Moikka kaikille! Olen jonkun aikaa seuraillut keskustelua taustalla ja nyt uskaltaudun kysymään saisinko liittyä mukaan
Olen 29, kuparikierukka poistettu alkukesästä ja yritys pärähtänyt käyntiin. Eli ensimmäistä yritämme.
Vaikka yritystä ei vielä paljoa olekkaan, niin minulla on jo keltarauhashormonitukena Terolut käytössä, sillä minulla on PCOS (monirakkulaiset munasarjat). Teroja on tullut napsittua jo monta vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän, tukemaan kiertoja ja estämään välivuotoja. Niiden kanssa olen jo aika expertti, jos joku kaipaa tietoa xD
En ole nyt tikuttanut ovulaatiota, sillä viimekierrossa sain koko kierron vain tasaista negaa, vaikka aika vahva viiva olikin kokoajan. Sitä edellisessä kierrossa tikutin vähän erimerkkisellä testillä (apteekin), ja sain puolestaan pelkkää plussaa. Ihana PCOS.... Minulla on seurantaan käytössä Natural Cycles sovellus + Oura, eli lämpöjen mittailua. Oura ei varmaan ihan yhtä tarkka ole, kuin oikea mittari, mutta on suuntaa antava. Sovellus kyllä ilmoittu edellisen negakierron kohdalla myös, että ei ovulaatiota, joten ehkä se piti paikkaansa.
Mutta jos huolitte, niin liittyisin mielelläni listalle
@haaveillen
★ 06/23 ★ 1
Ja nyt kp 13/27
Tsemppiä kaikille!