Kiva, että siellä testit vahvistuu!Onnea @desirett vielä täälläkin, vaikka jo onnittelinkin vau-palstalla Kirjoitan koneella ja en jostain syystä saa kirjauduttua.
Täällä testit vahvistuu ja napapiikit aloitin eilen, en uskaltanut pistää ekaa piikkiä itse, mies pisti Varhaistultra 26.5, jolloin viikkoja jo oli 7, toisaalta kurjaa odotella mutta näkyypähän syke sitten varmasti jos siellä joku on kasvamassa. Oon käynyt lukemassa kuulumisia, en oikeen oo jaksanut kirjoitella, huomaa että vaikka kuinka yrittää pysyä optimistisena ja toiveikkaana, niin kyllä ne pelot on niin takaraivossa, ihan eri fiilikset kuin viime raskaudessa. Silloin oli jopa lapsenomaisen hyväuskoinen, ei ikinä pelännyt minkään menevän pieleen, odotti innolla varhaisultraa ja aina seuraavia, että näkee vauvan, nyt vaan mietin että varmasti kohdunulkoinen/tuulimuna/syke ei löydy tai mitä vaan kamalaa. Niin iso trauma jäi kohtukuolemasta. Pitkät kuukaudet edessä, toivon niin että kaikki menee hyvin.
Lämmöt pysyttelee ylhäällä, vähän väsy ja närästystä ja nenä tukossa, joskus jotain hyvin pieniä alavatsatuntemuksia, lievää kuvotusta jos tulee liian pitkä väli ruokailuihin. Kokoajan itkettää Viime raskaudessa ei ollut sellaista, ehkä johtuu näistä peloistakin ym nyt. Huimausta ja verenpaineet matalat. Muuten aika normi ja oireeton olo. Jännä muuten, et vieläkin tulee kokeillessa maitoa rinnoista, eilen kokeilin pitkästä aikaa. Neuvolankin varasin kun piti lääkitysten ym takia olla yhteydessä, 22.5 se.
@Macademia mulla saattoi olla välillä n. vajaa viikko ennen ovista tollanen yksittäinen päivä kun testit näytti vahvempaa ja haaleni taas, kunnes tuli se oikea ovisplussa. En usko et sulla vielä on mennyt ohi!
Tsemppiä piinailuihin @Tiuhti92
Ihanaa kun tulee plussia, toivotaan vielä monen montaa plussaa tälle vuodelle! @Lunni~ tuliko tänään ovisplussa?
Mites @AMR siellä sujuu, koska sulla varhaisultra?
Sori lyhyet kommentoinnit täällä työpäivä kesken niin pikaiset kirjoittelut
t. marik91
Täällä menee ihan kivasti. Ainoo, mikä on tullut riesaksi on pahoinvointi.
Mulla olis varhaisultra 12.5. jolloin pitäis olla 7+1. Toivottavasti pääsen sinne ku pitäis yksin ajaa tunnin päähän kun täällä missä asun niin ei tehdä varhaisultria. Tai lähinnä tota pahoinvointia mietin. Mahdotonta ajaa jos yrjöttää.
Harmi kun tuo joulukuisten keskustelupalsta tuntuu olevan aika hiljainen. Olis ihan mukavaa päästä jakamaan ajatuksia. Vertaistuki on tässäkin tärkeetä. En tiedä olisko tammikuisten palsta aktiivisempi. La kuitenkin menee ihan vuoden vikoille päiville niin kait sitä vois sinnekin mennä.
Pelot on itselläkin läsnä melkein joka päivä. Mutta pakko kai jotenkin yrittää luottaa siihen, että keho tietää mitä tehdä…?
Onnea @desirett ! Toivotaan viivojen vahvistumista.