Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

majj niin mäkin sen olen siihen yhdistänyt, sillä se on alkanu aina kun helteet alkunu. Laittasko lämpimät kelit sitten vatsantasapainon sekaisin, viime kesänä se lähti hiivanpoistilääkkeille. Kitusin töissä kyllä kuukauden sen olon kanssa. Viikon kerkesin olla lähes terve, ja lähettiin sitten loppukesästä kiertää eurooppaa ja siellä oli kovat helteet, pelkäsin et millon tulee uudestaan, EI tullu :)
Tänä aamuna jo parempi, taitaa auttaa, kun heti rupee popsii noita hiivanpoistajia. Ei ole kielikään enää ihan valkonen :) ps. lääkärit sanonu aina joku pöpö mahassa, voihan se olla, mutta sitkeitä pöpöjä.
 
Kiitos onnitteluista =)

Jenkkis, mulla ois La jossain 27.12. kieppeillä. En oo oikeen varma, kun tuo kierto heitti sen 26-29, mun mielestä vois olla 26.12. mutta ajattelin laittaa ton lisäpäivän vielä tähän.

Voisko Keiju tuo kesäpahoinvointi olla jotain allergiaoireilua? Kun tuossahan ne kaikki siitepölyajat on. Sillonhan voi olla monenmoista oiretta.

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti, sitten kun on tarpeen =)
 
kääkkis
TMirre, Spica ja Keiju123 d =) b

Voi Metsis :heart: Mulla olis ollut sama laskettu aika, jos olisin nyt raskautunut =) Nyt odottelen sitten kiltisti vielä viikon, ennenkuin soittelen lääkärille sitä reseptiä :(
 
Ompas kirjottelut jääny.... No eipä tuo haittane. Listalla olette mut kivasti pitäny =) Kiitos siitä.

Kaikki aika menee lauantaina 7kk täyttävän tytön kanssa... Joten olen taustaillut tässä. Lukenu kyllä =)

Isot onnettelut plussanneille :heart: :flower:

Vaikka hirmusesti haluan sisaruksen tytsylle, niin kyllä silti pelottaa. Edellinen raskaus pahoinvointeineen ei ollu mitenkään helppo ja iisi... Ja toisaalta tekis mieli jättää vaan väliin koko toisen teko... Mutta sitten harmittais se että tytsy jäi yksinäiseksi. Noh, katsellaan. Idea olis tosiaan aloittaa yritys syksyllä, mutta tiedä häntä nyt sitten vielä :D

Mutta eipä kummempia, tulin vaan kertomaan että hengessä mukana ollaan =)
 
Voi miten ihania uutisia täällä olikaan: Metsätähtöselle onnea matkaan hirmuisesti ja nautithan täysillä masunkasvattelusta! Kaikkea hyvää odotukseen :heart:

Anteeksi kun päivittelyt jäänyt vähäksi aikaa :ashamed: . Täällä tosiaan elellään hiljaiseloa tämän kuumeilun suhteen, taustalla ajatus kokoajan mutta semmosena rauhallisena odotuksena tällä hetkellä, syksyä ootellaan ja sitä ennen kesästä nautitaan. Ja nyt kevään myötä huomaan että päivät on täynnä touhua ja tekemistä. Joten kesä varmasti hujahtaa ohi hetkessä ja sitten varmasti enemmän täälläkin tulee roikuttua B)

Tervetuloa kaikki uudet :wave: , toivottavasti sain teidät kaikki tekstien seasta listoille mukaan ja tiedot oikein! Vinkatkaahan jos jotain on vinksinvonksin..

Kääkkikselle nyt erityistsempit ja kovasti toivon että teille se plussa pian myös pläjähtäisi. :heart:

Plussatuulia toki kaikille muillekin!

Höyrypää, toivottavasti siellä mies lämpenee ajatukselle lapsesta! Varmasti rankkaa sinulle yksin kuumeilla, se tunne kun voi olla niiin voimakas(!!!), eikä miehet aina sitä osaa käsittää. Eihän heillä kroppa huuda sitä lasta niin kuin meillä. Siksi usein lämpeneminen ajatukselle vie hieman pidempään! Tsemppiä!

Nyt taas takaisin kevätsiivouksien pariin...
 
elikkäs meillä miehekkeen kans tosissaan alettiin yrittämään tos lokakuun tietämis.
mulla on edellisestä liitosta 2 lasta (11v ja 12v)
nyt menos kp17/25 ja ei niin mitään oireita oo. (dpo 4-5 juili ja nippaili ihan kunnolla,mut kai se munis vaa hajos sielä)
ei edes menkkoja enteileviä
ens viikol on tarkotus mennä lekurille tutkimuksiin... :/
 
Täällä taas pitkästä aikaa. Olen kyllä lueskellut, mutta en ole ehtinyt kirjoitella ja kun vauvakuume on muutenkin ollut vähän enemmän taustalla ja olen vain osannut nauttia olosta ja siitä että saadaan olla miehen kanssa ihan kaksin ainakin vielä :D

Tervettuloa kaikille uusille ja onnittelut plussanneille, ihanaa :D

Ja sitten omaanapaa. Tosiaan vauvakuume oli aikalailla taustalla tässä, mutta sitten kun tällä viikolla yksi kaveri sai vauvan niin mulla vauvakuume lähti hurjaan nousuun, vaikken ole sitä kääröä edes nähnyt :D No, tuossa tuli sitten taas vauvan hankinta puheeksi miehen kanssa ja kuulinkin varsinaisen yllätyksen, kun hän kertoi harkitsevansa, että jos koitettas mun syntymäpäivänä että jos raskautuisin :D En kysellyt, että alotettaisko siitä yrittäminen, kun ajattelin ettei suotta hermostu, kun muutenkin sanoi että vasta harkitsee tuota vaihtoehtoa. Nyt sitten vaan toivon että mun ovulaatio osuu otolliselle hetkelle kesällä, jolloin se mun syntymäpäivä on ;) Tosin pitää pitää pää kylmänä, kun tosiaan tuo vaihtoehto on miehellä vasta harkinnassa, että jos ei sitten vielä uskallakkaan, etten kauheasti loukkaannu ja masennu... tosin luulen etten kokonaan siltä voi välttyä, jos vastaus onkin tuolloin että ei. Että peukkuja pystyyn jos saan pyytää :D

Plussapuhureita kaikille jotka niitä tarvitsevat :D

Ja sori jos oli liikaa omaanapaa :(
 
kääkkis
hopeful86: Mua ei ainakaan haittaa omanapaisuus =) Tykkään lueskella muiden kuulumisia ihan mielellään.

Tervetuloa tombatar :flower:

Mulla on ollut tänään aika vaikea päivä :/ Tosi herkästi itkettää ja olenkin nyt vähän yrittänyt rentoutua saunan ja oluen avulla. Ehkäpä huomenna on parempi päivä.
 
tosta omanapaisuudesta et jos ei sais itestä kirjottaa ni kenestä sitte. Kai sitä jotai naapuristaki keksis mut se että naapuri kuoli ennen joulua ei liity mitenkään täällä olijoiden vauvakuumeeseen. Ois aika tylsää kommentoida 40 sivua alottajan viestiä. Kai tää kuitenki on vertaistukea varten joten pakkohan se on kertoo mitä mielellä on jotta muut voi sitä tukea yms antaa. Täällä voi ehkä vapaammin kertoa asioista ku live maailmassa. Yleensähän jos kysytään mitä kuuluu? Ni siihen vastataan et ihan hyvää. Ei siinä viitti ruveta et no helvetti ku tulee jotai ihme limaa alapäästä ja oon tota kohdunnapukkaa yrittäny tunnustella et oisko sopiva aika paneskella. Mites sulle kuuluu?
Siinä vois olla keskustelukumppani ihmeissään :LOL: et antaa tulla vaan niitä iloja ja murheita. :hug:
 
kääkkis
NeliApina: :LOL: Kiitos päivän piristyksestä. Olen ollut tänään taas tosi maissa, niin tuo tuli tarpeeseen.
Kiitos Leli82 :heart: Toivon, että tulisin pian teidän joukkoonne odottelemaan, mutta usko alkaa loppua.
Tänään menee kp 37 ja en aio testata tällä viikolla ollenkaan. Testaan vasta ennenkuin soittelen sitä reseptiä ( ja toivottavasti sen myös sitten saan)

Mitäs muut jo yrityksen aloittaneet :) ?
 
Aikaisemmin, kun tuolla pohdin pahoinvointini syytä, noh ne menkat alko päivän myöhässä :(
Paisti olen tyytyväinen nää on ihan kunnon menkat, eikä mitään tuhruttelua.
Ja hyviä uutisia myös, eilen miehen kanssa puhuttiin ja se oli sitä mieltä, että ruvetaan yrittää tammikuussa. Nyt on siihenkin asiaan miehen siunaus :)
 
Tänään luultavasti kp1 :'( Sellaiset kivut, että eiköhän täti oo jo rappukäytävässä tulossa. Testin tein heti kun heräsin, kun kipuja ei silloin vielä ollut: nega.

Mutta...uusi kierto, uudet kujeet :D

ihanaa keiju, että sovitte miehen kanssa ajankohdan! B)
 
Oi mikä ketju!

Tekisi kovasti mieli hypätä sekaan. Meillä on heinäkuussa syntynyt ihana tyttö ja vauvakuume on KOVA :heart: Miestä en ole vielä saanut mukaan innostukseen, mutta alustavasti on luvannut harkita asiaa kunhan tyttö on ensin sen vuoden edes :LOL:

 
Milas
Heippa ja viikonloppuja kaikille!
Tämän viikon saldo, yksi tyttövauva ja yksi poikavauva :heart: Että arvatkaa vaan onko vaikeeta pysyä nahoissaan kun ympärille syntyy kevätvauvoja :D
Ja pari kaveria kävi näyttämässä omiaan, ei enää ihan vastasyntyneitä vauvoja. Jollakin kuume nousee kohisten....
 
on sitte ollu moninainen päivä... välillä pinna kireellä ku viulun kieli, sit tippa linssis ja mahaaki nippaillu ihan urakalla koko päivän. siihen kun lisää ihanan närästyksen niin ei enää oo hauskaa :(
miten tän kissanlaatikon maun saa suusta pois??? kertokaa viisaammat! :p
tätiä odotellessa kp19/25
 
jenkkivaimo
Mä voisin hypätä tänne takaisin. Tänään kävi ekassa ultrassa ilmi, että vauva oli kuollut jo pari viikkoa sitten. Vastasi viikkoja 8+6 kun piti olla vähintään 10+3. Sykettä ei löytynyt. Ei ollut mitään kipuja tai vuotoja koko aikana. Oireet tosin loppui kuin seinään sillon pari viikkoa sitten, että ehkä sitä jotenkin osasi alitajuisesti odottaa.

Nyt sit ootetaan, että saadaan mun elimistö entiselleen keskenmenon jälkeen (täytyy siis tehdä lääkkeellinen tyhjennys, kun sikiö ei itekseen oo tullut ulos), ja sit alotetaan heti uudestaan yritys.

Luulen, että itkut on nyt itketty. Elämä voittaa.
 
Jenkkivaimo: Osan otot ! En oikeasti osaa kuvitella että noin vaan voi käydä.. :hug:

En oo taas hetkee kerennyt täällä käymään, koko viikon on saanut pakkailla ja katsoa mitä ei enään tarvitse kun ens viikolla muutetaan uuteen kotiin! :)
Edellispäivänä tais olla ovis, ainakin alamahan/selän nippailuista päätellen, ja laskujen mukaan joo. Meillähän ei vielä ole yritystä aloitettu, mutta aina sitä toivoo että raskautuis, ja kun täti tulee käymään -hyvä kun itkemään en ala ! :D Vaikka järki sanookin että vasta kesänlopussa saa alkaa yrittämään !

Meillä esikoisella kamala "minä itse" vaihe, kaikki pitäis saada itse tehdä, haluaa valita mitkä vaatteet pistetään hoitoon, haluaa jopa pyyhkiä oman pyllynsä kun ollaan oltu potalla.. :D Onhan se hyvä kun itse haluaa tehdä, mut sit kun aamusta olis kamala kiire ja minä päätän mitä laitetaan niin kamala tintta kohtaus syntyy.. |O :D
 

Yhteistyössä