Sanos muuta, Kääkkis. Oon tässä kalenteria selannut, jos mulla ei tärppää tässä tai ens kierrossa, niin sitten saan synttärilahjaksi menkat :kieh: Ja jos tärppäis tästä kierrosta, niin sitten vois juhannusterveisiksi kertoa kivoja uutisia..mulla on nuo kertomisasiat jo mietitty, mitähän se sitten todellisuudessa on
Olis vaan niin kiva, kun tärppäis..nyt alkaa vauvamasuja näkemään joka puolella ja mulle on alkanu tekemään vaikeeta jo nyt tuo pienten lasten näkeminen..varsinkin semmosten vuoden ikäisten tai alle..sitten vähän isommat ei enää niin tuo esiin sitä haikeeta oloa. Ja raskausmahojen näkeminen on kans tosi vaikeeta tai jos jossain elokuvassa on jotain raskausonnihihkuntoja jne..päh. Näin sitä vaan muuttuu, vaikka toivois että ei. Tosin jos mulla joku lähipiiristä raskautuis, niin varmaan halkeaisin onnesta, että ehkä tämä ei ole kovin vakavaa sitten :heart:
Oon muuten viime aikoina nähnyt ihan hämäriä unia..oon siis kiertänyt kaupoissa katselemassa oikeen kunnon prinsessahörhelömekkoja. Vasta nyt äsken muistin tämän. ETtä jospa sitä unen siivittämän nyt sitte plussais, kiitos!
Mulla tulee muuten tänään varmaan postista se sylkiovistesti, vähän epäilen etten saa näppejäni pidettyä erossa siitä. Eilen tein viimesen pissatikkuovistestin, siis kierron ainoan, ja näytti ihan suht vahvan viivan mutta nega tietysit. Mulla on sellainen tunne, että ovis oli su mutta saas nähdä mitä se sit on. Ovisoireet tuli eilen, mutta mulla nuo jotenkin tulee miten sattuu..pääasiassa ilmeisesti jälkikäteen. Peittoja on kyllä melkosesti heiluteltu, ei oo siitä kii tämä homma B) Nyt ois siis kp 16/26-29..pitänee vielä varuulta tänäänkin heilutella peittoja kun töistä pääsee B)
Jokos on kevätsuunnitelmia? Siis mietin, että nyt kyllä tapahtuu kuukauden sisään niin nopeesti kaikkea..täällä on jo lumet tosi hyvin sulanut että on asfaltit näkyvissä ja metsistäkin aika kivasti sulanu..jotenkin tää kevät on niin energistä aikaa, kun joka paikka alkaa vihertää (ja sitten tulee ne allergiaoireet
). Saas muute nnähdä, jos tärppää, että millasia allergialääkkeitä sitä sitten saa syödä...vai saako syödä. Ei passaa ainakaa nnoita mun omia ottaa, kun ne on semmosia jytkympiä. Sais kuulemma syödä rv 12 jälkeen kuitenki, mutta mielellään ei ennen..ihan vaan just in case.