Haaveena vauva 2025

Kävin maanantaina kuntosalilla tekemässä sen "rankan" treenin vihdoinkin ja olihan se sen verran rankka, että nyt etureidet on vieläkin vähän kipeänä, kun en tajunnut tehdä sitä hack kyykkyä lyhyemmillä sarjoilla alkuun.
Kevyttä vatsalihastreeniäkin oli, ja ajattelin, että jos nipistelee mahassa niin voi itelle uskotella, että vatsalihakset siellä vaan, ettei olis niin toiveikas olo ja sitten iso pettymys.

No, tänään sitten aamupissalla käydessä oli vähän sellasia merkkejä, että varmaan ne menkat sieltä alkaa Vielä en oo ihan kaikkea toivoa heittänyt menemään, mutta tuollanen hiuksenhieno jäämä paperissa on yleensä tarkottanu että päivän kahden sisään alkaa sitten menkat. Lisäksi mieliala tipahti, joka myös mulla on ollut aika selkeä merkki.

Kohtahan sitä on sitte oltukin ilman ehkäsyä vuoden. Jos ottaa sitten kun vuosi on takana yhteyttä terveydenhuoltoon asian saralta, niin lähteekö ne eka siitä liikkeelle, että onko pari ollut edes tietonen ovulaatioista ym., vai "riittääkö" että on ollut ilman ehkäisyä? Mihin sitä edes otetaan yhteyttä? Neuvolaan?
Kun vuosi yritystä on tullut täyteen niin julkinen puoli ottaa tutkimuksiin. Se riittää että on ollut ilman ehkäisyä vuoden. Yhteyttä otetaan omaan terveysasemaan ja laittavat sieltä gynekologille jonoon jos haluaa julkiselle puolelle. Toinen vaihtoehto on mennä yksityiselle gynelle (suosittelen lämpimästi mikäli rahatilanne sallii, pääsee nopeammin laittamaan asiat aluille kun ei tarvitse jonotella). Itse varasin ensimmäisen ajan yksityiselle gynelle, jossa tehtiin perustutkimukset, ja sieltä sitten laitettiin lähete julkiselle puolelle lapsettomuuspolin ensikäynnille.

Mä sain eilen kerrottua yhdelle ystävälle, että ollaan oltu nyt ilman ehkäisyä. Oon jotenki ollu nii yksin tän asian kanssa. Tosi vaikee vuosi ollu itellä kun tätä on saanut jahkata ja miehelle vielä vaikeempaa varmasti kun on ollut aika ehdoton aiemmin. Muille en oo kertonut enkä kerro, koska en yhtään jaksa semmosia vauvauteluita keltään

Vitsit että ärsyttää, mulla on jonkinlaisia oireita. Onko muilla kierukan poistaneills ollu tämmöstä? Siis viime kierrossa oli vatsa ja selkäkipuja oletetun oviksen jälkeen, mut en ollut raskaana. Nyt sama homma. Kohtua jotenkin kiristää. Mietin voisko sektio vaikuttaa tähän, ekoja menkkoja sektion jälkeen nyt kun hain heti sen kierukan. Edelleen siis hermotuksessa ongelmaa, alue arka jne… Mutta joo, on vatsakipua ja hengästyttää. Sama oli esikoista odottaessa, mutta siis vaikka olisinkin tullut raskaaksi niin ei se nyt vielä voi oireita aiheuttaa. Menkkojen pitäs alkaa ens viikon loppupuolella. Ärsyttää nää tuntemukset kun saa olon toiveikkaaksi

- Tikkunekku
Mulla ei ole ollut kierukkaa, mutta raskauden jälkeen oviksen aikaan ja sen jälkeen on ollut huomattavasti enemmän oiretta. Mm juurikin nuo vatsakivut ja alaselän kipu. En sitten tiedä johtuuko sisäelimien uudelleen asettumisesta raskauden jälkeen vai mikä. Mulla ei ole endoa niin ei voi ainakaan se olla.

vierailija
Moi!
Mulla on nyt menkat myöhässä toista viikkoa ja testit ollut negoja, joten tyhmänä kysyn että pitääkö tässä nyt odottaa niitä seuraavia menkkoja ennenku on mahdollisuutta tulla raskaaksi?

vierailija
Moi!
Mulla on nyt menkat myöhässä toista viikkoa ja testit ollut negoja, joten tyhmänä kysyn että pitääkö tässä nyt odottaa niitä seuraavia menkkoja ennenku on mahdollisuutta tulla raskaaksi?
Joillain testi muuttuu todella myöhään positiiviseksi tai ei ollenkaan. Onko raskausoireita? Tunnistatko ovulaatiota? Jos ovulaatio on tapahtunut/tapahtuu normaalia myöhemmin niin on mahdollista tulla raskaaksi, ei tarvitse odottaa menkkoja. Riippuu ihan siitä oletko ovuloinut vai et. Tai sitten on joku kiertohäiriö, stressi, alipaino tai muu voi aiheuttaa. /kolmattakehiin

Moi!
Moi! Riippuu siitä onko sulla ollut jo ovulaatio vai ei. Onko kierto muutoin säännöllinen? Tiedätkö oletko ovuloinut, esim. tehnyt ovulaatiotestejä kierron aikana? Onko elämässä ollut stressiä / suurta muutosta viimeaikoina? Joku joskus mulle sanoi, että menkat ei oo ikinä myöhässä, ovulaatio on. Ei täysin pidä paikkaansa, mutta siinä on totuuden siemen. Nimittäin jos et ole edes ovuloinut, niin menkatkin voi olla sen vuoksi pois.

Voit olla myös raskaana. Kaikilla ei nouse hCG hormoni niin nopeasti, että testissä näkyisi, varsinkin jos kiinnittyminen on tapahtunut myöhään. Kaksi viikkoa alkaa kuitenkin olla jo aika pitkä aika, kun tutkii noita taulukkoja hCG tason noususta. En tiedä mitä tarkoitat odottamisella, mutta kannattaa jatkaa sukupuolielämää normaalisti.

Kun vuosi yritystä on tullut täyteen niin julkinen puoli ottaa tutkimuksiin. Se riittää että on ollut ilman ehkäisyä vuoden. Yhteyttä otetaan omaan terveysasemaan ja laittavat sieltä gynekologille jonoon jos haluaa julkiselle puolelle. Toinen vaihtoehto on mennä yksityiselle gynelle (suosittelen lämpimästi mikäli rahatilanne sallii, pääsee nopeammin laittamaan asiat aluille kun ei tarvitse jonotella). Itse varasin ensimmäisen ajan yksityiselle gynelle, jossa tehtiin perustutkimukset, ja sieltä sitten laitettiin lähete julkiselle puolelle lapsettomuuspolin ensikäynnille.
Itse soitin neuvolaan ja sain sieltä ajan neuvolalääkärille. Tosiaan julkiselle pääsyn ehtona on vuosi yritystä (>35v puoli vuotta) ilman alkanutta raskautta. Painoindeksi pitää olla alle 35, että lähete hyväksytään. Nämä sitten tietenkin tuolla ekalla käynnillä tarkistetaan. Perusverikokeita otettiin myös ennen lähetteen saamista, ettei ole mitään häikkää esim. kilpirauhasarvoissa. Täällä sai ajan neuvolaan muutaman viikon päähän, mutta lähetteen saamisen jälkeen pitikin odottaa kolme kuukautta ensikäyntiä polille. Eli kannattaa varautua siihen, että julkisella vierähtää useampi kuukausi odotellessa.

• Tykkää
Reactions: Kultakataja
Moi!
Jos olet lopettanut hormonaalinen ehkäisyn niin kierrolla voi kestää palautua. Raskaaksi voi tulla aina kun on ovulaatio. Eli menkkoja ei sinällään tarvita raskautumista varten. Mutta jos menkat loistavat pitkään poissaolollaan niin ovulaatiossakin voi olla häikkää. Itsellä kesti noin puoli vuotta pillereiden jälkeen, että kierto palautui. Alkuun kierrot oli 40-60 päivää, nyt sen 28-30. Jos raskaus on toiveissa ja menkkoja ei kuulu niin kannattaa jossain vaiheessa käydä gynellä. Ja seksin harrastamista kannattaa jatkaa - ehkä se ovis on vasta tulossa!

• Tykkää
Reactions: Kultakataja
Mites muilla ovulaation metsästys sujuu :)? Täällä testit tummuu hiljakseltaan eli vielä odotellaan. Tää on tosiaan eka kerta PC:n testejä käyttäen. Oon yllättynyt kuinka "hitaasti" testi reagoi. Tarkoitan, että eka ihan blanco ja sit hitaasti viiva piirtyy ja tummenee pitkän aikaa (tuntuu, että viiva kehittyy koko ajan virallisella testiajalla). Ehkä mulla on jotenkin matalat hormonit. Käytin esikoisen yhteydessä ehkä Medigoon testejä ja ne oli paljon nopeampia muistaakseni ja muutenkin selkeämmin jäi käytännössä tyhjäksi vs. tuli ovista ennakoiva viiva🤔. No todennäköisesti käyttäjästä vika 😆😉. Toivottavasti ovis silti tapahtuisi 🤞. Ainakin valkovuotoa on alkanut tulemaan paljon.

• Tykkää
Reactions: Jennnuli
vierailija
Moi! Riippuu siitä onko sulla ollut jo ovulaatio vai ei. Onko kierto muutoin säännöllinen? Tiedätkö oletko ovuloinut, esim. tehnyt ovulaatiotestejä kierron aikana? Onko elämässä ollut stressiä / suurta muutosta viimeaikoina? Joku joskus mulle sanoi, että menkat ei oo ikinä myöhässä, ovulaatio on. Ei täysin pidä paikkaansa, mutta siinä on totuuden siemen. Nimittäin jos et ole edes ovuloinut, niin menkatkin voi olla sen vuoksi pois.

Voit olla myös raskaana. Kaikilla ei nouse hCG hormoni niin nopeasti, että testissä näkyisi, varsinkin jos kiinnittyminen on tapahtunut myöhään. Kaksi viikkoa alkaa kuitenkin olla jo aika pitkä aika, kun tutkii noita taulukkoja hCG tason noususta. En tiedä mitä tarkoitat odottamisella, mutta kannattaa jatkaa sukupuolielämää normaalisti.

Moi!
Sain ovisplussan kp 25, nyt kp 46. Kierto on vaihdellut siinä 31-38.
Todella ärsyttävää tällainen..

Mites muilla ovulaation metsästys sujuu :)? Täällä testit tummuu hiljakseltaan eli vielä odotellaan. Tää on tosiaan eka kerta PC:n testejä käyttäen. Oon yllättynyt kuinka "hitaasti" testi reagoi. Tarkoitan, että eka ihan blanco ja sit hitaasti viiva piirtyy ja tummenee pitkän aikaa (tuntuu, että viiva kehittyy koko ajan virallisella testiajalla). Ehkä mulla on jotenkin matalat hormonit. Käytin esikoisen yhteydessä ehkä Medigoon testejä ja ne oli paljon nopeampia muistaakseni ja muutenkin selkeämmin jäi käytännössä tyhjäksi vs. tuli ovista ennakoiva viiva🤔. No todennäköisesti käyttäjästä vika 😆😉. Toivottavasti ovis silti tapahtuisi 🤞. Ainakin valkovuotoa on alkanut tulemaan paljon.
Tänään (kp12/26) räikeä ovisplussa vaikka eilen oli vielä melko haalea viiva. Siitä tulikin hyvä fiilis koska eilen illalla tuli vahva olo että jotain on tapahtumassa, kiva olla oikeassa, siis tunne että tuntee kehonsa.

Eli mulla nyt DPO -1 ja ärsyttävästi uuden vuoden aattona just liian aikaista testata, skumppaa ajattelen siis 🫣🥂. Jouluna ajattelin syödä ja juoda tavalliseen tapaan, sis viinit ruuan kanssa, graavilohet yms. Kuitenkin todella aikaista (dpo3) ja suuri todennäköisyys ettei tälläkään kertaa tärppää.

• Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Itse soitin neuvolaan ja sain sieltä ajan neuvolalääkärille. Tosiaan julkiselle pääsyn ehtona on vuosi yritystä (>35v puoli vuotta) ilman alkanutta raskautta. Painoindeksi pitää olla alle 35, että lähete hyväksytään. Nämä sitten tietenkin tuolla ekalla käynnillä tarkistetaan. Perusverikokeita otettiin myös ennen lähetteen saamista, ettei ole mitään häikkää esim. kilpirauhasarvoissa. Täällä sai ajan neuvolaan muutaman viikon päähän, mutta lähetteen saamisen jälkeen pitikin odottaa kolme kuukautta ensikäyntiä polille. Eli kannattaa varautua siihen, että julkisella vierähtää useampi kuukausi odotellessa.
Kiitos näistä vinkeistä! Toivottavasti ei tule tarpeeseen, mutta pikkuhiljaa pitää alkaa miettimään tätäkin. Se on kuitenkin muutaman kierron jälkeen vuosi täynnä.

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.

★★★★★★★★★★★★★★★

20.12.2024 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@jauhopeukalo kp 40/28-30
@Ainoaksi kp 31/30 (?)
@Min204 kp 28/23-30
@Oliivi3 kp 26/25
@Kultakataja kp 26/25-32
@Heimi89 kp 21/25-26
@Jennnuli kp 14/27-28
@Hopeanopea kp 14/28-30
@Keltainenkukka92 kp 12/26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Min204 DPO 15
@Ainoaksi DPO 14
@Kultakataja DPO 11
@Heimi89 DPO 8

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5.lapsi ★ 12/24

Täällä vihdoin alkoi tiputtaa aamulla, enpäs muista että ikinä olisin ollut näin helpottuinut vuodon alkamisesta. Toki tälle aamulle varasin lääkäriajan jossa kävin ja joka totesi ettei pysty asialle tekemään mitään, suosittelee gyneä joka perillä asioista.

Metformiini oli tuossa jokusen viikon tauolla jotta voi olla että sekin vaikuttaa nyt jotenkin letrojen toimivuuteen. Tauko metformiinissa johtui ihan vaan omasta saamattomuudesta kun en muistanut/ kehdannut hakea uutta purkkia apteekista. Nyt on 1,5kk annos kaapissa joten katsotaan olisiko noista apuja tähän.

Mikä @Min204 tilanne?

Mie jätän tämän palstan nyt joulutauolle, listaa saa päivitellä ken haluaa. Rauhallista joulun aikaa!

Tänään (kp12/26) räikeä ovisplussa vaikka eilen oli vielä melko haalea viiva. Siitä tulikin hyvä fiilis koska eilen illalla tuli vahva olo että jotain on tapahtumassa, kiva olla oikeassa, siis tunne että tuntee kehonsa.

Eli mulla nyt DPO -1 ja ärsyttävästi uuden vuoden aattona just liian aikaista testata, skumppaa ajattelen siis 🫣🥂. Jouluna ajattelin syödä ja juoda tavalliseen tapaan, sis viinit ruuan kanssa, graavilohet yms. Kuitenkin todella aikaista (dpo3) ja suuri todennäköisyys ettei tälläkään kertaa tärppää.
Tsemppiä piinailuun siis 🤩. Eikös sulla on UV aattona dpo 10, joten herkät testit voisi jo näyttää jotain?

Testaatteko muuten milloin ovista? Oon testannut aamupissasta, mut löytyi ohjeita, että aamupissa ei olisi välttämättä hyvä oviksen metsäsykseen 🤔. Mä testasin nyt siksi huvikseen uudestaan ja sain paljon tummemman viivan (ei plussa silti ..). Josko parin päivän sisään olisi plussa! Musta ennen esikoista plussa tuli kp 14-16 välillä.

vierailija
Heippa! Tuun tänne uutena vähän kyselemään😄

mulla kierukka poistettiin tiistaina ja eilen tuli ruskeaa tuhrua ja ollu menkkamaisia jomotteluja nyt 3pv. Onko nää nyt menkat vai muuten vaan vuotaa ja kipuilee🤔 ennen poistoa harrastettiin pariin otteeseen seksiä mutta ei kai nyt niistä oo voinu tärpätä. mulla ei siis ollut kierukan kanssa menkkoja niin en tiedä kierrosta mitään. Viime vklp oli sellasta ovismaista kipuilua mut epäilen vahvasti vaan et toiveajattelin et olis ovis

Tsemppiä piinailuun siis 🤩. Eikös sulla on UV aattona dpo 10, joten herkät testit voisi jo näyttää jotain?

Testaatteko muuten milloin ovista? Oon testannut aamupissasta, mut löytyi ohjeita, että aamupissa ei olisi välttämättä hyvä oviksen metsäsykseen 🤔. Mä testasin nyt siksi huvikseen uudestaan ja sain paljon tummemman viivan (ei plussa silti ..). Josko parin päivän sisään olisi plussa! Musta ennen esikoista plussa tuli kp 14-16 välillä.
On joo dpo10 mutta tuntuu todella aikaiselta, negaan ei oikein voi luottaa ja sit tulee vain surkea fiilis kun haluaisi viettää aikaa kavereiden kanssa ja olla juhlatuulella. Taapero siis mukana että emmä muutenkaa juo kuin just lasillisen ruuan kaa ja keskiyön skumpat :)

Mä testaan aina aamupissasta. Helpompi toteuttaa kun päivällä usein töissä tai jossain. Olen aina löytänyt oviksen helposti aamupissasta, nytkin testiviiva kontrolliviivaa tummempi.

• Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Täällä alkoi tänään menkat ☹ kp 1/29 siis tänään
Kiertopäivissä olin näköjään laskenut väärin ja lopullinen pituus oli tosiaan tuo 29pv. Hyviä puolia jos ajatella niin tosiaan nyt ensimmäinen luonnonnollinen kierto takana ja tulevaa kiertoa varten digiovistikut tilattu!
Ovis sattuu todennäköiset uvn ympärille johonkin niin tietääpähän ainakin missä merkeissä vuotta vaihdetaan 🤪

Täällä vihdoin alkoi tiputtaa aamulla, enpäs muista että ikinä olisin ollut näin helpottuinut vuodon alkamisesta. Toki tälle aamulle varasin lääkäriajan jossa kävin ja joka totesi ettei pysty asialle tekemään mitään, suosittelee gyneä joka perillä asioista.

...

Mikä @Min204 tilanne?

Mie jätän tämän palstan nyt joulutauolle, listaa saa päivitellä ken haluaa. Rauhallista joulun aikaa!
Täällä alkoi eilisen puolella vuoto ja koska kukun vielä hereillä niin kp2.

Tämä kierto starttasi 3 pv myöhemmin kuin kierto, josta esikoinen lähti joulukuussa 2020. Tauti vielä väsyttää. Fiilikset vaihtelee. Se on jo n. 1v 9kk yritystä takana.

Levollista joulua kaikille! ❤

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.

★★★★★★★★★★★★★★★

21.12.2024 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@jauhopeukalo kp 41/28-30
@Kultakataja kp 27/25-32
@Heimi89 kp 22/25-26
@Jennnuli kp 15/27-28
@Hopeanopea kp 15/28-30
@Keltainenkukka92 kp 13/26
@Ainoaksi kp 2/29
@Min204 kp 2/23-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Kultakataja DPO 12
@Heimi89 DPO 9
@Jennnuli DPO 3
@Keltainenkukka92 DPO 0
@Hopeanopea DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. ★ 12/24

Viimeksi muokattu:
Voin liittyä piinailijoihin, tänään DPO 0.

Saa nähdä kuinka paljon some täyttyy raskausuutisista, eiks oo aika perus ilmoittaa "joulukuusi ja mahapallo/ultrakuva kuusessa/"paras joululahja" yms. Vai ehkä se on vain mun tuttavapiiri ja tää 30+ ikä 🤣🫣

Ekaan törmäsin jo tänään. 😄 Tosin hän on toiselle paikkakunnalle muuttanut entinen työkaveri niin ei silleen hetkauttanut.

Mä voin kanssa liittyä piinailijoihin, tänään DPO -1 (en saa vaihdettua väriä, ei avaudu pisara valikko..). Testasin oviksen päiväpissasta ja niin selkeä viiva tuli, että ei tarvinnut arpoa. Seksikerrat osui DPO -3 ja -1 eli sinällään ihan hyvin kohdilleen. Silti ei oo sellaista fiilistä, että tärppäisi.. No UV aattona DPO 9 niin silloin varmaan testaan ja toivotaan toki parasta! Ensi kiertoon muutama ovistesti jäljellä ja ne testaan pois, mutta lisää sen ajatellut ostaa. Riittää tietää, että ovis osuu tod.näk. jonnekin 14-17 välille niin voi mennä vaan kalenterilla ja fiiliksen mukaan.

vierailija
Täällä viimein Kp24 (tyhjennyksen jälkeen) näyttäisi lämmöt alkavan nousta, mutta sen verran vähän että pitää vielä seurailla. Edellisessä keskenmenokierrossa oli yritysten jälkeen pientä ruskeaa vuotoa ja näköjään nyt myös tyhjennyksen jälkeen sama homma. Inhottavaa kun muistuttelee aina asiasta. Mut ehkä mäkin pääsisin siis kohta DPO listalle ja jännäilemään uudeksi vuodeksi! Pidetään peukkuja. /kolmattakehiin

Juuri kun pari viestiä takaperin kirjoittelin, että ei ole oviksen aikaan kipua ja kolotuksia niin mitä vielä, ihan mahdottomat selänkin puolelle säteilevät jomotukset oikealla puolella.. Tää ei oo kyllä mitenkään normaalia mulle, joten toivottavasti kaikki on kunnossa. Pitää seurailla, voihan se olla joku muukin kuin ovis. Ihanaa joulun aikaa kaikille :)!

Yhteistyössä