Haaveena vauva 2024

Onnea!!! Just mietin ku mennään molemmat samassa vaiheessa kiertoa eli dpo 10 et mitähän sinne kuuluu. Ihanaa
Kiitos, näin varovaisesti! Olin ajatellut etten testaa ollenkaan ennen kuin on myöhässä, mutta niin ne ajatukset muuttuivat. Vielä ei kyllä ole ajatus, että olisi kyytiläinen mukana vaikka niiiin niiin niiiiiin toivottu on.❤

Kuinka siellä tilanne? Onko tullut testattua tai jotain tuntemuksia?:giggle: Edit. Nyt päivittyi tossa julkaisemisen yhteydes feed. Jos ei tästä kierrosta nappaa, niin toivotaan superisti nopeaa tärppiä seuraavaan!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä pidetty taukoa palstailusta, kun yk3 päättyi menkkoihin kp31. Piti vähän nieleskellä pettymystä, mutta jospa tässä saisi taas uutta energiaa yritykseen. Tällä hetkellä menossa kp11 ja viime kierrossa ovis oli vasta kp19 joten vielä hetki odotellaan. Ensi viikko tosin yövuoroviikko minulla, joten aikamoista sumplimista yrittää ennättää miehen kanssa seksiä harrastaa esikoisen nukutuksen ja yövuoroon lähdön välissä 🤪

Mutta täällä näyttää tulleen useita plussia ja haamuja palstailutaukoni aikana! 😍 Valtavasti onnea ja tarrasukkia kaikille! ❤
 
Onnea plussista, ihania uutisia!

Oon tosi pettynyt, menin tänään toimistolle töihin ja laitoin pikkuhousun suojan varuilta. Siihen oli tullut tippa vaaleanpunaista. On vasta kp 25. Eli mun ajatus et ovis olis ollut kp 17 on ihan väärä, luteraali vaihe jää tosi lyhyeks jos nyt alkaa tuhru joka yleensä kestää sen 1-2 päivää ja sit alkaa menkat. Eli kierto olis vaan 27 päivää ja edellinen oli 31 päivää. En todellakaan ymmärrä mitä mun kehossa tapahtuu. Harmittaa, ei se et en ole raskaana vaan se et en tunnista ovista tai kiertoni pituutta ja kierto on näin epäsäännöllinen.
Itsellä kans kierron pituus 27-33. Kun kysyin tätä lääkäriltä sanoi, että on ihan normaalia heitellä viikollakin kierron pituus. En tiedä auttaako tämä, mutta toivottavasti lohduttaa edes vähäsen🥰
 
Kp7 tänään. Viime keväästä tähän asti ovulaatio ollut kp 10-17. Natural cycle lähtee usein lähtöarviosta, että ovis kp14, mutta nyt kaipaa lisää dataa tarkentaakseen sitä. Ainakaan ovislimaa ei ole vielä näkynyt. Tämä ollut vähän jännittävää, kun olen viikonloppuna reissussa, ettei menisi otollisimmat hetket ohi.

Minkä ikäisiä haaveilijoita täällä on? Täytin tänä vuonna 41.
 
Kp7 tänään. Viime keväästä tähän asti ovulaatio ollut kp 10-17. Natural cycle lähtee usein lähtöarviosta, että ovis kp14, mutta nyt kaipaa lisää dataa tarkentaakseen sitä. Ainakaan ovislimaa ei ole vielä näkynyt. Tämä ollut vähän jännittävää, kun olen viikonloppuna reissussa, ettei menisi otollisimmat hetket ohi.

Minkä ikäisiä haaveilijoita täällä on? Täytin tänä vuonna 41.
täällä kohta 39 v ja ennestään on lapset -15 ja -22 ❤❤
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Onnea plussista, ihania uutisia!

Oon tosi pettynyt, menin tänään toimistolle töihin ja laitoin pikkuhousun suojan varuilta. Siihen oli tullut tippa vaaleanpunaista. On vasta kp 25. Eli mun ajatus et ovis olis ollut kp 17 on ihan väärä, luteraali vaihe jää tosi lyhyeks jos nyt alkaa tuhru joka yleensä kestää sen 1-2 päivää ja sit alkaa menkat. Eli kierto olis vaan 27 päivää ja edellinen oli 31 päivää. En todellakaan ymmärrä mitä mun kehossa tapahtuu. Harmittaa, ei se et en ole raskaana vaan se et en tunnista ovista tai kiertoni pituutta ja kierto on näin epäsäännöllinen.
Ikävä kuulla 😟 Mutta eikös tuommoinen 10päivän luteaali pitäisi olla vielä ihan ok? Itse menen aika samoissa ajoissa, ovis oli kp 16-18 ja odotan 27 päivän kiertoa, eli menkat alkaisi la. Viime kierto taisi olla vain 23pvä, eli upgrade siitä
 
Ikävä kuulla Mutta eikös tuommoinen 10päivän luteaali pitäisi olla vielä ihan ok? Itse menen aika samoissa ajoissa, ovis oli kp 16-18 ja odotan 27 päivän kiertoa, eli menkat alkaisi la. Viime kierto taisi olla vain 23pvä, eli upgrade siitä
Jokainen viesti on kullan arvoinen ja lohduttaa! Hyvä tietää että ei mitään syytä huoleen. Laskin uudelleen että kierto voi jäädä jopa 26 päiväkseksi, varmaan huomenna selvii. Jos nää on menkat niin eka päivä voi olla tosi olematon mut tokana jo tietää mitä on tulossa. Onneks jokainen nega kierto opettaa meille jotain uutta itsestämme, kierrostamme yms. Ja hyvä et laitoin eilen illalla niitä ovistestejä taas tilaukseen, ajattelin nyt tällä kertaa alkaa ihan kunnolla testailee.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1.
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

16.11.2023 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Noups kp 42/25-28
@Sunsetcoast kp 33/26-30
@Dinaas kp 28/27-33
@Leonida kp 26/28-29
@tamuli kp 26/27
@syksynsävel_ kp 25/28
@marik91 kp 25/28-31
@Masunen kp 24/24-28
@Frija kp 22/28-30
@esparsetti kp 21/32
@pikkuhaave kp 20/30
@Päivänsäde84 kp 19/25-31
@haaveillen kp 15/25-28
@tesssa__ kp 14/26-27
@heltsuli kp 11/28
@meinaas kp 11/27-28
@Jonna_83 kp 8/26-28
@Cara-mel kp 6/24-27
@Cherrymint kp 6/26
@aida91 kp 5/25-28
@heidisofia kp 4/28-32
@rimpsukka84 kp 3/30
@Heinis2017 kp 2/27-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Dinaas DPO 13
@Leonida DPO 11
@marik91 DPO 11
@Masunen DPO 9
@tesssa__ DPO 2
@haaveillen DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
 
Kp7 tänään. Viime keväästä tähän asti ovulaatio ollut kp 10-17. Natural cycle lähtee usein lähtöarviosta, että ovis kp14, mutta nyt kaipaa lisää dataa tarkentaakseen sitä. Ainakaan ovislimaa ei ole vielä näkynyt. Tämä ollut vähän jännittävää, kun olen viikonloppuna reissussa, ettei menisi otollisimmat hetket ohi.

Minkä ikäisiä haaveilijoita täällä on? Täytin tänä vuonna 41.
onko teillä eka lapsi yrityksessä? 😊
 
Kysynpä nyt teiltä ajatuksia influenssarokotuksesta. En tiedä onko mitään näyttöä asiasta. Mun piti perua rokotusaika koronan takia ja mietin varaisinko ensi viikolle uuden ajan. Ovis on todennäköisesti viikonloppuna tai alkuviikosta. Voikohan tuo rokote vaikuttaa siihen tai oviksen jälkeiseen aikaan/mahdolliseen raskauden alkamiseen? Kaikkea sitä tulee pähkäiltyä ehkä vähän liikaakin, kun yrittää sovittaa elämänsä kierron mukaan. 🙈
 
Mie oon miettinyt että miksihän edes teen noita ovistestejä ku kuiten melko hyvin kroppa antaa merkkejä oviksesta olisiko sitä vähemmän ”yritysmielellä” jos ei sitä ovista seurais testeillä vaan sitten tekis niitä raskaustestejä jos tilanne vaatii toisaalta on niin kiva saada edes johonki testiin kaks kunnon viivaa
Hyvä et sulla on noin päin, mulla taas jätin tän kierron tekemättä ja nyt oon ihan puulla päähän lyöty kun kaikki omat tuntemukset meni metsään. Mä ainakin otan ne uudelleen nyt käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: rimpsukka84
Ikävä kuulla Mutta eikös tuommoinen 10päivän luteaali pitäisi olla vielä ihan ok? Itse menen aika samoissa ajoissa, ovis oli kp 16-18 ja odotan 27 päivän kiertoa, eli menkat alkaisi la. Viime kierto taisi olla vain 23pvä, eli upgrade siitä
Onko ookoo? Mä oon ymmärtänyt että pitäisi olla 12-14päivää et onnistuu? Meillä oli samat piinapäivät mutta saattaapi olla et mun menkat alkaa aiemmin kuin lauantaina, tänään on sattunut mahaan aamusta alkaen. Eli olet sitä mieltä että vaikka kierto olisi 27päivää niin ovis olis voinut olla silti kp 16-kp18? Itselläni vasta kp 15 illalla oli ovistuntemuksia joten en myöskään usko et mitenkään aiemmin voisi olla.. hitsi kun ei oikeesti tiedä miten tää nyt taas meni. Plussatuulia <3
 
  • Tykkää
Reactions: tamuli
Onko ookoo? Mä oon ymmärtänyt että pitäisi olla 12-14päivää et onnistuu? Meillä oli samat piinapäivät mutta saattaapi olla et mun menkat alkaa aiemmin kuin lauantaina, tänään on sattunut mahaan aamusta alkaen. Eli olet sitä mieltä että vaikka kierto olisi 27päivää niin ovis olis voinut olla silti kp 16-kp18? Itselläni vasta kp 15 illalla oli ovistuntemuksia joten en myöskään usko et mitenkään aiemmin voisi olla.. hitsi kun ei oikeesti tiedä miten tää nyt taas meni. Plussatuulia <3
Mulla ovis myös yleensä kp 15-19 ja tiputtelu alkaa jo dpo 9-10. Ajattelen, että on liian lyhyt luteaali, kun ei ole tärpännyt. Toki voi olla muitakin syitä, mutta tuo nyt ainakin itseä huolettaa. Toki voihan se jollakin riittääkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
VOISIKO OVULAATIO OLLA MAHDOLLINEN VIELÄ HCG N OLLESSA VERESSÄ? ENTÄ MIELESTÄNNE ALHAISILLA ARVOILLA RASKAUDESSA?

Täällä km (3.11./8+2) jälkeen seurailtu kierron alkamista ja odoteltu r-testi negaa, jossa tosiaan näköjään voi kestää vaikka arvo oli vain 1227 Heti kohdun tyhjentymisen jlk. Uutta arvoa ei ole otettu mutta selkeä lasku havaittu , vaikkakin selvistä r-testi plussista.

VARSINAINEN ASIA:
nyt on menossa kp 16 jos en km vuodon ekaa mitättömän tuhrun päivää laske luonnollisesti mukaan.

Km vuoto alkoi aivan samaan aikaan kuin oletettujen menkkojenikin olisi kuulunut alkaa.
Kohtu tyhjeni täydellisesti ja kerralla . Istukka , alkio ja raskaussäkki olivat ehjiä ja vuoto lakkasi niiden poistumiseen.
Koko raskauden ajan oli ihmetystä aivan liian alhaisesta ja erittäin hitaasti nousevasta hcg arvosta joka mitattiin 3 kertaa ja oli 8+1 vain 1356. Vauvaa ei ultrissa nähty ollenkaan , mutta siellä hän oli sitten kuitenkin ollut .

Eilen tunsin oikealla puolella aamulla kovan kivun , joka kesti tutun vajaa tunnin. Kipu oli tuttu raskauden alusta siltä päivältä , jolloin oletetun ovulaation olisi kuulunut tapahtua -jos en olisi jo ollut raskaana.

Nyt samainen kipu tuli siis eilen ja tunnistin sen ovulaatioksi.

Olen aina tuntenut ovulaation , tässä ja edellisessä erona on ollut vain se , etten älynnyt yhdistää raskauden tai raskaushormonin vielä veressä ollessa sitä ovulaatioon ja , että kohtu oli arempi kramppaamaan sen takia.


Myös lomat/seks.halukkuus ym tissien aristus ym osui tähän eiliseen kipu kohtaukseen tuttuun ovulointi tapaan.

Nyt olen hieman hämilläni , vaikka tiedänkin , että jo kaksi viikkoa km sta voi ovuloida- mutta olen ymmärtänyt, ettei näin voisi käydä ennenku hcg on poistunut elimistöstä. Kuitenkin sitten olen nyt lukenut ulkomaisista sivuista lähtien , että se voisi olla mahd . Kun elimistö on saanut merkin laskevasta hcg stä tai kun se on tarpeeksi alhainen ja/tai muuttumaton siihen , että kierto muuten pelaa taustalla tmv. Olisiko tässä yhteyttä raskauden aikana tuleville kuukautisille.
Sitten luin myös, että hcg tä annetaan lapsettomuutta kokeville irrottamaan munasolua, eli jotenkin tuo käy todella hyvin päinsä , että alhaisilla arvoillani olisin voinut samalla pyörittää odotuksen aikana kuukautiskiertoani.

Eilistä mietittyäni olen ihan varma , että se oli todella ovulaatio vaikka hcg tä on vielä (tosin tänään testi paljon vaaleampi kuin eilen) . Ov testi tottakai plussa koska reagoi hcg hen jopa herkemmin , kuin r testi, joten testeistä ei voi mitään päätellä.


Voisiko olla että noin hitaasti kehittyvä hcg arvo ja kauan stabiilina pysyvä on saanut kropan sekaisin niin ettei se oikein ole tiennyt kumpaa olla. Arvoni oli vasta 6 viikolla yli 500 ja alun "ovis"kipu tätä ennen . Sekä oletettavasti arvo nyt eilisen aikaan varmasti samaa laskenutta luokkaa ellei jo vain kymmenissä.
Että jos kroppa ei ole tiennyt ollako Ovuloiva vai hedelmöittynyt??. Ja onko tosiaan niitä ehkä täälläkin muita jotka ovuloineet vielä hcg N ollessa veressä?


Varsinaisesti en tässä ala piinailemaan , koska yhdynnätki olleet 4 ja 5 vrk tta ennen eilistä oletettua ovista, mutta olen alkanut vähän kyseenalaistaa onko mikään niin paperille kirjoitettua. Lähtien siitä että vauvaa ei ultrissa nähty vaikka raskausmateriaalit ym oli verrattain iso piilossa olevaksi😅
 
Viivaviivi, voi pitää paikkansa. Vaikka toki ei suositella km jälkeen heti yrittämäänkään mutta sitten taas on sanottu että juuri km jälkeen voi olla se kierto hedelmällinen. Ota nyt näistä selvää! Kai se vaihtelee, joillakin on mennyt jopa 2kk et on kierto km jälkeen palautunut.
 
  • Tykkää
Reactions: viivaviivi
Onko ookoo? Mä oon ymmärtänyt että pitäisi olla 12-14päivää et onnistuu? Meillä oli samat piinapäivät mutta saattaapi olla et mun menkat alkaa aiemmin kuin lauantaina, tänään on sattunut mahaan aamusta alkaen. Eli olet sitä mieltä että vaikka kierto olisi 27päivää niin ovis olis voinut olla silti kp 16-kp18? Itselläni vasta kp 15 illalla oli ovistuntemuksia joten en myöskään usko et mitenkään aiemmin voisi olla.. hitsi kun ei oikeesti tiedä miten tää nyt taas meni. Plussatuulia <3
Kyllä 10 päivän luteaali voi riittää onnistuneeseen raskauteen, näilläkin palstoilla löytyy keskusteluita lyhyestä luteaalivaiheesta. Mutta tottahan se on, että mahdollisuudet on paremmat, jos on vaikka se 14 päiväinen luteaali 9-10 päiväisen sijaan…

Itellä on justiinsa tuo 10 päivää, ja kyllähän se huolettaa, vaikka oon lukenut onnistumisista tuon pituisella luteaalilla 🙁

Onko sulla yleensä siis pidempi luteaali?
 
Kp7 tänään. Viime keväästä tähän asti ovulaatio ollut kp 10-17. Natural cycle lähtee usein lähtöarviosta, että ovis kp14, mutta nyt kaipaa lisää dataa tarkentaakseen sitä. Ainakaan ovislimaa ei ole vielä näkynyt. Tämä ollut vähän jännittävää, kun olen viikonloppuna reissussa, ettei menisi otollisimmat hetket ohi.

Minkä ikäisiä haaveilijoita täällä on? Täytin tänä vuonna 41.

Täällä 34 vuotta. Lapset ennestään vuosina -14 ja -18 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
VOISIKO OVULAATIO OLLA MAHDOLLINEN VIELÄ HCG N OLLESSA VERESSÄ? ENTÄ MIELESTÄNNE ALHAISILLA ARVOILLA RASKAUDESSA?

Täällä km (3.11./8+2) jälkeen seurailtu kierron alkamista ja odoteltu r-testi negaa, jossa tosiaan näköjään voi kestää vaikka arvo oli vain 1227 Heti kohdun tyhjentymisen jlk. Uutta arvoa ei ole otettu mutta selkeä lasku havaittu , vaikkakin selvistä r-testi plussista.

VARSINAINEN ASIA:
nyt on menossa kp 16 jos en km vuodon ekaa mitättömän tuhrun päivää laske luonnollisesti mukaan.

Km vuoto alkoi aivan samaan aikaan kuin oletettujen menkkojenikin olisi kuulunut alkaa.
Kohtu tyhjeni täydellisesti ja kerralla . Istukka , alkio ja raskaussäkki olivat ehjiä ja vuoto lakkasi niiden poistumiseen.
Koko raskauden ajan oli ihmetystä aivan liian alhaisesta ja erittäin hitaasti nousevasta hcg arvosta joka mitattiin 3 kertaa ja oli 8+1 vain 1356. Vauvaa ei ultrissa nähty ollenkaan , mutta siellä hän oli sitten kuitenkin ollut .

Eilen tunsin oikealla puolella aamulla kovan kivun , joka kesti tutun vajaa tunnin. Kipu oli tuttu raskauden alusta siltä päivältä , jolloin oletetun ovulaation olisi kuulunut tapahtua -jos en olisi jo ollut raskaana.

Nyt samainen kipu tuli siis eilen ja tunnistin sen ovulaatioksi.

Olen aina tuntenut ovulaation , tässä ja edellisessä erona on ollut vain se , etten älynnyt yhdistää raskauden tai raskaushormonin vielä veressä ollessa sitä ovulaatioon ja , että kohtu oli arempi kramppaamaan sen takia.


Myös lomat/seks.halukkuus ym tissien aristus ym osui tähän eiliseen kipu kohtaukseen tuttuun ovulointi tapaan.

Nyt olen hieman hämilläni , vaikka tiedänkin , että jo kaksi viikkoa km sta voi ovuloida- mutta olen ymmärtänyt, ettei näin voisi käydä ennenku hcg on poistunut elimistöstä. Kuitenkin sitten olen nyt lukenut ulkomaisista sivuista lähtien , että se voisi olla mahd . Kun elimistö on saanut merkin laskevasta hcg stä tai kun se on tarpeeksi alhainen ja/tai muuttumaton siihen , että kierto muuten pelaa taustalla tmv. Olisiko tässä yhteyttä raskauden aikana tuleville kuukautisille.
Sitten luin myös, että hcg tä annetaan lapsettomuutta kokeville irrottamaan munasolua, eli jotenkin tuo käy todella hyvin päinsä , että alhaisilla arvoillani olisin voinut samalla pyörittää odotuksen aikana kuukautiskiertoani.

Eilistä mietittyäni olen ihan varma , että se oli todella ovulaatio vaikka hcg tä on vielä (tosin tänään testi paljon vaaleampi kuin eilen) . Ov testi tottakai plussa koska reagoi hcg hen jopa herkemmin , kuin r testi, joten testeistä ei voi mitään päätellä.


Voisiko olla että noin hitaasti kehittyvä hcg arvo ja kauan stabiilina pysyvä on saanut kropan sekaisin niin ettei se oikein ole tiennyt kumpaa olla. Arvoni oli vasta 6 viikolla yli 500 ja alun "ovis"kipu tätä ennen . Sekä oletettavasti arvo nyt eilisen aikaan varmasti samaa laskenutta luokkaa ellei jo vain kymmenissä.
Että jos kroppa ei ole tiennyt ollako Ovuloiva vai hedelmöittynyt??. Ja onko tosiaan niitä ehkä täälläkin muita jotka ovuloineet vielä hcg N ollessa veressä?


Varsinaisesti en tässä ala piinailemaan , koska yhdynnätki olleet 4 ja 5 vrk tta ennen eilistä oletettua ovista, mutta olen alkanut vähän kyseenalaistaa onko mikään niin paperille kirjoitettua. Lähtien siitä että vauvaa ei ultrissa nähty vaikka raskausmateriaalit ym oli verrattain iso piilossa olevaksi
Voi varmaan ovulaatio tulla, vaikka hcg:tä olisikin vielä kehossa. Itselläni ku:n jälkeen hcg laski todella hitaasti. Kesti yli 2 kk ja km-vuodon jälkeen kuukautiset tuli noin 8 viikon päästä, jolloin hcg oli vielä koholla. Epäilen, että olisin ovuloinut jo pari viikkoa tätä ennen, kun oli sellaisia tuntemuksia, vaikka tajusin ne ovisoireiksi vasta jälkeenpäin. Ja seuraavan kierron ovulaatio oli normaalisti vaikka hcg laski vasta tämän jälkeen nolliin. Tämä toinen ovulaatio on ainakin testillä testattu, joten ei vähäinen hcg siihen vaikuttanut.

Nämähän on vaikeita asioita tulkita ja olin itse ainakin ihan pihalla kierrosta silloin. Vasta jälkeenpäin on helpompi sanoa mitä tapahtui.
 
  • Tykkää
Reactions: viivaviivi

Yhteistyössä