Haaveena vauva 2024

Tänään tikuttelin ovista ja käytössä on raskauskeijun liuskat. Oon nyt tätä ennen tikuttanut 4 päivää ja samaa hailakkaa viivaa tarjoilee taas tänään. On sellanen olo että luottaakohan noihin vai ei kun posi täytyis olla ihan saman värinen testiviivan kanssa :unsure:
 
Tänään tikuttelin ovista ja käytössä on raskauskeijun liuskat. Oon nyt tätä ennen tikuttanut 4 päivää ja samaa hailakkaa viivaa tarjoilee taas tänään. On sellanen olo että luottaakohan noihin vai ei kun posi täytyis olla ihan saman värinen testiviivan kanssa
Kannattaa käyttää digitaalisia ovistestejä. Niistä näkee helposti onko positiivinen vai ei 👍
 
Tänään tikuttelin ovista ja käytössä on raskauskeijun liuskat. Oon nyt tätä ennen tikuttanut 4 päivää ja samaa hailakkaa viivaa tarjoilee taas tänään. On sellanen olo että luottaakohan noihin vai ei kun posi täytyis olla ihan saman värinen testiviivan kanssa
Mä tein kans noilla testeillä ja ihmettelin ku ei muuttunu miksikää se viiva. Ne testit loppui sitten multa ja hain apteekista lisää ovulaatiotestejä ja niihin sain sitte seuraavana päivänä jo vahvemman viivan ja illalla jo ihan selvän plussan. Voi olla että sama tulos olis tullu niissä raskauskeijunki testeissä kyllä.
 
Mulla on huomisaamulle nyt kuitenkin testi varattuna. Alavatsa tuntuu jotenkin ”turvonneelta” ja alas vihloo, kun esim leikkipuistossa tänään esikoisen kanssa hypin ja pompin. Samanlaisia ”repäisykipuja” muistan olleen esikoisen raskaudessa. Rinnat sen sijaan eivät ole edes kipeät, tai turvoksissa, joka myös oli esikoisesta heti.

Luulen kuitenkin, että vaan menkat ne siellä turvottelee. Ei ole yhtään raskaanaoleva olo. 😅
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Ei oo hirveästi toivoa jäljellä tähän kiertoon täälläkään, vahva tunne että menkat kolkuttelee jo ovella 🤓 pms tuntemuksia on ollut: rinnat ollut kipeenä pari päivää, väsymys ollut läsnä vahvasti ja alavatsaa nipistelee. plääh. Tää on kyllä ankeeta 🙁

Voi kunpa lopuilla piinailijoilla kävisi onni 🤞🏼
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 04/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

1.5.2023 maanantai

Nimi
Kiertopäivä


@pikkuhaave kp 28/33
@haaveillen kp 27/26-30
@Mamiks kp 24/30
@Charppaliini kp 22/26
@Liilja kp 21/28-33
@Yöperhonen-88 kp 21/?
@vauvakuume7 kp 16/?
@ekapikkunen kp 16/?
@Samppa40 kp 12/26-28
@heltsuli kp 11/28-31
@RLiisukka kp 11/28
@Mimerkki kp 10/30
@Cherrymint kp 9/25-27
@Dinaas kp 8/27-33
@minttuni kp 7/26
@ireh kp 6/28-30
@Peanutbuttercup kp 4/28
@inkeriini kp 3/30
@lenkkitossut kp 3/23-27
@meinaas kp 2/28-34

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Samovaari DPO 12
@tiipanen DPO 12
@Mamiks DPO 11
@haaveillen DPO 10
@pikkuhaave DPO 10
@alessiina DPO 7
@ekapikkunen DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mukavaa vappua kaikille!

Tänään olis dpo 1 sovelluksen mukaan. Ja varmaan kuvittelen itelleni jo oireet kun aamulla herätessä nipisteli alavatsaa. Tulee pitkiä päiviä odottaa että pääsee testailemaan viikonloppuna ensimmäisillä testeillä
Mulla dpo 3 ja kyllä jo niin on muka kans oireita 🤣🤣🤣🤣 sunnuntaina on dpo 9 ja ajattelin tehä ekan testin. Ei varmaan mitää järkeä mutta teempä silti 🤣 eikös se alkio ny kiinnitykki vasta joskus viis päivää hedelmöityksestä että ihan ei varmaan viä voi olla oireita 🤣🙈
 
Mulla on kolmatta päivää jo rinnat vähän arat. Jotenkin outo ajankohta mulle, kun menkat pitäisi alkaa kuitenkin vasta viikon päästä ja sit taas vähän aikaista siihenkin, jos olisikin jotain muuta tapahtumassa. No, tämän viikon kun vielä jaksais niin sitten taas selviää missä mennään.
 
Mulla on kolmatta päivää jo rinnat vähän arat. Jotenkin outo ajankohta mulle, kun menkat pitäisi alkaa kuitenkin vasta viikon päästä ja sit taas vähän aikaista siihenkin, jos olisikin jotain muuta tapahtumassa. No, tämän viikon kun vielä jaksais niin sitten taas selviää missä mennään.
Mulla tulee kanssa oviksen aikoihin tai vähän jälkeen rinnat välillä kipeäksi, etenkin nännit! Johtunee hormoniheittelystä. LH kun romahtaa ja progesteroni lähtee nousemaan niin saattaa aiheuttaa tämmöstä oiretta 😊

edit: oho sullahan on jo dpo7 menossa, mutta johtunee silti progesteroni (ja estrogeeni) noususta tuo aristelu 🤭
 
Mulla dpo 3 ja kyllä jo niin on muka kans oireita sunnuntaina on dpo 9 ja ajattelin tehä ekan testin. Ei varmaan mitää järkeä mutta teempä silti eikös se alkio ny kiinnitykki vasta joskus viis päivää hedelmöityksestä että ihan ei varmaan viä voi olla oireita
Jotain 6-7 päivää hedelmöittymisestä kiinnittyy, eli "haamuoireita" havaittavissa :LOL:
 
  • Haha
Reactions: Rullakartiina87

Yhteistyössä