Raskaustesteistä. Oon tänään menossa ostamaan ja kyselisin neuvoja. Onko pc paras? Onko se rfsun herkkä yhtään sen herkempi?
Liian aikaista vielOotko testannu jos ei johdukaan menkoista? Tuli siis vaan mieleen.
Pc on selvästi herkempi ja rfsu herkkä antaa selviä viivanpaikkojaRaskaustesteistä. Oon tänään menossa ostamaan ja kyselisin neuvoja. Onko pc paras? Onko se rfsun herkkä yhtään sen herkempi?
Joo rfsu:n testeihin ei kannata koskea. Antavat ihan järkkyjä viivanpaikkoja. Pc on mun mielestä paras, 2kpl maksaa vaan 1,99 ja ei anna herkästi viivanpaikkoja.Raskaustesteistä. Oon tänään menossa ostamaan ja kyselisin neuvoja. Onko pc paras? Onko se rfsun herkkä yhtään sen herkempi?
Joo yleensä oviksesta menkkoihin on aina sama aika ja se oviksen kp on se minkä perusteella kierron pituus usein sit määräytyyMä jäin miettimään vielä omasta kierrosta sitä että kun mulla normaalisti kierto on 29päivää ja ovis kp14-16 , niin miten mun kierron nyt käy kun ovis oli kp11, katkeeko mun kierto nyt tyyliin 25päivä?
Okei, hyvä tietää että menkat alkaa siis parin päivän päästä. Perseestä sanon minä.Joo yleensä oviksesta menkkoihin on aina sama aika ja se oviksen kp on se minkä perusteella kierron pituus usein sit määräytyy
No joo, dpo9 on kyl liian aikaista testata mut ei liian aikaista et kivut vois johtua raskaudesta. Parissa päivässä sen toki nyt sit näkee, toivotaan.Liian aikaista viel
Mulla ainakin muuttuu kierron pituus jos ovis aikaistuu tai on myöhemmin. Nyt ollaankin menty eri synkassa kun mulla yhtäkkii se ovis tulikin myöhemmin ja nyt muutaman kierron jälkeen tulikin taas aikaisemminMä jäin miettimään vielä omasta kierrosta sitä että kun mulla normaalisti kierto on 29päivää ja ovis kp14-16 , niin miten mun kierron nyt käy kun ovis oli kp11, katkeeko mun kierto nyt tyyliin 25päivä?
Mulla on aina ollut kierto saman pituinen , nyt vaan tosiaan rupesin miettimään että kerran ovis oli aikaisemmin, niin kaipa tää kiertokin katkee aikaisemmin.. hitto kun tulis tärppi niin ei tartteis miettiä tälläsiä.Mulla ainakin muuttuu kierron pituus jos ovis aikaistuu tai on myöhemmin. Nyt ollaankin menty eri synkassa kun mulla yhtäkkii se ovis tulikin myöhemmin ja nyt muutaman kierron jälkeen tulikin taas aikaisemmin
Mulla on aina ovis oikealta aiemmin, kp 14 suunnilleen ja vasemmalta myöhemmin kp 18 tienoilla. Paitsi viime syksynä oli oikean ovis vasta kp 19 jostain syystä (edellisen kierron olin koko kk tosi kipeänä ja 2x ab kuurilla) ja siitä tulin raskaaksi kyllä sitten.Mulla on aina ollut kierto saman pituinen , nyt vaan tosiaan rupesin miettimään että kerran ovis oli aikaisemmin, niin kaipa tää kiertokin katkee aikaisemmin.. hitto kun tulis tärppi niin ei tartteis miettiä tälläsiä.
Normaalisti kerran päivässä riittää. Mä nyt vaan oo ainakin suurimmasta osasta poikkeuksellinen et mulla se plussa ei näy koko vuorokautta et tää on ollu se tapa millä ovis löytyy. Ja joo muutaman tunnin pidätys taitaa tässä olla ihan riittävä.Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun joillekki oli jo sitte illan testi muuttunukki positiiviseksi ? Aamuin illoin vai kuinka?
Joo mulla kans vasemmalta ovis tulee myöhemmin ja jos oikea mukana on aiemmin. Nää päivät nyt letroilla (ku tiedän varmaksi missä ovis), mut follikkelit oikea+vasen kierroissa ovis ollu n. Kp13-15 tienoilla, 2 follianvasemmalla n. Kp15-17Mulla on aina ovis oikealta aiemmin, kp 14 suunnilleen ja vasemmalta myöhemmin kp 18 tienoilla. Paitsi viime syksynä oli oikean ovis vasta kp 19 jostain syystä (edellisen kierron olin koko kk tosi kipeänä ja 2x ab kuurilla) ja siitä tulin raskaaksi kyllä sitten.
Itse tykkään aamulla testata clearbluella ja illasta vielä liuskalla ettei mene ohi. Mut täähän on ihan miten itse tykkää toimia.Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun joillekki oli jo sitte illan testi muuttunukki positiiviseksi ? Aamuin illoin vai kuinka?
Mie oon testaillut aamulla ja illalla, kun ei ollut hajuakaan siitä, milloin ovis on. Lopetin testailun plussaan, niin en tiedä kauanko ois testissä näkynyt.Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun joillekki oli jo sitte illan testi muuttunukki positiiviseksi ? Aamuin illoin vai kuinka?
Mulla on dpo 7 käynnissä ja tänään mullakin on ollut hiukan alavatsalla jotain pisteleviä tuntemuksia, mutta ne voi aivan hyvin olla kuviteltujakin tätä ennen ei oo ollut juurikaan mitään, eli saa nyt nähdä kuinka käy.Täällä elellään dbo 8 ja mietin onko teillä muilla nyt samoilla päivillä piinailijoilla ollut mitään oireita, kiinnittymiseen tai muuhun liittyen. Täällä ei yhtään mitään, ei yhtään mitään. Aamupäivästä mietin et hei, nyt vähän tykyttää tohon alamahaan. Se hetki meni niin nopeesti ohi niin mietin nyt kävikö niin ollenkaan Rinnat on samanlaiset kun aina tähän aikaan kierrosta ja kuivaa on. Ois ees joku pieni juttu joka nostattas toiveita
Mulla on joskus testi ollut plussalla jo mutta silti vielä tummentunut kolmekin päivää ja oviskivut olleet sit vasta vikana päivänä. Sit taas toisessa kierrossa olis plussa oli yhtäkkiä tosi aikaisin kp 12 ja illalla, aamulla oli jo haalistunut ja oviskipuja en edes huomannut mutta tästä tulin raskaaksi myös. Ja yhdessä kierrossa en saanut kahdesti testatessa silti ovista kiinni mutta olis oli koska siinä kierrossa tuli kemiallinen.Mie oon testaillut aamulla ja illalla, kun ei ollut hajuakaan siitä, milloin ovis on. Lopetin testailun plussaan, niin en tiedä kauanko ois testissä näkynyt.
Mä sanoisin että kannattaa hakea itselle se paras tapa testata mulla ekat kierrot kun testasin ovista, selkeä plussa tuli iltapäivällä. Mutta pari kiertoa sitten ei ollutkaan niin selkeä, siksi aloin testaamaan aamuin ja illoin nykyään aamusta saattaa olla "sinnepäin" ja illalla vasta kunnon plussa.Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun joillekki oli jo sitte illan testi muuttunukki positiiviseksi ? Aamuin illoin vai kuinka?