Aika harvassa tapauksessa menkat haittaa gyne käyntiä, tai sisätutkimusta.Flo ennustaa menkkoja tälle päivälle. Valitettavasti ei oo mitään tuntemuksia sen suhteen, mutta eilen oli ja odottelin oikeasti menkkoja alkamaan. Silloin kun odottaa niin ei ela ja sit kun ei odota niin alkaa. Pitkä on kierto! Raskaustesti on pysynyt nega. Uusia ovis testejä pitäisi tilata, mut en tilaa ennen kuin alkavat. Olen kiree kuin viulun kieli, en jaksa kuunnella puolison jonnen joutavia juttuja yms. Kädet hakeutuvat naksu ja herkku pusseille, mitä sitten mussutan posket lommolla.
Tilanne rupee ärsyttämään ja ahdistamaan. Ensi viikolla olisi gyne aika jota olenkin jo kuukauden päivät odottanut, et saataisin kunnallisella puolella asiat etenemään. Mutta meneekö aikani hukkaan jos minulla on juuri silloin menkat? Ymmärsin et tarkoitus olisi tehdä sisäinen tutkimus. Eli onko menkat silloin ongelmana, joudunko perumaan ajan?
Toki jos on tosi tosi kipeä ja kosketusarka niin ei ehkä halua sitten olla tutkittavana. Muuten veri on vain verta ja ammattilaisen näkökulmasta siinnä ei ole mitään ihmeellistä. Monesti itse potilas on paljon häveliäämpi.. Joitain missä kuukautiset haittaa on esim kierukan asennus ja joissain tapauksissa irtosolunäyte, tässä on vähän paikkakuntaisia eroja kuulema.