Hyvä, että muillakin lyhentynyt. nuo vuodot.
Kävin itse alkuviikosta gynellä, kun on ollu pitempään ulostamisongelmaa ja olen saanu temppuilla ton ulostamisen kanssa. Olin jo vähän epäilly, että mulla on peräsuolen laskeuma, noh niinhän se gyne sano, että on siellä pieni pussukka, mikä pettää emättimeen ulostaessa. En ole edes vielä synnytttänyt, eikä ylipainoo tai mitään, huonot kudokset kai. Nyt vaan käyttää vatsanpehmikkeitä, että uloste pysyy pehmeenä ja ruveta lisää jumppaa lantionpohjanlihaksia, (vaikka gyne, sano ettei niissä mitään vikaa, mutta parempi mitä vahvemmat ovat, ettei takaseinälaskeudu enää). Onneksi kaikki muut elimet oikeilla paikoilla ja kohdillaan, koska pelkäsin että muutkin elimet laskeutunu. Sanohan, että raskausaika voi olla sitten omalukunsa, sillä silloinhan ummettaa lisää ja kohtu rasittaa lantionkudoksia lisää. Joten neuvoksi, äälkä pihatko kakkaa tai ilmaa, ettei käy kun mulle.
Gyne muuten katto samalla käynnillä ultralla, että onko kiinnikkeitä. Niin siinä sivussa, sano että 8mm follikkeli ja sillo oli kp 9. Jatko siihen, että pieni vielä. Mutta en ymmärränyt oliko se follikkeli siihen kiertopäivään nähden ok? (ovis ollu aikasemmissa kierroissa kp15)