Haaveena vauva 2024

Tulin tänne kurkkimaan että löytyykö täältä yhtään vanhempaa yrittäjää. Mulla oli lapset tehty mutta elämä heitti eteen tilanteen että nyt kun neljäkymmentä lähestyy muutaman kuukauden kuluttua niin voisiko sitä vielä 🫢 ennestään kaksi joista toista yritettiin yli 2 vuotta ja lopulta tärppäsi letroilla avustettuna. Nyt eri mies, painoa 20 kg vähemmän et tiedä sitten onko enään mitään mahiksia kun nuorempanakin heikosti raskautunut.
Täällä toinen, joka täyttää parin kk päästä pyöreät 40, ja neljättä vauvaa alkamassa yrittämään. 2 vuotta sitten raskauduin heti kun alettiin yrittämään. 😍 Ja on meitä täällä monta muutakin. Tervetuloa kuumeilemaan.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

27.7.2023 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★



@nonnaam kp 34/35
@ireh kp 30/28-30
@Myrtti85 kp 25/?
@Samppa40 kp 23/25
@syksynsävel_ kp 22/27-30
@Cherrymint kp 22/24-27
@Päivänsäde84 kp 20/25-28
@Cara-mel kp 19/24-27
@Karvakorvat kp 13/?
@heltsuli kp 13/28
@meinaas kp 7/28-34
@pikkuhaave kp 1/38
@esparsetti kp 1/30


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@nonnaam DPO 14
@ireh DPO 12
@Cara-mel DPO 6
@syksynsävel_ DPO 6
@Karvakorvat DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
 
Viimeksi muokattu:
Minä taas ovulaatiotesteistä kyselen. Onko kuinka tarkkaa, montako tuntia on pissaamatta ennen testin tekoa? Kunhan teen suunnilleen samaan aikaan päivästä niin mietin onko sillä merkitystä.
Mie oon yleensä ollut sen neljä tuntia, jostain jäänyt päähän se. 😅 Mutta nyt kun ostin tuon digiovistestipaketin, niin siinä ohjattiinkin tekemään aamun ekasta pissasta. 😳 Joten hieman hämmästyksissä täällä itsekin.

Ja pakko vielä kitistä; on muuten pirun kipeät menkat. 😓
 
  • Surullinen
Reactions: syksynsävel_
Tänään kp 22/26-27 ja dpo9-10 ja ainakin toistaiseksi täysin negatiivinen oli tuo herkempi rfsu:n testi 😅 täytynee odotella oletettua menkkojen alkamispäivää ens viikon alkuun.
Täällä myös kp22 ja tänään herkällätestillä nega, tosin mulla kierto 24-27 jos pisempikierto ei välttämättä näy, mulla oli toiveet niin korkealla tähän kiertoon kun saatu tärppipäivätkin hyödynnettyä🥰 oireitakin taas kuvitellut kun mieli tekee tepposiaan, luulin etten sortuisi tähän yliajatteluun enään mutta kummasti kun piinapäivät kuluu niin löydän itseni tästä analysoinnin keskeltä😂
 
Tulin tänne kurkkimaan että löytyykö täältä yhtään vanhempaa yrittäjää. Mulla oli lapset tehty mutta elämä heitti eteen tilanteen että nyt kun neljäkymmentä lähestyy muutaman kuukauden kuluttua niin voisiko sitä vielä 🫢 ennestään kaksi joista toista yritettiin yli 2 vuotta ja lopulta tärppäsi letroilla avustettuna. Nyt eri mies, painoa 20 kg vähemmän et tiedä sitten onko enään mitään mahiksia kun nuorempanakin heikosti raskautunut.
Tervetuloa mukaan🫶🏻meitä on täällä useampi +40, meillä yritys alkoi keväällä, ensimmäistä yhteistä toivotaan ja minulla myös ennestään omia lapsia😊
 
Mulla on huomiselle aika naistentautien puolelle, vuoto alkanut ja vähän alavatsaa vihloo välillä, eli pieni toive on ettei huomenna tarvitsisi ottaa mitään tyhjennyslääkkeitä🤞🏻. Niissä ahdistaa se kipu ja vuodon määrä.

Ollaan vie kaiken lisäks lähdössä sunnuntaina kylpylään lomareissulle. Haha aika surkuhupaisaa tää kyllä,et osu just nyt tää kkm -> mun ei varmaa tarvii sit mennä polskimaa, prkl🙄😅!

Katse on jo tulevassa kierrossa🫶🏼
 
@tähkä94 paljon voimia ja toivotaan, että lähtisi itsestään tyhjentymään. Itse jouduin lääkkeillä tyhjentää.

Kiitos kaikille muillekkin tsemppi viesteistä, ollut ihana lukea niitä❤

@Mollama kauan sulla kesti jälkivuoto ja kuinka nopeasti tuli ensimmäiset kk? Itsellä tyhjennyspäivänä hirveä vuoto ja sen jälkeen oli niukkaa vuotoa kunnes eilen vko tyhjennyksen jälkeen lorahti vielä kunnolla ja tuli raskausmateriaalia ulos. 😳 Oliko vatsakipuja ja jos kyllä niin kauan kesti? 🤔 Tänään vuoto olematonta 🤷🏻‍♀️ Kätilö rauhoitteli ihanasti ja sanoi, että välillä on helpompi jäädä heti uudestaan raskaaksi kkm jälkeen sillä naisen kroppa/hormoonit ovat vielä ”raskaus vaiheessa” saapi nähdä, tsemppiä meille😍

Kysynkin onko täällä kuinka nopeasti raskauduttu km tai kkm jälkeen?🤔Odotanko ihmettä vai lähdenkö sillä ajatuksella, että tulee kun on tullakseen🤷🏻‍♀️
 
  • Tykkää
Reactions: tähkä94
Täällä myös kp22 ja tänään herkällätestillä nega, tosin mulla kierto 24-27 jos pisempikierto ei välttämättä näy, mulla oli toiveet niin korkealla tähän kiertoon kun saatu tärppipäivätkin hyödynnettyä oireitakin taas kuvitellut kun mieli tekee tepposiaan, luulin etten sortuisi tähän yliajatteluun enään mutta kummasti kun piinapäivät kuluu niin löydän itseni tästä analysoinnin keskeltä
Piti tulla tänne monkumaan, että ei malta millään odotella, kun kans nyt antaa varaa toiveikkuudelle tää kuukausi. Heti tulee tunne että no niin, pakkohan sen nyt sit on tärpätä. Ei sais miettiä liikaa niin, mutta eipä sille mahda mitään, kun kovasti tätä jo odotettu. KP22/ehkä 27 menossa. 😅🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Cherrymint
Kysymys talletteluihin oviksen aikana, riittääköhän.

Tilanne on siis se, että odotan ovista varmaan viikonlopuksi. Oon lähdössä reissuun lasten kanssa viikonlopuksi ja palaan vasta maanantaina illalla kotiin. Huomenna perjantai aamuna näillä näkymin pystytään puuhailee, mut seuraava kerta menee pakosti vasta maanantai iltaan. Riittääköhän talletukset jos ovis on viikonloppuna? 🤔 Kun kuitenkin oviksen aikaan neuvotaan olemaan vähintään 2 päivän välein, jopa joka päivä.

Reissussa on tarkoitus tikutella ovista, jotta osaan aloittaa luget oikeana päivänä. Mut tuntuisi tyhmältä toisaalta aloittaa jos noi talletukset ei ole riittävät
 
@tähkä94 paljon voimia ja toivotaan, että lähtisi itsestään tyhjentymään. Itse jouduin lääkkeillä tyhjentää.

Kiitos kaikille muillekkin tsemppi viesteistä, ollut ihana lukea niitä

@Mollama kauan sulla kesti jälkivuoto ja kuinka nopeasti tuli ensimmäiset kk? Itsellä tyhjennyspäivänä hirveä vuoto ja sen jälkeen oli niukkaa vuotoa kunnes eilen vko tyhjennyksen jälkeen lorahti vielä kunnolla ja tuli raskausmateriaalia ulos. Oliko vatsakipuja ja jos kyllä niin kauan kesti? Tänään vuoto olematonta Kätilö rauhoitteli ihanasti ja sanoi, että välillä on helpompi jäädä heti uudestaan raskaaksi kkm jälkeen sillä naisen kroppa/hormoonit ovat vielä ”raskaus vaiheessa” saapi nähdä, tsemppiä meille

Kysynkin onko täällä kuinka nopeasti raskauduttu km tai kkm jälkeen?Odotanko ihmettä vai lähdenkö sillä ajatuksella, että tulee kun on tullakseen
Mulla kesti jälkivuoto yhteensä noin 2vko ja menkat alkoi reilu 4vko jälkeen. Tyhjennys- ja jälkivioto oli just tuollasta että alkuun tuli se isompi setti, sitten rauhottui ja taas vähän kiihtyi ja taas rauhottui. Liikkuminen provosoi ja siks suosittelenkin pysymään liikkeessä ettei vaan lepäile, että kaikki tulee ulos. Tsemppiä!

Mulla ei ole mitään odotuksia että raskautuisin heti uudelleen. Mun perussairaus paheni tästä kkm hormoonimyrskystä niin, että todnäk saattaa estää raskautumisen taas hetkeks aikaa. 😞 Ihan pyllystä, mutta ei auta kun kääntää katse pikkuhiljaa kevääseen jos sillon sit taas olis verikoearvot kohdillaan.
 
@tähkä94 paljon voimia ja toivotaan, että lähtisi itsestään tyhjentymään. Itse jouduin lääkkeillä tyhjentää.

Kiitos kaikille muillekkin tsemppi viesteistä, ollut ihana lukea niitä

@Mollama kauan sulla kesti jälkivuoto ja kuinka nopeasti tuli ensimmäiset kk? Itsellä tyhjennyspäivänä hirveä vuoto ja sen jälkeen oli niukkaa vuotoa kunnes eilen vko tyhjennyksen jälkeen lorahti vielä kunnolla ja tuli raskausmateriaalia ulos. Oliko vatsakipuja ja jos kyllä niin kauan kesti? Tänään vuoto olematonta Kätilö rauhoitteli ihanasti ja sanoi, että välillä on helpompi jäädä heti uudestaan raskaaksi kkm jälkeen sillä naisen kroppa/hormoonit ovat vielä ”raskaus vaiheessa” saapi nähdä, tsemppiä meille

Kysynkin onko täällä kuinka nopeasti raskauduttu km tai kkm jälkeen?Odotanko ihmettä vai lähdenkö sillä ajatuksella, että tulee kun on tullakseen
Mulla tuli keskenmeno helmikuun lopussa ja toukokuun alussa plussasin uudestaan☺ 2 kuukautta meni täällä uuteen plussan😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Dinaas
@tähkä94 paljon voimia ja toivotaan, että lähtisi itsestään tyhjentymään. Itse jouduin lääkkeillä tyhjentää.

Kiitos kaikille muillekkin tsemppi viesteistä, ollut ihana lukea niitä

@Mollama kauan sulla kesti jälkivuoto ja kuinka nopeasti tuli ensimmäiset kk? Itsellä tyhjennyspäivänä hirveä vuoto ja sen jälkeen oli niukkaa vuotoa kunnes eilen vko tyhjennyksen jälkeen lorahti vielä kunnolla ja tuli raskausmateriaalia ulos. Oliko vatsakipuja ja jos kyllä niin kauan kesti? Tänään vuoto olematonta Kätilö rauhoitteli ihanasti ja sanoi, että välillä on helpompi jäädä heti uudestaan raskaaksi kkm jälkeen sillä naisen kroppa/hormoonit ovat vielä ”raskaus vaiheessa” saapi nähdä, tsemppiä meille

Kysynkin onko täällä kuinka nopeasti raskauduttu km tai kkm jälkeen?Odotanko ihmettä vai lähdenkö sillä ajatuksella, että tulee kun on tullakseen
Mä sain viime syksynä keskenmenon 12. viikolla, 8kk meni uuteen plussaan. Nyt jälkeenpäin tuntuu että kroppa oli vasta sitten valmis, kierto ei ollut enää niin kellontarkka, jossain kierrossa oli välivuotoa ovulaation aikaan ja aina kärsinyt menkkakivuista, niitä ei ollut ennen tuota tärppikiertoa. Mut täällä on muita jotka plussannu aika pian km:n jälkeen, toivottavasti sinäkin❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Dinaas
vierailija
@tähkä94 paljon voimia ja toivotaan, että lähtisi itsestään tyhjentymään. Itse jouduin lääkkeillä tyhjentää.

Kiitos kaikille muillekkin tsemppi viesteistä, ollut ihana lukea niitä

@Mollama kauan sulla kesti jälkivuoto ja kuinka nopeasti tuli ensimmäiset kk? Itsellä tyhjennyspäivänä hirveä vuoto ja sen jälkeen oli niukkaa vuotoa kunnes eilen vko tyhjennyksen jälkeen lorahti vielä kunnolla ja tuli raskausmateriaalia ulos. Oliko vatsakipuja ja jos kyllä niin kauan kesti? Tänään vuoto olematonta Kätilö rauhoitteli ihanasti ja sanoi, että välillä on helpompi jäädä heti uudestaan raskaaksi kkm jälkeen sillä naisen kroppa/hormoonit ovat vielä ”raskaus vaiheessa” saapi nähdä, tsemppiä meille

Kysynkin onko täällä kuinka nopeasti raskauduttu km tai kkm jälkeen?Odotanko ihmettä vai lähdenkö sillä ajatuksella, että tulee kun on tullakseen
Mä sain vuonna 2021 varhaisen km maaliskuun 8 pvä ja plussasin huhtikuun alussa. Nyt kuopus on jo 1,5 v . Eli heti seuraavana kiertona tärppäsi.

T. Kuumeilija40
 
@tähkä94 paljon voimia ja toivotaan, että lähtisi itsestään tyhjentymään. Itse jouduin lääkkeillä tyhjentää.

Kiitos kaikille muillekkin tsemppi viesteistä, ollut ihana lukea niitä

@Mollama kauan sulla kesti jälkivuoto ja kuinka nopeasti tuli ensimmäiset kk? Itsellä tyhjennyspäivänä hirveä vuoto ja sen jälkeen oli niukkaa vuotoa kunnes eilen vko tyhjennyksen jälkeen lorahti vielä kunnolla ja tuli raskausmateriaalia ulos. Oliko vatsakipuja ja jos kyllä niin kauan kesti? Tänään vuoto olematonta Kätilö rauhoitteli ihanasti ja sanoi, että välillä on helpompi jäädä heti uudestaan raskaaksi kkm jälkeen sillä naisen kroppa/hormoonit ovat vielä ”raskaus vaiheessa” saapi nähdä, tsemppiä meille

Kysynkin onko täällä kuinka nopeasti raskauduttu km tai kkm jälkeen?Odotanko ihmettä vai lähdenkö sillä ajatuksella, että tulee kun on tullakseen
Nuorena sain keskenmenon, n.2kk päästä plussasin uudelleen ja kaikki meni hyvin. Nyt toisella kierroksella olen saanut kolme keskenmenoa, uusiin plussiin 8n mennyt 6kk, 4kk ja 6kk mutta mulla on myös todettu kohdunlimakalvolla ongelma josta on johtunut että kestää. Useamman kemiallisen koin noissa väleissä joten voisi päätellä että jos limis olisi ollut kunnossa kiinnittymiseen, olisi plussaa voinut tulla nopeamminkin. Nyt neljäs raskaus menossa ihan hyvin viikolla 14.
 
  • Rakkaus
Reactions: Dinaas

Yhteistyössä