Haaveena vauva 2024

Kierron eka nega testattu dpo 8. Early AF, mutta minkäs teet. olen voimaton testien edessä tsemppiä ja voimia muillekin piinailijoille
Täälläkin DPO8 (kp35 huhuh) ja ajattelin myös tänään testin tehdä. Pari päivää sitten sain roskishaamun PC testiin. Mulla kierto tällä hetkellä tosi epäsäännöllinen (21-35) että ihan ärsyttää ja jännittää tuleeko tästä ikinä mitään. Nytkin ovulaatio taisi olla joku kp26-27 vasta.
 
Onnea kaikille plussanneille!🤗 Nää aina ihanii juttuja lukee!❤

On: Eilen, kun menkat taas alkoi, niin tuli eka kertaa mieleen tosissaan, että mitä jos ei enää tulekkaan raskaaksi?🤔 Tosin pieni ajatus sille vain ja en todellakaan ole vielä toivoa heittänyt mihinkään.🥰 Alkaa pyörii kaikenlaisia ajatuksia kierto toisensa perään.. Ja kun tosiaan ei olla enää mitään 2-kymppisii.😅 Nyt alkaa sitten yk7. Eihän se vielä pitkä aika ole toisaalta, mut mut..🫣 Harmittaahan tää taas, eihän sitä käy kieltäminen.

Onneksi on paljon ihania juttuja tulossa.🥰 Syyslomalla koko perheen kans muutaman yön reissu hotelliin/kylpylään💞 ja sit joulukuussa se reissu Eurooppaan miehen kanssa kaksin.💞 Saa muutakin ajateltavaa ja niin ihania juttuja noi.❤ Arki on kyllä 5 lapsen kans sen verran touhukasta, että ei kerkee paljoo murehtimaan..😅

Nyt tosiaan, kun yk7 lähti käyntiin, niin tämä on meille pisin yritysaika.. 2 ed. on tärpänny yk6 ja sitä aikasemmat 2 on tärpänny yk3, ekaa en muista..kauaa ei menny kuitenkaan.🙃 Joten ehkä nyt siksi tulee näitä uusia ajatuksiakin mukaan, "mitä jos tää kestääkin tosi pitkään?" Tai "jos ei enää pientä saadakkaan?" Toiveet on vielä kuitenkin tosi korkealla ja toiveikkaana tähän kaikkeen.😊 Ehkä puolen vuoden päästä alkais jo mieli olee maassa, jos olisi samatilanne vielä..🤔🫣

Tsemppii kaikille!😚
 
Heh, tosiaan kun nyt alkoi yk7 ja ollaan alotettu yritys toukokuussa. Aloin laskee, että siitä on vasta 5kk!😅 Eli kuulostaa heti paljon kivemmalta.😄 Nyt on siis menossa JO yk7, mutta ollaan yritetty VASTA n.5kk.! Hauska.🤣 Paljon vähemmälle tuo 5kk kuulostaa. Jee, alle puol vuottahan tätä vasta on takana.🫠 Tulipa jotenki kummalla tavalla tosi positiivinen fiilis tästä.🥰 Hah, tosi outo fiilinki, ei pysty edes kuvailee.😇

Eli vuoden yritykseen onkin vielä paljon pitempi aika, kun ajattelinkaan.🤭 Olipa kiva juttu.😚 Kaikkee sitä kokeekin..😜
 
Mun retki takavasemmalle kesti näin vähän aikaa.
Eilen yllättäen pärähti positiivinen testitulos. 😱
Tää tuli todella yllärinä ja en tiiä mitä ajatella. Mun aktivoitunut sairaus lisää keskenmeno riskiä entisestään, joten en kyllä juhli vielä yhtään. Varsinkin näiden kahden km jälkeen. 😦 Ilmottelen sit joskus viikkojen päästä, jos mut saa lisätä plussanneisiin.
 
Argh, en yhtään ymmärrä enää ihmis kehoa.. Kahden päivän tiputtelu, muuttui yhdeksi vuoto päiväksi. Useamman siteen jouduin käyttämään, tänään ei mitään. Ei mitään pyyhkiessäkään. Ei kait se kiinnittymis vuoto voi olla niin runsasta? Pyörii mielessä et olisiko ollut väärään paikkaa kiinnyttymässä ja meni sitten kesken?! En ymmärrä, onkohan se sit edes kp 2 tänään? Ei menkat voi yhdessäkään päivässä olla ohi.
 
Argh, en yhtään ymmärrä enää ihmis kehoa.. Kahden päivän tiputtelu, muuttui yhdeksi vuoto päiväksi. Useamman siteen jouduin käyttämään, tänään ei mitään. Ei mitään pyyhkiessäkään. Ei kait se kiinnittymis vuoto voi olla niin runsasta? Pyörii mielessä et olisiko ollut väärään paikkaa kiinnyttymässä ja meni sitten kesken?! En ymmärrä, onkohan se sit edes kp 2 tänään? Ei menkat voi yhdessäkään päivässä olla ohi.
tai joku polyyppi, myooma tms? 😶 mene ja tiedä tästä naiskehosta aina 🙈 Ei tuossa varmaan muuta voi kun odotella ja ihmetellä 😲
 
Mun retki takavasemmalle kesti näin vähän aikaa.
Eilen yllättäen pärähti positiivinen testitulos.
Tää tuli todella yllärinä ja en tiiä mitä ajatella. Mun aktivoitunut sairaus lisää keskenmeno riskiä entisestään, joten en kyllä juhli vielä yhtään. Varsinkin näiden kahden km jälkeen. Ilmottelen sit joskus viikkojen päästä, jos mut saa lisätä plussanneisiin.
Vau vau vau!😊 Ja niin paljon onnea tähän! Toivottavasti pysyy kyytiläinen matkassa loppuun asti!🤞❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mollama
Argh, en yhtään ymmärrä enää ihmis kehoa.. Kahden päivän tiputtelu, muuttui yhdeksi vuoto päiväksi. Useamman siteen jouduin käyttämään, tänään ei mitään. Ei mitään pyyhkiessäkään. Ei kait se kiinnittymis vuoto voi olla niin runsasta? Pyörii mielessä et olisiko ollut väärään paikkaa kiinnyttymässä ja meni sitten kesken?! En ymmärrä, onkohan se sit edes kp 2 tänään? Ei menkat voi yhdessäkään päivässä olla ohi.
Ja tämä kuuluisa 'stressi' ihmiskehossa pystyy mihin vaan..😏
Toivotaan sieltä niitä iloisia uutisia..🥰
 
Argh, en yhtään ymmärrä enää ihmis kehoa.. Kahden päivän tiputtelu, muuttui yhdeksi vuoto päiväksi. Useamman siteen jouduin käyttämään, tänään ei mitään. Ei mitään pyyhkiessäkään. Ei kait se kiinnittymis vuoto voi olla niin runsasta? Pyörii mielessä et olisiko ollut väärään paikkaa kiinnyttymässä ja meni sitten kesken?! En ymmärrä, onkohan se sit edes kp 2 tänään? Ei menkat voi yhdessäkään päivässä olla ohi.
No onpa tosiaan outoa. Ei kyllä menkoilta vaikuta. Mitähän ihmettä? Kai se selviää ajan myötä, mutta tiedän kokemuksesta, että siinä epävarmuudessa on ihan hirveää vaan odottaa. Ootko tehnyt rtesriä tai aiotko muutaman päivän sisään?
 
Tänään on ollut kyllä erikoisen voimakkaita menkkamaisia kipuja. Voisko tää enteillä hyvää? Vai menkkoja? 😂 No, huomenna antaudun joka tapauksessa taas testien edessä, ja sitten seuraavana päivänä pitäisikin jo alkaa tiputtelu ja sitä seuraavana menkat. Ei tarvihe kauaa piinailla enää 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja marik91
Onnea plussanneet 😍😍

Eilen aamulla oli o-testi nega, näkyi vain hailura viiva. Illalla oli jo paljon tummempi, tänään aamulla en ennättänyt tehdä testiä. Nyt illasta yhtä hailura kuin eilen aamulla. Eli siis varmaan aamusta ollut huippu 🤔
Limat ja muut olot puoltaa, että olisi ovulaatiopäivät 😀
Tämä kierto myös onnistui/onnistuu niin että piinaillaan taas 😌 Onko se huomenna dpo0 vai mitä se on, en koskaan muista miten se menee 😂🙈
 
Mä täällä aprikoin, pitäisikö kuitenkin palauttaa kierto päivät kp 21 vai antaisitko olla sen kp 2 vai voisiko molemmat kirjata ylös? Hämmentää ja kummastuttaa niin paljon et ei menkat voi vaan yhtä päivää kestää, toki kaksi päivää tiputtelua, mutta silti. ”Tosi kiva” jos ne viikon päästä alkaa uudestaan
 
Mä täällä aprikoin, pitäisikö kuitenkin palauttaa kierto päivät kp 21 vai antaisitko olla sen kp 2 vai voisiko molemmat kirjata ylös? Hämmentää ja kummastuttaa niin paljon et ei menkat voi vaan yhtä päivää kestää, toki kaksi päivää tiputtelua, mutta silti. ”Tosi kiva” jos ne viikon päästä alkaa uudestaan
Kuulostaa kyllä tosi erikoiselta tilanteelta. Ja inhottavaa se odottelu et tuleeko uudelleen kohta vai ei, ku haluis vastauksia asap. Tsemppiä❤‍🩹
 
Hei vaan, täällä uusi haaveilija
Tänään kävin poistattamassa kierukan. Haaveissa neljäs lapsi, edelliset -08, -10 ja -21. "Vähän" kyllä jännittää, että tuleeko tästä enää mitään. Kuopusta tehtiin 3 vuotta ja kahden keskenmenon jälkeen oltiin jo ivf-jonossa kun tuli luomuplussa. Täytän pian 40 ja ollaan nyt laitettu vuoden takaraja yritykselle.
Tervetuloa! Meillä onkin sun kanssa tosi samanikäiset 3 lasta, (itsellä lapset -06,-10,-22) ja ollaan näköjään myös samaa vuosikertaa😅❤
 
Huomenta! Monena päivänä ollut mielessäni kysyä influenssa rokotteesta. Kohta on se aika kun rokotukset alkavat pyörimään. Raskaana olevat kuuluvat tietenkin riski ryhmään. Haluaisinkin tietää uhmaatteko tätä ja jätättekö rokotteen ottamatta vai vastaavasti menettekö sen suosiolla ottamaan? Toki osalla varmasti myös työantaja velvoittaa ottamaan. Kiinnostaa myös tietää ootko vaan raskauden vuoksi ottanut vai esim. otat sen aina?

Itsehän olen tässä tapauksessa niin uhmakas, että olen jättänyt aina väliin. Yhtenäkään vuonna en ole sitä ottanut, totta kai työantaja sitä suosittelee ottamaan. Olen pysynyt terveenä, joten en koe rokotusta tarpeellisena.
 

Yhteistyössä