En, koen itse että, kärsin haluttomuudesta. Oli kierron vaihe mikä tahansa niin yksinkertaisesti en halua seksiä. Ensimmäisessä parisuhteessa tämä kävi kohtaloksi, toinen ei kestänyt seksin vähyyttä. Toisessa ei ongelmaa ja nyt kolmannessa olen jo asiasta osannut puhua, joten toinen tietää et voi olla vaikeaa tehdä aloitetta yms. Orgasmin en ole koskaan kokenut, aina tuntuu et samaa jyystöä eikä leluja käytetä. Toisinaan mietin alla ääntelenkö vai makaanko ihan hiljaa ja joskus mietin koskahan hän tulee. Tuntuu hirveältä todeta näin ”ääneen nämäkin asiat”. Meillä joutuu toinen osapuoli tekemään aloitteet, olen kyllä välillä saanu kuulla et olisi kiva jos välillä minäkin tekisin aloitteen.
Aiheesta hitusen poiketen, kaks ekaa päivää vuoti aika pahasti. Jouduin ottamaan yhden puolikkaan panadolin, veti särkyä ihan reiteen saakka. Tätä inhoan yli kaiken kun menkkojen aikaa vetää säryn oikeaan reiteen saakka. Otin toisena päivänä panadolin. Eilen ihan hämmennyin vuodostani. Mietin jo hetken et lirautinko housuun, mutta kun en. Siteeseen tuli jotain epämääräisen näköistä vuotoa, eikä musta ennen oo ollu tällein. Nimittäin näytti ihan samalta kuin kastunut laastari niin hailakkaa. Ihan hämmentyi.
Niin ja apua, nyt ois ihan luomu kierto. Ei oo enää letroja. Ei ollu letroista apua.