G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Suomalainen olen, ja tunnustan etta kuka ihmeessa on Jammu??? (tai mika?)
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Suomalainen olen, ja tunnustan etta kuka ihmeessa on Jammu??? (tai mika?)
Mies joka 80 luvulla murhasi 2 pientä tyttöä Helsingin myllypurossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:eikö voi olla muka mahdollista että suomalainen mies voi olla juomatta tai että ulkomaalainenkin mies voi olla juoppo? Kyl minun mies ainakin on juomatta mutta naapurin ulkomaalainen miekkonen juo harva se ilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:En mäkään erityisesti ulkomaalaista miestä haluis.
En minkään Juha Mietojen tms. takia
vaan lähinnä tuo kielipolitiikka mua hämäis.
Se ettei kumpikaan kommunikois äidinkielellään
tai se ettei mies ymmärtäis suomalaisia kielikuvia ja vastaavia häiritisi mua ehkä eniten.
Alkuperäinen kirjoittaja en en en :en minäkään haluaisi/voisi. Olen aina sanonut, että kaksi eri kieltä äidinkielenään puhuvaa, eri kultturista olevaa ihmistä ei voi KOSKAAN ymmärtää toisiaan niin täydellisesti kuin esim. kaksi suomalaista...
Tosin ei kaikki suomalaisetkaan parit välttämättä ymmärrä toisiaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja en en en :en minäkään haluaisi/voisi. Olen aina sanonut, että kaksi eri kieltä äidinkielenään puhuvaa, eri kultturista olevaa ihmistä ei voi KOSKAAN ymmärtää toisiaan niin täydellisesti kuin esim. kaksi suomalaista...
Tosin ei kaikki suomalaisetkaan parit välttämättä ymmärrä toisiaan![]()