Haaveissa vauva 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie vuan, voisi kuvitella, että se ovis on ollu silloin limojen aikaan, vaikka muita oireita ei olis ollutkaan. Mulla oli kolmessa ekassa kierrossa limat + kipuja, mutta tässä kierrossa oli kanssa vaan limat...

).( Täällä menossa kp 35, ovis oli siis kaks viikkoa sitten myöhään tiistai-iltana. Nyt aamulla kun heräsin, oli outo olo vatsassa, ja olin ihan varma että se on täti. Pitkitin ylösnousua, en halunnu mennä vessaan ja todeta että haaveet taas romuttu tän kierron osalta... Mutta mutta, ei ollutkaan sitten vielä alkanut. No, nyt oon koko aamupäivän juossu vessassa vähän väliä, eikä vieläkään mitään. Äsken tuli ihan mielettömän huono olo, kipitin taas vessaan miettien että aika noloo oksentaa duunissa. No ei sieltäkään päästä kyllä sitten mitään tullu, mutta huono olo jatkuu edelleen.

Nyt jotenkin jännittää ihan älyttömästi, melkein paniikissa täällä odotan alkaako sitä verta tippumaan vai enteileekö tää huono olo jotain muuta... Apua...!

Helmi, juu oletan minäkin, et se ovis oli sillon... Mulla kans ollu semmonen fiilis, et täti ois tulossa, kun välillä vatsaan koskenu/vihlonu, niin sit tulee rampattua vessassa tarkistamassa tilannetta :D Mut ei vielä mitään oo ilmaantunu... Tuntuu et päivät kuluu niiiiiiin hitaasti, kun tässä niitä oikein laskeskelee... Masentaa ajatuskin, et tää eka kierto venyy mahdollisesti tosi pitkäksi ennen ku täti tulee...

Kp:iä en pysty laskemaan, kun menkkoja ei ole ollut puoleen varmaan puoleen vuoteen. Mulla oli Cerazettet, jotka alotin viime keväänä. Parit ekat menkat tuli ja sit loppu kokonaan. Niitä kun söin siis koko ajan (minipillerit), ettei taukoja pidetä. Viimesen pillerin otin 23 päivää sit, liuskaan jäi 5 jäljelle. Oviksen bongasin muistaakseni jouluviikolla...

Niinhän se olikin, eka luomukierto menossa... No mutta positiivista että oot ainakin luultavasti bongannu oviksen, ja siitä sitten parin viikon päästä voi ruveta odottelemaan tätiä kylään. Tai ihmettelemään onko se tulossa vai ei... Näinhän sen ainakin pitäis teoriassa mennä, mutta mistä sitä ikinä tietää kuinka sekasin kroppa on pillereiden jäljiltä...

Menis nyt äkkiä tää päivä ja pari seuraavaa, mä haluun tietää missä mennään... Tai tulis sit se täti nyt heti jos on tullakseen, mä en kestä tämmöstä kidutusta! En oo ehtiny töitäkään tehdä kun oon vaan juossu vessassa koko ajan ;)

Niin, se tosiaan on jo positiivista, et se oletettu ovis on bongattu :) Se oli siis jouluviikolla tai EHKÄ jopa edellisellä viikolla eli viikolla 51 tai 52, jotenka tätiä vois odotella jopa jo tänä viikonloppuna tai sit ens viikolla. Tänään on vähän sattunu mahaan, ni oon käyny itsekkin tarkistusreissuilla jo varmaan 4 kertaa tän työpäivän aikana ;)

Mulla oli äsken arviolta noin kymmenes kerta ;)

Missähän kaikki muut luuraa? Huhuu, tulkaahan kertomaan kuulumisia!!!
Varsinkin Hippu ja Lumikukka! Tätiä vai plussaa vai vielä jännäystä?!

No mulla joskus on menny jopa kokonainen työpäivä (8h) ilman vessakäyntiä! Hidas aineenvaihdunta... On siis joskus menny niinkin, et töissä käyn vessassa ekan kerran, kun oon kotiin lähdössä. Niin nyt tää n. 6 kertaa työpäivän aikana jo alkaa olla poikkeuksellista minulle :) Eipä tarviis enää kitkuttaa kun 40 min ja sit kotiin...huoh.

Mulla meni pyhien aikana vuorokausirytmi niin sekasin että viime yönä sain unta vasta joskus kolmen jälkeen. Vähän piti sitte pidentää toisesta päästä, niin ehdin vasta kymmeneks töihin. Pitäis siis kökkiä täällä vielä yli kaks tuntia =/ Tosin kaikki muut lähtee yleensä jo neljän ja viiden välissä, joten luulen että mäkin liukenen paikalta jo viiden jälkeen...

Hih, huvittava ajatus kuinka kaikki kolme vaan rampataan vessassa koko ajan, onneks ei olla samassa paikassa töissä =D

Melkosta meininkiä on vatsassa ollu tänään, oksettanut, kipristellyt ja ties mitä, mutta ei sitä tätiä oo vieläkään näkyny... On tää vaan niin jännää. Ja pelottavaa.

vitsit miten jännää... muistan kyllä kun itsekin ravasin ku oli semmonen menkkajomotus koko ajan ja ravasin viiden päivän aikana varmaan tuhansia kertoja vessassa että joko nyt... tosin varmuus siitä ettei ala, rupes kolkuttelee olkapäällä jo ekan vessaramppaamispäivän jälkeen :)

toivotaan että jaksatte jännitystä vielä päivän pari niin vois saada kunnon plussia kehiin ;) <3

Eikös sulla Hippu oo jo hurjan monta päivää myöhässä?!!!! On kyllä tosiaan jännät paikat!

Me mennään pikkuveljen synttärikahveille lauantaina, ja veljen tyttöystävä lupas tosiaan antaa mulle siltä yli jääneet testit, joten testaan sitten varmaan su-aamuna. Siis jos tässä niin onnellisesti käy että täti ei pärähdä paikalle ennen sitä... Siis aika monta päivää tosiaan vessassa ravaamista ;D

Mulla ei kyllä tosiaan oo minkäänlaista varmuuden tunnetta että tädeittä selviäisin, mutta nyt uskallan jo kuitenkin toivoa - kun tän päivän oon ainakin tähän asti selvinny 'puhtailla papereilla' vessasta...

Ihanaa Mi-iu kun käyt aina välillä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia!

Mutta missä on Lumikukka? Jäänyt johonkin rappion syövereihin uuden vuoden meiningeissä...?! No ei kait...

Hengissä vielä!! Joo rappio ei ole kaukana ;) Testasin uv aattona negan, siitä olikin sitten hyvä vetää viihteen puolelle. Nyt mennään kp 32 ja uskon kyllä siihen negaan. Eiköhän viimeistään ylihuomenna ala. Toistaiseksi pisin kierto on ollut 33 päivää. Lauantaina oli menkkainen olo ja nytkin ehkä vähän... Kaaduin kyllä aamulla makeasti jäätiköllä, voipa jomotella senkin takia.

Kamalan kiireistä on ollut ja kiire jatkuu, huh. Mikä noissa sosiaalisissa paineissa onkin... Välillä on tällaista, ettei kotona ehdi käydä kuin kääntymässä ja sitten saattaa mennä viikkoja, eikä kukaan laita edes tekstaria... Mutta kiva juttu :)

Pahoittelut Lumikukalle negasta, mutta älä sinäkään vielä luovuta! Eihän sitä koskaan tiedä vaikka plussa tuliskin vielä :)

No jos nyt ehtisin vähän enemmän kirjoittamaan. Menkat on viikon "myöhässä" mikäli viime kierron mukaan mentäisiin. Mulla tosin on olleet nämä kierrot vähän mitä sattuu muutenkin, joten en oikein luota siihenkään vaihtoehtoon. Muistatte ehkä, välillä 50 päivää ja välillä 16 päivää.
Kai mä pelkään sen testin tekemistä, että jos sitä tippuu sitten korkealta ja kovaa :/ Mieluummin jännäilen vaikka onhan tämä hermoja syövää kyllä!! Ottaisin paljon mieluummin sen tädin kuin negan testistä.
Kyllä mulla alavatsaa "viiltelee/jomottelee" välillä ja lämmötkin on suht korkeella.. niin ja välillä niitä vilutuskohtauksia, tässä tulee hulluksi ;) Olis kyllä vaan niiiiiin ihana plussata.

Kyllä mä oon Helmi jotenkin varma sun plussaamisesta viikonloppuna!

voi että hippu!!
noi kylmyys/lämpökohtaukset kuulostaa tutuilta.. :D mä saatoin yhdessä vaiheessa joko melkein paleltua ja sitten taas tuli niin kuuma että posket meinas hehkua... voi että miten jännää :) ja totta tuokin että ennemmin sitä pitkittää ja jännittää kun tekee negatestin... mä kun päätin kans että mä en sitä negaa halua tehdä... ootin jonkun 5päivää, niin sitten rohkenin tehdä testin (varsinkin kun vt oli tuntenut siellä ehkä jonkun olevan) :)

ja noi jomotukset, mul oli se viis päivää ellei yliki menkkaolo koko ajan.. mutta ei alkanu.. :)
toivotaan parasta!! <3

Moi kaikille pitkästä aikaa ja uudet tervetuloa ketjuun!

Itse en olekaan päässyt pitkään aikaan kirjoittelemaan, kun olimme pari viikkoa reissussa ja vasta eilen kotiuduimme! Nyt matkan jälkeen olisikin tarkoitus aloittaa yritys ihan toden teolla, joulukuun ovis taisi mennä ohi, kun sairastuin vatsatautiin eikä seksi ollut ihan ensimmäisenä mielessä :) Seuraavasta kierrosta sitten. Aamulla työpaikalle tullessani odottikin iloinen yllätys, nimittäin työsopimukseni oli muutettu vakituiseksi eli nyt ainakaan ei ole mitään syytä odotella! Onnittelut kaikille plussanneilla, täytyy palata työn pariin.

Moi...mulle ei mitään erikoista kuulu...odotellaan tätiä saapuvaksi tänä vklna tai ens viikolla, vähän hukassa tää eka luomukierto...tuskin sitä plussaa ainakaan tulee...

Rohkeninpa pitkästä aikaa tulla näyttämään nenääni tänne... Ihan ensiks, aivan MAHTAVAA kuulla, kuinka moni on saanut plussan!!! Hirmuttomasti onnea!!!

(.) Ei oo hirveästi huvittanut viime kuukausina kirjoitella, kun ei tosiaan se yritys ole vielä päässyt alkamaan. Olen yrittänyt aktiivisesti sulkea koko asia pois mielestä, ettei nyt ihan kaikki aika menis vaan haaveillessa. Kun mulla on vähän semmoista mullekaikkihetijustnyt-luonteenpiirrettä... MUTTA nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet ja ensi kierrosta aletaan yrittää! Ja kylläpäs se syksy vierähti nopeaan, luulin että kestäis ikuisuuden, ennen kuin vuosi vaihtuu. Eli seuraavat menkat pitäis alkaa 17.1 ja ovis ois sit siinä 31.1 tai niillä main... Plääh, vielä NIIIN monta kituviikkoa! Tosin tässä yhteydessä nyt tunnustan, että ei me kyllä nyt oikeasti viime pupuilukerroilla olla pidetty kovin ahkerasti lukua ehkäisystä, jotta tiedä vaikka plussa vahingossa paukahtaisi jo tästä kierrosta :) Ja jospa tämä tammikuukin tässä vierähtäis, töissä on joululoman jälkeen luvassa monenmoista vilskettä.

Sitten olis vielä vähän kysyttävää, osaiskohan joku vastata...? Tässä laskeskelin, niin ainakin kesästä asti mun kierto on ollut pääsääntöisesti 29 päivää, mutta: pari satunnaista kiertoa on ollut pidempiä, kerran 32 ja kerran 34 päivää. Voiko se kierto nyt tuolla tavalla yhtäkkiä heitellä vai voisko olla kysymys alkuraskauden keskenmenosta? Näitä nyt ei varmaan pitäis liiaksi miettiä, kiinnostaa vaan... Ja lasketaanko se kierron keskimäärtäinen pituus siitä, minkä mittainen kerto useimmiten on? Eikös sitten tuommoinen parin päivän heittely ole aika normaalia?

Tsemppiä kauheasti jännääjille!!! Hipun oireet on kyllä jo niin varma merkki raskaudesta! Minulla on myös ollut viluisuutta ja sitten taas välillä ihan kauhean kuuma, vähin niinkuin olisi kuumeessa kipeänä. Tervetuloa sitten odottajien puolelle meidän ketjuun ;).

Onnea Noalle vakinaistamisesta! Ihanaa, kun itsekin saisi edes tässä lähi tulevaisuudessa vakipaikan...

Pilpattajalle, minusta on ihan normaalia parin päivän heittelyt kierroissa. Naiset on nykypäivänä niin tottuneet kellon tarkkoihin menkkoihin pillereitä syödessä, joten ihmetellään sitten helposti heittelyitä. Eiköhän kaikki ole ihan ok :).

(.) Mä en ole saanut vieläkään neuvolaa tilattua, kun sinne ei ole soittoaika kuin tunnin päivässä ja kaiken lisäksi klo 12-13. Eihän silloin just pääse rauhassa soittamaan. Sitten mutkia tuo matkaan, kun saatiin se kolmio, jonne muutetaan kuun lopussa, niin neuvola on sitten varmasti eri paikassa. Niin en sitten tiedä kumpaan nyt olisi järkevin soittaa, tämän hetkisen asuinalueen neuvolaan vai tulevaan?

Mutta ihanaa kuitenkin, että saatiin se asunto :). Pääsee vaaville omaa huonetta laittaa. Vielä ei kyllä oikein uskalla pahemmin intoilla, kun on iskenyt keskenmenon pelko ja odotan sitä ultraa, et näkis konkreettisesti masuasukin mahassa asuvan.
Mulla ei ole ollut pahemmin raskausoireitakaan. En tietty mitään pahoinvointia kaipaakaan, mutta välillä ei oikein tiedä uskoako, että on raskaana.

Mites muuten Utelias pahalainen, alkaako teillä nyt vuoden alussa yritys :)?
Paljon plussatuulia kaikille ++++++.

Onnea tähti asunnosta ja Noalle vakipaikasta! Ihana kun ootte niin positiivisia mun plussaamisen suhteen. Itsellä on tosi sekavat tunteet, jotenkin oon siihen negaan jo täysin varautunut. Lauantai-aamuna ajattelin uskaltautua sitten viimeistään testaamaan :/ Ei siis onneksi oo vielä tätiä näkynyt.
Onhan Helmi vielä jännäämässä myös?

Kiva kun Noa ja pilpattajakin pääsee aloittaan yrityksen :)

Voi harmi, Hippu81... :( Koita jaksaa, uutta peliä vaan kehiin! Mulla viedään jo päivää 26 ilman pillereitä (eka luomukierto) ja mitään ei vieläkään ole kuulunut, siis lähinnä tätiähän tässä venaillaan... Mulla nähtävästi oli ovis viikolla 51 ta 52, joten katsellaan tuleeko täti nyt vklna vai ens vklna... Laskelmien mukaan kierron pitäs mennä about noin, mut saattaa olla vähän päivät sekasin tästä ekasta luomukierrosta, tiiä vaikka menis 50 päivää tädin tuloon...