12 (tai mahdollisesti yhtä vähemmän).Mikä dpo sulla on?
12 (tai mahdollisesti yhtä vähemmän).Mikä dpo sulla on?
Aivan selkeä plussa!Yllä aamuinen, alla eilinen tunnin parin pidätyksellä: https://aijaa.com/wuzPFs
Juuri näitä minäkin käytänClearbluen vaaleanpunaisia ohjataan meillä hoidoissa käyttämään
Selkeä viivahan siellä Varovaiset onnittelutYllä aamuinen, alla eilinen tunnin parin pidätyksellä: https://aijaa.com/wuzPFs
Paljon onnea pikkukirppuMinut sais lisätä kans listalle plussanneisiin
@pikkukirppu15★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
Onnittelut!Minut sais lisätä kans listalle plussanneisiin
@pikkukirppu15★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
Tsemppiä kovasti ♡ teitkö testiä tälle aamua?Oi kaikki kaameat syyhypunkit, täit ja kihomadot... Ne on jo päässyt unohtumaan kun lapset alkaa olla jo niin isoja. Ja silti voisi palata siihen pikkulapsiarkeen kerran vielä jos vaan mahdollista
Tänään pitäis alkaa kuukautiset edellisen kierron mukaan, puolen vuoden keskiarvon mukaan olisi pitänyt alkaa jo eilen. Ei sen suuntaisia oireita. Vähän ehkä haaleat nuo raskaustestiviivat suhteessa siihen, mutta ei kun odotellaan nyt vaan.
Ja, onhan se niin, että jos 46-vuotiaana raskautuu, niin keskenmenon riski on niin valtava, että yhtä odottelua on seuraavat kuukaudetkin, jos tästä alkuun nyt päästään.
En aamun ekasta, mutta seuraavasta. Ei eiliseen muutosta siinä.Tsemppiä kovasti ♡ teitkö testiä tälle aamua?
Toivotaan, toivotaanEn aamun ekasta, mutta seuraavasta. Ei eiliseen muutosta siinä.
Mä oon nyt tässä muutaman kuukauden aikana oppinut itsestäni, että mulla tulee pieniä menkkakipuja jo useampana päivänä etukäteen ja ikinä ennen oo huomioinut niitä yhtään.Onko muilla ollu semmosia menkkakipujen kaltaisia kipuja jo paljon ennen menkkoja? Kp 20 nyt ja yleensä kierto 28päivää. Erikoista kipua myös tuola kohdunsuulla. Ihme tuikkimista. Ja alaselkää myös vähän vihloo. Tässä nyt toki huomaan varmasti jokaisen oireen kropassani kun niitä oikein kyttään vaikka voihan olla että näitä on ollut joka kierrossa.
mulla ooi täs kans heti ovulaation jälkeen semmosta ihan samanlaista kipua rinnoissa ku mitä on ollu aina alkuraskaudessa ja luinkin sitten että johtuu vain siitä kun ovulaatio menee ohi ja nyt ei tosiaan mitään tuntemuksia oo enää rinnoissa. Pitäis jotenkin nyt pystyä rauhoittua ja lopettaa tää oireiden tarkkailu tutkiin jo netistä aika monta kuvaa millä dpo:lla on tullu minkäkinlainen testitulos ja koska se viiva voi näkyä ennen sunnuntaita en kyllä tee yhtäkää testiä ku silloin on dpo 9. En yhtään muista minkälaisia testejä oon tehny edellisis raskauksissa kun aina näkyny hyvin haaleat viivat vasta kun kuukautisten olis jo pitäny alkaa. Että ei nyt kovin suuria odotuksia oo saada positiivista testiä kovin aikaisin mutta nyt mulla on noita raskauskeijun herkkiä testejä että toivottavasti niis näkyis vähä ennemmin.Mä oon nyt tässä muutaman kuukauden aikana oppinut itsestäni, että mulla tulee pieniä menkkakipuja jo useampana päivänä etukäteen ja ikinä ennen oo huomioinut niitä yhtään.
Samoin kun ite kirjottelin joku päivä aristavista rinnoista, että ikinä ei tässä vaiheessa kiertoa ole kyllä ollut. Mutta ehkä on joskus ollutkin, ei sitä oo niin tarkalleen pistänyt merkille
Mut ei tiiä, ainahan ne oireet voi vaikka jotain tarkoittaakin!
Soita gynelle jo nyt? on kuitenkin kestänyt jo noin kauan, ja jos ei ole ennen ollut.Menee hermot. 7 pvä tuhruttanut rusehtavaa vuotoa. Mitä ihmettä tämä on. Alkaa jo miettimään onko jotain pahasti vialla. Syöpä tms . Alkaisi menkat niin sen jälkeen voisi varata gynelle ajan.
Mulla on ollut ennen menkkoja yleensä 3-4 pvä tuhru vuotoa. Ei koskaan näin montaa päivää.Soita gynelle jo nyt? on kuitenkin kestänyt jo noin kauan, ja jos ei ole ennen ollut.
Onko menkat myöhässä vielä ja onko rtesti nega? Onko kipuja?Menee hermot. 7 pvä tuhruttanut rusehtavaa vuotoa. Mitä ihmettä tämä on. Alkaa jo miettimään onko jotain pahasti vialla. Syöpä tms . Alkaisi menkat niin sen jälkeen voisi varata gynelle ajan.