Haaveena vauva 2024

Täällä kp9/?. Eka kierto siis minipillerien jälkeen ja kierron pituus voi olla ihan mitä vaan psos vuoksi. Minipillerit olleet käytössä 7 vuotta eikä ole ollut mitään limoja ym niin nyt opettelen ihan matkustajana tätä mun kehon toimintaa. Menkat oli vaan 4 päivää, kun aikoinaan ne oli aina 7 päivää. Heti menkkojen jälkeen alko olla mahdottomasti limaa. Joka toinen päivä oon ihan kuiva ja jokatoinen tulee limat. Olin ajatellut, etten tikuta ovista senkään vuoksi, kun puuhaillaan hyvin aktiivisesti normaalistikin, mutta kyllä nyt taidan eka kierrossa tikuttaa, että pääsen vähän kartalle 🙈

Mulle vois päivittää kiertopäivän ja myös tuon yrityksen alottamisen huhtikuuksi.
 
Olen miettinyt kun mun vaihdevuosi oireet on alkanut näin "aikaisin". Voisiko syynä olla miehen testo korvaushoito? Laittaa iholle sitä. Mies on usein ilman paitaa ja siinä halaillaan. Siinä tulee väkisin ihokontakti.
Tuo on ihan mahdollista. Ihan vasta luin juttua siitä että jos ihmisellä on estrogeenikorvaushoito joka sivellään iholle, voi se aiheuttaa perheen koiralle oireita hormonitasapainossa. Voi siirtyä koiraan suoraan ihokontaktin kautta, ihmisen käsistä jäämistä tai lakanoista yms tekstiileistä. Ja koiralla sentään on jonkunlaiset karvat välissä. Joten ihan yhtä mahdollista ja todennäköistä on että sinä saat miehen iholta ylimäärin testosteronia.
 
Huomenta. Päädyin nyt kuitenkin testaamaan jo tnä dpo12 ja kattokaa!
https://aijaa.com/0q0R1E
Jotain näkyy! Ei oo vuoteen näkynyt mitään, ei MITÄÄN. Voi kumpa lähtis vahvistumaan ja tämä olis meidän vuoro.
Onnea, on se viiva, aika samanlainen kuin mulla ollut noilla dpolla. Nyt tuntuu osuvan kivasti pitkään yrittäneille plussia ☺
Meille ei osu, mulla tuollainen samanlainen viiva tänään, mikä tarkoittaa että on himmeämpi kuin eilen ja dpo 15 jo liian himmeä enää lähteäkseen vahvistumaan. Ilmoitin jo polille että ensi viikolla jatketaan uudessa kierrossa pistoksia taas.
 
Olen miettinyt kun mun vaihdevuosi oireet on alkanut näin "aikaisin". Voisiko syynä olla miehen testo korvaushoito? Laittaa iholle sitä. Mies on usein ilman paitaa ja siinä halaillaan. Siinä tulee väkisin ihokontakti.
Ei se mahdotontakaan ole, noi geelit on aika tujua tavaraa. Meillä ollaan yritetty olla aina tosi varovaisia ja vitsailenkin usein, etten halua mitään partaa itselleni😅 mies käy pesemässä geelit pois tai sitten on paita päällä😊

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille❤

Itellä menossa kiva vaihe kierrossa, kun menkat on ohi ja ovulaatio ens viikolla niin ei tuu kytättyä kaikenlaisia oireita ja laskettua päiviä🙈 tosin tämä kierto on todella epätodennäköinen minkään suhteen😂
 
@Mimerkki No voih 🙁 Onko viiva vahvistunut siis eiliseen asti? Voisko olla et virtsa olis ollut tänään laimeempaa? Mulla edellisessä raskaudessa muistan, miten ne viivojen tummuus vähän vaihteli noin alussa vielä. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tsemppiä 🙏🏼
 
@Mimerkki No voih Onko viiva vahvistunut siis eiliseen asti? Voisko olla et virtsa olis ollut tänään laimeempaa? Mulla edellisessä raskaudessa muistan, miten ne viivojen tummuus vähän vaihteli noin alussa vielä. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tsemppiä
Mä siis pistin lauantaina illalla vielä ovitrelleä 6 naksua joten su ja ma oli sen takia vahvemmat viivat, eilenkin vielä melkeinpä sama kuin ma mutta tänään hiipunut pois. Mulla on ollut kaikissa näissä raskauksissa ekat haamut pcssä aiemmin dpo 12 ja dpo 14 jo ollut selkeä plussa vaikkei tasavahva, tänään dpo 15, tai ihan vähintään 14 ja enää hailea haamu. Eli ei se siitä oikeaksi plussaksi muutu enää vaan viivat on olleet vain ovitrellestä.
 
Mä siis pistin lauantaina illalla vielä ovitrelleä 6 naksua joten su ja ma oli sen takia vahvemmat viivat, eilenkin vielä melkeinpä sama kuin ma mutta tänään hiipunut pois. Mulla on ollut kaikissa näissä raskauksissa ekat haamut pcssä aiemmin dpo 12 ja dpo 14 jo ollut selkeä plussa vaikkei tasavahva, tänään dpo 15, tai ihan vähintään 14 ja enää hailea haamu. Eli ei se siitä oikeaksi plussaksi muutu enää vaan viivat on olleet vain ovitrellestä.
Okei joo ymmärrän. Tosi harmi 🙁 toivottavasti teidän vuoro olis pian! 🙏🏼
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

19.4.2023 keskiviikko

Nimi
Kiertopäivä


@Samppa40 kp 28/26-28
@heltsuli kp 27/28-31
@Cherrymint kp 24/26
@Tiukuna kp 23/28-30
@Peanutbuttercup kp 21/28
@inkeriini kp 20/30
@ireh kp 20/28-30
@cordola89 kp 20/27-28
@minttuni kp 20/26
@meinaas kp 18/28-34
@pikkuhaave kp 16/33
@haaveillen kp 15/26-30
@Mamiks kop 12/30
@Charppaliini kp 10/26
@Liilja kp 9/28-33
@vauvakuume7 kp 4/?

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 13
@Kyfi DPO 9
@Tiukuna DPO 7
@ireh DPO 6
@cordola89 DPO 6
@inkeriini DPO 6
@minttuni DPO 5
@meinaas DPO 4
@Samovaari DPO 0
@Mamiks DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Siis nii kamala väsymys eilen ja tänään. Toki mun lapsi on nukkunut huonosti mut yleensä 5-6h unilla pärjään tarvittaessa. Tänään meinasin nukahtaa pystyyn töissä. Mitä ei kyl ikinä ennen oo käyny. 😴😴😴
 
Dpo9 aamulla testi nega (rfsu) . Eilen väsytti ihan sikana . Tänään itkin töissä pomolle kun työkaveri oli pyllystä! 😂😂 Limoja ollut edelleen , tuntuu kuin närästäisi vähän yksi jos toinenkin ruoka aine. Väsymystä myös tänään. Tänään mulla ollut ihan jäätävät menkka kivut ja olisin voinut luulla että menkat alkaa mutta nyt vasta kp21, joten toivottavasti eivät vielä ala. Flo näyttää 5 päivää menkkojen alkuun. Jännäksi menee. 😅👌
 
No mä voisin nyt hypätä listoille piinailemaa kun tänään dpo -1, ja voi laittaa kans siihen koko listaan. nut kp 12/30

elikkä meillä yritys alkanu 2/2022 ja neljättä yritellään.

Tänään siis yllätyin kun tulikin jo ovisplussa. En kerennyt katsoo tikkua kun heitin sen piiloon kaappiin ja nyt vasta muistin mennä katsoo mitä se näytti. No plussshan se.
miehen testokokeet tuli tänään, edelleen ollaan viitteiden alapuolella. Mutta b lausunto oli hyväksytty !
tänään täytyy sitten talletella 🤍
 
Dpo9 aamulla testi nega (rfsu) . Eilen väsytti ihan sikana . Tänään itkin töissä pomolle kun työkaveri oli pyllystä! Limoja ollut edelleen , tuntuu kuin närästäisi vähän yksi jos toinenkin ruoka aine. Väsymystä myös tänään. Tänään mulla ollut ihan jäätävät menkka kivut ja olisin voinut luulla että menkat alkaa mutta nyt vasta kp21, joten toivottavasti eivät vielä ala. Flo näyttää 5 päivää menkkojen alkuun. Jännäksi menee.
Vielähän se kerkeää plussaksi muuttua! 🤞🏻♥

Edit. Mullahan rfsu näyttää aina joku 2 päivää niiku pc:n perässä viel kaiken ja jos pc:lläkin olisi aikaista nii 🤷
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi
Dpo 10 . Viimeyön unisaldo 9,5h. Yleensä paljon paljon vähemmän, silti heräsin väsyneenä. Ilmeisesti tosi paljon univelkaa. Pc:n testi nega. Yöllä heräsin närästykseen ja siihen että jopa oksetti se olotila. Toisaalta tuntuu että oireita on, mutta toisaalta on myös vahva olo oireettomuudesta. Ihmismieli on jännä kun se silkasta halusta saada plussa saa tehtyä oireita! Huomiselle vielä pc:n testi ja sen jälkeen saa testaamiset olla, mikäli siihen ei mitään tule. Vapaa viikonloppu ja tekisi mieli lasi viiniä, mutta jännityksessä pitää vielä viikonloppu olla. 😅
 
Dpo 10 . Viimeyön unisaldo 9,5h. Yleensä paljon paljon vähemmän, silti heräsin väsyneenä. Ilmeisesti tosi paljon univelkaa. Pc:n testi nega. Yöllä heräsin närästykseen ja siihen että jopa oksetti se olotila. Toisaalta tuntuu että oireita on, mutta toisaalta on myös vahva olo oireettomuudesta. Ihmismieli on jännä kun se silkasta halusta saada plussa saa tehtyä oireita! Huomiselle vielä pc:n testi ja sen jälkeen saa testaamiset olla, mikäli siihen ei mitään tule. Vapaa viikonloppu ja tekisi mieli lasi viiniä, mutta jännityksessä pitää vielä viikonloppu olla. 😅
Mullakin oli testi nega eilen kp 24 nyt en ajatellut testata ennen viikonloppua enään, oireita bongailla mutta ristiriitaiset fiilikset täälläkin edelleen, lauantaina kk alkamispäivä ja jos kävis niin et ne ei alakaan testaan sit vasta uudestaan yks testi vielä kaapissa oottamassa, taustaa vielä että mun mies kävi vasektomian purussa vasta reilu kuukausi sitten, hällä ei ennestään omia lapsia ja ikää tosiaan molemmilla se 40+ et kyl tässä saa realistikin olla, silti toivon tietty luomusti raskautumista, (mulla ennestään lapsia 5 ja vuonna 2020 mulla yksi kkm) oon kyllä valmistautunut et jollei vuoden sisään kuulu niin hoitoihin vois lähteä… tosin siitä vaihtoehdosta ei vielä paljoa olla keskusteltu..kierto kerrallaan, ens kierrosta aattelin alkaa tikuttaan ovista jos kk alkaa viikonloppuna.. toivon muillekin piinailijoille plussatuulia🫶🏻
 

Yhteistyössä