Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä nään kaikissa noissa kuvissa, ja jos on Raskauskeijun one step -testi nii ne ei oo mun kokemuksella ees kovin herkkiä.. esikoisesta tein samasta pissasta PC:n liuskan ja one stepin nii PC oli paljon vahvempi viiva

Mä nään kaikissa noissa kuvissa, ja jos on Raskauskeijun one step -testi nii ne ei oo mun kokemuksella ees kovin herkkiä.. esikoisesta tein samasta pissasta PC:n liuskan ja one stepin nii PC oli paljon vahvempi viiva
Raskauskeijun on ja 10iu. Mulla on näkynyt samalla lailla aiemminkin, eikä tuu viivanpaikkaa turhaan ni katsotaan😱😍

Raskauskeijun on ja 10iu. Mulla on näkynyt samalla lailla aiemminkin, eikä tuu viivanpaikkaa turhaan ni katsotaan😱😍
Jännittävää! :love: 🙈 Peukut pystyyn!

Täällähän olis kans dpo13 mut en oo tehny uutta testiä kun on vaan enää se digi. Ja mua jotenkin ahistaa nähdä se teksti :"Ei raskaana". Et jospa vaan oottelen tuleeko menkat ke tai to. 🙏

Onnea aida91!tosi paljon tarrasukkia sinne ja niin toivon että pysyy matkassa!
Mut oli vissiin vahingossa poistettu tosta esittelylistaltakin eli tosiaan Soulsister85 ja yritys aloitettu 3/25 ja neljäs lapsi, eka yhteinen.
Täällä vointi hyvä. Ei kipuja ja hyvin minimaalisesti vuotoa enää mikä on hyvä koska aion aloittaa yrityksen heti kun vuoto loppuu. Ajatukset kääntynyt jo uuteen raskauteen vaikka vielä surettaa tosi paljon.
Aion säilyttää neuvolakortin muistoksi peanutista ja sinnekin pitäisi soittaa että en tarvitse palveluja tällä hetkellä enää.
Seuraavalla kerralla jos raskauden niin aion vaatii hcg mittaukset heti alkuun ja varaan varhaisultran jo aiemmin johonkin 7-8 viikon välille että saan edes jotain mielenrauhaa.

Mulla liila digitesti alkoi vilkkumaan tänään, eli ovis ehkä tulee nyt sit pari päivää toivottua aiemmin 😫 liuskatesti on kyllä ihan tosi vaalee vielä mut helposti se siitä perjantaiksi tummuu.. premom ennustaa ovista nyt perjantaille, Flo sunnuntaille ja FF maanantaille mikä ois hyvä 😶

@Soulsister85 hyvä että kipuja ei oo, selvisitkö ilman kaavintaa siis? Voimia suruun ja toivottavasti uusi raskaus alkaisi pian 🫶🏻

Mulla liila digitesti alkoi vilkkumaan tänään, eli ovis ehkä tulee nyt sit pari päivää toivottua aiemmin 😫 liuskatesti on kyllä ihan tosi vaalee vielä mut helposti se siitä perjantaiksi tummuu.. premom ennustaa ovista nyt perjantaille, Flo sunnuntaille ja FF maanantaille mikä ois hyvä 😶

@Soulsister85 hyvä että kipuja ei oo, selvisitkö ilman kaavintaa siis? Voimia suruun ja toivottavasti uusi raskaus alkaisi pian 🫶🏻
Onko siis hankala jos tuleekin jo vähän aiemmin? 🩷

Eiks se lila saattanut vilkutella useampanakin päivänä? Että just loppuviikosta sit ois se ovispäivä😊

Onko siis hankala jos tuleekin jo vähän aiemmin? 🩷
On vähän hankala mut sit ei auta ku yrittää ja toivoa parasta et onnistuu 😥 noi arki-illat on sen verran hektisiä ja ollaan muutenki enemmän aamu- ja päivä hommailijoita, jos mies on liian väsynyt nii voi käydä niin et jää se vaadittava loppuhuippu saavuttamatta vaikka hommiin ryhdyttäisikin

Eiks se lila saattanut vilkutella useampanakin päivänä? Että just loppuviikosta sit ois se ovispäivä😊
Mä toivon että vilkuttelis nyt viis päivää 🤞🏼 viimeksi vilkutti kolme, mut sillon aloitin testaamisen myöhemmin ja vilkutti heti tokana testipäivänä, noissa mun käsittääkseni aina tulee ekana päivänä tyhjä (ellei tuu pysyvä hymy).. nyt sain kaks tyhjää alkuun

• Rakkaus
Reactions: EKarolina
On vähän hankala mut sit ei auta ku yrittää ja toivoa parasta et onnistuu 😥 noi arki-illat on sen verran hektisiä ja ollaan muutenki enemmän aamu- ja päivä hommailijoita, jos mies on liian väsynyt nii voi käydä niin et jää se vaadittava loppuhuippu saavuttamatta vaikka hommiin ryhdyttäisikin
Ymmärrän. 🩷
Meillä on kans aina vähän säätöä, koska pikkuinen taapero pyörii jaloissa.. :LOL: Eli talletukset on aina iltaisin, kun saadaan hänet unille. 🙏 Harvemmin kuitenkin niitä hetkiä, et sattuis ovis just sille ajalle, kun ollaan kahestaan kotona.. 🙈🩷

Ymmärrän. 🩷
Meillä on kans aina vähän säätöä, koska pikkuinen taapero pyörii jaloissa.. :LOL: Eli talletukset on aina iltaisin, kun saadaan hänet unille. 🙏 Harvemmin kuitenkin niitä hetkiä, et sattuis ovis just sille ajalle, kun ollaan kahestaan kotona.. 🙈🩷
Meil on ollu viikonloppuisin päikkäriaikaan "normisti" mut nyt kun pitää tätä ajotuista pitää silmällä nii kauhistuttaa et miten selviydytään 🫣 meidän taaperoinen on vielä kivasti myöhäistänyt nukkumaanmenoaan et iltamahikset kapenee entisestään 😶

• Rakkaus
Mä jopa kysyin tekoälyltä et kuin monta päivää se digi voi vilkkua 🙈 ja ihan ku sillä oikeesti ois mitään väliä mitä ennusteet sanoo, ovis tulee sit ku tulee 😅 mutta, positiivista et jotain tapahtuu koska yks stressin aihe oli et jos ovis jättäis tulematta kokonaan.. eli nyt vaan zen-asennetta ja toimintasuunnitelma sit sen mukaan mitä tuleman pitää..

• Tykkää
Mä jopa kysyin tekoälyltä et kuin monta päivää se digi voi vilkkua 🙈 ja ihan ku sillä oikeesti ois mitään väliä mitä ennusteet sanoo, ovis tulee sit ku tulee 😅 mutta, positiivista et jotain tapahtuu koska yks stressin aihe oli et jos ovis jättäis tulematta kokonaan.. eli nyt vaan zen-asennetta ja toimintasuunnitelma sit sen mukaan mitä tuleman pitää..
Mä kyselen kans aina kaikkea! :LOL: 🙈

• Tykkää
Reactions: Rilja
Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Sella- ★ 10/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Nilla94 ★ 06/24 ★ 1.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lillis1983 ★ 01/25 ★ 3.
@louwer ★ 01/25 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ 03/25 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@efi ★ 04/25 ★ 4.
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@Vilsu95 ★ 05/25 ★ 2.
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2.
@Dumpperi22 ★ 08/25 ★ 1.
@jeshan ★ 10/25 ★ 4.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@aida91 ★ 10/25 ★ 2.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1. yhteinen)
@Piimis ★ 11/25 ★ 4.
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

3.3.2026 Tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@EKarolina kp 25/25-28
@Jazmyn kp 4/28-31
@Adelae kp 9/29-30
@Rilja kp 15/32-36
@viivaviivi kp 19
@Piimis kp 26/30
@Menna90 kp 19/30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@EKarolina DPO 14
@viivaviivi DPO 6
@Menna90 DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 04/25
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24) ★ 05/25
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)★ 05/25
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1. ★ 05/25
@Käpyseni ★ 04/25 ★ 2. ★ 05/25
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. Yhteinen) ★ 05/25
@vauvakuume7 ★ 12/24 ★ 8. ★ 05/25
@ISLI ★ 02/24 ★ 4. ★ 05/25
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 05/25
@Niisq ★ 05/24 ★ 2. ★ 06/25
@Kultakataja_ ★ 04/24 ★ 1. ★ 06/25
@JasmiRubiini99 ★ 06/25 ★ 1. ★ 06/25
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1. ★ 06/25
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2. ★ 06/25
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6. ★ 07/25
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2. ★ 07/25
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2. ★ 08/25
@Haaveilua ★ 08/24 ★ 1. ★ 09/25
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1. ★ 10/25
@Possukka33 ★ 08/25 ★ 1. ★ 11/25
@påtta ★ 9/25 ★ 2. ★ 11/25
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2. ★ 12/25
@Eloja94 ★ 08/24 ★ 1. ★ 12/25
@Beehive27 ★ 10/25 ★ 3. ★ 01/26
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen) ★ 01/26

Kaavintaan päädyttiin maanantaina kun kohtu ei tyhjentynyt useista lääkkeistä huolimatta. Sen jälkeen ei mitään kipuja ja vuotokin näyttää jo tyrehtyneen. Tilasin kasan raskaustestejä niin pääsee seuraamaan milloin hcg arvot laskee.
Yritys jatkuu heti.

• Tykkää

Yhteistyössä