Haaveena vauva 2025

Onnea kauheesti!

Meillä alkoi ilmeisesti yk5? Joko ollaan vitosessa. 🤔
Nyt aamulla alkoi vuoto ja viime kierto jäi nyt 22 päivään normaalin 26 sijasta. Tällä hetkellä mieli on hyvinkin maassa.. taas.. millähän tätä touhua jaksaa.? Selkeästi huomasi taas puolisonkin pettymyksen,kun ilmoitin menkkojen alkaneen.. etuajassa..
Kyllähän tässä tulee kauhea fiilis siitä että jos ei pystykään siihen mihin naisen keho on tehty. Onneksi ei vielä kauhean montaa kuukautta ole yrittämistä takana, mutta silti pahimmalta tuntuu kun näkee tuon miehen surun ja pettymyksen.

Onnea kovasti!! 🥰😍 Toivottavasti pieni tarttuu kovasti kiinni ja kehittyy toivotulla tavalla ❤

Näin unta, jossa tein positiivisen raskaustestin. Aamulla päätin, että nyt mä kyllä kerään itseni ja teen sen. Ei tullut leffaviivoja niin kuin viime kerralla, vaan aika hailakka plussa... mutta plussa kuitenkin! Toivotaan, että viiva vahvistuu, testaan joskus ensi viikolla uudestaan 🥹🙏🏻 Toiveikkaat fiilikset, mutta toisaalta tiedän, miten epävarmaa tämä alku on. Pakko kuitenkin yrittää olla optimistinen 😊

Dpo 9, joko nyt näkyy? https://aijaa.com/ULjGTm 😭❤
En todellakaan, ikinä, suurimmissa haaveissanikaan uskonut että tää käy näin äkkiä, ikääkin kun on 😭
Mutta seuraillaan, edelleen mitä tahansa voi käydä. Testaan vielä ensi viikolla uudelleen, en siirry vielä plussaineisiin..Mut siis... ❤

Toivon niin kovin kaikille plussatuulia ja ihan jokaiselle sen oman pienen syliin!!! ❤
Nyt myös minä näen 🫶😁 Mikä testi sulla käytössä?

• Rakkaus
Reactions: Oliivi3
Paljon onnea @Oliivi3 ja @salkoruusu . Toivottavasti itselläkin onnistuisi noin sutjakkaan! Kohta pääsee ainakin yrittämään
Millä mielin yritys alkaa? ❤ Toivottavasti tärppäisi pikimmiten!

Oli vielä pakko tehdä toinen testi, kun se aamun tulos oli niin haalea että aloin jo olla huolissani sen olleen vain toiveajattelua. Nyt on vahvempi viiva, en siis tainnut kuvitella 🥹 Pitää selkeästi ostaa uusia testejä, kun molemmat tuli jo käytettyä 😆 Munhan PITI ottaa rauhassa... Kun nyt vain hän pysyisi mukana!

Millä mielin yritys alkaa? Toivottavasti tärppäisi pikimmiten!

Oli vielä pakko tehdä toinen testi, kun se aamun tulos oli niin haalea että aloin jo olla huolissani sen olleen vain toiveajattelua. Nyt on vahvempi viiva, en siis tainnut kuvitella 🥹 Pitää selkeästi ostaa uusia testejä, kun molemmat tuli jo käytettyä Munhan PITI ottaa rauhassa... Kun nyt vain hän pysyisi mukana!

Selkeä viiva on 🥰!

Hyvillä mielin siinä suhteessa, että lasta todella haluaisi! Jännittää lähinnä oma ikä ja se kuinka paljon työstressi mahdollisesti vaikuttaa onnistumiseen. Ensimmäinen kun sai alkunsa niin helposti (yk 2) niin pelottaa, kuinka kova kolaus se tulee olemaan, jos yrittämisessä kestääkin.. Mutta itse yrittäminen on musta hauskaa 😉. Eli jos ei heti onnistukaan niin ainakin pääsee nauttimaan tiheämmistä seksikerroista (toivottavasti ainakin).

Toivottavasti ovis tulee tässä kierrossa ajallaan! Nyt ennustettu ensi viikonlopulle, ja se ehdittäisiin hyödyntämään suht hyvin. Mut su ollaan eri paikoissa ja sen jälkeen sukuloidaan kuin sillit suolassa niin on vaikeampaa, jos viivästyy. Ajattelin yrittää, jos saisin tällä kertaa oviksen tikuilla kiinni.

• Tykkää
Reactions: Jennnuli
Onnea plussanneille ❤ mä pidän peukkuja että pysyvät matkassa mukana!

Tuntuu että tää viikko ja uusi kierto on mennyt ihan super hitaasti. Ensiviikolla pitäis olla ovis ja ajattelin heti alkuviikosta alkaa tikuttamaan sitä! Olisipa kyllä maailman ihanin joululahja jos tästä kierrosta meillä tärppäis! 🥰

• Rakkaus
Reactions: Oliivi3
Onnea plussanneille ❤ mä pidän peukkuja että pysyvät matkassa mukana!

Tuntuu että tää viikko ja uusi kierto on mennyt ihan super hitaasti. Ensiviikolla pitäis olla ovis ja ajattelin heti alkuviikosta alkaa tikuttamaan sitä! Olisipa kyllä maailman ihanin joululahja jos tästä kierrosta meillä tärppäis! 🥰
Meillä taas aikalailla sama tahti. 💪 kp6 tänään ja varmaan keskiviikkona alan tikuttamaan ovista.

• Tykkää
Reactions: Jennnuli
Kiitos @Pikkutytöt , @Jennnuli ,@Keltainenkukka92 ,@Hopeanopea ,@salkoruusu ja @Minimilli ❤
Ja onnea tosi isosti plussanneille ❤❤
Testinä mulla oli luotto pregcheck, ainoa minkä kanssa ei tartte arpoa onko vai ei, kun ei digiä heti alkuun haluu tuhlata 😄
Jotenkin tosi epäuskoinen olo vieläkin..
Minäkin tykkään pregcheckistä. Aika hyvin että sait noin selkeän viivan dpo9🤩 kun ei edes ole sellainen herkkä/super early.

Yksi pregcheck kaapissa, jospa sille tulis käyttöä uuden vuoden jälkeen 🤞

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Jennnuli ja Oliivi3
vierailija
Heips taas. Ihanaa kun on plussia tullut, paljon onnea ja tarrasukkia! ja uusille myös tervetuloa joukkoon.

Uudet ei ehkä tiedä eli meillä on ollut kahdessa viime kierrossa plussa ja alkuvaiheen keskenmeno. Toinen meni itsellään ja toinen tyhjennettiin. Nyt alkaisi viimein olla uuden ovulaation merkkejä kehossa toisen jäljiltä ja jälkivuotokin loppunut, eli uuden yritykseen. Jollei sitten hormonit ole edelleen sekaisin. Vähän turhautunutkin olo, ehkä meille ei ole kolmatta tarkoitettu kuitenkaan? Meidän perhe on hyvä näinkin, niin mitään pakkoa ei ole. Mutta olisihan se ihanaa.

Kurja juttu on se, että jos nyt on oikeasti ovis menossa, testin voisi tehdä jouluna, ja kaikki jouluherkut, juustot ja graavikalat... hienosti osuu taas kierto. Varsinkin kun on tässä opittu, että plussa ei tarkoita välttämättä jatkuvaa raskautta.

Tsemppiä kaikille joulunalusaikaan!

/kolmattakehiin

Minäkin tykkään pregcheckistä. Aika hyvin että sait noin selkeän viivan dpo9 kun ei edes ole sellainen herkkä/super early.

Yksi pregcheck kaapissa, jospa sille tulis käyttöä uuden vuoden jälkeen
Tärppionnea ja plussatuulia sinne siis ❤
Aikoinaan tilasin netistä eri testejä (koska halpoja) ja todennut kyllä noi pc:n testit aivan parhaimmiksi, ei tarvitse arvuutella eikä tule viivanpaikkoja...mutta tosissaan, aikainen oli plussa dpot huomioiden😄
Lauantaina vasta pitäs kuukautisten alkaa... En täysin uskalla vielä iloita, seuraan viivojen vahvistumista ❤
Kivaa sunnuntaita kaikille! 😊

vierailija
Kolmattakehiin, jos raskaus nyt tärppäisi, niin eihän sulla ole vielä yhteistä verenkiertoa alkion kanssa moneen viikkoon, niin hyvin voisi mun mielestä jouluna vielä syödä graavikalaa ja juustoja yms. Alkoholin jättäisin väliin, ettei haittaa kiinnittymistä, mutta listerioosin saaminen jouluherkuista on kyllä aika pieni riski ja epätodennäköistä että haittaisi kiinnittymistä?

Onnea plussanneille! 🥳

Pregcheckit on kanssa mun luottotestejä. Onkohan vain yksi paketti tullut vuosien saatossa vastaan, että oli molemmissa liuskoissa hämäävät viivan paikat. Muuten ei ole näyttänyt turhia viivoja. DPO 10 olen saanut ekan haamun.

Täällä oli eilen laskennallisesti ovis eikä keretty kuin kerran tässä kierrossa tekemään mitään. Jotenkin oli niin kiireinen ja väsyttävä viikko. Eipä sitä nyt ihan hirveen suurta uskoa muutenkaan ole vielä raskautumiseen, mutta ei sitä nyt ovista voi jättää käyttämättä.😄

Mulla kanssa Pregcheckit kaapissa, mutta mulle uusia testejä! Tässä kierrossa varmaan testailen, kun dpo 10-9 osuu juuri UV aattoon, että tietää, uskaltaako skumpalla kilistää. Jos siis kierto pysyy tasaisena ja menkat ei ala etuaikaa. Ehkä pitäisi olla mieluummin jotain herkkiä testejä, mut kai niissä joku haamu näkyy jos ollaan niin onnekkaita ja niin "pitkällä" että skumpat pitäisi jättää väliin🤔

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

16.12.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@jauhopeukalo kp 36/28-30
@Min204 kp 24/23-30
@Oliivi3 kp 22/25
@Kultakataja kp 22/25-32
@Heimi89 kp 17/25-26
@Jennnuli kp 10/27-28
@Hopeanopea kp 10/28-30
@Keltainenkukka92 kp 8/26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@jauhopeukalo DPO 21
@Oliivi3 DPO 11
@Min204 DPO 11
@Kultakataja DPO 7
@Heimi89 DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24

Viimeksi muokattu:
Oon ollut laiska ja väsynyt niin en ole jaksanut kirjottaa.

Onnea plussanneille

täällä ei mitään ihmeellistä. Talletteluja vähän vähemmän tässä kierrossa mutta oli kuitenkin dpo -4, -3 ja -1, joten toivoa kai on.

Nyt menossa siis dpo 4
Ajattelisin että toivoa on :)

Onnea plussanneille, toivottavasti viivat vahvistuu ja pieni pysyy kyydissä.

Täällä ei muuta muutosta kuin että tissit kipeyty perjantaina ja välillä tuntuu inhottavalle. La ja su tein nega testit joten en usko enää raskauteen. Edelleen vuotoa odottelen. Huomenna menen vyöhyketerapiaan, ehkä se rentouttaa kropan niin että vuoto alkaisi. Perjantaina kuumakivihieronta joka myös rentoutusta ajatellen

Mut vois lisätä piinailijoihin @Kultakataja DPO 7
sillä siltä tämä jo tuntuu. Tuntuu ihan kamalalta oottaa, että pääsee testaamaan.

Mulla on tosi positiivinen fiilis ja oon jälleen kerran saanut itseni uskomaan, että varma plussahan sieltä on tulossa. (ja siis ikänä ei oo ollu vielä 😄 ) Sanoin miehelle eilen, että jos nyt on raskaana niin sitten syyskuussa on laskettu aika, ja se vähän toppuutteli, ettei kannata spekuloida, ennen ku testissä näkyy. Itellä vähän harmitti se kommentti, mutta yritän ymmärtää, ettei se oo todellakaan miehelle sama asia, kun kyseessä ei oo sen keho.

Oltiin viikonloppuna reissussa tapaamassa kauempana asuvia kavereita, ja mulla pariin kertaan tuli liikutuksen kyyneleet, vaikka en oo yleensä mitenkään herkkä. Nyt vähän TMI, mutta DPO 5 mulla oli yhtäkkiä aika paljon tullu valkovuotoa, mikä on mulle poikkeavaa tuohon aikaan kuukaudesta, ja oon jo uskotellu itelleni, että kiinnittymisestä se johtuu.

Nyt kaikki joskus plussanneet, jotka tarkkailivat sitä ajankohtaa ovulaation jälkeen: poikkesiko se oikeasti PMS oireista tai tuliko jotain muuta mitä ei normaalisti kierrossa, josta sitten pysty jo aavistamaan plussan? Ja siis jälkiviisaanahan osaa ajatella, et joo, sitä se oli, mutta siinä hetkessä oliko mitään tunnetta?

• Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Ajattelisin että toivoa on

Onnea plussanneille, toivottavasti viivat vahvistuu ja pieni pysyy kyydissä.

Täällä ei muuta muutosta kuin että tissit kipeyty perjantaina ja välillä tuntuu inhottavalle. La ja su tein nega testit joten en usko enää raskauteen. Edelleen vuotoa odottelen. Huomenna menen vyöhyketerapiaan, ehkä se rentouttaa kropan niin että vuoto alkaisi. Perjantaina kuumakivihieronta joka myös rentoutusta ajatellen
Sulla on ilmeisesti kuitenkin tosi paljon normaalia pidempi kierto mitä yleensä? Katoin tossa että sulla ois kp36 ja kierto yleensä 28-30? Mun sisko sai positiivisen tuloksen vasta yli viikko menkat myöhässä ja nyt 2v lapsi siitä sitten. Pidetään peukkuja, että sullakin ois se tilanne!

vierailija
Onnea plussanneille!

Joku kyseli noista ovistesteistä mitä ostin. Ostin siis yliopiston apteekista ja nyt kun aloin lukee tarkemmin pakkausselostetta niin näitä pitäiskin tehdä sit päivittäin 😂. Olisin tehnyt tänään kun niin sekavat oireet, mutta jäänee ensi kuuhun.

Olin siis 99% varma että ovis on ollut viime viikolla, sovellukset ennusti sitä ja kaikki oireet oli niin selkeitä. Halut, vuoto, kipu yms. Tuli jopa kolmen päivän migreeni enkä uskaltanut ottaa tulehduskipulääkettäkään, ettei häiritsis ovulaatiota. Ens kuussa pakko varmaan sit testata ettei tarvii turhaan kärsiä mistään migreeneistä.

No nyt tänää on sit ollut maha ja selkä vähän kipeenä ja valkovuoto on vielä viime viikkoakin runsaampaa. Mitä ihmettä 😂. Eikö valkovuodonkin pitäisi vähentyä oviksen jälkeen? Vai siis onko tää nyt sit vasta joku tosi myöhänen ovulaatio… Mitähän ihmettä sit ois noi viime viikon oireet olleet. Nyt ei kyllä sitten yhtään kiinnostaisi petipuuhat toisin kuin viime viikolla eikä taida ehtiäkään…

Joka tapauksessa kuulisin muilta millasia oireita teillä on ollut oviksen jälkeen ennen mahdollisia PMS-oireita? Onko ollut entistä runsaampaa valkovuotoa?

- Tikkunekku

Onnea plussanneille!

Joku kyseli noista ovistesteistä mitä ostin. Ostin siis yliopiston apteekista ja nyt kun aloin lukee tarkemmin pakkausselostetta niin näitä pitäiskin tehdä sit päivittäin 😂. Olisin tehnyt tänään kun niin sekavat oireet, mutta jäänee ensi kuuhun.

Olin siis 99% varma että ovis on ollut viime viikolla, sovellukset ennusti sitä ja kaikki oireet oli niin selkeitä. Halut, vuoto, kipu yms. Tuli jopa kolmen päivän migreeni enkä uskaltanut ottaa tulehduskipulääkettäkään, ettei häiritsis ovulaatiota. Ens kuussa pakko varmaan sit testata ettei tarvii turhaan kärsiä mistään migreeneistä.

No nyt tänää on sit ollut maha ja selkä vähän kipeenä ja valkovuoto on vielä viime viikkoakin runsaampaa. Mitä ihmettä 😂. Eikö valkovuodonkin pitäisi vähentyä oviksen jälkeen? Vai siis onko tää nyt sit vasta joku tosi myöhänen ovulaatio… Mitähän ihmettä sit ois noi viime viikon oireet olleet. Nyt ei kyllä sitten yhtään kiinnostaisi petipuuhat toisin kuin viime viikolla eikä taida ehtiäkään…

Joka tapauksessa kuulisin muilta millasia oireita teillä on ollut oviksen jälkeen ennen mahdollisia PMS-oireita? Onko ollut entistä runsaampaa valkovuotoa?

- Tikkunekku
Joo, ne ovistestit mittaa lutenisoivan hormonin (LH) nousua elimistössä. Kun ovis testi näyttää positiivista eli testi ja kontrolliviivat on molemmat yhtä vahvoja, niin siitä seuraavana päivänä on ovulaatio. Joillakin ei hormonimäärät nouse siihen pisteeseen, että viivat ikinä tulisivat yhtä vahvoiksi, vaan alkaa hiipua sitä ennen. Sen takia on tärkeää testata päivittäin, että näkee kun hiipuminen alkaa (eli se oma LH huippu on saavutettu). Uskoisin, että mitä useampana kiertona testaa ja vielä jos on kovinkin säännöllinen kierto, niin tikutuksen tarve pienenee, kun pystyy suuremmalla tarkkuudella sen oman ovulaatioajankohdan paikantaan ja tikuttaan vaan kriittisimmät päivät.

Mulla yleensä on valkovuoto lähtenyt ovulaation jälkeen kuivumaan päin, nyt DPO 5 tuli normaalia runsaammin ja täällä pidetään sormia ja varpaita ristissä, että tarkoittais munasolun kiinnittymistä kohdun seinämään ja alkais raskaus. Jouluna saa tietää tuleeko vauvaa vai ei (jos ei siis menkat ala sitä ennen)

Täällä on edelleen tosi vaalea viiva, joten katotaan miten käy ❤ Vielä ei siis mitään vahvistumista havaittavissa. Pidän tietysti peukkuja ja vaikka ukkovarpaitakin, että kaikki olisi hyvin, mutta kyllähän ne aikaiset keskenmenot ja kemialliset on sen verran yleisiä, ettei se ihan tavatonta olisi... 💔 Vielä en kuitenkaan aio luopua toivosta, vaan seuraillaan nyt. Vauva olisi kyllä niin tervetullut, ja haluaisin kovasti päästä kertomaan hyviä uutisia miehelle. Voisinpa hypätä viikolla eteenpäin 😟

Täällä on edelleen tosi vaalea viiva, joten katotaan miten käy ❤ Vielä ei siis mitään vahvistumista havaittavissa. Pidän tietysti peukkuja ja vaikka ukkovarpaitakin, että kaikki olisi hyvin, mutta kyllähän ne aikaiset keskenmenot ja kemialliset on sen verran yleisiä, ettei se ihan tavatonta olisi... 💔 Vielä en kuitenkaan aio luopua toivosta, vaan seuraillaan nyt. Vauva olisi kyllä niin tervetullut, ja haluaisin kovasti päästä kertomaan hyviä uutisia miehelle. Voisinpa hypätä viikolla eteenpäin 😟
Mikä päivä sulla menossa? ☺🤞

Yhteistyössä