VOISIKO OVULAATIO OLLA MAHDOLLINEN VIELÄ HCG N OLLESSA VERESSÄ? ENTÄ MIELESTÄNNE ALHAISILLA ARVOILLA RASKAUDESSA?
Täällä km (3.11./8+2) jälkeen seurailtu kierron alkamista ja odoteltu r-testi negaa, jossa tosiaan näköjään voi kestää vaikka arvo oli vain 1227 Heti kohdun tyhjentymisen jlk. Uutta arvoa ei ole otettu mutta selkeä lasku havaittu , vaikkakin selvistä r-testi plussista.
VARSINAINEN ASIA:
nyt on menossa kp 16 jos en km vuodon ekaa mitättömän tuhrun päivää laske luonnollisesti mukaan.
Km vuoto alkoi aivan samaan aikaan kuin oletettujen menkkojenikin olisi kuulunut alkaa.
Kohtu tyhjeni täydellisesti ja kerralla . Istukka , alkio ja raskaussäkki olivat ehjiä ja vuoto lakkasi niiden poistumiseen.
Koko raskauden ajan oli ihmetystä aivan liian alhaisesta ja erittäin hitaasti nousevasta hcg arvosta joka mitattiin 3 kertaa ja oli 8+1 vain 1356. Vauvaa ei ultrissa nähty ollenkaan , mutta siellä hän oli sitten kuitenkin ollut .
Eilen tunsin oikealla puolella aamulla kovan kivun , joka kesti tutun vajaa tunnin. Kipu oli tuttu raskauden alusta siltä päivältä , jolloin oletetun ovulaation olisi kuulunut tapahtua -jos en olisi jo ollut raskaana.
Nyt samainen kipu tuli siis eilen ja tunnistin sen ovulaatioksi.
Olen aina tuntenut ovulaation , tässä ja edellisessä erona on ollut vain se , etten älynnyt yhdistää raskauden tai raskaushormonin vielä veressä ollessa sitä ovulaatioon ja , että kohtu oli arempi kramppaamaan sen takia.
Myös lomat/seks.halukkuus ym tissien aristus ym osui tähän eiliseen kipu kohtaukseen tuttuun ovulointi tapaan.
Nyt olen hieman hämilläni , vaikka tiedänkin , että jo kaksi viikkoa km sta voi ovuloida- mutta olen ymmärtänyt, ettei näin voisi käydä ennenku hcg on poistunut elimistöstä. Kuitenkin sitten olen nyt lukenut ulkomaisista sivuista lähtien , että se voisi olla mahd . Kun elimistö on saanut merkin laskevasta hcg stä tai kun se on tarpeeksi alhainen ja/tai muuttumaton siihen , että kierto muuten pelaa taustalla tmv. Olisiko tässä yhteyttä raskauden aikana tuleville kuukautisille.
Sitten luin myös, että hcg tä annetaan lapsettomuutta kokeville irrottamaan munasolua, eli jotenkin tuo käy todella hyvin päinsä , että alhaisilla arvoillani olisin voinut samalla pyörittää odotuksen aikana kuukautiskiertoani.
Eilistä mietittyäni olen ihan varma , että se oli todella ovulaatio vaikka hcg tä on vielä (tosin tänään testi paljon vaaleampi kuin eilen) . Ov testi tottakai plussa koska reagoi hcg hen jopa herkemmin , kuin r testi, joten testeistä ei voi mitään päätellä.
Voisiko olla että noin hitaasti kehittyvä hcg arvo ja kauan stabiilina pysyvä on saanut kropan sekaisin niin ettei se oikein ole tiennyt kumpaa olla. Arvoni oli vasta 6 viikolla yli 500 ja alun "ovis"kipu tätä ennen . Sekä oletettavasti arvo nyt eilisen aikaan varmasti samaa laskenutta luokkaa ellei jo vain kymmenissä.
Että jos kroppa ei ole tiennyt ollako Ovuloiva vai hedelmöittynyt??. Ja onko tosiaan niitä ehkä täälläkin muita jotka ovuloineet vielä hcg N ollessa veressä?
Varsinaisesti en tässä ala piinailemaan , koska yhdynnätki olleet 4 ja 5 vrk tta ennen eilistä oletettua ovista, mutta olen alkanut vähän kyseenalaistaa onko mikään niin paperille kirjoitettua. Lähtien siitä että vauvaa ei ultrissa nähty vaikka raskausmateriaalit ym oli verrattain iso piilossa olevaksi