Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

Peepe, aika paljon tuo ikäkin tekee, muistaakseni olen saman ikäinen sun kanssa. Nimettäin en itekkää olis vielä kolme vuotta sitten yhtään innostunut lapsista B) Siten se vauvakuume vaan jostain nurkan takaa hyökkäsi, salakavalasti ja jotenkin pikkuhiljaa..ensin pidin vain söpönä niitä pupukorvalakkisia lapsia rattaissa..sitten yhtäkkiä sitä huomas, että on kamala vauvakuume..siinä sitten ihmettelin, että mistä se tuli ja miksi se mulle tuli :D Nyt siitä onkin kärsitty, oikeen kamalasti vaiheesta, jo reippaasti yli vuosi. Oisko puoltoista.

Ansis, onnistunutta matkaa!! =)
 
Ei näemmä osaa olla tulematta koneelle, jos on aikaa :LOL:

Tuohon haluan kommentoida tuohon ISÄainekseen :) Minun tytöilläni on todella hyvä isä! Oli oikeastaan aikoinaan itsestään selvää, että haluamme pian yhteisiä lapsia. Tosin se liitto päättyi , mutta silti lasteni isä on mahtava! Hänen jälkeen tapailin yhtä miestä, mutta ei olisi tullut pieneen mieleenkään kuvitellakaan, että saisimme hänen kanssaan lapsen -> Hän ei osannut tulla luontevasti juttuun minun lasten kanssa... Kun tapasin nykyisen mieheni niin hän osasi HETI kättelyssä tulla lasteni kanssa toimeen! Ja on heille hirvittävän hyvä isäpuoli! Joten kyllä varmasti (niin miehistä kuin näisistakin) näkee heti, että ovat hyviä äitejä/isiä!

Minulla on ollut vauvakuume jo meidän seurustelun alkuajoista... :whistle: Joten onneksi kohta päästään konkreettisesti yrittämään asiaa :D

Mutta nyt häippäsen! :xmas:
 
Minä taas luulen, että aika iso osa ihmisistä on hyviä isiä ja äitejä, vaikutti ne erittäin lapsirakkailta tai ei. Ei me muuten täällä elettäis näin menestyksekkäästi=) Sitten joistakin voi sanoa ihan suoraan, jos on vaikkapa päihdeongelmaa tai vaikeaa masennusta tai vaikkapa mielenterveydellinen sairaus, niin sitten on vähän eri juttu koska muut asiat määrittelevät lisänä tuota. Mulla esimerkiksi oma mies ei juurikaan välitä muiden ihmistne lapsista ja tuo on varsinkin miehillä aika yleistä, koska tuota ihan biologiakin määrittelee..nimettäin nehän ovat jatkaneet sukua, jotka ovat sitä omaa geeniään siirtäneet eteenpäin. Mutta tietysit jos lapsi olisi pulassa tai jotain tämmöstä, niin sittenhän varmaan kaikilla suht normaaleilla ihmisillä herää sellainen suojeluvaisto, että pitää auttaa. Minä en kanskaan nyt niin kamalasti muiden ihmisten lapsista välitä, voin kyläl hoitaa jne..mutta varsinkin jos on yhtään oudompi, niin ei mulla nyt tule siihen mitään kummosempaa tunnetta. Muuta ku että voi näyttää söpöltä tai jotain, ei kuitenkaan välttämättä. Onneksi sitä ihminen oppii olemaan lasten kanssa, tähän ainakin itse lasken. Koska ei mulla ole paljon kokemusta lapsien hoidosta, enkä nyt välttämättä tiedä heti mitä niitten kans tekis, mutta kyllä sitä aina on jotain keksinyt. Lapsetki on monesti aika aktiivisia, niin osaavat itse ehottaa jos ei heti muista miten niiden barbien kaa leikittii :saint:

Mutta siinä oon kyllä samaa mieltä, että joistakin kyllä näkee ettei heistä ole vielä vanhemmiksi. Eivät halua sitoutua mihinkään, edes lemmikkieläimeen, eivätkä viihdy kotona..haluavat paljon reissata ja nähdä maailmaa, mennä miten sattuu. Sellaiset tyypit kyllä tunnistaa aika nopeesti. Ja sen kans huomaa, että pitääkö ollenkaan lapsista tai eläimistä, niinku Ansis tossa kirjoitti. Vaikka eläimiä nyt ei varsinaisesti saisi verrata, mutta varmaan ihan samalla tavalla toimii tuo, että huomaa heti tykkääkö joku eläimistä ja osaako niiden kans olla. Ei siis tartte ryömiä tuolla lattioilla vinkulelu suussa koirien kanssa, mutta se että jotneki osaa vaan olla :D

Kaipa näihin kaikkeen lisääntyy se kaikki muukin..eli vaikuttaako tyyppi sellaiselta, että ottaa vastuuta itsestään ja elämästään, onko minkälaiset tulevaisuuden suunnitelmat (kuuluuko itse niihin!), onko luotettava ja rehellinen, natsaako muuten huumori jne, onko raha-asiat ok, vaikuttaako hyvältä tyypiltä. Nämä varmaan kans tekee sen, että tästä on isäksi tai tästä ei ole. Varmaan kaikilla on historiassa niitä tyyppejä, ainakin lähipiirissä jos ei muuten, että tosta ei kyllä ole vanhemmaksi. Ainakaan muutamiin vuosiin (vuosikymmeniin :LOL: ). MUlla on lähipiirissä pari tyyppiä, jotka kuuluivat näihin, joita on aika vaikea pitää vastuullisina ihmisinä itsestään saatika lähipiiristään. Niin ovat kyllä yllättäneet ja olleetkin hyviä perheenäitejä ja jopa parisuhteetkin saaneet toimimaan. Kai se on niin iso muutos, että aivoissa jokin naksahtaa suurella osalla sitten viimeistään kohdilleen, kun on lapsi tulossa =)

Sitten taas joskus ihmetyttää, jos lasta oikeen yrittämällä yritetään ja sitä omaa kumppania ei edes arvosteta tai pidetä hyvänä isänä/äitinä. Kai se on se vauvakuume sitte, vai mikä? Ja voihan tosiaan olla hyvä isä, vaikka olisikin huono seurustelukumppani.
 
jenkkivaimo
Mä olin just kyselemässä mihin Leli on kadonnut - ONNEA!! :flower: :heart: :) (oon kade!)

Mulla tosiaan alkoi menkat eilen, ihan oikein ennustin ton raivokohtauksen perusteella. :LOL: Eli kevyet 50 pv kesti sitten se kierto, ens viikolla uutta yritystä kehiin. :)

Nopeasti kommentoin tuohon "hyvä isä/äiti" -keskusteluun, kun osui silmään että paljon matkusteleva ja siitä tykkäävä ei olis vastuullinen vanhempi (tuskin sitä ihan näin tietenkään tarkotettiin, tiedän kyllä) että meidän poika on käynyt viidessä maassa vaikka just täytti vasta vuoden. Kuudes maa tulee tänä vuonna. Lennetään (liian) paljon ja rakastetaan matkustelua. Viihdytään kotona kunhan tiedetään, koska päästään seuraavan kerran reissuun. Koen kyllä silti olevani vastuullinen vanhempi. Tää nyt oli vaan tällanen himoreissaajan vastaus, tiedän kyllä mitä Metsis ajoi viestillään takaa. :)

Meillä ei oo koskaan ollut hoitopöytää ja tiskikonekin on niin matala ettei siinä voi vaihtaa vaippaa. Ollaan alusta asti vaihdettu meidän sängyllä tai lattialla vaipat ja ihan hyvin se on onnistunut. Ei tuu selkä kipeäksi kun istuu vieressä. Selkä kipeytyy ihan siitä, että poika on tosi vanttera ja isokokoinen (1v mitat 13,5 kg ja 84 cm). :p

Murr, haluun kans plussata!
 
jenkkivaimo
Hups, siis pesukone on liian matala. :D Ei meillä mitään tiskikonetta oo koskaan ollutkaan! :LOL:

Kääkkikselle vielä tsempit! Pakkohan sulla on kohta lähteä seuraava kierto käyntiin (tai jos yllätysplussa sullekin tulis :) )
 
Jenkkis, siksi siinä tosiaan olikin lisäyksenä reissaamisen jälkeen "mennä miten sattuu". Eli tarkotan just näitä, jotka saa päähänpiston että lähden tänään Bangkokiin ja adios :D Siis yksinäisiä susia, joilla siis on tapana yhtäkkiä vaan häipyä. Mulla kaveri seurusteli tämmösen kanssa, ei siinä oikeen perhettä perusteta jos toinen yhtäkkiä aina vaan lähtee pariksi kuukaudeksi reppureissailee päähänpistosta. Eri asia sitten semmonen matkailu, johon voi lähteä koko perhe ja niin edelleen =) Tosin näille osalle porukasta se ei oikein ole sitten enää hohdokasta, kun siinä pitää olla se nopea lähtö ja kaikki suolana.

Meillä on tuo pesukone aika korkea. Just sillä mietinki, että on varmaan just sopiva omalle selälle! Ettei tartte sillee kyykistellä =)

Kylläpä lunta taas tulee! Huhhuh. Noh, ei ole valittamitsa etteikö olis kunnon talvi :LOL: Tuli tässä mieleen ,että en ihmettele jos niin monilla on yhtä sun toista raskausoiretta ja muuta. Varsinkin näissä alkukierroissa hormonien jälkeen..mulla on nyt jo tosi paha olo ja kahvikaan ei maistu, vaikka ovulaatio vasta viikon lopussa/ma tulossa :D Jotenki se kehon erilai toimiminenkin tuo omat kujeensa kaiken lisäksi. Huh. Pitänee pari päivää siis pitää vähän kahvitaukoa.
 
Ansis: Hyvää reissua, jos vielä käyt täällä lukemassa ennen lähtöä! :wave:

Mitenhän minä kommentoisin tuota hyvä isä/äiti-keskustelua... Tiesin ennen kuin alettiin lasta yrittämään, ettei oma mies ole kauhean lapsirakas. Tällä ajan siis takaa sitä, ettei ihastele vieraita lapsia, että onpas sulonen eikä hirveästi ota kontaktia muiden lapsiin. Mutta koska on rauhallinen tapaus ja ei lapsia mitenkään inhoa, niin "uskalsin hankkia" lapsen hänen kanssaan. Kyllä oma lapsi on aina erilainen kuin muiden lapset. Nyt mies leikkii ja hoitaa mielellään esikoista. Ja leikkii myös esikoinen serkkujen kanssa. Lapsen hankkiminen siis kypsytti miehestä sen isän.

Itse oon taas aina pitäny lapsista ja olen pitänyt itsestään selvänä, että lapsia haluan. Mutta vauvakuumetta minulla ei ole ollut kuin vasta esikoisen jälkeen. Tietenkin sitä ennen lapsen saantia mietti, että miten sitä lapsen kanssa pärjää, ja millaista lapsiperheen elämä on. Esikoisen saimme, kun tuli hyvä sauma valmistumisen jälkeen, kun ehdin olla sopivasti töissäkin sen jälkeen. Halusin esikoisen kuitenkin suhteellisen nuorena, niin sitä ei voinut kauheasti venyttää. ;) Mutta nyt kun vauva-arki on koettu ja lapsi on niin ihana, niin nyt pukkaa sitä vauvakuumetta. Tosin tässäkin haluan vähän ajoittaa pikku kakkosen saantia vähän parempaan rakoon. Oon luonteeltani sellainen, että tykkään suunnitella etukäteen asioita, ja ottaa asioista selvää.
 
Milas
Leli onnea oikein kovasti odotukseen =)
Tuossa joku kyseli ikäerosta. Meillä lapsilla ikäeroa just se 1,5v ja ensimmäinen vuosi oli rankka. Kumpikin oli niin pieniä ja siihen sattui esikon uhmaikäkin. Toisaalta taas esikko on ylivilkas, joten sekin tietenkin on oman lisänsä siihen soppaan saanut :D Mutta jos ajatellaan, että me saatais viel kaks lasta niin haluaisin niille yli kaksi vuotta ikäeroa. Ystävälläni lapsia on vuoden välein ja hän taas ei ole kokenut sitä erityisen raskaaksi. eli kai se on aika paljon lapsen ja aikuistenkin persoonasta kiinni miten lasten hoidon raskauden tai helppouden kokee.
Minä myös yritän ajatella lastentarvikehankinnoista vihreästi, eli mahdollisuuksien mukaan kierrätystä. Meillä vaan on kaikki vauvan tavarat harvoja vaatteita lukuunottamatta laitettu kiertoon kuopuksen jälkeen joten nyt kaikki alkaa taas alusta. Olis pitänyt silloin ajatella, että mieli lapsiluvun suhteen voipi vielä muuttua =)
 
Heippa!

Mahtuisko joukkoon vielä yksi uusi jäsen? =)

Kerron hieman taustatietoja itsestäni. Elikkäs olen heinäkuussa naimisiin menevä ja joskus syys-lokakuussa olisi sitten tarkoituksena ruveta yrittämään lasta. Molemmille lapsi olisi esikoinen. Jotenkin en vaan malttaisi enää odottaa, mutta ei nyt muu auta..
 
Tervetuloa Ystis :flower: Täällä meillä onkin useampi vasta naimisiin mennyt tai pian naimisiin menevä.

Meep, vähän tuon tyylinen se meidänkin mies on ettei välitä erikoisemmin muiden lasten kans leikkiä tai mitään (tosin harvoin meillä lapsia on kylässä). Mutta toisaalta tuo kyllä odottaa kovasti lapsia ja sillä on niin selkeä vauvakuume, että on jo vähän hassua. Tosin enemmän se näkyy puheissa joskus ja just siinä farmariauton etsimisenä :saint:

Melkosta muuten tuo biologia, kun sekottaa päät :LOL:
 
Ja täällä taas! :xmas: Loma alkoi nyt! Aah! Ulkoilin lapset kouluun ja kohta tukan leikkuuseen ja sit ulkoilen lapset koulusta :D muuta en taida tänään tehdäkään!

Hyvä isä/äiti keskusteluun vielä, et en tosiaan tarkottanut sitä, et kaikkien tarvitsisi toisten miesten/naisten lapsista pitää! Vaan että sen huomaa joistakin ihmisistä selvästi, että ei ole valmis sellaisiin asioihin vielä moneen vuoteen! Niinkuin Metsätähtönen kommentoi! En vain aina osaa ajatuksiani fiksusti selvittää!
En itsekään ole kovin "vieraisiin" lapsiin heltyyvää tyyppiä...Mutta tulen kyllä toimeen heidän kanssaan! Ja varsinkin kun vertaa siskojeni pienet lapset (suurin osa jo täysi-ikäisiä) ja tietenkin omat, voisin antaa jopa oman elämäni heidän puolestaan... Niin kuin varmasti kaikki vanhemmat! Ja tämä teksti oli taas ihan ihme juttua :D Lomafiilis!

Nyt häivyn linjoilta oikeasti 2,5vko:ksi! :D
 
Ansis, se on muuten kans jännä että joistaki näkee että ne oikeesti oikeen inhoaa lapsia/lemmikkiekläimiä (taas tämä ihana vertaus koiriin, joku kohta varmaan vetää herneenpalkon nenään B) ). Muistan sillon sinkkuna kauan sitten, kun pari tyyppiä ei selkeesti tykänny koirista. Ja ne niin hulluna muka yritti heti leikittää ja tälleen rapsutella ja muuta, mutta jotenki siitä huomas että ne ei yhtään tykkää mutta yrittävät näytellä :LOL: Kun mun mielestä ei noita tarvi erikseen erikoisemmin paijata, jos ei siltä tunnu, niin jotenki ku toisellea hyvä ettei ole semmonen hyi-yäk-ilme päällä ja sitten muka yrittää että onpa söpö koira :D

MUkavaa lomaa Ansis, alkaa ainakin kivasti kampaajalla .Itekki pyörähdin tänään tukkaa näyttämässä saksille =)

Muoks. Miljoona kirjotusvirhettä, en jaksa korjata.
 
Milas
ystis tervetuloa joukkoon ja onnea häiden järjestelyyn =)
Minä olen nähnyt viikonlopun aikana ihan hulluja unia. Eka oli sellainen, jossa maito suihkus rinnoista ympäri huonetta, kuten imetysaikana kävi :D Toinen oli raskaustestiuni, tein testin, mutta siihen ei tullut mitään viivoja. Eli vaikka kuinka välillä tuntuu ettei niin kiire vauvahommien kans olis niin alitajunta on eri mieltä. Ja olen mä ikäänikin jo miettinyt, siis onhan tässä vielä vuosia jälkellä, mutta kun ne vuodet kuluu niin nopeesti....
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
Täälläkin on reissusta selviydytty. Ja käsittääkseni tänään tuli ovisplussa, pitää huomenna vielä tarkistaa että olenko oikeassa. On kyllä koko vkl käytetty hyväksi ja pitää nty tänään sitten tietysti ja huomenna olla oikeen reippaana. Jotenkin reissussa aina tuntuu rähjääntyvän, mutta eipä tällä kertaa niin ettei pupuilut kiinnostais B)

Pitää lähteä tästä aamupalalle. Mukavaa maanantaita! Itsellä on onneksi vapaapäivä, tai no kouluhommia vähän pitäis vääntää, mutta jotenkin nuo pikareissut automatkoineen on sen verran rankkoja ettei kyllä muuta jaksaiskaan.
 
Tervetuloa kaikki uudet! Toivottavasti kaikki tekstien seasta bongasin ja sain listoille mukaan =)

Onnea hirmuisesti Leli ja kunnon tarrasukat pikkuiselle! Ihanaa odotusaikaa! :heart:

Päivitelkää pliis odottajatkin vielä tänne ketjuun edes sillontällöin kuulumisia, olisi ihana lukea :heart:

Lukemassa olen käynyt mutta kone reistaillut ja en ole saanut päiviteltyä saati kirjoiteltua. Nyt on uusi läppäri haettu ja pääsee normaalisti surffailemaan B)

Metsätähtöselle tsempit oviksen hyödyksikäyttöön!!
 
Mulla ainakin kuumeseen liittyy niin miljoona asiaa..

Vauvakuume, tietysti sitä odottaa sitä ihan pikkuista vastasyntynyttä rääpälettä, niin ihmeellistä pikkuriikkistä ihmistä. Se on jotain ihan käsittämätöntä. Vauvantuoksu.. Pienet sormet ja varpaat.. Jotain tuttua pienessä ihmisessä, kuitenkin täysin ainutlaatuinen, ei ole toista samanlaista.

Lapsikuume, kyllä mä haluan ihan lapsen - tietysti, enkä vaan sitä vauvaa. Nuo omat lapset on niin ihmeellisiä, tärkeitä, rakkaita!! Saa seurata kun kasvavat hurjaa vauhtia ja oppivat uutta. Vastaavaa tunnetta ei saa mistään muusta, sellaista rakkaudentunnetta. Haluan lisää!

Raskauskuume. Mä olen nauttinut raskauksista vaivoineen kaikkineen. Se odotusaika on niin ihmeellistä. Odotusta.. Jännitystä.. Pieni ihme kasvaa vatsassa ja "yhtäkkiä" on sitten sylissä..

Perhe :heart: . Olen aina haaveillut isosta omasta perheestä. Se on ollut mulle pienestä asti selvää että haluan lapsia ja todennäköisesti useamman. Sitten rakas mies joka on samaa mieltä: Perhe on ykkönen, rakkaat läheiset ihmiset.

Sitten plussana kaikkeen tähän vielä kaikki ihanuudet mitä saa vauvalle hommata ja miettiä, suunnitella. Vaatteet, rattaat, tarvikkeet. :p

Juuh, mulla on kuumetta jokalähtöön! B) :heart:
 
Tervetuloa ystikselle! :flower:

Ja onnea Metsätähtöselle oviksen hyödyntämiseen. =)

Mulla on VellaVanillan tapaan monta kuumetta päällä. Noiden Vellan mainitsemien lisäksi mulla on vielä se hääkuume. :D

Lyhyestä virsi kaunis, pitää lähteä kotihommiin. Hauskaa viikkoa kaikille! :wave:
 
kääkkis
Olipa VellaVanilla ihanaa tekstiä :heart: Kauniisti kirjoitettu.

Tervetuloa Ystis :flower:

Mulla on taas flunssa :( Lisäksi alkoi eilen illalla alaselän jomotus, sattui sen verran etten saanut oikein nukuttuakaan. Nuorempi tytteli halusi kanssa herätä jotain 5 kertaa yön aikana, varmaan tulevat hampaat kiusaavat. Vanhemmalla tyttösellä oli toissa yönä ensimmäinen vaipaton yö, joka sujui tosi hyvin: monta pisua oli potassa ja sänky kuiva. Nyt sitten viimeyönä oli kastellut koko sänkynsä, eikä potassa mitään...
:kieh:
Kiertopäivää 76 elellään ja ajattelin huomenna taas testailla, kun noita testejä on kuitenkin sen 7 kappaletta vielä jemmassa. Alan olla jo niin tottunut negoihin, etten varmaan edes uskoisi vaikka plussa pärähtäisi :LOL: No, joku päivä se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Hyvää viikon jatkoa muille ja tuottavaa pupustelua Metsikselle :)

terv, kääkkis ( lämmitetty ryynityyny selän alla)
 
VellaVanilla, kiitos paljon. laskettu aika on 10.10.2010 :D Aika hyvä päivämäärä. Voipi päivitellä listaan sitten.

Toki käyn täällä teidän kuulumisia kurkkimassa ja omiani kertomassa.

Kääkkis, olisi jo aika tuon sinun megakiertosi päättyä johonkin! mieluusti siihen plussaan. =)

illanjatkoja arvon leidit, nyt täytyy mennä sohvalle pötköttään!
 
Heippa!

uudeksi tänne ilmottautuisin.. :) Vanhassa pinossa kaiketi jo muutaman viestin kirjoittelin, mutta sitten unohduin ihan muihin kun vauvamaailmoihin. Parisuhteessa elettiin ehkä vähän myrskyistä aikaa ja nyt ollaan taas selvillä vesillä ja vauvatoiveita elätellään molemmat. Rahatilanne pitäisi saada vaan kuntoon (eli mies töihin sekä minä töihin, niin että ehtis kasvattaan vähän äitiyspäivärahaa... ehkä, jos ehtis..)

Mutta näillänäkymin yritys alkaisi tänä kesänä touko-kesäkuussa.. ja esikoinen olisi kovasti haaveissa. Kuumeilu on suorastaan sietämätöntä, vaikka niin ihanaa onkin.
 
kääkkis
Tervetuloa Naive88 =)

Negatiivinenhan se testi oli ( kuten taas odotin), eli ei muuta kun eteenpäin B) Kuulin ihanan uutisen tänään: mun hyvä ystävä on kanssa aloittanut vauvan yrityksen :heart: Ollaan oltu ystäviä kohta parikymmentä vuotta ja nyt tuntuu jotenkin hienolta, että ollaan molemmat samassa veneessä. Nyt jännittää vain, että kumpi tekee ensin sen positiivisen testin :D Mulla ei ole kun pari hyvää ystävää, kaverit voi laskea yhden käden sormilla ja tuttuja onkin sitten enemmän. Vauvoja ei siis kaveripiirissä ei ole, eikä kummallakaan sydänystävällä yhtäkään lasta, MAHTAVAA siis että nyt tulee se ensimmäinen omien lasten kaveriksi :heart:
Jep, täytyy jatkaa testailuja ja pitää mieli positiivisena. Voihan se olla, että vaikka raskaana jo olisinkin niin ei testissä vielä näy :saint: Flunssakin alkaa helpottaa, hienoa :D
 
kääkkis - Mieli positiivisena plussailuja kohti! :flower:
Minä täällä kovasti pohdin, kävisinkö ostamassa vielä reseptillä 6 kk pilleripakkauksen, joka siinä on jäljellä....vai uskaltautuisiko jo virran vietäväksi tämän vauvahaaveen kanssa. :D
 
Naive88: tervetuloa! Kyllähän siihen äitiyspäivärahan kasvattamiseen riittää se puolikin vuotta. Pitäisi vain saada piakkoin työtä, jos kovakin kuume vaivaa. ;) Itse olin esikoisen raskausaikana täyspäiväsenä kesäkuusta joulukuuhun, niin se nosti mukavasti äitiyspäivärahaa.

kääkkis: ihanaa, jos sattuu heti saman ikäinen kaveri lapselle. Esikoisella on nyt kaksi aivan saman ikäistä serkkua ja yhdellä kaverilla on muutaman kuukauden nuorempi lapsi, niin on pojalla mukavasti leikkikavereita. :)

Peepe: voittehan olla pillereitten jälkeen jonkin aikaa vaikka kumien varassa, jos ihan vielä ei ole aika kypsä. :)

Takaisin telkun eteen. :wave:
 
TErvetuloa Naive88 :flower:

Kääkkis, toivotaan että pian näkyisi pari viivaa testissä =) Minustaki olis kiva, jos joku hyvä ystävä olis yhtä aikaa jossain vaiheessa raskaana. Epäilen, että yhdellä on yritys päällä mutten satavarma ole. Enkä oikeen viitti kysyä, koska oon meidän projektin halunnut pitää vielä meidän asiana, niin sitten sekin kävis ilmi :LOL:

Peepe, eihän niitä kaikkia pakkauksia tarvitse syödä niistä pillereistä. Osassa on aika pitkät säilytysajat. Tai sitten ottaa vaikka 3kkn satsin, jos mahd tmv. Ainakin se kannattaa muistaa, että voi mennä hetki ennen kuin se kierto käynnistyy kunnolla. Toisilla se alkaa heti, toisilla menee järjissä pysyteltävä aika ja joillakin sitten niin pitkään että järki lähtee :LOL:

Täällä nyt toivottavasti on ovis ollut. Ma bongasin ovisplussan klo 8, noiden testien mukaan ois 24-48h ovis. Ja ma illalla klo 18 - ti illalla klo 18 oli vatsa oudon kipeä ja samoin rinnat arat. Tuo rintahomma on vieläkin, mutta onneksi ei ole semmonen paha että hermoja kiristäis. Jospa tuo ois tuossa ollut, tietysti jos ihan orjallisesti testien mukaan menee niin olis tähän aamuun saakka ollu tuota ovisaikaa, että voihan se olla..sama se kuhan toivottavasti oli jo :LOL: On ainakin tilaisuus käytetty hyväksi ja jospa 23. pv tätä kuuta ei tulis menkkoja -eikä sitä ennen eikä myöhemminkään B)

Mikäs tässä, on kyllä hyvä fiilis keskiviikkoon =) Mitä teille kuuluu? :heart:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Joo, tosiaan mulla on siis semmonen tilanne, että valmistun joulukuun lopussa kuluvaa vuotta, mutta koska syksy on varattu opinnäytetyölle, voisin tehdä samalla kesästä asti töitä. Kesäkuun alusta sitten puolivuotta ois jo keräilty vuoden loppuun mennessä.. Työtilanne vaan näyttää aivan katastrofaalisen kauheelta. Sosionomiksi valmistun, joten jotain toivoa sentään on. :) Miehen pitäis myös saada töitä, jotta vauvaa voitaisiin tosissaan alkaa yrittämään. Se onkin meillä sitten hankalampi homma. Tällä hetkellä suunnitteilla oppisopimuskoulutus, jos joku työyhteisö lähtis mukaan, se on kuitenkin niillekkin tässä taloudentilanteessa hyvä diili.

Syön minipillereitä ja kierto on kyllä sekasin kun seinäkello, kuitenkin ollaan ajateltu, että toukokuussa vasta pillerit pois ja sitten tulee kun on tullakseen. Saa nähä kuinka sitä sitten kestää, jos kierto paukkuu vaan kun pillerit loppuu. Painonpudotus olis myös tähtäimessä, jotta raskautuminen olis mahdollisesti vähän helmpompaa. :)
 

Yhteistyössä