Täällä taas pitkästä aikaa. Olen kyllä lueskellut, mutta en ole ehtinyt kirjoitella ja kun vauvakuume on muutenkin ollut vähän enemmän taustalla ja olen vain osannut nauttia olosta ja siitä että saadaan olla miehen kanssa ihan kaksin ainakin vielä
Tervettuloa kaikille uusille ja onnittelut plussanneille, ihanaa
Ja sitten omaanapaa. Tosiaan vauvakuume oli aikalailla taustalla tässä, mutta sitten kun tällä viikolla yksi kaveri sai vauvan niin mulla vauvakuume lähti hurjaan nousuun, vaikken ole sitä kääröä edes nähnyt
No, tuossa tuli sitten taas vauvan hankinta puheeksi miehen kanssa ja kuulinkin varsinaisen yllätyksen, kun hän kertoi harkitsevansa, että jos koitettas mun syntymäpäivänä että jos raskautuisin
En kysellyt, että alotettaisko siitä yrittäminen, kun ajattelin ettei suotta hermostu, kun muutenkin sanoi että vasta harkitsee tuota vaihtoehtoa. Nyt sitten vaan toivon että mun ovulaatio osuu otolliselle hetkelle kesällä, jolloin se mun syntymäpäivä on
Tosin pitää pitää pää kylmänä, kun tosiaan tuo vaihtoehto on miehellä vasta harkinnassa, että jos ei sitten vielä uskallakkaan, etten kauheasti loukkaannu ja masennu... tosin luulen etten kokonaan siltä voi välttyä, jos vastaus onkin tuolloin että ei. Että peukkuja pystyyn jos saan pyytää
Plussapuhureita kaikille jotka niitä tarvitsevat
Ja sori jos oli liikaa omaanapaa