V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nauratti eilen iltauutiset, jossa flamencotanssija tekee yhteistyötä Oulun Huutajat-kuoron kanssa. Miestanssija puhuu vain espanjaa.Nainen on vaan huijattu uhri ja kyse on lumeliitosta.
Miehen kohdalla on kyse rakkaudesta, vaikka ei olisi edes yhteistä kieltä
Eihän panemisessa puheita tarvita.Nainen on vaan huijattu uhri ja kyse on lumeliitosta.
Miehen kohdalla on kyse rakkaudesta, vaikka ei olisi edes yhteistä kieltä
Eihän panemisessa puheita tarvita.
Pitää paikkanasa, mutta ei tuo välttämätöntä ole. Olen pitkään tuntenut naisen, joka ei halua sanoa sanaakaan seksin aikana....Suomalainen ei puhu, eikä pussaa..
Kyllä se vaan on aika kiihottavaa "puhella" seksin aikana
Eihän panemisessa puheita tarvita.
Ap ei tarjonnut mitään tapauskertomusta, mutta viranomaisille pitää pystyä antamaan kuva siitä, että on todellisesta suhteesta kysymys. Miehen motiiveja päästä pukille ei yleensä ole syytä epäillä.
Ja koska tulijan toimeentulosta pitää antaa luotettava kuva, saattaa noilla miehillä useammin olla mahdollisuus näyttää, että he kyllä pystyvät elättämään tulijan tarpeen vaatiessa.
"tulija on ilmeisen sopiva emännäksi"
Minua hieman huolestuttaa, että suomalaismummoille kaikki nuoret naiset ovat "lapsia".Pikkaisen huolestuttaa surffata täällä, kun tuollaisia lapsikuvia tulee silmille.
Minä kyllä ottaisin sinne petiin mutta aktiivisesti etsisin punkkeja ihon taipeista...Tätä en petiini huolisi ku se on mennyt yöasussa ulos ja tuo taattu punkkeja tullessaan.
Järki mukaan ku ollaan suomessa!
Vihjailet jotakin, joka menee minulta ohi...Onko jouko omenansiemen aiemmalta sukunimeltään jaatinen?
Aika isot tissit lapsella.Pikkaisen huolestuttaa surffata täällä, kun tuollaisia lapsikuvia tulee silmille.
toi varmaan jännämiehen?Tietty voi.
Tunnen kaksikin moista paria. Tai no, toinen ehti kyllä jo erotakin.
Ällö neitimies se oli ja hame päässä jestas sentäänNauratti eilen iltauutiset, jossa flamencotanssija tekee yhteistyötä Oulun Huutajat-kuoron kanssa. Miestanssija puhuu vain espanjaa.
aika mehtässä ollaan kun nainen unelmoi naisesta punkassaanMinä kyllä ottaisin sinne petiin mutta aktiivisesti etsisin punkkeja ihon taipeista...
Pitää paikkanasa, mutta ei tuo välttämätöntä ole. Olen pitkään tuntenut naisen, joka ei halua sanoa sanaakaan seksin aikana....
Minua hieman huolestuttaa, että suomalaismummoille kaikki nuoret naiset ovat "lapsia".
Kyseinen kiinalaisnainen on syntynyt syyskuussa 2003, eli täyttää ensi syksynä 22 vuotta. Kiinassa hänellä on siis max 5 vuotta aikaa löytää aviomies, muutoin hänestä tulee hyljeksitty "leftover woman". Biologisesti hän on optimaalisessa synnytysiässä ja imetyspuolikin näyttää varmalta.
entäs voihkiiko jos naattii hoidosta?Pitää paikkanasa, mutta ei tuo välttämätöntä ole. Olen pitkään tuntenut naisen, joka ei
halua sanoa sanaakaan seksin aikana....![]()
nuo idän imeethän on tunnettuja siitä että ovat rouhakoita työimmeisiäEihän panemisessa puheita tarvita.
Ap ei tarjonnut mitään tapauskertomusta, mutta viranomaisille pitää pystyä antamaan kuva siitä, että on todellisesta suhteesta kysymys. Miehen motiiveja päästä pukille ei yleensä ole syytä epäillä.
Ja koska tulijan toimeentulosta pitää antaa luotettava kuva, saattaa noilla miehillä useammin olla mahdollisuus näyttää, että he kyllä pystyvät elättämään tulijan tarpeen vaatiessa.
"tulija on ilmeisen sopiva emännäksi"