Milas
Moikka ja tervetuloa uusille. TMirre kosi ihmeessä Miekin kosin miestäni lopulta että jotakin alkoi tapahtumaan. Mies oli kyllä kosinut mua jo kolmesti aikaisemmin, eka kerran heti kun alettiin seurustella ja kaksi seuraavaa kertaa siinä parin vuoden välein. Mutta minä kun en uskonut, että on tosissaan. Sitten kun itse kosin ja mies vastasi myöntävästi niin uskottavahan se oli että naimisiin haluaa =) Siinä alkoikin sitten nopeassa tahdissa hommat etenemään niin, että kosinnan jälkeen vuoden päästä oltiin jo naimisissakin.
Mulla on kyllä nyt niin kova kuume, ja miehellä myös, että en tiiä jaksetaanko oottaa heinäkuulle aloittamista....kaverini sai vauvelin pari päivää sitten (viikon sisään kolme vauvaa mun lähipiiriin) ja minä näen uniakin vain vauvoista (viime yönä näin unen, jossa ostettiin uusi talo ja siellä oli huone täynnä vauvoja) Kävin myös näille uusille tulokkaille ostamassa vaatteita ja kun kerrankin sain oikein luvan kanssa hypistellä niitä pieniä ihanuuksia niin meinas jo itellekin tarttua laatikon pohjalle odottamaan...mutta maltoin silti ostaa vain lahjaksi.
Niin ja oikein hyvää vappua vaikka täällä ainakin sataaa....
Mulla on kyllä nyt niin kova kuume, ja miehellä myös, että en tiiä jaksetaanko oottaa heinäkuulle aloittamista....kaverini sai vauvelin pari päivää sitten (viikon sisään kolme vauvaa mun lähipiiriin) ja minä näen uniakin vain vauvoista (viime yönä näin unen, jossa ostettiin uusi talo ja siellä oli huone täynnä vauvoja) Kävin myös näille uusille tulokkaille ostamassa vaatteita ja kun kerrankin sain oikein luvan kanssa hypistellä niitä pieniä ihanuuksia niin meinas jo itellekin tarttua laatikon pohjalle odottamaan...mutta maltoin silti ostaa vain lahjaksi.
Niin ja oikein hyvää vappua vaikka täällä ainakin sataaa....