Haaveena vauva 2025

Apua! Mä oon ihan JÄRKYTTYNYT. Menkkojen ois eilen pitänyt alkaa ja viikolla oli aivan jäätäviä vatsakramppeja. Tein nyt uteliaisuutta raskaustestin ja järkytys oli suuri siihen piirtyi haamu. KOSKAAN en ole haamuakaan testiin saanut. Mitä mä nyt teen? 🫢 Puolison pitäis ajaa perjantaina KYS sperman antoon. Se mitä tehtiin tässä kierossa toisin on se et missää vaiheessa kiertoa ei heilutettu peittoa kun vasta kun hymiö tuli ruutuu. Onko tämä kahden vuoden yrityksen ”palkkio”? Pitäis yrittää olla normaalisti tänään töissä. Pitää illalla testata uusiksi.

P.s. Kuvaa kun en osaa edes laittaa niin en voi jakaa.
Mä käyn edelleen kurkkimassa mitä muille kuuluu ja oot Heltsuli ollut mielessä. Ihan mahtavaa😍 toivottavasti pieni pysyy matkassa💕 itse ivf matkalaisena suosittelen, että puoliso käy silti spermanäytteellä, kun raskaus on vielä tosi alussa. Nyt rauhallisin mielin ja testaa parin päivän päästä uudelleen. Vatsakivut on voinut olla kiinnityskipuja, itsellä oli samanlaisia😊
 
  • Tykkää
Reactions: Emeli-- ja heltsuli
Apua! Mä oon ihan JÄRKYTTYNYT. Menkkojen ois eilen pitänyt alkaa ja viikolla oli aivan jäätäviä vatsakramppeja. Tein nyt uteliaisuutta raskaustestin ja järkytys oli suuri siihen piirtyi haamu. KOSKAAN en ole haamuakaan testiin saanut. Mitä mä nyt teen? 😱🫢 Puolison pitäis ajaa perjantaina KYS sperman antoon. Se mitä tehtiin tässä kierossa toisin on se et missää vaiheessa kiertoa ei heilutettu peittoa kun vasta kun hymiö tuli ruutuu. Onko tämä kahden vuoden yrityksen ”palkkio”? Pitäis yrittää olla normaalisti tänään töissä. Pitää illalla testata uusiksi. 😱😱

Onhan toi ihan selvä viiva. Onnea tuhannesti❤ Toivotaan, että vahvistuu ja pysyy matkassa!
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli
Apua! Mä oon ihan JÄRKYTTYNYT. Menkkojen ois eilen pitänyt alkaa ja viikolla oli aivan jäätäviä vatsakramppeja. Tein nyt uteliaisuutta raskaustestin ja järkytys oli suuri siihen piirtyi haamu. KOSKAAN en ole haamuakaan testiin saanut. Mitä mä nyt teen? 😱🫢 Puolison pitäis ajaa perjantaina KYS sperman antoon. Se mitä tehtiin tässä kierossa toisin on se et missää vaiheessa kiertoa ei heilutettu peittoa kun vasta kun hymiö tuli ruutuu. Onko tämä kahden vuoden yrityksen ”palkkio”? Pitäis yrittää olla normaalisti tänään töissä. Pitää illalla testata uusiksi. 😱😱

Tämä on ihana uutinen!🥰 Onnea!❤
Tsemppiä paljon ja toivottavasti pieni pysyy matkassa.🤞
Suosittelen jatkamaan aikasempia suunnitelmia, vaikka plussa tulikin.
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli
Täällä dpo 12 ja ovistestiin melkein samanvahvuset viivat! (Dpo 10 oli hailura) Ja lämpö pysyy yli 37. Tiiän ettei nämä tarkota välttämättä mitään, mutta eilen kipeytyi tissit! 🧐 mulla ei oo ikinä ennen kuukautisia kipeät rinnat (en muista ainakaan) ja nyt tuntuu siis siltä kun imettäessä on liian täysi tissi, eli sisäinen jomotus/ pakotus. Hmm. En varmasti innostu liikaa mutta jännitystä jännitystä.. 🤭 r testiä en uskalla ostaa 😂
 
Apua! Mä oon ihan JÄRKYTTYNYT. Menkkojen ois eilen pitänyt alkaa ja viikolla oli aivan jäätäviä vatsakramppeja. Tein nyt uteliaisuutta raskaustestin ja järkytys oli suuri siihen piirtyi haamu. KOSKAAN en ole haamuakaan testiin saanut. Mitä mä nyt teen? 🫢 Puolison pitäis ajaa perjantaina KYS sperman antoon. Se mitä tehtiin tässä kierossa toisin on se et missää vaiheessa kiertoa ei heilutettu peittoa kun vasta kun hymiö tuli ruutuu. Onko tämä kahden vuoden yrityksen ”palkkio”? Pitäis yrittää olla normaalisti tänään töissä. Pitää illalla testata uusiksi.

Siis ei ole totta 😍 Tämä oli tällä palstalla huikein uutinen hetkeen 😱 Kaiken sen jälkeen mitä ootte kokeneet ❤ Toivon sydämestäni että tuo plussa on pysyvä ❤ onnea 😘
 
Moi!
Mä voisin liittyä mukaan tänne! Täällä kuumeillaan kolmatta. Kierukka poistettu viime kuussa ja aluksi piti mennä loppuvuoteen ehkäisyn kanssa, mutta noh... eli kyllähän täällä sitten jo yritetään.
Oon nyt viikon koittanut bongailla ovista, nyt mennään jo kp20. Normaalisti on ollut kp 15-18. Tänään sit ovistesti olikin jo aika tumma, et ehkä se tosiaan vasta on tulossa.

Mulla oli siis kuparikierukka, eli periaatteesa poiston ei pitäisi vaikuttaa omiin hormoneihin mitenkään, mut katsotaan. Voihan se olla, etten vaan ole saanut testeillä kiinni, mutta ei oo kyllä ollut vielä limoja eikä ovis kipuakaan. Tämän viikon nyt ainakin vielä testailen. Vähän harmittaa jos ovis nyt tosiaan näin myöhään tulee, mut minkäs teet.
Edelliset raskaudet saaneet alkunsa yk3, yk6 (keskenmenon jälkeen) ja yk4. Et lähikuukaisina en kovin optimistisesti plussaa odottele, painoa on aika paljon enemmän kun edellisten raskauksien kohdalla.
 
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Listaan tehdään päivitetään päivittäin. Kuka vain voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3..


★★★★★★★★★★★★★★★

16.9.2024 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä



★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Keltainenkukka92 DPO 5

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
[/QUOTE]
 
vierailija
Suunnilleen dpo9 ja ihan älyttömän kipeät rinnat?! Voi olla kuukautisia edeltävääkin Etenkin vasen on kipeä. Menkkajuilintaa ollut myös vaihtelevasti, ei joka päivä. 5pvä olisi kuukautisiin normaalisti. Jännittää. Joko uskaltaa testata jollain super herkällä?
Uskaltaa! Mulla kaikista näkynyt jo dpo 9 hailura.
 
vierailija
Joo joo testaat nyt vaan! Nimimerkillä testasin just äske vaik dpo on todennäköisesti jotain DPO 6 :D tässä ei ole muuten mitään nähtävää mut outo viiva on toisen viivan kohdalla, ehkä ennemmän naarmu kuin muuta :D mut joo jatkan testailua varmaan tässä joka päivä, oon varma et viikonloppuna näkyis jotain.. Oon edellisestä testannut kp 24 negaa ja kp 26 plussaa, dpo9 vissiin oli sillon.
 
  • Tykkää
Reactions: JospaJoskus
Kyllä se vieläkin testiin antaa kaksi viivaa, mut digiä en uskalla tehdä ku vasta vkl. Ajattelen vielä niin et jos teen sen nyt niin vielä vähemmän puoliso suostuu mennä kys jättämään spermansa. Pidetään jännitys vkl. Plussanneisiin en uskalla vielä siirtyä, mut onhan se jännää ku flo ja P.c. molemmat näyttävät menkat myöhässä. Mut toisaalta en jaksa hirveästi ilakoida, ku kierto on muutaman kerran ollut 36 päivääkin, mut viimeiset 5 kiertoa vakiintunut 29 päivää. Nyt ois kiertopäivä 32. Tänään ois dpo 17. Eilen tuli hailakkaa vaaleanpunaista verta, oisko tää sitä kiinnitymis vuotoa? Siteeseen ei tullut kuin tippa kaksi, ei enempää. Pönttöökää ei mitään ihmeempiä, pissa on pissan väristä, pyyhkiessä vain vaaleanpunaista. Anteeksi liian avoin analyysi.

Nyt vain pelkään sitä pahoinvointia jos tää pysyy matkassa mukana. Miten mä siitä selviän? KYS en oo vielä soittanut, enkä ole ilmoittanut puolisoakaan vielä vastaanottoajalle. Vaikka hän menee perjantaina käymää niin haittaako se etten ole vielä häntä ilmoittanut? Näillä näkymin perutaan lokakuun aika, mut kaikki on vielä epävarmaa kuitenkin.

 
Eilen ja toissa päivänä ollu melkoiset (oletetut) oviskivut ja vaikka en suunnitellut testaavani ovulaatiota niin mielenkiinnosta kävin ostaan muutaman testin. 😄Mutta vähäisen kokemuksen vuoksi en kylläkään osaa tulkita, onko tämä tänään (kp 16/30-34) tehty testi vielä positiivinen... 🤔Toivon että ovis olisi ihan just, koska loppu viikosta ei luultavasti pystytä hyödyntämään.🙏🏼

 
Eilen ja toissa päivänä ollu melkoiset (oletetut) oviskivut ja vaikka en suunnitellut testaavani ovulaatiota niin mielenkiinnosta kävin ostaan muutaman testin. Mutta vähäisen kokemuksen vuoksi en kylläkään osaa tulkita, onko tämä tänään (kp 16/30-34) tehty testi vielä positiivinen... Toivon että ovis olisi ihan just, koska loppu viikosta ei luultavasti pystytä hyödyntämään.

Mielestäni on positiivinen 🙌
 
  • Tykkää
Reactions: Liilja ja Min204
Kyllä se vieläkin testiin antaa kaksi viivaa, mut digiä en uskalla tehdä ku vasta vkl. Ajattelen vielä niin et jos teen sen nyt niin vielä vähemmän puoliso suostuu mennä kys jättämään spermansa. Pidetään jännitys vkl. Plussanneisiin en uskalla vielä siirtyä, mut onhan se jännää ku flo ja P.c. molemmat näyttävät menkat myöhässä. Mut toisaalta en jaksa hirveästi ilakoida, ku kierto on muutaman kerran ollut 36 päivääkin, mut viimeiset 5 kiertoa vakiintunut 29 päivää. Nyt ois kiertopäivä 32. Tänään ois dpo 17. Eilen tuli hailakkaa vaaleanpunaista verta, oisko tää sitä kiinnitymis vuotoa? Siteeseen ei tullut kuin tippa kaksi, ei enempää. Pönttöökää ei mitään ihmeempiä, pissa on pissan väristä, pyyhkiessä vain vaaleanpunaista. Anteeksi liian avoin analyysi.

Nyt vain pelkään sitä pahoinvointia jos tää pysyy matkassa mukana. Miten mä siitä selviän? KYS en oo vielä soittanut, enkä ole ilmoittanut puolisoakaan vielä vastaanottoajalle. Vaikka hän menee perjantaina käymää niin haittaako se etten ole vielä häntä ilmoittanut? Näillä näkymin perutaan lokakuun aika, mut kaikki on vielä epävarmaa kuitenkin.

Paljon onnea ❤ Toivottavasti kaikki menee hyvin 🙏 Olen todella iloinen puolestasi 🥰
 
vierailija
On
Eilen ja toissa päivänä ollu melkoiset (oletetut) oviskivut ja vaikka en suunnitellut testaavani ovulaatiota niin mielenkiinnosta kävin ostaan muutaman testin. Mutta vähäisen kokemuksen vuoksi en kylläkään osaa tulkita, onko tämä tänään (kp 16/30-34) tehty testi vielä positiivinen... Toivon että ovis olisi ihan just, koska loppu viikosta ei luultavasti pystytä hyödyntämään.

mun mielestä pos!
 
  • Tykkää
Reactions: Liilja
Eilen ja toissa päivänä ollu melkoiset (oletetut) oviskivut ja vaikka en suunnitellut testaavani ovulaatiota niin mielenkiinnosta kävin ostaan muutaman testin. 😄Mutta vähäisen kokemuksen vuoksi en kylläkään osaa tulkita, onko tämä tänään (kp 16/30-34) tehty testi vielä positiivinen... 🤔Toivon että ovis olisi ihan just, koska loppu viikosta ei luultavasti pystytä hyödyntämään.🙏🏼

Positiiviseksi lukisin tuon.

Täällä myös tänä aamuna kp17 tuli samanlaiset viivat testiin. Nyt on ollut jäätävä turvotus ja mahakipu iltapäivän. Digiin tuli kuitenkin iltapäivällä tyhjä ympyrä, mitä vähän ihmettelin. Muistaakseni ennen tuli digiin hymiö jo edellisenä päivänä, ennen kuin liuska näytti positiivista. Enpäs tiedä nyt sitten oliko ovis jo vai voiko se olla vasta huomenna. Ei näistä kivuistakaan oikein tarkkaa ajankohtaa voi päätellä.
 
Kyllä se vieläkin testiin antaa kaksi viivaa, mut digiä en uskalla tehdä ku vasta vkl. Ajattelen vielä niin et jos teen sen nyt niin vielä vähemmän puoliso suostuu mennä kys jättämään spermansa. Pidetään jännitys vkl. Plussanneisiin en uskalla vielä siirtyä, mut onhan se jännää ku flo ja P.c. molemmat näyttävät menkat myöhässä. Mut toisaalta en jaksa hirveästi ilakoida, ku kierto on muutaman kerran ollut 36 päivääkin, mut viimeiset 5 kiertoa vakiintunut 29 päivää. Nyt ois kiertopäivä 32. Tänään ois dpo 17. Eilen tuli hailakkaa vaaleanpunaista verta, oisko tää sitä kiinnitymis vuotoa? Siteeseen ei tullut kuin tippa kaksi, ei enempää. Pönttöökää ei mitään ihmeempiä, pissa on pissan väristä, pyyhkiessä vain vaaleanpunaista. Anteeksi liian avoin analyysi.

Nyt vain pelkään sitä pahoinvointia jos tää pysyy matkassa mukana. Miten mä siitä selviän? KYS en oo vielä soittanut, enkä ole ilmoittanut puolisoakaan vielä vastaanottoajalle. Vaikka hän menee perjantaina käymää niin haittaako se etten ole vielä häntä ilmoittanut? Näillä näkymin perutaan lokakuun aika, mut kaikki on vielä epävarmaa kuitenkin.

Voi ihan hyvin olla alkuraskauteen liittyyvää vuotoa, itsellänikin oli menkkojen normaalin alkamisen ajankohdan aikana parina päivänä rusehtavaa vuotoa, loppui itsekseen. Jos vuoto ei oo kirkkaan punaista, runsasta tai sulla ei oo kipuja niin ei oo hätää. Kaikille ei myöskään tuu oksentelua tai pahoinvointia. Itse en oo oksentanut kertaakaan, pahaa teki alussa hiukan, mutta se meni ohi kun juo riittävästi nesteitä ja muistaa pitää ruokarytmin säännöllisenä. Jos olet herkkä stressaamaan niin yksityisellä voi käydä varhaisultrassa tsekkauttamassa, että kaikki on ok jos teidän neuvola ei sellasta tarjoa, yleensä eivät tarjoa. Yritä olla liikaa stressaamatta.
 
Kyllä se vieläkin testiin antaa kaksi viivaa, mut digiä en uskalla tehdä ku vasta vkl. Ajattelen vielä niin et jos teen sen nyt niin vielä vähemmän puoliso suostuu mennä kys jättämään spermansa. Pidetään jännitys vkl. Plussanneisiin en uskalla vielä siirtyä, mut onhan se jännää ku flo ja P.c. molemmat näyttävät menkat myöhässä. Mut toisaalta en jaksa hirveästi ilakoida, ku kierto on muutaman kerran ollut 36 päivääkin, mut viimeiset 5 kiertoa vakiintunut 29 päivää. Nyt ois kiertopäivä 32. Tänään ois dpo 17. Eilen tuli hailakkaa vaaleanpunaista verta, oisko tää sitä kiinnitymis vuotoa? Siteeseen ei tullut kuin tippa kaksi, ei enempää. Pönttöökää ei mitään ihmeempiä, pissa on pissan väristä, pyyhkiessä vain vaaleanpunaista. Anteeksi liian avoin analyysi.

Nyt vain pelkään sitä pahoinvointia jos tää pysyy matkassa mukana. Miten mä siitä selviän? KYS en oo vielä soittanut, enkä ole ilmoittanut puolisoakaan vielä vastaanottoajalle. Vaikka hän menee perjantaina käymää niin haittaako se etten ole vielä häntä ilmoittanut? Näillä näkymin perutaan lokakuun aika, mut kaikki on vielä epävarmaa kuitenkin.

Ihanaa paljon onnea! Mä peruisin kaikki. Oot niin raskaana!
 
Eilen ja toissa päivänä ollu melkoiset (oletetut) oviskivut ja vaikka en suunnitellut testaavani ovulaatiota niin mielenkiinnosta kävin ostaan muutaman testin. Mutta vähäisen kokemuksen vuoksi en kylläkään osaa tulkita, onko tämä tänään (kp 16/30-34) tehty testi vielä positiivinen... Toivon että ovis olisi ihan just, koska loppu viikosta ei luultavasti pystytä hyödyntämään.

No todellakin on! Tänään, ke ja to ainakin yrittäisin.
 

Yhteistyössä