Haaveena vauva 2024

Täällä ei viivat vahvistu, suorastaan haalenee. Tämä nyt pregcheck ja dpo13. Aiemmissa raskauksissa on tässä vaiheessa ollut paaaaljon tummempi viiva jo. Oon siis kolmena peräkkäisenä päivänä testannut myös herkillä ja viiva ei tummu lainkaan niissä. Kemiallinen? Kohdun ulkopuolinen?

Mä en kylllä tiedä mitä sanoa. Mulla meni samas kierros melkein viikko että tummeni. Toi on niin selkee plussa et en haluu uskoo etteikö olis oikee. Digil varmistuis mut siit varmaan tulis 1-2vk noil viivoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: meinaas
Me otettiin käyttöön Clearbluen Dual Hormone ovulaatiotestit tästä kierrosta. Aloitin testaamaan ohjeen mukaan KP 7 ja nyt menossa KP 10. Nyt jo kaksi päivää vilkkuvaa hymynaamaa tullut = testin mukaan korkea hedelmällisyys.

Kuukautisseuranta app ennustaa ovista vasta KP 16, joten seurataan tilannetta.

Ajeteltiin kokeilla tämä ja seuraava kierto ja arviodaan sit jatketaanko tikuttamista
Hei päivittele sit kokemuksia tuosta dual hormone testistä! 😊 Tarkoitus ois kans ens kierrosta kokeilla sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: marik91 ja Frija
Me otettiin käyttöön Clearbluen Dual Hormone ovulaatiotestit tästä kierrosta. Aloitin testaamaan ohjeen mukaan KP 7 ja nyt menossa KP 10. Nyt jo kaksi päivää vilkkuvaa hymynaamaa tullut = testin mukaan korkea hedelmällisyys.

Kuukautisseuranta app ennustaa ovista vasta KP 16, joten seurataan tilannetta.

Ajeteltiin kokeilla tämä ja seuraava kierto ja arviodaan sit jatketaanko tikuttamista
Mulla tämä käytössä ja olen ollut tyytyväinen 🤩
 
Mä en kylllä tiedä mitä sanoa. Mulla meni samas kierros melkein viikko että tummeni. Toi on niin selkee plussa et en haluu uskoo etteikö olis oikee. Digil varmistuis mut siit varmaan tulis 1-2vk noil viivoilla.
Oon tehnyt kolmen eri merkin testejä ja kaikkiin tulee haalea viiva, ei mitään eroa mihin aikaan päivästä teen tai minä päivänä olen tehnyt, nyt jo siis neljänä päivänä. Yleensä en saa testeihin yhtään mitään, eli jotain kyllä tapahtuu. Ja menkat eivät alkaneet tänään. Kohdussa on myös paljon selkeitä tuntemuksia, paineen tunnetta ja jomotusta. Odottelen tässä kauhun sekaisin fiiliksin joko vuotoa tai ihmettä…
 
Oon tehnyt kolmen eri merkin testejä ja kaikkiin tulee haalea viiva, ei mitään eroa mihin aikaan päivästä teen tai minä päivänä olen tehnyt, nyt jo siis neljänä päivänä. Yleensä en saa testeihin yhtään mitään, eli jotain kyllä tapahtuu. Ja menkat eivät alkaneet tänään. Kohdussa on myös paljon selkeitä tuntemuksia, paineen tunnetta ja jomotusta. Odottelen tässä kauhun sekaisin fiiliksin joko vuotoa tai ihmettä…
Kyl mä luottaisin noihin testeihin. Nimittäin tein ite sillon 3+3 haalean, se oli keskiviikko. Myös vkl tuli haaleita eli 3-4 päivää myöhemmin. Sit vasta vähän tummeni seuraavana tiistaina ja siit eteenpäin oli sit jo ihan oikeen tummat. Luulen et on vaan aikases vaihees et hitaasti tummuu. Jos se ei tummu viikon sisälläkään niin olisin vasta huolissani.
 
Ovulaatio lima pohdintaa!

ÄLLÄVAROITUS
Eilen kp 13 oli viel valkkari vähän paksua ja kuivaa. Tänään alko selvästi illan aikana kirkkaampi ns.ovislima. Tänään siis kp 14. Joten onko nyt ovistulossa, mielestäni tätä limaa tulee useamman päivän mut en ole koskaan niin tarkkaan sitä katellut et muistaisin miten monta päivää. Eli voiko tästä päätellä tulevan oviksen, tuskin se huomenna vielä.. oisko sit alku viikosta? apua auttakaa!
 
  • Tykkää
Reactions: aida91
Ovulaatio lima pohdintaa!

ÄLLÄVAROITUS
Eilen kp 13 oli viel valkkari vähän paksua ja kuivaa. Tänään alko selvästi illan aikana kirkkaampi ns.ovislima. Tänään siis kp 14. Joten onko nyt ovistulossa, mielestäni tätä limaa tulee useamman päivän mut en ole koskaan niin tarkkaan sitä katellut et muistaisin miten monta päivää. Eli voiko tästä päätellä tulevan oviksen, tuskin se huomenna vielä.. oisko sit alku viikosta? apua auttakaa!
Luultavasti on tuloillaan, onko muita oireita? Varmin tapahan olisi tehdä ovulaatiotestejä ja varmistaa sillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Ovulaatio lima pohdintaa!

ÄLLÄVAROITUS
Eilen kp 13 oli viel valkkari vähän paksua ja kuivaa. Tänään alko selvästi illan aikana kirkkaampi ns.ovislima. Tänään siis kp 14. Joten onko nyt ovistulossa, mielestäni tätä limaa tulee useamman päivän mut en ole koskaan niin tarkkaan sitä katellut et muistaisin miten monta päivää. Eli voiko tästä päätellä tulevan oviksen, tuskin se huomenna vielä.. oisko sit alku viikosta? apua auttakaa!
Ällövaroitus tähänki 😅 mutta siis mulla tulee sitä kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa ainaki se 3-4 päivää ennen ovisplussaa.
 
vierailija
Hei kaikille! Täällä sivustaseuraaja haluaisi kysyä viisaammilta ovulaatioon ja testaukseen liittyen. Meillä yk3 meneillään ja tämänhetkisessä kierrossa ensimmäistä kertaa ollaan testattu ovulaatiota. Ovistestaus on itselleni (vielä) uutta, joten pelasimme varman päälle ja olen testannut kierron alkupuolelta alkaen Pregcheckin liuskoilla joka päivä samoihin aikoihin (klo 17-18).

Flo:n ennustaman hedelmällisen ikkunan alkaessa aloin tekemään pc:n liuskan lisäksi Clearbluen digitestin aina aamulla. Lopulta tulokset menivät näin:
3.11. Perjantaiaamu
- klo 5 negatiivinen (digi)
3.11. Perjantai-ilta
- klo 17 positiivinen ? (liuska)
- klo 21 positiivinen (digi)
4.11. Lauantaiaamu
- klo 4:40 positiivinen (liuska + digi)
4.11. Lauantai-ilta
- klo 17:00 positiivinen ? (liuska)
5.11. Sunnuntai-ilta
- klo 4.44 negatiivinen (digi)

Eli ilmeisesti lh-piikki sijoittui tuohon perjantai-illan ja lauantaipäivän välille. Sunnuntaiaamulla oli selkeä nega. Perjantaina ja lauantaina oli myös selkeitä oviskipuja ja turvotusta (jotka havaitsen yleensä joka kierrossa).

Mites tässä tilanteessa noita tuloksia pitäisi tulkita, eli oliko ovis oletetusti lauantaina? Vai voiko se olla vielä nyt sunnuntaina? Tarkoittaako negatiivinen ovistesti positiivisten jälkeen, että ovis on mennyt (jos se ylipäätään tapahtui)? Olen etsinyt joka paikasta tietoa aiheeseen liittyen, mutta nyt tuntuu, että aivot menivät totaalisesti jumiin 😅
 
Hei kaikille! Täällä sivustaseuraaja haluaisi kysyä viisaammilta ovulaatioon ja testaukseen liittyen. Meillä yk3 meneillään ja tämänhetkisessä kierrossa ensimmäistä kertaa ollaan testattu ovulaatiota. Ovistestaus on itselleni (vielä) uutta, joten pelasimme varman päälle ja olen testannut kierron alkupuolelta alkaen Pregcheckin liuskoilla joka päivä samoihin aikoihin (klo 17-18).

Flo:n ennustaman hedelmällisen ikkunan alkaessa aloin tekemään pc:n liuskan lisäksi Clearbluen digitestin aina aamulla. Lopulta tulokset menivät näin:
3.11. Perjantaiaamu
- klo 5 negatiivinen (digi)
3.11. Perjantai-ilta
- klo 17 positiivinen ? (liuska)
- klo 21 positiivinen (digi)
4.11. Lauantaiaamu
- klo 4:40 positiivinen (liuska + digi)
4.11. Lauantai-ilta
- klo 17:00 positiivinen ? (liuska)
5.11. Sunnuntai-ilta
- klo 4.44 negatiivinen (digi)

Eli ilmeisesti lh-piikki sijoittui tuohon perjantai-illan ja lauantaipäivän välille. Sunnuntaiaamulla oli selkeä nega. Perjantaina ja lauantaina oli myös selkeitä oviskipuja ja turvotusta (jotka havaitsen yleensä joka kierrossa).

Mites tässä tilanteessa noita tuloksia pitäisi tulkita, eli oliko ovis oletetusti lauantaina? Vai voiko se olla vielä nyt sunnuntaina? Tarkoittaako negatiivinen ovistesti positiivisten jälkeen, että ovis on mennyt (jos se ylipäätään tapahtui)? Olen etsinyt joka paikasta tietoa aiheeseen liittyen, mutta nyt tuntuu, että aivot menivät totaalisesti jumiin
Todennäköisesti ovis sunnuntaina. Lh-piikin jälkeen hormoni romahtaa ja sen jälkeen ovulaatio tapahtuu 12-36 tunnin aikana. Eli ovulaation aikaan ovustesti voi ja onkin monesti negatiivinen.
 
  • Tykkää
Reactions: aida91
Huomenta!

Pöhpöhh, oon tehnyt nyt kahtena aamuna herkän rt:n ja niin selkeä nega molemmissa, että eiköhän ens viikolla kärsitä menkoista. Mä olin jotenkin niin varma, että ois tärpännyt kun pari päivää oli sellaista vihlontaa, mitä en muista tunteneeni. 🤔 Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, piinailijoille ja positiivisen saaneille! 🧡
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Täällä uskallettiin testata vasta kp 34/26-32 ja leffaviiva pamahti testiin.
Toivotaan nyt et pikkuinen pysyisi mukana 🙏❤ Ikäeroa lapsille tulisi 1v 10kk.
Ensimmäisen jälkeen ei tosiaan ikinä aloitettu ehkäisyä ja yksi varhainen keskenmeno mahtui tähän taipaleeseen. Tässä kierrossa ei ollut mitään oireita paitsi että koko perhe kamalassa flunssassa. Ensimmäisessä raskaudessa tiesin jo varhaisessa vaiheessa että nyt on tärpännyt kun oli kaikki mahdolliset oireet. Nyt olin varma että en voi olla raskaana.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan että jokainen lasta toivova sellaisen saisi ❤
 
Täällä uskallettiin testata vasta kp 34/26-32 ja leffaviiva pamahti testiin.
Toivotaan nyt et pikkuinen pysyisi mukana Ikäeroa lapsille tulisi 1v 10kk.
Ensimmäisen jälkeen ei tosiaan ikinä aloitettu ehkäisyä ja yksi varhainen keskenmeno mahtui tähän taipaleeseen. Tässä kierrossa ei ollut mitään oireita paitsi että koko perhe kamalassa flunssassa. Ensimmäisessä raskaudessa tiesin jo varhaisessa vaiheessa että nyt on tärpännyt kun oli kaikki mahdolliset oireet. Nyt olin varma että en voi olla raskaana.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan että jokainen lasta toivova sellaisen saisi
Voi ihanuutta! 😍 Paljon onnea ja tarrasukkia! 🧡
 
Hei kaikille! Täällä sivustaseuraaja haluaisi kysyä viisaammilta ovulaatioon ja testaukseen liittyen. Meillä yk3 meneillään ja tämänhetkisessä kierrossa ensimmäistä kertaa ollaan testattu ovulaatiota. Ovistestaus on itselleni (vielä) uutta, joten pelasimme varman päälle ja olen testannut kierron alkupuolelta alkaen Pregcheckin liuskoilla joka päivä samoihin aikoihin (klo 17-18).

Flo:n ennustaman hedelmällisen ikkunan alkaessa aloin tekemään pc:n liuskan lisäksi Clearbluen digitestin aina aamulla. Lopulta tulokset menivät näin:
3.11. Perjantaiaamu
- klo 5 negatiivinen (digi)
3.11. Perjantai-ilta
- klo 17 positiivinen ? (liuska)
- klo 21 positiivinen (digi)
4.11. Lauantaiaamu
- klo 4:40 positiivinen (liuska + digi)
4.11. Lauantai-ilta
- klo 17:00 positiivinen ? (liuska)
5.11. Sunnuntai-ilta
- klo 4.44 negatiivinen (digi)

Eli ilmeisesti lh-piikki sijoittui tuohon perjantai-illan ja lauantaipäivän välille. Sunnuntaiaamulla oli selkeä nega. Perjantaina ja lauantaina oli myös selkeitä oviskipuja ja turvotusta (jotka havaitsen yleensä joka kierrossa).

Mites tässä tilanteessa noita tuloksia pitäisi tulkita, eli oliko ovis oletetusti lauantaina? Vai voiko se olla vielä nyt sunnuntaina? Tarkoittaako negatiivinen ovistesti positiivisten jälkeen, että ovis on mennyt (jos se ylipäätään tapahtui)? Olen etsinyt joka paikasta tietoa aiheeseen liittyen, mutta nyt tuntuu, että aivot menivät totaalisesti jumiin
Oviskivut on hankala ennustaja, joillain kipuja tulee kun follikkeli turpoaa munasarjassa ja aiheuttaa painetta, en tietenkään varmaksi voi sanoa mutta veikkaisin että sun kivut olisi niitä kuvauksen ja keston perusteella. Toisilla (tai samalla naisella) kivut tulee oviksen perään kun follikkelista vapautuva neste ärsyttää kudoksia. Usein tämä kipu on lyhytkestoisempaa, muutamia tunteja.

Todennäköisesti sulla on ovis jossain lauantai-illan, sunnuntai aikana, maanantai aamuun mennessä ainakin. Ovistestin negatiivisuus ei kerro oviksen tapahtumisesta kuitenkaan vain siitä että keho yritti irrottaa follikkelin. Peruslämmön nousu on varmempi merkki oviksesta, lämpö nousee päivän parin viiveellä joten ei siksi sovellu oviksen ennakointiin. Ainoa varma tapa varmistua on keltarauhashormonin mittaus tai ultraus.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83 ja Noups
Täällä uskallettiin testata vasta kp 34/26-32 ja leffaviiva pamahti testiin.
Toivotaan nyt et pikkuinen pysyisi mukana Ikäeroa lapsille tulisi 1v 10kk.
Ensimmäisen jälkeen ei tosiaan ikinä aloitettu ehkäisyä ja yksi varhainen keskenmeno mahtui tähän taipaleeseen. Tässä kierrossa ei ollut mitään oireita paitsi että koko perhe kamalassa flunssassa. Ensimmäisessä raskaudessa tiesin jo varhaisessa vaiheessa että nyt on tärpännyt kun oli kaikki mahdolliset oireet. Nyt olin varma että en voi olla raskaana.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan että jokainen lasta toivova sellaisen saisi
Voi onnea ja tarrasukkia! 😍❤
 
uip
Täällä uskallettiin testata vasta kp 34/26-32 ja leffaviiva pamahti testiin.
Toivotaan nyt et pikkuinen pysyisi mukana Ikäeroa lapsille tulisi 1v 10kk.
Ensimmäisen jälkeen ei tosiaan ikinä aloitettu ehkäisyä ja yksi varhainen keskenmeno mahtui tähän taipaleeseen. Tässä kierrossa ei ollut mitään oireita paitsi että koko perhe kamalassa flunssassa. Ensimmäisessä raskaudessa tiesin jo varhaisessa vaiheessa että nyt on tärpännyt kun oli kaikki mahdolliset oireet. Nyt olin varma että en voi olla raskaana.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan että jokainen lasta toivova sellaisen saisi
Oi paljon onnea ❤ Ja mikä mielen lujuus että testasit vasta nyt 😃
 
  • Tykkää
Reactions: marik91
vierailija
Oviskivut on hankala ennustaja, joillain kipuja tulee kun follikkeli turpoaa munasarjassa ja aiheuttaa painetta, en tietenkään varmaksi voi sanoa mutta veikkaisin että sun kivut olisi niitä kuvauksen ja keston perusteella. Toisilla (tai samalla naisella) kivut tulee oviksen perään kun follikkelista vapautuva neste ärsyttää kudoksia. Usein tämä kipu on lyhytkestoisempaa, muutamia tunteja.

Todennäköisesti sulla on ovis jossain lauantai-illan, sunnuntai aikana, maanantai aamuun mennessä ainakin. Ovistestin negatiivisuus ei kerro oviksen tapahtumisesta kuitenkaan vain siitä että keho yritti irrottaa follikkelin. Peruslämmön nousu on varmempi merkki oviksesta, lämpö nousee päivän parin viiveellä joten ei siksi sovellu oviksen ennakointiin. Ainoa varma tapa varmistua on keltarauhashormonin mittaus tai ultraus.
Kiitos vastauksista!❤ Kuulostaa järkeenkäyvältä. Menen sillä ajatuksella, että maanantaiaamuna ovis on viimeistään tapahtunut. Talletukset tehty eilen, varmaan tehdään myös tänään. Ehkä varman päälle vielä huomennakin, vaikka en tiedä kuinka hyvin tavara ehtii latautua tässä... Ollaan ylläpidetty joka toinen vuorokausi -tahtia ovikseen asti, eli lähinnä tuo oviksen ajankohta/loppu kiinnostaa siinä mielessä, että tietäisi milloin tallettelu alkaa olemaan lisääntymismielessä hyödytöntä.

Vielä sellainen kysymys keltanokalta: onko oviksen tikuttamisessa tässä vaiheessa (lh:n huippu sekä lasku bongattu) enää mitään mieltä vai kannattaako se nyt suosiolla lopettaa tähän? Ei ovistestit varmaan tämän kierron osalta enää uutta infoa anna?
 
Kiitos vastauksista!❤ Kuulostaa järkeenkäyvältä. Menen sillä ajatuksella, että maanantaiaamuna ovis on viimeistään tapahtunut. Talletukset tehty eilen, varmaan tehdään myös tänään. Ehkä varman päälle vielä huomennakin, vaikka en tiedä kuinka hyvin tavara ehtii latautua tässä... Ollaan ylläpidetty joka toinen vuorokausi -tahtia ovikseen asti, eli lähinnä tuo oviksen ajankohta/loppu kiinnostaa siinä mielessä, että tietäisi milloin tallettelu alkaa olemaan lisääntymismielessä hyödytöntä.

Vielä sellainen kysymys keltanokalta: onko oviksen tikuttamisessa tässä vaiheessa (lh:n huippu sekä lasku bongattu) enää mitään mieltä vai kannattaako se nyt suosiolla lopettaa tähän? Ei ovistestit varmaan tämän kierron osalta enää uutta infoa anna?
Jos viiva on jo himmenemään päin selvästi niin ei siitä enää hyötyä ole. Ja jos jaksaa niin hyvähän se on talletella, kyllä niitä simppoja siellä aina kuitenkin on vaikka edellisestä kerrasta olisikin lyhyempi aika, ei ne pussit täysin tyhjät ole 😏 Mutta jos ei jaksa ja huvita niin kyllähän tuossa jo hyvin on talleteltu ☺
 
  • Tykkää
Reactions: marik91
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1.
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

5.11.2023 sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@heltsuli kp 36/28
@Noups kp 31/25-28
@meinaas kp 29/28-34
@Heinis2017 kp 26/27-29
@Jonna_83 kp 26/26-28
@rimpsukka84 kp 26/?
@Cara-mel kp 23/24-27
@heidisofia kp 22/28-32
@Sunsetcoast kp 22/26-30
@aida91 kp 21/25-28
@Cherrymint kp 21/26
@Dinaas kp 17/27-33
@Leonida kp 15/28-29
@tamuli kp 15/27
@syksynsävel_ kp 14/28
@marik91 kp 14/28-31
@Masunen kp 13/24-28
@Frija kp 11/28-30
@esparsetti kp 10/32
@pikkuhaave kp 9/30
@Päivänsäde84 kp 8/25-31
@haaveillen kp 4/25-28
@tesssa__ kp 3/26-27
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@meinaas DPO 15
@Jonna_83 DPO 14
@Cara-mel DPO 12
@Mamiks DPO 11
@aida91 DPO 7
@rimpsukka84 DPO 5
@Heinis2017 DPO 3
@Dinaas DPO 2
@Leonida DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
 
Viimeksi muokattu:
@meinaas, teitkö jo digitestin? Jännäilen täällä sinun puolesta, toivottavasti vaan hitaasti nousis hcg ja siks testit vahvistuis hitaasti.

Paljon onnea plussasta @maija88 🥰

Täällä aloitin oviksen tikuttamisen ajoissa, kp 11 ja yllätyksekseni tänään aamulla pamahti tasavahvat viivat, nyt kp 14. En oo aiemmissa kierroissa bongannut näin "aikaista" ovisplussaa, yleensä vasta kp 15-17. Yleensä käytän Pregcheckin testejä, nyt käytössä Apteekkarin.
 
Flo ennustaa menkkoja tälle päivälle. Valitettavasti ei oo mitään tuntemuksia sen suhteen, mutta eilen oli ja odottelin oikeasti menkkoja alkamaan. Silloin kun odottaa niin ei ela ja sit kun ei odota niin alkaa. Pitkä on kierto! Raskaustesti on pysynyt nega. Uusia ovis testejä pitäisi tilata, mut en tilaa ennen kuin alkavat. Olen kiree kuin viulun kieli, en jaksa kuunnella puolison jonnen joutavia juttuja yms. Kädet hakeutuvat naksu ja herkku pusseille, mitä sitten mussutan posket lommolla.

Tilanne rupee ärsyttämään ja ahdistamaan. Ensi viikolla olisi gyne aika jota olenkin jo kuukauden päivät odottanut, et saataisin kunnallisella puolella asiat etenemään. Mutta meneekö aikani hukkaan jos minulla on juuri silloin menkat? Ymmärsin et tarkoitus olisi tehdä sisäinen tutkimus. Eli onko menkat silloin ongelmana, joudunko perumaan ajan?
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023

Yhteistyössä