Niin minäkin.Mä ostan sitä verigreippimehua.
Anteeksi uteliaisuuteni.🫢En ole edelleenkään ostanut ovistestejä tähän kiertoon, tänään kp 13. Ei merkkejä oviksesta, ajattelin et yritän tämän kierron täysin luottaen omaan fiilikseen ja jos jaksan mittaan lämpöjä aamusin, unohdin tänä aamuna mitata.
Työpäivä alkaa olla ohi, mies on hakemassa lapsia joten peittoja ei tulla heiluttamaan nyt vkl.. et menee ainakin kp 14 ja kp 15 ovi. Jotenkin tuntuu et kp 16 maanantaina on liian myöhästä mut mistä sen tietää. Halusin tulla jakamaan tän kuvan mistä mun esikoinen sai alkunsa, varmaan niitä hyvin harvoja kertoja et bongasin oviksen testeihin.
Eka ylin on kp 14, keskimmäinen kp 15 ja alin kp 16. Mielestäni alin on myös
Joo ja siis ne käy anoppilassa lasten kanssa joka on k-SuomessaAnteeksi uteliaisuuteni.🫢
Mutta miksi ei peitot heilu, kun lapset kotona?
Ja muistanko oikein, että oli miehen lapsia?
En hakenutJoko @Cara-mel hait testejä? Täällä menossa myös dpo 10. Maltoin olla aamulla testaamatta, kun olin päättänyt, että lauantaina aikaisintaan, jos ei tiputtelu ala. Rinnat on ollut kipeät pari päivää. Sitä ei muistaakseni ole pitkään aikaan ollut, mutta ennen kyllä oli pms oireena. Muuten ei oikein mitään, paitsi pientä turvotusta. Taitaa ne menkat sieltä kuitenkin pian alkaa. Yleensä tiputtelu alkanut siinä dpo9-10 paikkeilla.
Negalta näyttää Mutta vielä on aikaa
Niin onNegalta näyttää Mutta vielä on aikaa
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Tsemppiä ihan hirveesti on varmasti raskasta elää epätietoisuudessa.Ajattelin nyt vielä huomenna kokeilla digillä, jos ei vuoto ennen sitä ala. Missä vaiheessa digin pitäisi näyttää 2-3, jos raskaus eteneekin?