Haaveena vauva 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 04/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

2.5.2023 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@pikkuhaave kp 29/33
@Mamiks kp 25/30
@Charppaliini kp 23/26
@Liilja kp 22/28-33
@Yöperhonen-88 kp 22/?
@vauvakuume7 kp 17/?
@ekapikkunen kp 17/?
@Samppa40 kp 13/26-28
@heltsuli kp 12/28-31
@RLiisukka kp 12/28
@Mimerkki kp 11/30
@Cherrymint kp 10/25-27
@Dinaas kp 9/27-33
@minttuni kp 8/26
@ireh kp 7/28-30
@Peanutbuttercup kp 5/28
@inkeriini kp 4/30
@lenkkitossut kp 4/23-27
@meinaas kp 3/28-34
@haaveillen kp 1/26-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Samovaari DPO 13
@tiipanen DPO 13
@Mamiks DPO 12
@pikkuhaave DPO 11
@alessiina DPO 8
@ekapikkunen DPO 3
@Vohvelitohveli DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
 
Taidan jäädä nyt odottelee menkkoja kun tän päivän testi oli myös negaa. Menkat pitäs perjantaina alkaa,lyhyempi kierto kun ovis tuli aiemmin.
Viikon päästä olis neljäs analyysi meillä. Voi kun siellä jo jotain vipellystä näkyis. Täytyy henkisestä varautua taas nolla näytteeseen ettei tiputa niin lujaa 🥺

Uudet testot ja prolaktiinin lääkäri halusi myös katsoa. Joten täytyy tilata puhdilta ne kans. Tänään taas pistellään.

Mun vapaat mennyt järkyn nopeasti, oli kaksi ekstraa just tän siivousrumban takia. Seuraava siivous on torstaina ja pitää keretä siivota ennen iltavuoroa. En ole saanut vieläkään pestyä meidän normivaatteota joita kaksi ylipursuavaa koria. Lakana ja peitto ja tyynypyykki on pitänyt laittaa etusijalle että saadaan ne kuivattua. Onneks nää siivoukset helpottui sen ekan jälkeen koska kaikki ylimääräinen roju on edestä pois 😜 Täytyy varuiksi herätä aiemmin ettei tule kova kiire .
 
Oi kaikki kaameat syyhypunkit, täit ja kihomadot... Ne on jo päässyt unohtumaan kun lapset alkaa olla jo niin isoja. Ja silti voisi palata siihen pikkulapsiarkeen kerran vielä jos vaan mahdollista :D

Tänään pitäis alkaa kuukautiset edellisen kierron mukaan, puolen vuoden keskiarvon mukaan olisi pitänyt alkaa jo eilen. Ei sen suuntaisia oireita. Vähän ehkä haaleat nuo raskaustestiviivat suhteessa siihen, mutta ei kun odotellaan nyt vaan.

Ja, onhan se niin, että jos 46-vuotiaana raskautuu, niin keskenmenon riski on niin valtava, että yhtä odottelua on seuraavat kuukaudetkin, jos tästä alkuun nyt päästään. 😕
 
Oi kaikki kaameat syyhypunkit, täit ja kihomadot... Ne on jo päässyt unohtumaan kun lapset alkaa olla jo niin isoja. Ja silti voisi palata siihen pikkulapsiarkeen kerran vielä jos vaan mahdollista

Tänään pitäis alkaa kuukautiset edellisen kierron mukaan, puolen vuoden keskiarvon mukaan olisi pitänyt alkaa jo eilen. Ei sen suuntaisia oireita. Vähän ehkä haaleat nuo raskaustestiviivat suhteessa siihen, mutta ei kun odotellaan nyt vaan.

Ja, onhan se niin, että jos 46-vuotiaana raskautuu, niin keskenmenon riski on niin valtava, että yhtä odottelua on seuraavat kuukaudetkin, jos tästä alkuun nyt päästään.
Tsemppiä kovasti ♡ teitkö testiä tälle aamua?
 
Testailin ihan huvin vuoksi tänään aamupäivästä oviksen ja näytti selkeesti siltä että hormonitaso on laskenut. Niin kirkuvaa viivaa ei tullut samantien mitä eilen illalla. Huomiseta vasta meinaan alkaa piinailemaan ja sunnuntaina ehkä alkaa jo tekemään varovasti testiä 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onko muilla ollu semmosia menkkakipujen kaltaisia kipuja jo paljon ennen menkkoja? Kp 20 nyt ja yleensä kierto 28päivää. Erikoista kipua myös tuola kohdunsuulla. Ihme tuikkimista. Ja alaselkää myös vähän vihloo. Tässä nyt toki huomaan varmasti jokaisen oireen kropassani kun niitä oikein kyttään vaikka voihan olla että näitä on ollut joka kierrossa.
 
Onnea plussanneille! 🥰

Mulla on nyt kolmatta päivää tissit todella kipeät. 😦 yölläkin oikeen herään siihen kipuun, kun vaihdan asentoa. Ei yleensä näin kipeät ole vaikka aristaakin aina jossain vaiheessa kiertoa. Mitähän tää nyt taas on? 😅 Luulin, että tässä kierrossa ei tarttis kovin piinailla kun oletettavasti talletukset ei osunut kovin otollisille päiville, mutta ei nää oireet kyllä jätä rauhaankaan. 🤭 dpo:sta ei varmuutta, kun en testannut ovista, mutta ehkä jotain 7-8 🤔
 
Onko muilla ollu semmosia menkkakipujen kaltaisia kipuja jo paljon ennen menkkoja? Kp 20 nyt ja yleensä kierto 28päivää. Erikoista kipua myös tuola kohdunsuulla. Ihme tuikkimista. Ja alaselkää myös vähän vihloo. Tässä nyt toki huomaan varmasti jokaisen oireen kropassani kun niitä oikein kyttään vaikka voihan olla että näitä on ollut joka kierrossa.
Mä oon nyt tässä muutaman kuukauden aikana oppinut itsestäni, että mulla tulee pieniä menkkakipuja jo useampana päivänä etukäteen ja ikinä ennen oo huomioinut niitä yhtään.

Samoin kun ite kirjottelin joku päivä aristavista rinnoista, että ikinä ei tässä vaiheessa kiertoa ole kyllä ollut. Mutta ehkä on joskus ollutkin, ei sitä oo niin tarkalleen pistänyt merkille 😅

Mut ei tiiä, ainahan ne oireet voi vaikka jotain tarkoittaakin!
 
Mä oon nyt tässä muutaman kuukauden aikana oppinut itsestäni, että mulla tulee pieniä menkkakipuja jo useampana päivänä etukäteen ja ikinä ennen oo huomioinut niitä yhtään.

Samoin kun ite kirjottelin joku päivä aristavista rinnoista, että ikinä ei tässä vaiheessa kiertoa ole kyllä ollut. Mutta ehkä on joskus ollutkin, ei sitä oo niin tarkalleen pistänyt merkille

Mut ei tiiä, ainahan ne oireet voi vaikka jotain tarkoittaakin!
mulla ooi täs kans heti ovulaation jälkeen semmosta ihan samanlaista kipua rinnoissa ku mitä on ollu aina alkuraskaudessa ja luinkin sitten että johtuu vain siitä kun ovulaatio menee ohi ja nyt ei tosiaan mitään tuntemuksia oo enää rinnoissa. Pitäis jotenkin nyt pystyä rauhoittua ja lopettaa tää oireiden tarkkailu🙈 tutkiin jo netistä aika monta kuvaa millä dpo:lla on tullu minkäkinlainen testitulos ja koska se viiva voi näkyä🤣🙈 ennen sunnuntaita en kyllä tee yhtäkää testiä ku silloin on dpo 9. En yhtään muista minkälaisia testejä oon tehny edellisis raskauksissa kun aina näkyny hyvin haaleat viivat vasta kun kuukautisten olis jo pitäny alkaa. Että ei nyt kovin suuria odotuksia oo saada positiivista testiä kovin aikaisin mutta nyt mulla on noita raskauskeijun herkkiä testejä että toivottavasti niis näkyis vähä ennemmin.
 
Täällä ollaan hyvin sekavissa tunnelmissa. Toinen kierto menossa letrollejen kanssa ja nyt sit kävin sielä ultrassa kuulemassa. Oikealla puolella oli kolme, mutta kuulema niistä ei ole mihinkään liian pieniä. Koot olivat 6, 4.6 sekä 3.8. Vasemmalla puolella epäili olevan kysta sekä epäili, että ovulaatio on parasta aikaa käynnissä kun yksi oli puhjennut ja vieressä oli vähän nestettä. Tämä puhjennut on ilmeisesti kokoa 23 x 28mm. Tämän lisäksi vasemmalla puolella oli 6.1 sekä 5.2. Endometrium olisi ollut 9.5mm. Täytyy kertoa että nämä eivät itselleni kerro juuri mitään.

Aamuisen clearblue testin kanssa kävi siten vielä et menin ajatuksilleen pöntöllä ja unohdin koko pissanäytön. Asian muistessani otin loppu pissasta näytteen ja positiivista siitä ei tullut, mutta haamu. Onkohan merkitystä missä vaiheessa sen pissasta ottaa, alku vai loppu?

Onko kenelläkään kokemusta terveystalon ultrauksesta? Kiinnostaisi maksujen laita. Laskuuhan tulee kanta-maksu sekä palvelumaksu sekä vastaanottokäynti, pitäisikö vielä erikseen tulla ultraus vai pelkkä vastaanotto?
 
Menee hermot. 7 pvä tuhruttanut rusehtavaa vuotoa. Mitä ihmettä tämä on. Alkaa jo miettimään onko jotain pahasti vialla. Syöpä tms . Alkaisi menkat niin sen jälkeen voisi varata gynelle ajan.
Onko menkat myöhässä vielä ja onko rtesti nega? Onko kipuja?

Mulla oli siinä kohdunulkoisen alussa vuotelua pitkän aikaa eikä heti näkynyt testissä. Mutta oli kyllä outoja tuntemuksiakin jatkuvasti. En nyt tarkoita pelotella, mutta olin niin ihmeissäni silloin itsekin.
 

Yhteistyössä