkat loitolla siihen saakka :kieh: Ja sen jälkeenkin! ;)

Plussatuulia toivottelen myös kaikille muille yrittäville :heart:
 
Olihan muuten ihana maajussijakso eilen, katoitteko? :heart: Jotenkin es nuoripari siinä oli just semmonen oikeen tohkeissaan ja sitten oli ihan kiva käänne se Tea-hommakin..tosin siihen en jotenki usko mutta kuitenki.

Jotkut tosin ei oikeen ole ajatellut minkä kuvan antavat itsestään telkkarissa..niinku se Janne esimerkiksi B) Ei kait sitä nyt kukaan enää halua, kun on noin tuuliviiri :D Samoin Arto anto kyllä tosi huonon kuvan itsestään. Ehkei heillä tullut mieleen, että tuo ohjelmahan on samalla heille itselleen henkilökohtainen mainos..noh.

Ihana jotenki kattoo niitä, kun ne on niin vastarakastuneita ja semmosia siirappisia :D

Kiitos, Suan =) On vieläki aika höntti olo, että tossa aamulla uusin testin ja olihan se vähän vahvempi jo eilisen viivaan. Tänään onki eka jännä päivä, kun tänään on eka kiertopäivä uudesta..joten tiedä vaikka menkat kuitenkin alkaa. Mutten viitti murehtia, kun oon nini hyvällä tuulella ja ulkonakin on niin ihana ilma =) TMirre, laitan sormet ja varpaat ristiin että tärppäs sulla =)
 
Onnea Metsätähtöselle plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan ! :flower:

Tosiaan, se ketä päivittää etusivua vois kirjoittaa että loppukesästä 2010 aletaan yrittämään toista lasta! :)

Maajussille morsian, en oo vielä koskaan katsonut ! Aina ajattelen että tänään katson mutta jotenkin sit jää.. Ehkä ens viikolla ;)

 
Mahtavaa, Onnea Metsätähtönen!! Mulle tulee nykyään jostain syystä aina niin hyvä mieli, kun kuulen, että jollekin on tulossa vauva.. Kai mää niin eläydyn siihen! =)

Omasta tilanteesta. Kortsut on yöpöydän pöytälaatikossa, katsotaan miksi ilme venähtää ja tuleeko sotatila päälle vai päästäänkö asian yli ihan normaalisti..! Uskokaa pois, mutta mun ukolle tuo epilleriasia on ollut niin "pyhä" asia, että en yhtään liiottele näillä peloillani. Mutta omasta puolestani on jo nyt hyvä mieli, kun eka pilelritön kierto on taas käynnistyny. Kp 8. Mutta munpa ei noita kiertopäiviä nyt muussa mielessä kannata laskea, kuin että opin tuntemaan taas khoani, että missä vaiheessa mitäkin tapahtuu ja on odotettavissa.

Vielä niistä ehkäisylääkäreistä.. Mä olen kyllä laskenut 1+1 pillerit ja oireet (mm. se räjähdysherkkyys, kiukuttelu, masentuneisuus jne) ja valitellut oireista lääkärissä, mutta KOSKAAN ei olla korvaa lotkautettu. Eli ei pidetä minään niitä mun oireita. Uutta reseptiä vaan kirjoitettu ja siirrytty seuraavaan aiheeseen. Musta tuntuu, että Suomessa vähän hällävälisesti suhtaudutaan e-pillereihin ja niiden sivuvaikutuksiin. Tulee vaan itelle tunne, että minäkö se tässä hullu olen ja kuvittelen kaiken! :| Sama nytkin kun viimesimmän kerran helmikuussa kävin papassa näistä puhumassa.. Kuitenkin kun olen muitten naisten kanssa keskustellu, niin aivan samoja tuntemuksia on ollut. Toivottavasti tämä tästä nyt kirkastuu, kun pääsen noista piltsuista eroon! =) Täytyy vaan löytää joku hyvä naamanpuhistussystemi, kun mulla vielä kolmikymppisenäkin :p tuppaa tuleen näppylää naamaan. Se onkin ainut positiivinen asia, mitä pillereistä keksin, että ne pitää näppylätkin loitolla!
 
Niin Maajusseista vielä! Mä oon tänä vuonna sitä ihan intona perjantaisin kahtonut! Sama fiilis mullekin siitä Tea-jutusta tulee, että onkohan se nyt oikiasti kuitenkaan ihastunut siihen Jukkaan... Ja säälittää se Jukka, jos se nyt pettyy..
 
höyrypää Lopetin ite pillerit marraskuussa, meni hermot niihin. Söin 7 vuotta. Niin heti tasottui kierto 30 päivään, ja oviksen kivuista ja tuntemuksista bongannut kp15. (en ole tikuttanu). Kyllä ne ekat luomukierrot oli vaikka minkälaista nipistelyä, pistelyä yms. ja hormoonituntemuksia, kuumia aaltoja yms. Nyt viides kierto menossa ja kp28, eka kertaa ei menkkoja ennakoivia oireita, vaan outoo mahan nipistelyy. Ollaan menty keskestetyllä hedelmellisimmät päivät ja muuten ilman ehkäisyy, en usko raskauteen, mutta aina sitä toivoo :) Jokainen kierto ollut vähän omanlaisensa joten tääkin nipistely kuuluu varmaan asiaan.. Tarkotus ruveta vasta yrittää oikeesti loppuvuodesta.
ps. mun iho ei ole huonontunu ainakaan vielä, vaikka söin pilsuja akneen.
 
Höyrypää, minusta tuntuu etten oikein tiedä livenä varsinkaan yhtää nihmistä jolle e-pillerit sopis :LOL: Parhaimmillaan se on niin hyvä ehkäisykeino ettei koko pillereitä tarvittais kun menee halut :LOL: Mulle itelle ei e-pillerit sovi, minit oli hyvä. Ja sitten se e-rengas oli ihan ok mut vähän seki vaikutti vaikka on paikallinen ja aika vähän hormoonia. Pahimmillaan itellä on ollut, etten ole ymmärtänyt että en ole niin räjähdysherkkä ihminen normaalisti..sitä kun syö niitä pillereitä jo useamman vuoden ja vielä nuorena kuitenkin niin sit ävaan ajattelee että on sellanen. Sitten vasta pillereiden loputtua, kun en muistanut reseptiä uusia (ja en seurustellut), huomasin että oonki kiva tyyppi :D

Spica, tuossa migreenissäkin on se että jos on aurallinen migreeni niin yhdistelmät eivät sovi. Tavallisessa sopii. Mulla ainakin on aurallista ja sitä ennen olin vähä nepävarma, niin nakkasivat jo varuulta mulle minit. Sit huomasin itekki, että mullahan on tota aurallista nimenomaan ne usein..ei aina mielestäni.

Pittää töihin lähteä, mukavaa viikonloppua. Olispa vapaa itelläki :heart:
 
Milas
Metsätähtöselle oikein kovasti onnea ja kaikkea hyvää odotukseen =) Muistampa elävästi tunteeni kahdeksan vuotta sitten juuri näihin aikoihin huhtikuussa, kun tein plussatestin ja tiesin odottavani loppuvuoden vauvaa :heart:
 
kääkkis
Spica: Taitaa olla meilläkin aika passiivista yrittelyä, kun en tiedä yhtään missä vaiheessa mun kierto edes on :snotty: Samaan malliin on paineltu menemään kuin ennenkin. Toivotaan sullekin plussaa sit viikon päähän :heart:

Tänään on ollut aika rajuja vihlaisuja taas vasemmassa munaskussa, et kävin jo miettimään voisiko ovulaatio tulla vasta nyt... Olen kyllä aika varma, että hormonit tekee taas vaan temppujaan, enkä uskalla ajatellakaan muuta. Varmaan testailen taas viikonpäästä, jos vuoto ei ala. Jos mitään ei tapahdu tän kuun loppuun mennessä, niin soittelen itselleni sen Terolut-reseptin ( kiertopäivät silloin jo reilusti päälle 40 ). Nyt kp 32 ja ei kyllä merkkiäkään mistään menkoista :kieh:

Alkaa vaan jo turhauttaa, kun äitikin tossa kyseli, että eikö ne kaksoisrattaat voisi myydä jne. enkä todellakaan halua sille tätä yritystä mainostaa kun sen mielipiteistä ei aina tiedä :ashamed:
 
Täällä on vapaapäivä pitkästä aikaa ja näköjään oli satanut lunta(loskaa), että on maa taas ihan valkeana. No, eiköhän se kesä sieltä pikkuhiljaa tule B)

Ja kuten teillä kääkkis ja spica, on täälläkin passiivista yrittelyä. Tulee jos on tullakseen -periaatteella. Ukko sanoi, että "jos sä ostat joskus noita ovulaatiotestejä niin mä en pane sua enää". :LOL: Se kai pelkää, että seksistä tulisi liian suorituspainotteista. Kierron pituuden suunnilleen tiedän (oli pitkään pilsujen jälkeen epäsäännöllinen) ja ovista olen koittanut bongailla ihan kotikonstein, mutta vasta yhden kierron ajan edes yrittänyt joten omaa kroppaa ei kovin hyvin tunne.

Ja lisää omaa napaa: OLETETTUJA raskausoireita on "paljon", nyt kun kierron loppuun on noin 5-6 päivää. Kuviteltuja osa ehkä, mutta yksi on ihan selkeä. Rinnat on kuin ilmapallot. Vielä ei ole kipua kuin puristaessa, mutta kun aamulla heräsin, olin ihan että, jaa ketäs te ootte? :LOL: Eilen illalla oli oksetusta. Olin varma, että pitää mennä oksentaan, mutta sit menikin ohi. (johtui ylensyönnistä tod.näk) :snotty: Ja eilen illalla myös, tunsin vihlovaa ja repäisevää kipua alavatsassa, nimenomaan keskellä. Ja limoja limoja...nestemäistä ja paljon. :xmas:

Toivotaan toivotaan toivotaan! Nyt sitten riittää oman navan ympärillä pyöriminen ja haluan kuulla teidän kaikkien sunnuntaikuulumisia :flower:
 
Huomenia ! |O

Kamala väsy kun tua neiti valvotti yöllä, meillä on kauhee flunssa koko poppoolla.. Koskahan alkais helpottamaan..

Täälläpäin oli kans satanu lunta yön aikana ihan kiitettävästi ! Ihan valkea maa. Harmittaa kyllä, koska mä oon niin kevät-kesä ihminen ! :)

TMirre: en halua "pelotella", mutta mulla oli just tollasia oireita viime kierron lopus + menkat vielä 9 tai 11 päivää myöhässä. Olin ihan varma että oon raskaana, vaikka testit oli negoja.. No sieltähän se täti sit viimein tuli ! Mutta toivottasti teillä olis tärpännyt ja saadaan lisää vauva uutisia tähän pinoon ! :) :flower:
 
Tänne sunnuntaihin kuuluu pahaoloa ja lisää pahaa oloa, siis tämä alkoi eilen aamulla. Raskauteen en kuitenkaan usko, kp29/30 tänään olisi. Olen kärsinyt 2 viimestä kesää aamupahoinvoinnista, mille ei koskaan elo löytynyt selitystä, lähtenyt kuukauden päästä aina pois, olen kyllä aloittanut syömään kyllä hiivanpoisto lääkkeitä yms. jos se ollut sitten suoliston hiivaa. Ja näköjään se iskee nyt sitten taas, pitääkin lähtee tästä kauppaa, ostelee niitä nappeja :) Tai sitten jos olisin raskaana....
tmirre toivotaan, että sulla olis tärpänny
 
jenkkivaimo
Piti tulla kattelemaan mikä täällä on tilanne ja voi mikä ihana yllätys odottikaan! Metsis, onnea tuhat kiloa!!! :heart: :heart:

Koska sulla siis on la, joulukuussako? Ihanaa! :) Mulla on np-ultra tulossa ens pe, siellä sit nähään onko vauva elossa ja kunnossa vai ei. Vielä vähäoireisempi ollut tämä raskaus kuin eka, joten vähän jännittää että miten käy...

Mun la on siis tällä hetkella 9.11. mutta tulee todennäköisesti ultrassa siirtymään eteenpäin. Jos siis halutaan tänne päivittää. :)
 
Onneksi olkoon Metsis :heart: Ihana uutinen :D

Ja tervetuloa uusille!

Metsis oli ihan oikeassa, et kumeja kaappiin odottamaan, kun mies tulee kotio reisusta! saa hoitaa ehkäisyn! ;)

Täällä on niin kamalasti tullut tekstejä etten kerkiä edes juuri kommentoimaan kaikkea...Täytys lähteä mäkkäriin herkuttelemaan koko perheen voimin :p

Mutta nyt sunnuntai-iltoja kaikille!!
 

Yhteistyössä