Haaveiletko salaseksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sapluuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietyllä tapaan kyllä haaveilen....pakko myöntää. Mutta omatuntoni, kanttini ja luonteeni ei sitä sallisi, en halua loukata miestäni, siihen ei ole mitään syytä miksi niin tekisin. enkä halua hänenkään niin tekevän. Mutta jotain uutta haluaisin kokea, vaikka en ole puolisoni kanssa vielä kauan yhdessä ollut niin silti, me emme vain jotenki kohtaa seksin suhteen. Itse haluaisin uutta kokeilla ja vaikka piiskaamista ym, mutta ei hän raaski minua esim piiskata tai läimäyttää pyllyn poskelle. luulee et satuttaa liikaa. Miksi näin? Tätä puolta en vain joskus miehissä ymmärrä. Se tuo itselleni tiettyä ärsytystä ja en jaksa innostua suhteessamme seksistä liioin. Hän on muutenkin sellainen et ei aina halua muissakaan asioissa tehdä yllättäviä käänteitä,tehdä uusia juttuja ja keksiä kovin useasti. Kun itse tykkään olla paljon menossa ja tehdä uusia asioita kavereiden kanssa ja puolison sekä yksin. Olen yrittänyt puhuakkin asiasta mut se ei vielä ole onnistunut.....

Kerro rehellisesti sinun haavesitasi seksin suhten hänelle mitä ja miten haluat. Miten sinä luulet hänen reagoivansa siihen? Kysy myös mitä hän haluaa ja minkälaisia haaveita hänellä on seksin suhteen. Vai onko hänellä?

On hänellä....ainakin niin hän osoittaa sen. Itse haluan välillä välittömämpää seksiä. Hän haluaa intohimoisesti rakastaa ja olla lähellä, halata ym. Olisi vaan mukavaa leikkiä välil tuhmia leikkejä välittömästi ja komennella toista. piiskata ja panna, suoraan sanottuna.

Ei seksi pitäisi olla vakavaa juttua, sehän pitäisi olla iloista. Ihanaa kun toinen kometelee ja on jopa kovaotteinen, saa jopa läpsia pepulle tai remmillä,sidota toinen kiinni ja vaan käyttää tai vaan sanoo että nyt minä otan ja suora panoa...aaah. Ikävää jos et pääse toteuttamaan sinun haaveesi...

vaimoni nauttii kun olen välillä tosi kovaotteinen ja jopa välillä sidon hänet kiinni ja käytän hänet. Monesti hänkin taas vaan käyttää minut tosi villisti, raapii ihoni kynsillä ja haluaa vaan tydyttämään omat tarpeet, joskus joka pikapano vaikkapa autossa, luonossa, suihkussa hän voi joskus runkkaa ja ottaa suihin. Kuten sanoin seksi pitäisi olla iloinen asia ja jokainen pitäisi saada toteuttaa omat fantasiat. Toivon että sinäkin saat toteuttaa sun omia.

no voi damn kun sun mies on hellä,ottaa huomioon,intohimoisesti rakastaa,haluaa halata...ei sulla ole väärä mies,vaan sinun miehellä on väärä nainen.voi kiesus!..niin ja haaveilet pettämisestä vielä...

Haaveilussa ei ole mitään väärää, pahaa tai syntiä. Ihmiseen on sisäänrakennettu vietti ja halu vastakkaista sukupuolta kohden, eikä sitä voi eikä pidäkään torjua. Ratkaisevaa on miten toimimme ns. ratkaisun hetkellä jos ja kun vierasta on tarjolla. Eli löytyykö selkärankaa kieltäytyä vai annammeko himoillemme periksi. Siinä katsotaan kenellä on kanttia vetäytyä ja miettiä kuinka saisi sähköä omaan suhteeseensa. Mutta valitettavan usein liha on heikko ja ihminen lankeaa omaan heikkouteensa. On molempien osapuolten tehtävä pitää parisuhteessa riittävästi säpinää yllä jotta puoliso pystyy kieltäytymään eteen avautuvista vieraista vekottimista. Tämä kuullosti varmasti melkoiselta jargonilta, mutta rakkaat ystävät tämä pitää paikkansa!

Alkuperäinen kirjoittaja m-68:
On molempien osapuolten tehtävä pitää parisuhteessa riittävästi säpinää yllä jotta puoliso pystyy kieltäytymään eteen avautuvista vieraista vekottimista.

Toi oli tosin hyvin sanottu! Monet eivät näin fiksusti ajattelee.

Yhteistyössä