Haaveena vauva 2024

Mä jäin miettimään vielä omasta kierrosta sitä että kun mulla normaalisti kierto on 29päivää ja ovis kp14-16 , niin miten mun kierron nyt käy kun ovis oli kp11, katkeeko mun kierto nyt tyyliin 25päivä? 🤔
 
Täällä on kyllä monella niin jänskät paikat, ihanan pitkä tuo piinalistakin tällä hetkellä 🤩 Saapa nähdä kuinka moni saapi kaks viivaa testiin. Kaikille sen soisi! 😊

Täällä ostettiin muutama pc:n testi valmiiksi, en aio kyllä kiirehtiä niiden kanssa. Yritän ainakin pitää näppini erossa niistä ainakin Dpo 11 saakka 🙈

tsemppiä kaikille piinailijoille! ☘
 
Mä jäin miettimään vielä omasta kierrosta sitä että kun mulla normaalisti kierto on 29päivää ja ovis kp14-16 , niin miten mun kierron nyt käy kun ovis oli kp11, katkeeko mun kierto nyt tyyliin 25päivä?
Mulla ainakin muuttuu kierron pituus jos ovis aikaistuu tai on myöhemmin. Nyt ollaankin menty eri synkassa kun mulla yhtäkkii se ovis tulikin myöhemmin ja nyt muutaman kierron jälkeen tulikin taas aikaisemmin 😅
 
Mulla ainakin muuttuu kierron pituus jos ovis aikaistuu tai on myöhemmin. Nyt ollaankin menty eri synkassa kun mulla yhtäkkii se ovis tulikin myöhemmin ja nyt muutaman kierron jälkeen tulikin taas aikaisemmin 😅
Mulla on aina ollut kierto saman pituinen , nyt vaan tosiaan rupesin miettimään että kerran ovis oli aikaisemmin, niin kaipa tää kiertokin katkee aikaisemmin.. 😩 hitto kun tulis tärppi niin ei tartteis miettiä tälläsiä. 🙄
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun joillekki oli jo sitte illan testi muuttunukki positiiviseksi ? Aamuin illoin vai kuinka?
 
Mulla on aina ollut kierto saman pituinen , nyt vaan tosiaan rupesin miettimään että kerran ovis oli aikaisemmin, niin kaipa tää kiertokin katkee aikaisemmin.. hitto kun tulis tärppi niin ei tartteis miettiä tälläsiä.
Mulla on aina ovis oikealta aiemmin, kp 14 suunnilleen ja vasemmalta myöhemmin kp 18 tienoilla. Paitsi viime syksynä oli oikean ovis vasta kp 19 jostain syystä (edellisen kierron olin koko kk tosi kipeänä ja 2x ab kuurilla) ja siitä tulin raskaaksi kyllä sitten.
 
Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun joillekki oli jo sitte illan testi muuttunukki positiiviseksi ? Aamuin illoin vai kuinka?
Normaalisti kerran päivässä riittää. Mä nyt vaan oo ainakin suurimmasta osasta poikkeuksellinen et mulla se plussa ei näy koko vuorokautta et tää on ollu se tapa millä ovis löytyy. Ja joo muutaman tunnin pidätys taitaa tässä olla ihan riittävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Mulla on aina ovis oikealta aiemmin, kp 14 suunnilleen ja vasemmalta myöhemmin kp 18 tienoilla. Paitsi viime syksynä oli oikean ovis vasta kp 19 jostain syystä (edellisen kierron olin koko kk tosi kipeänä ja 2x ab kuurilla) ja siitä tulin raskaaksi kyllä sitten.
Joo mulla kans vasemmalta ovis tulee myöhemmin ja jos oikea mukana on aiemmin. Nää päivät nyt letroilla (ku tiedän varmaksi missä ovis), mut follikkelit oikea+vasen kierroissa ovis ollu n. Kp13-15 tienoilla, 2 follianvasemmalla n. Kp15-17
 
Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun joillekki oli jo sitte illan testi muuttunukki positiiviseksi ? Aamuin illoin vai kuinka?
Itse tykkään aamulla testata clearbluella ja illasta vielä liuskalla ettei mene ohi. Mut täähän on ihan miten itse tykkää toimia.
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun joillekki oli jo sitte illan testi muuttunukki positiiviseksi ? Aamuin illoin vai kuinka?
Mie oon testaillut aamulla ja illalla, kun ei ollut hajuakaan siitä, milloin ovis on. Lopetin testailun plussaan, niin en tiedä kauanko ois testissä näkynyt. 🧐
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Täällä elellään dbo 8 ja mietin onko teillä muilla nyt samoilla päivillä piinailijoilla ollut mitään oireita, kiinnittymiseen tai muuhun liittyen. Täällä ei yhtään mitään, ei yhtään mitään. Aamupäivästä mietin et hei, nyt vähän tykyttää tohon alamahaan. Se hetki meni niin nopeesti ohi niin mietin nyt kävikö niin ollenkaan Rinnat on samanlaiset kun aina tähän aikaan kierrosta ja kuivaa on. Ois ees joku pieni juttu joka nostattas toiveita
Mulla on dpo 7 käynnissä ja tänään mullakin on ollut hiukan alavatsalla jotain pisteleviä tuntemuksia, mutta ne voi aivan hyvin olla kuviteltujakin :D tätä ennen ei oo ollut juurikaan mitään, eli saa nyt nähdä kuinka käy.

Mut vois lisätä noihin seurantalistoille, eli piinailen dpo 7, kp 19, kierto tyypillisesti 23-27 pv. Ensimmäistä lasta yritetään ja yrittäminen alkanut 12/2022. Kiitos <3
 
Mie oon testaillut aamulla ja illalla, kun ei ollut hajuakaan siitä, milloin ovis on. Lopetin testailun plussaan, niin en tiedä kauanko ois testissä näkynyt.
Mulla on joskus testi ollut plussalla jo mutta silti vielä tummentunut kolmekin päivää ja oviskivut olleet sit vasta vikana päivänä. Sit taas toisessa kierrossa olis plussa oli yhtäkkiä tosi aikaisin kp 12 ja illalla, aamulla oli jo haalistunut ja oviskipuja en edes huomannut mutta tästä tulin raskaaksi myös. Ja yhdessä kierrossa en saanut kahdesti testatessa silti ovista kiinni mutta olis oli koska siinä kierrossa tuli kemiallinen.

Siksi mä testaan kahdesti päivässä, ajoissa alkaen ja siihen asti etti haalistuu tai tulee selkeät oviskivut.
 
Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun joillekki oli jo sitte illan testi muuttunukki positiiviseksi ? Aamuin illoin vai kuinka?
Mä sanoisin että kannattaa hakea itselle se paras tapa testata ☺ mulla ekat kierrot kun testasin ovista, selkeä plussa tuli iltapäivällä. Mutta pari kiertoa sitten ei ollutkaan niin selkeä, siksi aloin testaamaan aamuin ja illoin 🤷‍♀️ nykyään aamusta saattaa olla "sinnepäin" ja illalla vasta kunnon plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Olipa jotenkin tosi outo yö. Illalla iski jäätävä etova olo et ihan mini oksensin kerran ja oli pakko mennä ajoissa sänkyyn. Heräilin yöllä. Yöllä Särki myös oudosti mahaa. Siitä ja vatsakivusta tuli aivan esikoisen alkuraskaus mieleen. En ikinä oo kokenut muulloin samaa olos. Ouran mukaan lämmöt on jo neljättä päivää koholla melko reippaasti (+0,6-0,8) ja sykkeet myös.

Oonkohan kipeä (kuumemittarilla ei kuumetta havaittavissa), raskaana vai onkohan ne nää keltarauhashormoonit. 🤷
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

22.4.2023 lauantai

Nimi
Kiertopäivä


@Cherrymint kp 27/26
@Tiukuna kp 26/28-30
@Peanutbuttercup kp 24/28
@inkeriini kp 23/30
@ireh kp 23/28-30
@cordola89 kp 23/27-28
@minttuni kp 23/26
@meinaas kp 21/28-34
@lenkkitossut kp 20/23-27
@pikkuhaave kp 19/33
@haaveillen kp 18/26-30
@Mamiks kp 15/30
@Charppaliini kp 13/26
@Liilja kp 12/28-33
@vauvakuume7 kp 7/?
@Samppa40 kp 3/26-28
@heltsuli kp 2/28-31
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Kyfi DPO 12
@Tiukuna DPO 10
@ireh DPO 9
@cordola89 DPO 9
@inkeriini DPO 9
@minttuni DPO 8
@lenkkitossut DPO 8
@meinaas DPO 7
@Samovaari DPO 3
@tiipanen DPO 3
@Mamiks DPO 2
@haaveillen DPO 1
@pikkuhaave DPO 1


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei, nyt voisin pitää lima-gallupin 😃 Miten teillä muilla jotka ovis-limoja bongailette, niin limat ajoittuu oviksen ympärille?

Mulla oli ovisplussa päivänä runsaimmat limat, ja dpo 0 oli aamupäivästä jo vähentynyt selkeesti ja illalla oli enää ihan vähän. Dpo1 on jo rutikuivaa meininkiä 😅 dpo-3 alkaen alkoi limat hiljalleen lisääntyä. Jos tuosta tulkitsee otollisinta touhuilupäivää niin ehkä se on siinä dpo-1 ja se varmaan kantsii pyrkiä hyödyntämään 🤔
 

Yhteistyössä